Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Huumoria?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WyW
Itsekin odotellessa PA veti hyvän heiton:
http://www.penny-arcade.com/images/2002/20021113l.gif
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sampark
Nyt Cube-europe on uutisoinut, että peli saattaa myöhästyä Euroopassa niinkin kauas kuin toukokuulle 2003 asti...
Suru ja murhe valtaavat mieleni. Toivotaan, että tämä ei pidä paikkaansa.
ja gamepro.com anto vaan 90...
Sanotaanhan Rogue Leaderistakin samaa, eikä se ole minulla kaatunut kertaakaan. En siis näe syytä huoleen.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jmkoo
Näyttäisi siltä että Metroid Prime kaatuilee aika hanakasti. Gamefaqsissa tuosta on aika paljonkin topicceja, esim. http://s3.cgi.gamefaqs.com/boards/genmessage.asp?board=32495&topic=5190057
Toi on vaan yksi monista eli taitaa olla melkoisen yleinen bugi. Toivotaan että PAL-version pitkä odotus palkitaan vakaalla versiolla, eihän tollanen ole ollenkaan Nintendon tapaista että pelit kaatuilevat..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jmkoo
Näyttäisi siltä että Metroid Prime kaatuilee aika hanakasti. Gamefaqsissa tuosta on aika paljonkin topicceja, esim. http://s3.cgi.gamefaqs.com/boards/genmessage.asp?board=32495&topic=5190057
Toi on vaan yksi monista eli taitaa olla melkoisen yleinen bugi. Toivotaan että PAL-version pitkä odotus palkitaan vakaalla versiolla, eihän tollanen ole ollenkaan Nintendon tapaista että pelit kaatuilevat..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jmkoo
eihän tollanen ole ollenkaan Nintendon tapaista että pelit kaatuilevat..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hemppa
Nykyään peleissä on niin paljon piirteitä ja ominaisuuksia, että täysin kaatumatonta peliä on todella vaikea tehdä. Se, että peliä testataan tuhansia tunteja ja koodi täytetään erilaisilla virheenkäsittelijöillä, ei takaa vielä etteikö peli voisi jossain (harvinaisessa) tilanteessa kaatua tai jumiutua.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tursas
ohjelmoijana voin sanoa, että jos
sun koodisi kaatuu niin se on
p*skaa koodia. itse olen enemmän
yllättyneempi siitä, että pelit
eivät kaadu enempää kuin mitä ne
kaatuvat nykyään, kun on tapana
tehdä kiireellä kaikki... ja kaikki
se koodi, joihin olen duuneissa ja
koululla törmännyt on ollut enemmän
tai vähemmän hirveää katseltavaa.
aika harva viitsii koodiinsa laittaa
mitään virheenkäsittelyä... ja jos
ei ole tapana käsitellä virheitä ja
joku pakottaa sut koodaamaan virheen-
käsittelyä niin helposti "joskus"
unohtuu...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Mikset kirjoita kunnolla?
Kirjoituksesi eivät nimittäin ole mitää runoja!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tursas
suosittelen, että käyt peruskoulusi
loppuun asti, jos lukeminen tuottaa
vaikeuksia.