Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime 4: Beyond

Siinä vielä video vertailua.

Grafiikat vähemmän yllättäen kärsii vanhalla raudalla pelatessa, mutta olennaisempana näyttäisi että mitään 25fps diaa sieltä ei ole tulossa, joten ostoonhan tää meni. Nyt on vkl vähän velvollisuuksia, mut jospa sunnuntai iltana viimestään pääsisalottelemaan, alkuviikostakin on vielä sopivasti vapaata töistä. Ja toki, tässähän on upgrade mahdollisuus, joten jos mä nyt yht'äkkiä päättäsinki kohta sen kakkosen hommata niin pienellä rahalla saa tän päivitettyä siinä tapauksessa.

Grafiikat vähemmän yllättäen kärsii vanhalla raudalla pelatessa, mutta olennaisempana näyttäisi että mitään 25fps diaa sieltä ei ole tulossa, joten ostoonhan tää meni. Nyt on vkl vähän velvollisuuksia, mut jospa sunnuntai iltana viimestään pääsisalottelemaan, alkuviikostakin on vielä sopivasti vapaata töistä. Ja toki, tässähän on upgrade mahdollisuus, joten jos mä nyt yht'äkkiä päättäsinki kohta sen kakkosen hommata niin pienellä rahalla saa tän päivitettyä siinä tapauksessa.

Eikstää ihan 60fps oo switch ykkösellä? Näin ainakin internet sanoo, kyl tää vähän kiinnostais mut kattoo nyt, kyllähän metroidit iskee mut jotenkin ei näyttäis äkkiseltään olevan niin hirveesti mitään uutta verrattuna vaikka nyt prime remasterediin. Mitä nyt tämä moottoripyörä ja aavikko joka on täynnä tyhjää ja turhaa tylsää ajelua, itse mestat kyllä vaikuttaa hyviltä kun pääsee sillä prätkällä perille.

Eikstää ihan 60fps oo switch ykkösellä? Näin ainakin internet sanoo, kyl tää vähän kiinnostais mut kattoo nyt, kyllähän metroidit iskee mut jotenkin ei näyttäis äkkiseltään olevan niin hirveesti mitään uutta verrattuna vaikka nyt prime remasterediin. Mitä nyt tämä moottoripyörä ja aavikko joka on täynnä tyhjää ja turhaa tylsää ajelua, itse mestat kyllä vaikuttaa hyviltä kun pääsee sillä prätkällä perille.
ite en huomaa mitään eroa.

Täytyy kyllä se sanoa että kuinka monta kertaa Metroid voi enää selvitä siitä että Samus menettää kykynsä pelin alussa ja ne on kerättävä takaisin. Samat pallomuodot ja tuplahypyt on jo kerätty kymmenkunta kertaa. Olis ehkä virkistävää joskus pitää ne kyvyt jotka on jo saatu aikaisemmissa peleissä (ainakin kaikki perus jutut) ja sitten rakentaa peli uusien kykyjen varaan. En nyt jaksa asiasta enempää miinuksia pelille antaa kun edellisestä Prime sarjan pelistä on niin kauan mutta jos näitä nyt enemmänkin saadaan niin toivon jatkossa että ei ehkä tarvis aina niitä samoja kykyjä kerätä.

Muuten pelistä ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa. Ymmärrän kyllä nyt miksi jotkut arvostelijat tai pelaajat eivät tästä pidä, tämä ei ole Metroidvania vaan kuten aikaisemmin mainitsin niin enemmänkin old school Zelda Metroid skinillä. Tämä ei ole itselle huono asia mutta nyt ymmärrän pelin osittain negatiivisen vastaanoton. Ehkäpä Metroidin pääsarja pidetään Metroidvania tyylisenä ja tämä Prime sarja muutettiin erilaiseksi seikkailupeli sarjaksi.

Ylös Bottom