Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime

En kyllä uskaltas väittää noita kontrolleja aivan täydellisiksi...
Oudot ne ainakin on ja vaatii totuttelua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
onko kukaan saanut vielä Samusin kasvoja heijastettua visiiristä? Oon yrittänyt saada, mutten ole onnistunut vielä...tahtoo nähdä :)
Samoin. Ei onnistu. Eilen en pelannu sekuntiakaan, mikähän mulla on :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Buckley
En kyllä uskaltas väittää noita kontrolleja aivan täydellisiksi...
Oudot ne ainakin on ja vaatii totuttelua.

Mulle ainaki vaati n. 2 min totuttelun ;) sen jälkee toiminu ku unelma ^_^
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
BTW, menee vähän offtopikiksi mutta: onko kukaan saanut vielä Samusin kasvoja heijastettua visiiristä? Oon yrittänyt saada, mutten ole onnistunut vielä...tahtoo nähdä :)
Ei tämä nyt mikään varsinainen spoil ole, mutta kertoo yhden tavan millä kasvot saadaan visiiriin :) maalaa seuraava teksti ->
Charge beamilla jotain estettä päin kun Samus seisoo ihan sitä estettä vasten. Sopivassa kulmassa tulee semmoinen väläys, että Samuksen kasvot heijastuvat visiiriin.
 
Sairaan hankala peli hommata!!! Kiersin kaikki Itiksen pelejä myyvät lafkat; kaikista loppu. Anttilan top tenissä myyjä sanoi saaneensa viisi(!) kappaletta myyntiin tänään, lauantaina tulee kuulemma lisää, mutta kehoitti tulemaan ajoissa.
 
Minäkin kävin täällä tuppu kylässä kyselemässä ja yhteen paikkaan oli tullut 4 peliä ja kaikki oli ennakkoon jo varattu.

Itse ajattelein ostaa tuon Metroid pakin jos sitä enää ensiviikolla saa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Ei tämä nyt mikään varsinainen spoil ole, mutta kertoo yhden tavan millä kasvot saadaan visiiriin :) maalaa seuraava teksti ->
Charge beamilla jotain estettä päin kun Samus seisoo ihan sitä estettä vasten. Sopivassa kulmassa tulee semmoinen väläys, että Samuksen kasvot heijastuvat visiiriin.

Toimiin vissiin pimeissä paikoissa paremmin? itse en saanut alun avaruusaluksella kuin silmät välkähtämään. Tosin toi olis ollu hämmentävämpää, jos siitä ei olis tienny mitään etukäteen.
 
En tiedä saako siinä edes muuta välähtämään kuin silmät? Ainakaan en itse saanut enkä tajua miks muu välähtäis koska visiiri on kuitenkin vaan silmien kohdalla. Sillon välkkyy silmät ku ne jotku plasmapallot tiputtelee niitä pommejaan. On muuten hyvät musiikit tuolla phendrana driftsissä :eek:
 
Yksi asia mikä on hieman häirinnyt (erityisesti pelin alkuvaiheilla) on hidas kääntyminen ja hankala ylös/alas katselu.
Kun on tottunut pelailemaan Ps2 präiskintöjä niin sormi hakeutuu automaattisesti c-tapille kameraa säätelemään.
 
Itse olen pelannut tunnin verran.Peli vaikuttaa aika tylsältä.
Ammutaan vain jotain isoja hyttysiä.Missä aseet jotka repii
raajat irti?
 
alku pelissä tuntui todella paskalle..kun pari kaveria oli käymässä..mutta sitten yöllä aloitin ihan alusta uudestaan yksin pelaamaan niin eikös vaan peli tuntunut hemmetin upealle!
 
Onhan tuo kyllä mahtava peli! Kritiikkiä ansaitsee vain pelin talletuspisteiden uhanalaisuus, niitä on niin penteleen harvassa ja vaikea löytää. Alussakin jouduin alottaan kolme kertaa alusta. Siinä jo vähän tunnelma latistui...:(

Paavi88:lle Osta ihmeessä!!!

Ps. Onnea Yoshi89:lle spyro pelin voiton johdosta! Et taida malttaa Metroidia pelatakkaan.:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi


Ps. Onnea Yoshi89:lle spyro pelin voiton johdosta! Et taida malttaa Metroidia pelatakkaan.:D


???
en minä mitään spyro peliä ole voittanut? enhän?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
???
en minä mitään spyro peliä ole voittanut? enhän?
Ai niin, sekosin taas pahemman kerran. Kirbyhän sen voitti. Joten: Onnea Kirby, tuskimpa se tätä ehtii lukemmaan kun pelaa niin innoissaan Spyroa.;)

Mitäsä sit voitit Yoshi89, muistelen että voitit jonku kilpailun.:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Ai niin, sekosin taas pahemman kerran. Kirbyhän sen voitti. Joten: Onnea Kirby, tuskimpa se tätä ehtii lukemmaan kun pelaa niin innoissaan Spyroa.;)

Mitäsä sit voitit Yoshi89, muistelen että voitit jonku kilpailun.:confused:

mä en ainakaan tiedä voittaneeni mitään kilpailua. en ole edes käyttänut cubefiniä kuin viikon tai pari... joten se ei voi olla kauaakaan aikaa sitten. en kyllä muista osallistuneenikaan mihinkään.
 
Ylös Bottom