Nyt olen päässyt jo viimeiselle alueelle ja käännyinkin heti takaisin keräämään lisää energiatankkeja ja lisäksi tuossa vaiheessa kaikki teleportterit linkittyy toisiinsa joten matkustaminen paikasta toiseen helpottuu huomattavasti.
Fiilikset on edelleen aika meh..mehtroid

Jo videoita katsoessa totesin, että tämä on just sellainen peli joka täytyy pelata alkoholin voimalla sillä muuten tulee varmasti useampi rage quit ja olin taas oikeassa.
Bossit näyttää huitaisevan välillä yhdellä osumalla vähintään yhden energiatankin pois ja välillä jossain random huoneessakin voi olla joku mini boss johon kuolen likemmäs 10 kertaa.
En tiedä olisiko mun hermot kestäneet sitä ötökkä pomoa ellen olisi katsonut tubesta miten sen saa huomattavasti helpommin shinesparkin kanssa hengiltä ja sama pätee myös experiment no. z-57 pomoon.
Sitten tässä on vielä laitettu energiatankkeja jonkun hemmetin shinespark pulmien taakse ja seuraavaksi täytyy niitäkin alkaa etsimään tubesta kun äsken yhtä yritin monta kertaa enkä vaan tajua miten siinä pitäisi onnistua ja mä todellakin tarvitsen mahdollisimman monta tankkia.
Kauhulla odotan millainen se lopari on kun moni on sanonut sitä yrittäneensä ties kuinka monta kertaa.
Oisko se ollut muka niin vaikeaa laittaa tähän myös joku easy taso ettei pelaaminen tunnu jatkuvasti suorittamiselta. Samus returns oli jo ihan tarpeeksi haastava muutamassa pomossa ja tämä on vielä pahempi.
Toisaalta en voi syyttää kuin itseäni sillä tämä on just sellanen mitä videoiden perusteella odotin, mutta pakko se ostaa oli kun "halvalla" sai ja se on metroid. Kaikki muut sarjan pelit kuitenkin tullut pelattua läpi paitsi se ds:n flipperi jossa pääsin kolmannella yrityksellä ridley matsiin, mutta sen jälkeen en päässyt edes lähelle, koska mä en osaa pelata flippereitä.