Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Sanokaas nyt vielä että voiko ne dog tagit kerätä vaikka osan tankkerilta ja osan plantista tai eri vaikeusasteilla? Vai pitääkö tankkerista ja plantista kerätä kummastakin erikseen?
ei ja joo, eli molemmissa on omat palkinnot, jostain syystä mä hain ekaks sinne tankkeriin..vaikken edes halua pelata siellä:confused: sitte vasta se viimeinen päämäärä, eli plant
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Hmm.. Paria puuttuvaa dog tagia ei millään meinaa löytyä...

- Easyllä Strut A:n sisältä puuttuu yksi, vaikka sisällä ei ole kuin yksi tyyppi, jolta olen jo saanut.

- Parilla vaikeustasolla puuttuu parilta Connecting Bridgeiltä Tagi, kuten BC-bridgeltä, jossa ei edes ole vartijaa. Myös oli pari siltaa joilla ei myöskään ole tarpeeksi vartijoita, joillaa Tag Viewer sanoo puuttuvan Tagin olevan...

Nämä on tuottanut eniten tällä hetkellä päänvaivaa...
joo, tähänki on taas vastattu varmaan, mutta kukaan ei jaksa lukea edellisiä viestejä..joten en mäkään jaksa sitte.

elikkä Fatman on ratkaiseva tekijä, kun sen tappaa tulee ainakin CD:e..ja muutamalle muulle sillalle. toisen e merkin saa vasta ihan lopussa kun pitää ehtiä emman tykö. Oon saanu plantissa kaikki seuraavilla vaikeus asteilla: Very-easy,Easy, ja kohta normaalilla
 
Re: Tagit taas...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Miten siltä torkahtelevalta vartijalta saa sen tagin, se on siellä pitkässä käytävässä konehuoneen jälkeen. Sen musiikkia kuuntelevan tyypin jälkeen. Oon yrittäny hiipiä sen taakse mutta ei onnistu.
Pitääkö tyyppi saada hereille, esim. koputtamalla seinään ja sitten kun se on lähtenyt taakse päin yllättää se?
Siitä vähän sivusta vaan vedät "freeze!", mutta älä tee sitä uspilla koska siinä on valo ja vartija tekee hälytyksen. Joten käytä M9.

Easyllä Tankkerin HOLD1: Kenellä siellä on dog tagsit? Kokeilin kaikkia jotka on vähän sivussa mutta ei tippunut. Vai pitäiskö niitä vähän ampua vaikka käteen ensin?
 
Tagit prkl!

Joo, toivottavasti tää on mun viimeinen tagi kysymys.
Elikkä kun kerään tageja, voinko valita vaan tanker osuuden ja kerätä kaikki tagit jokaisella vaikeus-asteella. Ja sen jälkeen valitsen plant osuuden ja toistan homman. Vai pitääkö aina pelata tanker-plant osuutta?
 
Re: Re: Tagit taas...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001

Easyllä Tankkerin HOLD1: Kenellä siellä on dog tagsit? Kokeilin kaikkia jotka on vähän sivussa mutta ei tippunut. Vai pitäiskö niitä vähän ampua vaikka käteen ensin?

Muistaakseni se oli toiseksi etummaisella rivillä olevalla Marine-tyypillä, jolla on pelkät bokserit jalassa... tarviit siis Stealthia. Siis JOS nyt oikein muistan... Noi Tankerin tagien keräilystä on jo jonkin verran aikaa, joten ei muisti aina toimi kunnolla niiden suhteen. Kokeile kuitenkin. Sitten ylhäällä oli yksi, jos oikein muistan. Tarvii Grip level 2:n.
 
Se tyyppi sen musaa kuuntelevan jälkeen (on muuten aika hauskan näköistä) jolta pitäis saada dog tag on aika vittumainen very easylla...hardillakaan ei ollut ongelmia sen kanssa mutta tänään very easylla se oli jo antautunut ja tähtäsin jätkää päähän niin jätkä vapisi pari sekuntia ja alkoit tulittamaan...

Huomasin tuon kaatuvan putken myös tänään siellä käytävässä...tosi hieno yksityiskohta,vaan kyllä pelästyinkin,ei taida se putki pudota muuten kuin silloin kun se vartija on siinä lähellä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Dog Tag Viewerissa voi vaihtaa vaikeustasolla kerättyjä tageja painamalla sivullepäin. Kun Tag Viewerin aikaisee, se näyttää ensiksi Normalilla kerätyt tagit. Paina kerran oikealle, niin tulee Hradin tagit esille.

Tänks! ei vaan tajunnu tollasta...:rolleyes:
 
Re: Tagit taas...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Oon nyt kerännyt 16 tagii tankerista very-easylla. Miten siltä torkahtelevalta vartijalta saa sen tagin, se on siellä pitkässä käytävässä konehuoneen jälkeen. Sen musiikkia kuuntelevan tyypin jälkeen. Oon yrittäny hiipiä sen taakse mutta ei onnistu.
Pitääkö tyyppi saada hereille, esim. koputtamalla seinään ja sitten kun se on lähtenyt taakse päin yllättää se?

