Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime

sanompa yksinkertaisesti paavi88:lle, että:

Omapa on virheesi, jos et osta.

ketään ei varmaankaan haittaa jos ostat tai jätät ostamatta.

mutta jos sen ostat niin lupaan olla sanomatta "mähän sanoin" :D
 
Kyllä käy peli hankalaksi juu. Varsinkin ne perhanan Trooperit.

SPOILER Juuri pääsin Omega Piraattiin. Kuolema korjasi. Ehdin tuhlata kaikki Super Missilet ja vasta kun yksi energiapalkki oli jäljellä, tajusin, miten se bastardin voittaa. Arg.SPOILER END

Kaikki upgradet on haettu ja ohjuksiakin on sellaiset 125. Ne combot ovat ihan hauskoja, eikä vähiten Ice Beamilla :D.
 
naama näkyviin

siellä lumimestassa paikassa "ice ruins east" on sellainen jääseinä josta se sanoo, kun skannaa, että voi sulattaa vain äärimmäisellä kuumuudella, niin menkääpä siihen ihan kiinni ja täysi chargebeamlataus niin johan nassu alkaa näkymään. voi toimia muillakin jääseinillä, en ole kokeillut. jäätähän löytyy kaikkialta...
 
Noiden Pulse Bombujen tiputtamista pommeista saa hyvin sen heijastuksen näkyviin. Menet vain tarpeeksi lähelle, muttei kuitenkaan niin lähelle, että se osuisi.

Toinen keino on antaa jonkin ampua jokin räjähtävä päin näköä. Tähän käy hyvin niiden lentävien piraattien ampumat ohjukset.

Tuossa esimerkkejä. Kokeilkaa :)...
 
No prkl, täytyy vielä kiltisti odottaa, että Metroidi kolahtaa postilaatikkoon. Alunperin en ollut kiinnostunut MP:stä p*skan vertaa, ajattelin että se on kumminkin joku tylsä räiskintä. Mutta viikon aikana olen katsonut pelistä videoita ja lukenut eri arvosteluja netistä. Lauantaina sitten pistin pistin Konsolinetistä tilauksen. Tulispa se jo huomennaaahahh....
 
Pitäis enään päästä tämän ostofobian yli...:( Ei pysty ostamaan yhtään mitään, ja jos laittaa vaikka 0,2e pelikoneeseen ja ei voita niin katuu sitte niin maan...:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WeePee

Onko kukaan avannu NES Metroidia tai sitä Fusion pukua GBA:n pelin avulla?

Molemmat on auki ja hyvin toimii. Onneksi tuohon origniaalimetroidiin on laitettu muistikorttitallennus, ettei tarvitsisi salasanoilla kikkailla.

Tuo pukuhomma on sikäli mielenkiintoinen että esim. Varia Suit -päivitys muuttaa puvun keltaiseksi, aivan kuten Fusionissakin :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rad Child
No prkl, täytyy vielä kiltisti odottaa, että Metroidi kolahtaa postilaatikkoon. Alunperin en ollut kiinnostunut MP:stä p*skan vertaa, ajattelin että se on kumminkin joku tylsä räiskintä. Mutta viikon aikana olen katsonut pelistä videoita ja lukenut eri arvosteluja netistä. Lauantaina sitten pistin pistin Konsolinetistä tilauksen. Tulispa se jo huomennaaahahh....

miten ihmeessä voisit sen silloin saada? nehän pääsevät postittamaan vasta maanantaina joten ei se samana päivänä voi tulla.
 
Primen kaltasta ilmiötä en ookkaan päässy aikoihin pelaamaan.. Olin epäluulonen vielä 10min pelaamisenkin jälkeen, mutta sitten rupes aivo käsittämään miten ainutlaatuista peliä pelaan..
Jotenkin ihan käsittämätöntä miten joku peli voi jokaisella osa-alueella ollakkaan näin onnistunut....
Onkohan joku muukin huomannu samantyylistä seikkaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
miten ihmeessä voisit sen silloin saada? nehän pääsevät postittamaan vasta maanantaina joten ei se samana päivänä voi tulla.

Itseasiassa ne pääsee postittamaan niitä pari päivää julkaisua aikaisemmin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peukku
Primen kaltasta ilmiötä en ookkaan päässy aikoihin pelaamaan.. Olin epäluulonen vielä 10min pelaamisenkin jälkeen, mutta sitten rupes aivo käsittämään miten ainutlaatuista peliä pelaan..
Jotenkin ihan käsittämätöntä miten joku peli voi jokaisella osa-alueella ollakkaan näin onnistunut....
Onkohan joku muukin huomannu samantyylistä seikkaa?

