Octopus: Ihan mielenkiintoinen, yksi helpompia... olin ite kyllä todella varovainen ton kanssa, oli hauska nähdä miksi kaikeksi se muuttuu. Hyvin oli piilossa. P90 oli käytössä.
Raven: Aika taistelu oli tämä, kohtuullisen tiukalla ettei kuolo korjannut. Lopulta kun keskittyi sisätiloissa taistelemiseen meni hieman paremmin. Mk17:llä tämä
Wolf: Hankala olosuhteiden puolesta, ja itse mimmi tekee aika paljon vahinkoa rynnäköillä... FROGSit olivat aika päänvaiva. Loppujen lopuksi Ravenin kranaatinheitin oli weapon of choice.
Vamp: CQC-otteen saaminen oli vaikein osuus, itse taistelu viihdyttävä mutta yllättävän kevyt. Mk17:llä hoidettiin.
RAY: Mielestäni pelin vaikein vääntö. RAY pistää damagea tulemaan ja kun innostui water-cutterilla niin kävi huonosti. Tässä taistelussa olin kyllä aivan suu auki, tästä ei enää mättö juuri parane. Asevalinta lienee selvä
Mantis: Hämäävää hienoutta, kuten MGS1:n vastaava setti... lopulta helpohko setti mutta yksi parhaita omasta mielestä.
Liquid Ocelot: Yllättävän monta kertaa tuli otettua pataan, lopultahan tuokin meni