Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime

Voi paska, tosi kiva tuijotella näitä "kyllä on huippu peli!!"-viestejä kun saan omani vasta friggin' perjantaina. -_-
 
Juu, itsekin kävin tänään tiskin alta hakemassa, kolmisen tuntia hurahti ensimmäisellä pelikerralla ihan huomaamatta. Täytyy sanoa että tästäpä ei paljoa peli parane.

Joku mainitsi siitä julkaisupäivästä ja sen pitävyydestä. On ihan fakta, että kauppias, joka myy pelin ennen virallista julkaisupäivää, rikkoo lakia. Tämä sen takia, koska muutoin oltaisiin etulyöntiasemassa muihin kauppoihin nähden. Vastaava juttu on tämä liikeaikalaki.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Releaser
Juu, itsekin kävin tänään tiskin alta hakemassa, kolmisen tuntia hurahti ensimmäisellä pelikerralla ihan huomaamatta. Täytyy sanoa että tästäpä ei paljoa peli parane.

Joku mainitsi siitä julkaisupäivästä ja sen pitävyydestä. On ihan fakta, että kauppias, joka myy pelin ennen virallista julkaisupäivää, rikkoo lakia. Tämä sen takia, koska muutoin oltaisiin etulyöntiasemassa muihin kauppoihin nähden. Vastaava juttu on tämä liikeaikalaki.

sanoppas missa kohtaa suomen laissa se on
 
On se vain kova paikka... ei pysty hillitsemään itseään millään!
Pakko olla tilaamatta... tilille jäis sen verran vähän rahaa (420e) vaikka synttärit on tulossa eikä perhe kahtois hyvällä...
 
Kylläpäs tämäkin vilkastui ja vilkastuu varmaan vielä enemmän, kunhan osa ihmisistä suostuu laittamaan sen ohjaimen sivuun.

Todella, huomenna pitäisi saada peli "tiskin alta", mutta olen psyykannut itseäni sen verran, ettei sinne perjantaihinkaan odottaminen mitenkään mahdotonta ole.
 
Yrittäkääpä nyt yllyttää minua oikein kovin ostamaan tuo Metroid Pak ja siihen päälle vielä RGB piuha tuolta konsolinetistä!:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
On se vain kova paikka... ei pysty hillitsemään itseään millään!
Pakko olla tilaamatta... tilille jäis sen verran vähän rahaa (420e) vaikka synttärit on tulossa eikä perhe kahtois hyvällä...

Voi kun vielä joskus näkisin tuollaisia summia tililläni.. :D
 
Satans,että väsytti lähtee tänä aamuna töihin kun tuli tahkottua yömyöhään MP:tä.
:o

Mutta kuten Puhvelin signature sanoo:Kuolema kuittaa univelat.:D
 
No huh huh, mikä peli! 3:sen tuntia tuli vasta eilen hakattua ja täytyy sanoa että mikään ennakko-hype ei ole pettänyt, peli on juuri sitä mitä toivoin :)
Kunhan koulut loppuu niin kotiin pelailemaan takaisin!
 
Itsekin sain The Pelin eilen.

On se mielenkiintoista kuinka joskus on tullut kehuttua muiden julkaisujen grafiikkaa....nimittäin niitä kun vertaa tähän...huh huh. :)

On muuten ensimmäinen first person -peli mitä olen ikinä pelannut :D, mutta kerta se on ensimmäinenkin.

En nimittäin voi sietää mitään kaikenmaailman doomeja, turokkeja, quakeja ym.

Mutta mielipiteet on mielipiteitä :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Yrittäkääpä nyt yllyttää minua oikein kovin ostamaan tuo Metroid Pak ja siihen päälle vielä RGB piuha tuolta konsolinetistä!:)

osta osta osta osta, tai (itse olen ateisti mutta kun olet paavi niin) jumala ei rakasta sinua!
 
On muuten aika rasittavaa kun unohtaa tallentaa ja pelaa pari tuntia vaan huomatakseen tirisevänsä laavassa, eikä voi tehdä muuta kuin kattoo energiamittaria ja muistaa ettei tullu seivattuu :eek:
 
Peli on ja naama näkkärillä niinkuin voitte kuvitella. Tunti hurahti ihan huomaamatta. Morph Ball, Charge Beam ja Missile Pack hankittu. Heitetään vähän lisää juttua illemmalla, kunhan on peliä tullut enemmän hakattua.
 
Tänään sain pelin ja olen pelannut sitä kutakuinkin 3h. Loistopeli. Kontrollit toimivat aivan täydellisesti, vaikka aluksi olin itsekin skeptinen. Metroid-fiiliskin on hyvin tallella.
 
No niin. Täälläkin on jo 3 tuntia peliä takana ja ei löydä oikein sanoja. Täytyy myöntää, että odotukset olivat joissain vaiheissa todella korkeat, mutta mihinkään en ole pettynyt vielä. Skannaaminen tuo yllättävän paljon syvyyttä peliin. Kontrollit iskostuivat heti takaraivoon, eikä minkäänlaisia ongelmia ole tullut.

Ensimmäinen kerta Tallon IV:n monsuunisateiden alla oli kuin MGS2:n tankkeri uudestaan. Grafiikat ovat muutenkin silmiä hiveleviä. Äänet ovat myöskin erittäin tunnelmallisia ja kotiteatterijärjestelmän omistajille on herkkua Pro Logic 2:n muodossa. Äänien vieressä tulevat musiikit, joita en olisi voinut paremmiksi kuvitella. Paraneeko peli vielä tästä?
 
Såmma här, noin 3 tuntia pelattu ja suunnillee samat esineet kerätty kun teilläkin.

Itse kun omistan ihan asiallisen kotiteatterin ja täytyy myöntää että on ihan helvetin siistiä pelata tuota asiallisilla voimakkuuksilla. Subbari antaa mukavan extra flavourin ampumiselle :P

BTW, menee vähän offtopikiksi mutta: onko kukaan saanut vielä Samusin kasvoja heijastettua visiiristä? Oon yrittänyt saada, mutten ole onnistunut vielä...tahtoo nähdä :)

EDIT: elvistelyt pois
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Itse kun omistan ihan asiallisen kotiteatterin (budjetti ~8000e) ja täytyy muötää että on ihan helvetin siistiä pelata tuota asiallisilla voimakkuuksilla.
Snadia elvistelyä. :o Varmasti ihan 'asialliset' joo. :rolleyes:
 
Ylös Bottom