Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan idaho
tuo MGS2 intro on kyllä aivan mielettömän upea. huh..
ei jaksais odottaa helmikuuhun asti!! =)
Tuskin on.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hardman
Mahtaneekohan se olla K-18?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
eix toi MGS2:n intro sisällä aika paljon spoilereita? mitä mä oon kuullu...
No... pitää kai sitten venata PAL versiota, 22.2.02, kestää liian kauan
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights
Ainakin se on selvä, että se silmälappukaveri on Solidus Snake.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Tietenkin jokaisella on oma mielipiteensä ja kerronpa tässä nyt huvin vuoksi miksi minä pidän Metal Gear-peleistä:
Kun ostin Metal Gear Solidin ajattelin että se tulee olemaan juuri perinteinen räiskintä, sillä en ollut lukenut tai kuullut mitään pelistä tai sen pelityypistä muuta kuin "se on sairaan hyvä". En aluksi lämminnyt koko pelille, mutta pikkuhiljaa alkoi olla jännittävää väistellä vartioita ja hiipiä paljastumisenvaarassa pitkin Shadow Mosesin ohjusvaraston käytävillä. Muistan sen ensimmäisen kerran kun pääsin ihan alussa hissiin (kymmenennellä kerralla varmaankin) kun tajusin mennä piiloon rekka-auton (vai mikä nyt onkaan) taakse... Mahtavaa. Tunsin saavuttaneensa jotain. Tunne jota en ole tuntenut mitään räiskintäpeliä pelatessani.
Peliä kuljettaa eteenpäin hyvä ja mielenkiintoinen juoni joka on harvassa räsikintäpeleissä (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta). Myönnän ihan ylpeästi että itkin pelin joissain kohdissa kunnolla ja en usko että räiskintäpelit voivat saada aikaan samanlaista reaktiota... Suosittelen peliä lämpimästi. Vaikket pidäkkään pelin ideasta. Kannattaa ainakin kokeilla joten lainaa joltain kaveriltasi ykkösosa jos vain löytyy! Mutta mutta... vain minun mielipiteeni... saa olla vapaasti eri mieltä
Heh... toihan on melkein ton IGN:n vastakohta... ei mitään kritiikkiä (en huomannut ainakaan)!
MGS1:nen juuri on se peli.Vaikka MGS1 oli todella loistava peli, ei se vedä vertoja sille ihan alkuperäiselle... Voin vain toivoa, että se vielä joskus julkaistaan uudelleen PS2:lle ja siinä on toteutettu kaikki ideat mitä he eivät silloin kyenneet toteuttamaan...
Jos noin ajattelet niin asiat ovat vähän huonosti... ei elämä ole yhtä pelaamista, prkl nörtti!MGS on enemmän kuin peli
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
mistä toi nörtti indeksi muute tulee
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan idaho
tuo MGS2 intro on kyllä aivan mielettömän upea. huh..
ei jaksais odottaa helmikuuhun asti!! =)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
MGS1:nen juuri on se peli.
niin Hideo Kojima on joissain haastatteluissa sanonu.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ramvolter
ei välttämättä tarvii odottaa niin kauan eräs Englantilainen kaverini oli kuullut EB:stä luotettavalta henkilöltä että se tulis eurooppaan jo 28 december eli joulukuun 28. päivä