Re: MGS 2 Juonianalyysi ja major spoiler-keskustelu
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Peruskysymykset:
1. Vastasiko osotuksiasi?
2. Yllätyitkö "Raideniin"?
3. Mitä mieltä Snake "apurina"?
4. Liika codecia ja demoa?
5. Mitä mieltä musiikista?
6. Ymmärsitkö juonen 100%:sti, "Tactical Plot Twist"?
Extraa:
7. Ärsyttikö Rose sua?
8. Makein demoskene?
9. Paras taistelukohtaus? (Peli tilanteesa)
10. Dialogi/puhe, joka jäi mieleen?
11. Millä asetuksilla pelasit läpi ensimmäisellä kerralla ja aika? (vaikeusaste, tutka ja läpipeluuaika)
12. "Happy Ending-loppu" vai keskeneräinen?
13. Raiden "MGS3:een"?
Ja loppukevennykseksi:
14. Riittävästi huumoria?
1. Ei ollut ennakko-odotuksia pahemmin.
2. Tuo oli tiedossa etukäteen. Eli en.
3. Snake oli ihan ok apuri. Oli sillä kiva pelatakkin. Ois saanu pelata enemmänkin.
4. Eijei. Juoni kulki ihan mukavasti codecin ja demojen mukana.
5. Musiikki oli onnistunu. Hyvä juttu.
6. En. Ainakin luulen niin...
7. Toisinaan. Lopussa se oli ihan ok.
8. Aluku demo oli ainakin hieno....sitten se ku Otacon, Snake ja Raiden kävelee kolmestaan tietokone huoneesta pois. Loppu oli kans ihan jees.
9. Ku piti ne kolme robotti-esaa tappaa (siis ne lopun Metal Gearit). Ja sitten se kun sai miekan ja pääs niitä pällejä Snaken kans mättämään.
10. Snaken jutut pahvilaatikon tärkeydest oli aika mieleen painuva. Ainakin nauratti. Samoin nauratti se kun Snake kerto miksi Vamppiä kutsutaan nimellä "Vamp". Aika ylläri oli...
11. Normal, tutka oli mukana, aika 18:44:53
12. Keskeneräinen.
13. Miksikäs ei...pari vuotta ikää ja kokemusta voi tehdä Raidenista ihan mielenkiintoisen hahmon.
14. Kyllä. Varsinkin tuo pahviloota ja homo vampyyri.