Ja sitten montako tagia voi saada tankerista very-easylla?

Sitten vielä, inventaario valikkoon tulee se montako tagia on löytäny. Pystyykö kesken pelin selaamaan mistä puuttuu tageja.
Huom. Oon pelannut pelin kerran normaalilla läpi. Nyt etsin ekaa kertaa niitä tageja, tuleeko ne vasta näkyvin sinne special valikkoon kun on vetänyt pelin läpi very-easylla?

Ja vielä lopuksi, miten niitä punneruksia tehdään. Pitääkö mennä roikkumaan kaiteeseen ja rämpyttää jotain näppäintä?
Oon yrittäny painella kaikkia nappuloita, mutta mikään ei tuota tulosta.

Edit: Luin tosta että tarvii jotain 120 tagii yhteensä, että saa näkymättömyyden? Eli etin tageja tankerista ja plantista yhteensä 120 kpl.

Anteeksi, voin olla hieman vaikea tapaus, pitää kaikki asiat vääntää rautalangasta :rolleyes:

Noooh sitä vartijaa voi hämätä monella tavalla heitä esim lipas sinne jonnekkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Tagit prkl!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Joo, toivottavasti tää on mun viimeinen tagi kysymys.
Elikkä kun kerään tageja, voinko valita vaan tanker osuuden ja kerätä kaikki tagit jokaisella vaikeus-asteella. Ja sen jälkeen valitsen plant osuuden ja toistan homman. Vai pitääkö aina pelata tanker-plant osuutta?


Aaaaarghh:mad:
 
Aarrrrgghhh, oon lukenu tän boardin varmaan kymmenen kertaa läpi. Enkä silti löydä vastausta tähän kysymykseen:
Minulta jäi 1 tagi very-easylla tankkeriin, pitääkö minun seuraavalla kerralla kerätä kaikki tagit uudestaan vai voinko kerätä vain sen jonka unohdin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Aarrrrgghhh, oon lukenu tän boardin varmaan kymmenen kertaa läpi. Enkä silti löydä vastausta tähän kysymykseen:
Minulta jäi 1 tagi very-easylla tankkeriin, pitääkö minun seuraavalla kerralla kerätä kaikki tagit uudestaan vai voinko kerätä vain sen jonka unohdin?

Helpoin tapa on kokeilla... mutta autetaan nyt vielä kerran ;) Ei tarvitse kerätä kuin se puuttuva. EDIT: Itse asiassa et saa jo kerätyiltä vartijoilta uutta tagia.
 
Re: Tagit taas...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Ja vielä lopuksi, miten niitä punneruksia tehdään. Pitääkö mennä roikkumaan kaiteeseen ja rämpyttää jotain näppäintä?
Oon yrittäny painella kaikkia nappuloita, mutta mikään ei tuota tulosta.
Leukoja pystyy vetämään kun ensin menee roikkumaan jollekkin kaiteelle ja painaa L1 ja R1 pohjaan samaan aikaan (vai oliko se R2 ja L2).
 
Tagien keräämisestä.
Helpoin tapa on ensin nukuttaa vartija, raahata se rauhalliseen paikkaan, ravistella sitä muutama kerta että alkaa heräillä.
Kun z merkkejä on enää yksi, niin mee vartomaan sen eteen first person moodissa, ase valmiina.

Kun se virkoaa, tähtää päähän.

Helppoa, mutta hieman tylsää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Tagien keräämisestä.
Helpoin tapa on ensin nukuttaa vartija, raahata se rauhalliseen paikkaan, ravistella sitä muutama kerta että alkaa heräillä.
Kun z merkkejä on enää yksi, niin mee vartomaan sen eteen first person moodissa, ase valmiina.

Kun se virkoaa, tähtää päähän.

Helppoa, mutta hieman tylsää.

Vielä helpompaa on herättää vartija Coolant Spraylla.
 
Ja vielä edelleenkin

Millon ne perhanan e-3 messut pidetään.
Vai eikö kukaan muka tiedä, oon kysyny varmaan tuhat kertaa eikä kukaan oo ikinä vastannu.:confused:
 
Dog Tag

miten niiltä vartijoilta saa dog tagin, jotka rupeavat sanomaan : are going to kill me etc. ja sitten käyvät päälle..?!
 
Re: Dog Tag

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chip
miten niiltä vartijoilta saa dog tagin, jotka rupeavat sanomaan : are going to kill me etc. ja sitten käyvät päälle..?!

Ammut USP:llä tai SOCOM:lla käteen ja tähtäät udestaan päähän.....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
Ja vielä edelleenkin

Millon ne perhanan e-3 messut pidetään.
Vai eikö kukaan muka tiedä, oon kysyny varmaan tuhat kertaa eikä kukaan oo ikinä vastannu.:confused:
E3-messut pidetään toukokuun puolessa välissä:) vain lehdistöille.....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

E3-messut pidetään toukokuun puolessa välissä:) vain lehdistöille.....

Joo tuli kiiiiitooos.:p

Heh kuulemma hideo on luvannu paljastaa tulevaisuuden suunnitelmat tuolla, mut se jää nähtäväks.:cool:
 
Ylös Bottom