Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Siis puhutko nyt omasta vai pelin tekijöiden mausta. Jos tuo renkutus on heidän mielestänsä hyvää niin huhhuh:rolleyes:.

Puhuin jokaisen pelaajan omasta musiikkimausta. Ja siitä, että musiikit ovat laadukkaita (mikä ei siis ole puhdas makuasia). Jos ne eivät jollekin maistu, niin so be it.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
metroidia ja Zeldaa pelatessa kaikki muu on unohtunut. Töistä olen myöhästellyt, koska on mennyt yöllä pitkäksi pelisessiot. Kaksi tämän sukupolven parasta peliä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
metroidia ja Zeldaa pelatessa kaikki muu on unohtunut. Töistä olen myöhästellyt, koska on mennyt yöllä pitkäksi pelisessiot. Kaksi tämän sukupolven parasta peliä.

Kyllä! Työ ja opiskelu ovat kärsineet kyllä täälläkin päässä. Uhkaa venyä neljään vuoteen tuo lukio jo pelkän Zeldan takia :D
Heh no ei ihan.

Mitä noihin musiikkeihin tulee, niin itse pidän ainakin niistä klassisista Metroid-musiikeista jotka soivat jo aiemmissa peleissä. Varsinkin Super Metroidin parit musiikit tuovat mukavaa nostalgia-fiilistä. Mutta olen Primessä vasta sen verran alussa että en myöhemmistä musiikeista ole jäävi sanomaan mitään.
 
Odotin myös Metroidilta paljon mutta kun pelin ostin , petyin hieman . Liikkuminen on todella ärsyttävää ja kankeaa , muutamat kappaleet alkaa vituttamaan mm.Phendrana Drifts , on joukossa toki erittäin loistaviakin rimputuksia . Kenttien ravaus on vähän ärsyttävää . Peli on kuitenkin niin mahtava että olen Metroidiin koukussa jo lähes ketjulla :p Täyden kympin arvoinen .

Ps: Inhoan SSBM:ää ja Star Foxia , mielestäni huonoimmat pelit koskaan :mad:

pps:pidän Quakesta ja muista Pc-räiskinnöistä :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N
Odotin myös Metroidilta paljon mutta kun pelin ostin , petyin hieman . Liikkuminen on todella ärsyttävää ja kankeaa , muutamat kappaleet alkaa vituttamaan mm.Phendrana Drifts , on joukossa toki erittäin loistaviakin rimputuksia . Kenttien ravaus on vähän ärsyttävää . Peli on kuitenkin niin mahtava että olen Metroidiin koukussa jo lähes ketjulla :p Täyden kympin arvoinen .

pps:pidän Quakesta ja muista Pc-räiskinnöistä


Olet tavallaan oikeassa tuosta kankeudesta, se ei minua häirinnyt kun välillä, mutta tässä oli frendejä kylässä ja ne haukku et toi näyttää ihan robootilta ku se liikkuu

Toisaalta olen kyllä miettinyt että miten tuon olisi saanut paremmaksi...padin rakenne kuitenkin rajoittaa hommaa pahasti.

Mielenkiintoista ettei phendrana Drifts ei vakuuttanut, itseni mielestä myöhäisempi phendrana Driftsin musa (siellä missä on gravity suit) on pelin paras. Asiallista kevyehköä konemusaa vaikutteilla âla Underworld. :cool:

No, en odota kaikkien siitä pitävän, itse olen kuunnellut konemusaa jo 7 vuotta...


Ps: Inhoan SSBM:ää ja Star Foxia , mielestäni huonoimmat pelit koskaan :mad:
Hyvä kun joku on samaa mieltä kanssani
 
Itseäni tuo suhteellinen hitaus ei haittaa yhtään. Samalla tavalla Goldeneye tai Halo ovat hitaita verrattuna Half Lifeen. Kun peli suunnitellaan alusta lähtien tietty ohjausmetodi mielessä pitäen, niin parhaimmassa tapauksessa se voi olla pelille eduksi, kuten em. tapaukset ja Metroid ovat osoittaneet.
 
Liikkuminen on hidasta , ihan kuin Samuksella olisi jalat liisterissä :p Samanlainen ohjaus kuin TimeSplitters 2:ssa olisi ollut rautaa .
 
