Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Tuo on varmaan vain Kojiman tapa pestä kädet. MGS4 on niin järjettömän hypetyksen alaisena, ettei se voi millään vastata kaikkia odotuksia. Kun peli sitten ilmestyy, ja viidestä miljoonasta kuusituhatta sanoo: "Hyi kun ruma ja huono", niin Kojima on jo sanonut: "Blame CPU, not me"

Itse kummaksun kyllä hieman. Sama kuin maalari lupailisi tekevänsä maailman parhaan taulun, ja kun saisi sen valmiiksi, sanoisi, että on pettynyt. Syyksi sanoisi, ettei pensseli ja maalit olleetkaan niin hyviä, kun han oletti.

"Da Vinci sanoo olleensä pettynyt. Hän oli yliarvioinut kanvaasin ja pensselin. 'Kolme vuotta sitte sanoin, että mullistan maalaustaiteen. Tavoitteeni oli mennä kymmenen askelta eteenpäin. Menin vain yhden. En voi sanoa, että olisin tyytyväinen. Maalaukseni ei todellakaan mullistanut mitään.'

'En tahdo vähätellä kanvaasia; kun aloitin työskentelyn sen kanssa, en vielä tuntenut sitä. Olin luomassa sellaista, mitä en kokonaan kyennyt vielä näkemään.'"

Kauneus on katsojan silmässä, mutta maalari ei voi syyttää kuin itseään. Se, että Kojima on perfektionisti, ei anna hänelle oikeutta tuollaiseen.


Tuokin on totta. Mutta ei Kojima mielestäni täysin PS3:sta syytä.

Toisaalta ehkä hänen kannattaisi ottaa enemmän vastuuta myös itse. Voisiko tässä olla syy esim. Ryan Paytonin raportin uupumiseen? Onko hän ollut ehkä pettynyt Kojiman puheisiin ja ehkä itseensäkin? :(

Itse kyllä uskon peliin vielä täysin!
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Miten niin myöhässä?

Osoittaa kyllä Kojiman rehellisyyden ja suoraselkäisyyden. Eikä raha ole ilmeisesti hänelle kaikki kaikissa. Hieno persoona.

Itse luin jo parisen viikkoa taaksepäin Kojiman mietteitä MGS4:stä ja kuinka hän on pettynyt peliin.
Siitä en tiedä miksei siitä jo silloin noussut kohua, kun muistaakseni IGN:ltä luin silloin, mutta nyt vasta alkoi taas sellai jupina ( jenkki foorumeilla ) että taidan taas sulkea netin pariksi päiväksi :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Pitikin tilata etukäteen GameStopista...

No, toivottavasti tuo on vain aikainen arvaus tai sitten lähden ostamaan pilailukaupasta tekoviiksiä ja puujalkoja :D

BTW, kaikki muut MGS - pelithän ovat saaneet täällä Suomessa K-16 ikäsuosituksen. Miksi nyt tulisi muutos?

Ja BTW2, omistan kaikki edelliset PlayStation - konsoleille tulleet MGS - pelit.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

MGO Betassahan näkyy storessa olevan 18v ikäraja, että eiköhän se aikalailla varmistettu homma ole jo..
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

BTW, kaikki muut MGS - pelithän ovat saaneet täällä Suomessa K-16 ikäsuosituksen. Miksi nyt tulisi muutos?

Suomen tuolloiset ikärajat huomioon ottaen aiemmat Metal Gearit ovat itse asiassa lähes kaikki saaneet merkinnän 15+. Poikkeuksena Metal Gear Solid 3: Subsistence, jota komistaa kyllä se 18+ myös Suomessakin. Eli ei se 18 vuoden ikäraja täysin uusi ilmestys ole MGS-pelin kannessa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Meikä pellaa mgs2 läpi ny tietokonella ja kaikki oon vetäny läpi ps2. uskomattoman siistiä kunnella snakea vaik se tos ei ookkaan. kevyesti paras sarja koskaan!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Meikä pellaa mgs2 läpi ny tietokonella ja kaikki oon vetäny läpi ps2. uskomattoman siistiä kunnella snakea vaik se tos ei ookkaan. kevyesti paras sarja koskaan! snake on vaan niin sisti! RAIDENNNNNNN! snake on mahtava.

Ei ole mitä?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Mukavaa, kun erroria tulee koko ajan. Mitä tässä voi enää tehdä? Tänään on sunnuntai, ja huomenna pitäisi alkaa pelaaminen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Mukavaa, kun erroria tulee koko ajan. Mitä tässä voi enää tehdä? Tänään on sunnuntai, ja huomenan pitäisi alkaa pelaaminen.
Jaa MGS4:sta pääsee huomenna pelaamaan!?! :D:D:D

Taidat olla ihan väärässä topicissa tai sitten mä olen aivan pihalla.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Perkele, kun ei millään pääse rekisteröitymään tuonne. Aina tulee erroria!
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Pidän kaverin asenteesta. Vähän vaihtelua siihen iän-ikuiseen "we made the greatest game of aaaaallll times baby, dis be something revolutionary" -.-
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Pidän kaverin asenteesta. Vähän vaihtelua siihen iän-ikuiseen "we made the greatest game of aaaaallll times baby, dis be something revolutionary" -.-

Jep. Nojaa pitää itekkin pitää toi mieli avoinna, petyin hieman MGS2:sessa kun ei päässyt Snakella paljoo pelailemaan. Oli kuin olisi ostanut suklaa rasian, mutta 70% niistä onkin lakritsia, eli hyvää mutta olisin halunnut ne suklaat prkl! :p
Eli ei pidä ottaa ehkä liikaa ja pitää muutenkin mieli nöyränä niin ei pety mutta voi yllättyä positiivisesti. :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Toivotaan että GameStop tekisi tällekin pelille jonkun kivan kampanjan :)

Kellään muuten mitään tietoa onko tuota Limited Edition versiota tulossa tänne suomeen myyntiin esim juuri Gamestoppiin?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Onkohan tuo Kojiman pettymys käänteispsykologiaa?

Ikäväähän se on, jos MGS4:sesta ei sitten tullut sitä kaikkien aikojen peliä, mutta jos päästään edes Snake Eaterin tasolle, niin kyseessä on käsittämättömän kova peli.

Sitä paitsi tässä ei ole edes kyse siitä, "että jos" sillä pelistä olevat faktat kertovat jo sen, että peli on edennyt melkoisen harppauksen aikaisemmista osista ja se riittää jo kertomaan ettei Konamin väki mitään paskaa ole markkinoille tuomassa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Luulin, että kirjoittaja tarkoitti juuri tuota Metal Gear Onlinen Betaa, mutta onko MGS4:takin tulossa huomenna beta?!?!?! :eek:
Alkuperäinen kirjoittaja oli sekä pihalla että väärässä ketjussa. Capish?
 
Ylös Bottom