Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Tämän takia kaikki suomalaiset osaavat ruotsia.

Pyh! Ruotsi on maailman turhin ja rumin kieli. Näin Suomessa minä olen ainakin tullut kaupoissa toimeen suomella ja pärjännyt tietokoneiden ja muiden tälläisten juttujen kanssa Englannilla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Pyh! Ruotsi on maailman turhin ja rumin kieli. Näin Suomessa minä olen ainakin tullut kaupoissa toimeen suomella ja pärjännyt tietokoneiden ja muiden tälläisten juttujen kanssa Englannilla.

Ruotsinkieli on ihan ok kieli. (^_^;) Englanninkieli on toisinaan aika rasittavaa, kun aina on jotain poikkeuksia kieliopissa. Melkein joka asiassa. (O_o)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Ruotsinkieli on ihan ok kieli. (^_^;) Englanninkieli on toisinaan aika rasittavaa, kun aina on jotain poikkeuksia kieliopissa. Melkein joka asiassa. (O_o)

Täällä ei kuuluisi ehkä keskustella kielistä, mutta sen verran nyt vielä, että englanti kuulostaa siedettävältä, kun taas ruotsi kuulostaa ihan hirveältä kiekumiselta. Ruotsia olen lukenut se verran kun on ollut peruskoulussa pakko ja sen jälkeen en ole koko ruotsiin ikinä koskenut pitkällä tikullakaan. Ihan kauhea kieli.

Ohjeet kumpaakin peliin tuli sitten eilen. Enpä olis uskonut Gigantista...

No kerrankin tulee mukavia yllätyksiä :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jericho
Ohjeet kumpaakin peliin tuli sitten eilen. Enpä olis uskonut Gigantista...

No kerrankin tulee mukavia yllätyksiä :)
Alkuperäiset ohjeet vai joku A4 kopionippu?

Onko kukaan vielä päässyt pelaamaan vanhoja Metroideja Cubella? Onko ne ihan identtisiä NES ja SNES versioiden kanssa?

Tiedustelua:

Kaverilla on kartan kanssa jotain ihmeellisiä ongelmia. Ihan kuin tietyn alueen jo ladattu MAP olisikin kadonnut? Onko kenellekään sattunut mitään vastaavaa? Mikään ei kuulemma auta, eikä karttoja voi tietenkään toiseen kertaan MAP STATIONISTA ladata. Pitää mennä vielä itse tsekkaamaan ettei vaan olis mikään tulkintavirhe, en kuitenkaan ihan heti usko näin olevan. Jos jollain on samanlaisia kokemuksia, niin olisi hauska kuulla.

Toivottavasti tuoreeseen Cube + Metroid omistajaan ei ole iskenyt mikään harvinainen bugi.

"PAL-versio.
Peliä on pelattu 38%.
Nintendon oma muistikortti."

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
Toivottavasti tuoreeseen Cube + Metroid omistajaan ei ole iskenyt mikään harvinainen bugi.

Enpä tiedä, jenkkiversion ensi painokset ainakin olivat bugisia viritelmiä. PAL-versioista en osaa laajemmalti sanoa, mutta oman pelini kanssa ei ole ilmaantunut ongelmia. Kannattaa palailla pelin kanssa kauppaan vaihtotarkoituksessa, jos ongelma alkaa toistumaan.

- Esa

Tänään ostin Metroid Primen. Erittäin hyvä peli, ei tullu katumapäälle tästä ostoksesta ja olen pelannut nyt pari tuntia ja oli pakko lopettaa kun alkoi särkeen päätä ja tuli mukavasti vastaan savetus piste.
Minusta kontrollit ovat hyvät vaikka alussa oli alkukankeutta, mutta niihin takuulla tottuu ja hyppelykin toimii yllättävän hyvin verrattuna muihin first person peleihin. Pakko sanoa että mahottoman hyvä grafiikka ja musiikkikin oli juuri sellasta Metroidin tapaista. Ei ainaskaan näin alussa tule muuta miinusta kuin se että hirviöt spawnaa(ilmestyvät) AINA uudestaan jos menet vaikka viereiseen huoneeseen.
Ja lopuksi viellä arvosana olisi vaikkapa 9/10.

PS. Minulla ei ainaskaan ole vielä tullut esille mitään bugeja, mutta voihan niitä tullakkin myöhemmin pelissä kun olen vasta niin alussa.

Eipä ole minunkaan kopiossani ollut mitään merkkejä bugeista, ja rehellisesti sanoen epäilen noita juttuja jenkkiversion bugisuudesta. Onhan se tietysti mahdollista, mutta yhdessäkään arvostelussa näistä ei kuitenkaan mainittu. Haiskahtaa lähinnä kateellisten fanboytten jutuille.;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inaccessible
Eipä ole minunkaan kopiossani ollut mitään merkkejä bugeista, ja rehellisesti sanoen epäilen noita juttuja jenkkiversion bugisuudesta. Onhan se tietysti mahdollista, mutta yhdessäkään arvostelussa näistä ei kuitenkaan mainittu. Haiskahtaa lähinnä kateellisten fanboytten jutuille.;)

Niinpä ! Kaikki MP arvostelut jotka olen lukennut, niissä ei mainittu mitään mistään bugista (muistaakseni), koska olisi ne varmaan sanottu jos niille arvosteliolle olisi tullut vastaan bugeja.

bugeista..

Esimerkiksi alan johtava lehti EDGE mainitsi 'crash bugien' olemassaolon antaessaan Metroidille lehden 'Game Of The Year'-palkinnon.

"..There are the crash bugs which have, since the GameCube's arrival, so worryingly infected Nintendo's hitherto bulletproof software.."

Jenkkibugi oli ilmeisesti vahvasti yhteydessä ohjaimen räpläämiseen kesken hissin. Mulla ei ole tullut yhtään eikä mitään bugia vielä vastaan ja peliä on pelattu lähes 50 tuntia.

Mulla on pitkien pelisessioiden aikana jumittanut peli pari kertaa ja nekin tapahtui ihan pelin alussa, just hississä muistaakseni. Mulla on jenkkiversio.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Mulla on pitkien pelisessioiden aikana jumittanut peli pari kertaa ja nekin tapahtui ihan pelin alussa, just hississä muistaakseni. Mulla on jenkkiversio.

Jep minullakin tuo pelin jenkkiversio tökkäsi pari kertaa sinne hissiin :) PAl-versiossa ei mitään ongelmia ole ollut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Englanninkieli on toisinaan aika rasittavaa, kun aina on jotain poikkeuksia kieliopissa. Melkein joka asiassa. (O_o)

(Quite offtopic)

Tutustuisit ranskaan, se nimittäin tuntuu koostuvan vain kielioppipoikkeuksista. Enkkun poikkeukset ovat lastenleikkiä siihen verrattuna.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
(Quite offtopic)

Tutustuisit ranskaan, se nimittäin tuntuu koostuvan vain kielioppipoikkeuksista. Enkkun poikkeukset ovat lastenleikkiä siihen verrattuna.

Heh. :)

Ylös Bottom