Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Kyllä mun mielestä MGS1 oli aikanaan niin kova juttu, että samaa tunnetta ei MGS2 saanut aikaiseksi. Jotenkin aikaisempi oli juneltaan parempi ja juuri pahikset olivat nimiltään ja ilmestykseltään vakuuttavampia. Ootteko muuten pelannut peliä ps2 textuuri smoothilla, tukeeko hyvin? ajattelin käydä hankkimassa pelin takaisin!

MGS3 voisi sijoittua ainakin osittain viidakkoon, kun sitä ei olla uudemmilla koneilla vielä tehty. Patriooteista tietenkin otetaan selvää ja eiköhän Philantropystäkin saada jotain uutta tietoa.:)

Ootteko muuten pelannu Ghost Babelia, jäin siihen totaalisesti koukkuun, kerrassaan huippupeli!!!
ja pasqulit..minnekkään viidakkoon snakea(päähenkilöä) viedä:mad: Shadow Moses ikarnaatiot sais loppua, Fox Houndit hautaan, raideni samaan hautaan.Kaikki keino äly colonellit voitas unohtaa.Mutta patriootit vois olla jotenki taustalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Kuten?

Jooh... No, etupäässä tuolloin tarkoitin noita aikapaljon genetiikan (?) sanastoa sisältäviä kohtia, mutta olen nyt jo itsekin suomentanut tuon koko tekstin oikein ajatuksen ja sanakirjan avulla, jottei ei tarvitse vaivata muita :)

MGS3 olisi minusta kyllä aika vaikuttava jossain viidakossa, kuten alkuperäinenkin Metal Gear. Itse asiassa tuo fanfic, jota olen jo jonkin verran silloin tällöin kirjoitellut sijoittuu viidakkoon tavalla tai toisella. Ainoa vaikea homma on keksiä tarpeeksi karismaattisia uusia hahmoja, varsinkin pahiksia :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan likus <df
Voiskos joku kertoa mulle mikä se on se joku la-le-lu-la-lo?

Asia on vaivannut mua jo aika kauan. Kukakohan noinkin tyhmän nimen on keksiny?

Kiitos jo etukäteen.
joo... tota mäkin olen miettinyt :D
la-le-lu-la-lo :rolleyes:. aika tyhmä nimi! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan likus <df
Voiskos joku kertoa mulle mikä se on se joku la-le-lu-la-lo?

Asia on vaivannut mua jo aika kauan. Kukakohan noinkin tyhmän nimen on keksiny?:rolleyes:

Kiitos jo etukäteen.

La-li-lu-le-lo on toinen nimitys Patriooteista (The Patriots)... sekin seikka ilmenee itse pelistä ;)

Muuten pari kysymystä joihin tahtoisin mielipiteitä.Jos MGS3 tulee, miten toivoisitte asian laidan olevan seuraavien asioiden suhteen:

- Olisiko vielä yksi klooniveljes jo liikaa?
- Pitäisikö mielestänne Snaken kuolla ja MG-sarja jättää vihdoinkin lepoon seuraavan osan jälkeen?
- Raiden, Vamp ja oikea Campbell mukana kuvioissa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

- Olisiko vielä yksi klooniveljes jo liikaa?
- Pitäisikö mielestänne Snaken kuolla ja MG-sarja jättää vihdoinkin lepoon seuraavan osan jälkeen?
- Raiden, Vamp ja oikea Campbell mukana kuvioissa?

-Kyllä, onhan Ocelot/Liquid vielä jäljellä ja se riittää vallan mainiosti
-Ei, ainakaan vielä. Vaikka Snake niin kiivaasti puhui niiden perintöjen jatkamisesta, niin ei sen silti ihan vielä tarvitse poistua. Yksi peli vielä, ja kerran vielä Snake.
-Raiden voisi, kuten saatoin jo aiemmin mainita, samassa roolissa kuin Snake MGS2:ssa. Vamp, no eiköhän me tapettu se jo aika monta kertaa. Sinänsä ihan hyvä pahis mutta epäilen että tulee takaisin. Campbell voisi tehdä jonkin pienen comebackin. Ihan jonkin odottamattoman ja pelastaisi samalla Snaken/? pinteestä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin


Vamp, no eiköhän me tapettu se jo aika monta kertaa. Sinänsä ihan hyvä pahis mutta epäilen että tulee takaisin.

Siksi tätä kysyin, koska Vamp EI kuollut MGS2:ssa. Jos olette tarpeeksi tarkkaan pelin loppukuvia katsonut, niin New Yorkissa voi Vampin huomata hillumassa taustalla muistaakseni suurinpiirtein samoihin aikoihin kun Raiden heittää omalla nimellä varustetun dog tagin pois. Tarkkailkaa keltaista autoa, jonka läheisyydessä. Vamp seisoo sen vieressä, siitä ei voi erehtyä, jos se silmiin sattuu edes sekunnin murto-osaksi pilkahtamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Siksi tätä kysyin, koska Vamp EI kuollut MGS2:ssa. Jos olette tarpeeksi tarkkaan pelin loppukuvia katsonut, niin New Yorkissa voi Vampin huomata hillumassa taustalla muistaakseni suurinpiirtein samoihin aikoihin kun Raiden heittää omalla nimellä varustetun dog tagin pois. Tarkkailkaa keltaista autoa, jonka läheisyydessä. Vamp seisoo sen vieressä, siitä ei voi erehtyä, jos se silmiin sattuu edes sekunnin murto-osaksi pilkahtamaan.

