Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Metroid Primessä bugeja?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
katsos

tähän

BBS:n

voi

kirjoittaa

ilman

että

jokaisen

lauseen

väliin

painaa

enteriä

näin

tekstiä

on

paljon

mukavampi

lukea

eikä

koulutus

liity

siihen

mitenkään

ei ole uutta, että jotkut ihmiset
keskittyvät epäoleellisten asioiden
n*ssimiseen. olisi varmaan kaikille
parasta, jos yrittäisit hieman
miettiä ennen kuin kirjoitat, ettei
tämäkin foorumi täyttyisi ot-roskasta.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Metroid Primessä bugeja?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tursas
ei ole uutta, että jotkut ihmiset
keskittyvät epäoleellisten asioiden
n*ssimiseen. olisi varmaan kaikille
parasta, jos yrittäisit hieman
miettiä ennen kuin kirjoitat, ettei
tämäkin foorumi täyttyisi ot-roskasta.

Pahoittelen jos olet heikkohermoinen kaveri!
Huomautin vaan, että tekstiäsi olisi paljon mukavampi lukea jos et näpäyttäisi enteriä joka neljännen sanan jälkeen. Mutta nyt takaisin aiheeseen.
 
Itse odotan Metroidia kuin kuuta nousevaa. olen jo ladannut netistä kaikki löytämäni Metroid Prime - videot. Olen 100% varma että pelistä tulee huippu!
 
Testailin Metroid Primeä tuolla Gameworld messuilla ja HUH onhan se hyvännäkönen ja arvostelu kehujensa arvoinen.Morphball oli myös hienosti toteutettu. En tosin kauaa ehtiny ku ipanat pyöri jaloissa kinuen "mun vuoro" ja kaikkee.
Harmi että tätä helmee joutuu odottaa turhan kauan.
En tosin löytänyt mistää Resident Evil zeroa. Olis ollu siisti päästä testaamaan ja ei sen poissaolo voinut ainakaan sisällön takia johtua olihan GTA: Vice City omassa kopissaan valvovien silmien alla ettei alaikäset pääse riehuu. Ehkä evät sitten saanet sitä hankittua. Noh nelisen kuukautta vielä niin ilmestyvät kauppoihin. :cool:
 
Aivan uskomaton. Aluksi kauhistelin ohjaus systeemiä, kun se ei ollut samanlainen kahdella tatilla pelattava, niinkuin FPS pelit yleensä konsoleissa, mutta helpostihan tuon oppi.
 
Ajatelkaa, jos en olisi päässyt pelaamaan tätä Gameworldissa, en olisi luultavasti koskaan ajatellut edes ostavani tätä. Pienenkin testaamisen perusteella peli vaikutti äärimmäisen monipuoliselta ja kiinnostavalta. Minäkin luulin peliä alunperin keskiverto 3d-räiskinnäksi, mutta testaaminen osoitti vainn kuinka väärässä olen.
 
Pääsin testaamaan MP:tä Isolta Ruudulta.:)
Pääsin johonkin toisen tason loppuun. Loistava peli, erilainen kuin muut FPS-pelit.
 
Jos MP kaatuilisi paljon niin kyllä se olisi näkynyt kaikissa arvosteluissa.
Peli pyörii kuulemma aina 60 FPSn nopeudella, joka on melkoinen saavutus tolla grafiikalla.
Kun nyt vain saatais se peli tänne suomeen.
 
Metroid Primen PAL-versio vaikeampi

Juttelin tuolla GW:ssä Nintendon miesten kanssa MP:stä, ja he sanoivat, että PAL-käännöstä joudutaan odottamaan niin kauan siksi, että siitä poistetaan bugeja ja siitä tehdään vaikeampi kuin NTSC-versiosta. Hyvää kannattaa odottaa.:)
 
Re: Metroid Primen PAL-versio vaikeampi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Juttelin tuolla GW:ssä Nintendon miesten kanssa MP:stä, ja he sanoivat, että PAL-käännöstä joudutaan odottamaan niin kauan siksi, että siitä poistetaan bugeja ja siitä tehdään vaikeampi kuin NTSC-versiosta. Hyvää kannattaa odottaa.:)

Ihan hyvä sillä NTSC-versio on aika helppo jopa hard:lla, ja bugeissa on kyllä korjattavaa.
 
Onkos pelissä moninpeliä? Tuumasin että jos Cuben ostan niin ostan tämänkin. Missäs kaikkialla on arvosteluja?
 
ei tuollaisiin välttämättä kannata hirveästi luottaa, keksivät vain tekosyitä pidentääkseen ihmisten pinnoja.
 
Minäkin varasin ja maksoin sen toissapäivänä. Tuleeko konsolinetiltä mitään muuta mailia kuin ennakkotilausvarmistus? Maksamiseni jälkeen en ole saanut mitään varmistusmailia, josta kävisi ilmi, että he ovat saaneet rahani.
 
Hmm, tulipa mieleeni, että miten agapionaurun, -itkun, -vihan ja -pelon erottaa toisistaan? Ne kun kuulostavat kaikki samalta.
 
Ylös Bottom