Se on nyt perkele Primen ja ED:n parempi olla niin helmiä kuin miksi niitä on kehuttu, kun minäkin vihdoin vaivauduin tilaamaan nämä vähän synkemmät pelit (Mariot ja Zelda on niitä "ei synkkiä" :)
 
Varmaan se liikkuminen onkin hieman hitaan tuntuista jos on tottunut pelaamaan quaken tapaisia nopeita räiskintöjä.

Olen pelannut paljon nopeita (ja hitaita) FPS pelejä ja mielestäni Metroid Prime ei todellakaan ole hidas.
Mutta ihmisiä on monenlaisia.
 
Mun mielestä Samuksen liikkuminen sopii sen olemukseen kuin nyrkki silmään. Ei sen tarvikkaan olla mikään maailman vikkelin vaan vähän sellainen taistelurobotti jolta se nyt vähän näyttää taistelupukuineen. Eikä tietenkään taistelurobotti mihinkään mechwarrior henkeen vaan... no kuvitelkaa itsellenne tuollainen puku ja mitä liikkuminen siinä olisi. :D
 
Pitkien ja taas pitkien Metroid Prime sessioiden jälkeen voin sanoa, että MP jättää taakseen Wind Wakerin ja mielestäni on niin hyvä peli, että olisi tyhmää jättää GC ostamatta, jos sellaista ei vielä omista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Mun mielestä Samuksen liikkuminen sopii sen olemukseen kuin nyrkki silmään. Ei sen tarvikkaan olla mikään maailman vikkelin vaan vähän sellainen taistelurobotti jolta se nyt vähän näyttää taistelupukuineen. Eikä tietenkään taistelurobotti mihinkään mechwarrior henkeen vaan... no kuvitelkaa itsellenne tuollainen puku ja mitä liikkuminen siinä olisi. :D
2D Metroideissahan Samus on yksi nopeimmista ja notkeimmista hahmoista. Pystyyhän se muuttumaan palloksi ja pyörimään ilmassa.

Mutta eihän tutkintapainotteiseen Primeen olisi sopinutkaa mikään sekunnissa kentän päästä päähän liukuva hahmo. Näkymää olisi kyllä ollut hyvä voida liikuttaa edes vaakasuunnassa liikkuessakin.

Tuliko muuten kelläkään pelin mukana suomen tai edes englannin sisältävä ohjekirja? Omassa gigantista ostetu kappaleessani ei ole juttuja kuin ruotsiksi ja tanskaksi. :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nutri
Tuliko muuten kelläkään pelin mukana suomen tai edes englannin sisältävä ohjekirja? Omassa gigantista ostetu kappaleessani ei ole juttuja kuin ruotsiksi ja tanskaksi. :mad:

Kannattaa käydä kysäsemässä sieltä Gigantista suomenkielisiä ohjeita. Mulle ainakin luvattiin lähettää ne heti, kun niitä sinne tulee. Saa nyt kuitenkin nähdä, että saanko niitä ikinä. :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jericho
Kannattaa käydä kysäsemässä sieltä Gigantista suomenkielisiä ohjeita. Mulle ainakin luvattiin lähettää ne heti, kun niitä sinne tulee. Saa nyt kuitenkin nähdä, että saanko niitä ikinä. :rolleyes:
Tuskinpa tulet saamaan. Sama juttu mulla Metroidin kanssa - vain tanskaa ja ruotsia. Ja nyt sama juttu Zeldan kanssa. Mutta eipä sillä niin kauheesti oo väliä. Kuka niitä ohjeita nyt lukee? :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Kuka niitä ohjeita nyt lukee? :D

no esimerkiksi minä.. tuossa Primessä ei alussa kovin hirveästi selitetä sitä juonta ja oli aika vaikea ottaa juonesta kiinni.. varsinkin kun en ollut koskaan Metroid pelejä hirveästi pelaillut
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GreeDy
no esimerkiksi minä.. tuossa Primessä ei alussa kovin hirveästi selitetä sitä juonta ja oli aika vaikea ottaa juonesta kiinni.. varsinkin kun en ollut koskaan Metroid pelejä hirveästi pelaillut
Tämän takia kaikki suomalaiset osaavat ruotsia.
 
Ylös Bottom