Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime

Thread yhdistetty alkuperäiseen "Metroid Prime"-ketjuun

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mauku
Ajattelin tehdä tämmöisen topicin koska ostin kyseisen pelin viime torstaina (11.3.2004). Olen pahoillani että tein tämän topicin koska veikkaisinpa että tällaisia topicceja on ollut enemmänkin. rekisteröidyin vasta tänne niin että älkää hermostuko mulle.
Ei toki hermostuta, mutta jos olet tietoinen mahdollisten vanhempien threadien olemassaolosta, käytä foorumihakua kun se sitä varten on.

Uusikin jäsen saa ja voi käyttää ajattelukapasiteettiaan jo ihan alusta alkaen. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
Munkin mielestä se on hieno idea, mutta tosiaan Metroidien yksi viehätys on aina ollut se tyly mahdollisuus harhautua "reitiltä" jopa useiksi tunneiksi. Ratkaisun keksiminen on siten erityisen makeaa ja samalla oppii tuntemaan maailman kuin omat taskunsa. Optimaalisen Metroid fiiliksen saavuttamiseksi suosittelen siis offia jo alkuvalikosta, mutta kaikille se ei tosiaan maistu. Laadukkaita peli hetkiä anyways :)

Hmh, olenko nyt aivan sokea vai miksi en löydä kohtaa josta tuon vinkki systeemin saisi pois? olen nyt noin 4 tuntia pelannut ja pari kertaa se on vinkkiä antanut, vaikka en olisi halunnut. Eli mistä voin pistää sen pois päältä?

No nythän se löytyi, mutta ei kai minun tarvitse alusta peliä aloittaa, kun tuon optionssin sai vain avattua kun valitsi "new gamen". Vaikuttaako se kesken olevaan peliini kun laitoin sieltä Hint Systemin asentoon off?

Edit: Ach, pitäisi tarkistaa kunnolla ennen kuin tulee tänne kyselemään. Pääsihän sen hint systemin laittamaan pois päältä ihan kesken pelinkin. Joten ei mitään.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom