Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Samoin. Ei onnistu. Eilen en pelannu sekuntiakaan, mikähän mulla onLainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
onko kukaan saanut vielä Samusin kasvoja heijastettua visiiristä? Oon yrittänyt saada, mutten ole onnistunut vielä...tahtoo nähdä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Buckley
En kyllä uskaltas väittää noita kontrolleja aivan täydellisiksi...
Oudot ne ainakin on ja vaatii totuttelua.
Ei tämä nyt mikään varsinainen spoil ole, mutta kertoo yhden tavan millä kasvot saadaan visiiriin maalaa seuraava teksti ->Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
BTW, menee vähän offtopikiksi mutta: onko kukaan saanut vielä Samusin kasvoja heijastettua visiiristä? Oon yrittänyt saada, mutten ole onnistunut vielä...tahtoo nähdä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Ei tämä nyt mikään varsinainen spoil ole, mutta kertoo yhden tavan millä kasvot saadaan visiiriin maalaa seuraava teksti ->
Charge beamilla jotain estettä päin kun Samus seisoo ihan sitä estettä vasten. Sopivassa kulmassa tulee semmoinen väläys, että Samuksen kasvot heijastuvat visiiriin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
oon ollu aina siina luulossa etta tuo hahmo mika on paaosassa on mies
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Ps. Onnea Yoshi89:lle spyro pelin voiton johdosta! Et taida malttaa Metroidia pelatakkaan.
Ai niin, sekosin taas pahemman kerran. Kirbyhän sen voitti. Joten: Onnea Kirby, tuskimpa se tätä ehtii lukemmaan kun pelaa niin innoissaan Spyroa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
???
en minä mitään spyro peliä ole voittanut? enhän?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Ai niin, sekosin taas pahemman kerran. Kirbyhän sen voitti. Joten: Onnea Kirby, tuskimpa se tätä ehtii lukemmaan kun pelaa niin innoissaan Spyroa.
Mitäsä sit voitit Yoshi89, muistelen että voitit jonku kilpailun.