Ollaan huomattu ja pahalta näyttää;tuntuuko mikään peli miltään
(paitsi Zelda of crs) tämän jälkeen.
;) Olen pelannu aika monia pelejä elämäni aikana,mutta kyllä nyt ollaan aika lähellä kliimaksia,mutta ehkä se tästä tasoittuu,kun uusia pelejä ilmaantuu. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peukku
Primen kaltasta ilmiötä en ookkaan päässy aikoihin pelaamaan.. Olin epäluulonen vielä 10min pelaamisenkin jälkeen, mutta sitten rupes aivo käsittämään miten ainutlaatuista peliä pelaan..
Jotenkin ihan käsittämätöntä miten joku peli voi jokaisella osa-alueella ollakkaan näin onnistunut....
Onkohan joku muukin huomannu samantyylistä seikkaa?
Itsekkin olin aluksi vähän varovainen mutta myöhemmässä vaiheessa rupesin huomaamaan myös miten täydellisyyttä hipovaa tämä peli on. Mahtavaa seikkailua, tutkimista ja piraattien kanssa räiskimistä :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
miten ihmeessä voisit sen silloin saada? nehän pääsevät postittamaan vasta maanantaina joten ei se samana päivänä voi tulla.

Öh, minähän kirjoitin tuon viestin maanantaina ja sanoin, että tulispa se huomiseksi eli tiistaiksi. Kyllä Konsolinetistä on aikaisemminkin tilattu ja seuraavana päivänä on tullut.
 
*fiilistelyä*

Jep,

perjantaina kävin omani hakemassa eikä voi muuta kuin ihailla ja kunnioittaa Retron & Nintendon lahjakkuutta, intohimoa sekä ammattitaitoa. Tämän tasoisia pelejä julkaistaan erittäin harvoin. Omaan makuuni Metroid Prime on jopa maistuvampi kuin viime aikojen mestariteokset M64, Halo ja OOT. MP sujahtaa kevyesti kaikkien aikojen henkilökohtaiseen top 15:sta LTTP:n, SMW:n, SFII:n, Monkey Island II:n, DOTT:n ja muiden joukkoon jo muutaman päivän intensiivisellä pelaamisella!

Suosittelen lämpimästi jopa heille, jotka ovat syystä tai toisesta kasvaneet eroon pelien maailmasta. Jos tämä ei palauta vanhaa kunnon fiilistä, niin voi luopua koko leikistä puhtaalla omatunnolla ja todeta, ettei ne pelit sittenkään ollut se oma juttu ;)

Nyt pitäs vielä jostain hankkia GBA, että pääsee pitkästä aikaa loggautumaan alkuperäisen Metroidin 'password' valikkoon ;)
 
Olen niin kovin innostunut, että olen jopa ladannut viitisen videota pelistä, ja kylläpä näyttääki söötiltä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rad Child
Öh, minähän kirjoitin tuon viestin maanantaina ja sanoin, että tulispa se huomiseksi eli tiistaiksi. Kyllä Konsolinetistä on aikaisemminkin tilattu ja seuraavana päivänä on tullut.

sori katoin että olisit lähettäny sunnuntaina. lisäksi sille oliolle joka puhui että pääsevät postaamaan ennen julkaisupäivää niin oletko huomannut että se julkaistiin jo perjantaina mutta tämä joka sen tilasi tilasi sen vasta lauantaina.
 
Joo tulipa Gamecube ja Metroid Prime hankittua. Ekalla kokeilulla en päässyt peliin sisään mutta toinen veikin kokonaan. Tulee mukavasti flashbackkejä vanhoista Metroideista kun etenee :)

Grafiikka nyt ei oikein aluksi tuntunut miltään kun on pelannut PC:llä. Mutta kyllähän tuota kattelee :)

Äänet sitten taas jytää. Kunhan muistaa pistää äänen kaakkoon.

Ohjattavuus on kuin peli olisi 2D. No hiukan tietysti vaikeampi päästä sinuksi.

Vaikka tuo maksoikin jonkun verran niin kyllä rahoilleen sai vastinetta.
 
Ylös Bottom