Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS2: Substance tietoa & kuvia!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sorbitoli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
taitaa olla tuo snakeilla pelaamilen tuola shellilla aika huijjausta kun juoni kerta on sama niin taitaa olla vaan skinit vaihdettu vanhojen tilalle
 
jostain olin lukevinani että tämä uusi MGS tulisi ekana xboxille... en nyt tätä kumminkaan allekirjoita.
 
Kiva pojat, eikö ois mitään muuta linkkiä jonnekin, missä ei tarttis olla rekisteröity asiakas. Muuten varmasti asiallinen, peli, joka tulee ostoslistojen kärkeen, eikös se ilmesty joskus marraskuun tienoilla, niinkuin Pirstale Solukin (Splinter Cell). Arvatkaa kaksi kertaa kellä on marraskuun lopulla synttärit. Hmm... kuka se nyt vois olla... ei nyt tuu mieleen....
 
dialogia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99


Pääsette helpommalla kun vuokraatte jonkun leffan liikkeestä, heh!
55% peliajasta on pelkkää dialogia, phyit!

:D

Pitää tämä juttu paikkansa? Meikäläisellä Splinter oli ykkösenä ostoslistalla, mutta pitää hylätä sekin kun ei tuo tandempaskanjauhanta kiinnosta. Vai onko jollain muulla toisenlaista tietoa?
 
Taisi temmi99 tarkoittaa MGS2:sta eikä Splinter Celliä. Ja jos tarkoitti Splinter Celliä, ainakin minua kiinnostaa tietää koskas hän on pelin läpi pelannut, että voi noin tarkasti sanoa... :)
 
torpeedo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Taisi temmi99 tarkoittaa MGS2:sta eikä Splinter Celliä. Ja jos tarkoitti Splinter Celliä, ainakin minua kiinnostaa tietää koskas hän on pelin läpi pelannut, että voi noin tarkasti sanoa... :)

Toivottavasti tarkoitti. Tulee muuten boxin omistaminen vähän turhan halvaksi kun kaikki pelinhankinta-aikeet torpeedoidaan.
Näillä hinnoilla pelissä ei mitään suurempia miinuspuolia sovi olla. Tällähetkellä (tuon, yli puolet skeidanjauhantaa, lisäksi) mietityttää Splinterissä se että ainakin teamxboxin pelistä julkaisemissa kuvissa on äijällä aina sama ase selässä. Mun puolesta niitä tykkejä saisi olla usampikin.
 
Kuten Temmi99 sanoi, MGS2:n PS2-versio oli täynnä dialogeja, MUTTA todella kauniita ja mielenkiintoisia dialogeja. Nyt kun peliaika on pidennetty, jne., niin pelattavaaa löytyy aivan varmasti. Minuun MGS2 teki lähtemättömän vaikutuksen (vaikka tahkosin pelin neljästi läpi :P), niin n.159,75% mahdollisuudella ostan MGS2: S, koska tiedän, että saan rahoilleni vastinetta ja enemmänkin.

Splinter Cell'kään ei jää kauaksi aikaa osaltani kaupan hyllylle, jos siinä on dialogeja kuten MGS2:ssa, ihan sama, kunhan ovat vaikuttavia kuten Metallissa.
 
Piti kaivaa aihe esiin, tässä olisi Tokyo Game Shown MGS2S video:



Substancen uusin video

Se on jotain 10,5 Mt eli ei kovin iso. Siinä on VR- ja Alternative Missioneista ja Snake Talesista, ja sitten siinä on hiukkasen kuvia niistä Spetznatz-dinosauruksista ym. ym. dialoginpätkää Virtual Realitystä jne. kaikkea muuta sekavaa, joka kuuluu MGS:n styleen.

Odottamaan innolla, pitäisi ilmestyä 80% varmuudella ennen joulua!
 
Vilho, ehkä se pyssy oon paras, niin ettei tartte mitään mp5sd5:sia. Mutta onhan siinä pislarikin :D
 
MGS2S myynnissä jossain

Konami Entertainment

Uusimmassa uutisessa mainitaan, että Subs. olisi jo myynnissä jossain, tarkoittaa varmaankin japania. Miksi laitoin tämän tänne? Koska nyt luulette minun olevan perillä asioista :)
 
Re: MGS2S myynnissä jossain

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Konami Entertainment

Uusimmassa uutisessa mainitaan, että Subs. olisi jo myynnissä jossain, tarkoittaa varmaankin japania. Miksi laitoin tämän tänne? Koska nyt luulette minun olevan perillä asioista :)

Jenkeissä tuo ilmestyi Boxille jo. Japanissa ei kuulemma ikinä tulla peliä kyseisellä konsolilla näkemäänkään.
 
Ylös Bottom