Oho, sori, en todellakaan oo huomannu mitään tommosta. Nyt heti vetämään pelii läpi. Jos siin kerran noin on tehty niin kyllähän me sitä sitten vielä nähdään ;).
 
Olishan se aika jännä jos vielä yksi veli ilmestyisi kuvioihin. En nyt tarkoita "uutta" veljeä vaan sellaista joka olisikin tehty jo ennen nykyisiä. Se tois aikamoisen uuden juonikuvion mukaan peliin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Olishan se aika jännä jos vielä yksi veli ilmestyisi kuvioihin. En nyt tarkoita "uutta" veljeä vaan sellaista joka olisikin tehty jo ennen nykyisiä. Se tois aikamoisen uuden juonikuvion mukaan peliin.

Eikö se muka ole jo ilmankin tarpeeksi sekava?!?:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy


Eikö se muka ole jo ilmankin tarpeeksi sekava?!?:confused:

Mitäs sekavaa siinä nykyisessä tilanteessa on? :D Itse olen hautonut ideaa Big Bossin oikeasta pojasta, joka ei siis olisi klooni kuten Snake, Liquid ja Solidus, vaan ihan "perinteisellä tavalla" syntynyt...

MGS3 Fanficciin siis olen tätät pohtinut, johon kirjoittelen vain ideoita (en varsinaisesti kokonaista tarinaa) tässä aina kuin kerkeän :D (eli kyllä aika harvoin, mutta silti...)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Jooh... No, etupäässä tuolloin tarkoitin noita aikapaljon genetiikan (?) sanastoa sisältäviä kohtia, mutta olen nyt jo itsekin suomentanut tuon koko tekstin oikein ajatuksen ja sanakirjan avulla, jottei ei tarvitse vaivata muita :)

MGS3 olisi minusta kyllä aika vaikuttava jossain viidakossa, kuten alkuperäinenkin Metal Gear. Itse asiassa tuo fanfic, jota olen jo jonkin verran silloin tällöin kirjoitellut sijoittuu viidakkoon tavalla tai toisella. Ainoa vaikea homma on keksiä tarpeeksi karismaattisia uusia hahmoja, varsinkin pahiksia :(
ok. mutta viidakossa snake voisi kohdata villiintyneitä apinoita ja pahoja poppamiehiä. pääpahis ois vaikka tiikeri. miten niin vittuilua?:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


La-li-lu-le-lo on toinen nimitys Patriooteista (The Patriots)... sekin seikka ilmenee itse pelistä ;)

Muuten pari kysymystä joihin tahtoisin mielipiteitä.Jos MGS3 tulee, miten toivoisitte asian laidan olevan seuraavien asioiden suhteen:

- Olisiko vielä yksi klooniveljes jo liikaa?
- Pitäisikö mielestänne Snaken kuolla ja MG-sarja jättää vihdoinkin lepoon seuraavan osan jälkeen?
- Raiden, Vamp ja oikea Campbell mukana kuvioissa?
Joops. mä oon kuvitellu että ne la-li-lu-le-lo ois patrioottien nimikirjaimia..vaikkei niitä kahtatoista ookkaan:confused:

-klooni veljes hmm..klooni ois liikaa, mutta kuten joku sanoikin,että vaikka big bossin oikea lapsi, mutta raa'asti uusi klooni menis jo yli.
-Ei pitäs
¨-Raideni korkeintaan sivu hahmoski. cambell oiskin oikeasti ihminen, ja se crap mitä lopussa syötettiin olisikin ollut patrioottien decoy. Vamp mukaan vaan
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

ok. mutta viidakossa snake voisi kohdata villiintyneitä apinoita ja pahoja poppamiehiä. pääpahis ois vaikka tiikeri. miten niin vittuilua?:rolleyes:

Hyvinhän nuo on edellisissä osissa toiminut. Kyllähän siellä linnoitus/tukikohta on, mutta pitäisi soluttautua viidakon kautta. Toi tiikeri ei ollut yhtään huonompi idea, mutta itse en kuitenkaan ihan pääpahikseksi laittaisi ;) :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Hyvinhän nuo on edellisissä osissa toiminut. Kyllähän siellä linnoitus/tukikohta on, mutta pitäisi soluttautua viidakon kautta. Toi tiikeri ei ollut yhtään huonompi idea, mutta itse en kuitenkaan ihan pääpahikseksi laittaisi ;) :D
Niin.."Snake, you didn't happen to see any monkeys while in the jungle?" Toisihan se ehkä piristystä
 
Metal Gear Solid Substancesta on nyt oma ketju, joten kaikki sitä koskevat jutut sinne. Tässä ketjussa voitte sitten pohtia mahdollisen MGS3:n juonta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Metal Gear Solid Substancesta on nyt oma ketju, joten kaikki sitä koskevat jutut sinne. Tässä ketjussa voitte sitten pohtia mahdollisen MGS3:n juonta.

Mutta tuon IGN:n ja Gaming Agen juttujen perusteellahan Substancen lisäksi on tulossa vielä osa pääsarjaankin. Noh, Substance ketjusta löytyy siis nuo artikkelit :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Mutta tuon IGN:n ja Gaming Agen juttujen perusteellahan Substancen lisäksi on tulossa vielä osa pääsarjaankin. Noh, Substance ketjusta löytyy siis nuo artikkelit :D
tuleeko siis mgs3 myös?
 
Siis mä ymmärsin että kahden vuoden välein uusi kunnon osa ja siinä välissä aina tämmöinen spesiaali.
 
Ylös Bottom