Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä konsoli ostoon?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Robotor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Halo oli nyt vain siellä koska olen sen ihan oikeasti pelannut läpi kaverin luona. :D Virtua Fighteria pitää sitten treenata kotona :p

PS. Mun kommentit koskevat tietysti vain minua. En tietenkään tarkoita että jokainen pelaisi Halon kaverin luonna. Meillä on vaan kaveripiireissä tapana järjestää näitä peli-iltoja ja pelata läpi jotain pelejä.


Meilläkin päin yhteen väliin oli peli-iltamia, mukavaa touhua kun saa saunoa, kurmottaa kavereita ja nauttia alkoholia. <3

Kyllä konsolin ominaisuudet on liikaakin ehkä nykyään verrannolliset tietokoneeseen, kun asiayhteyksissä puhutaan kovalevyistä nettipelaamisesta yms. :) Ajat on muuttuneet. Itse yhäkin harrastan pelaamista lähinnä omaksi ilokseni, en sen takia että Livessä tai vastaavassa pitäisi kurmottaa populaa. Ei vain jotenkin iske samalla tavoin kuin Lanit. :)

Edit: Perhana, vastaus kysymykseen jäi. Itse omistan siis 360:n mutta olen harkinnut myös PS3 ja Wii:tä.. Myös DS Lite löytyy. :D
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Mulla on nyt noi kaikki uuden polven konsolit ja pc pelaaminenkin on tuttua. Pakko on sanoa, että jos vertaa Konsolipelaamisen helppoutta pc- pelaamiseen niin valinta on helppo. Konsolit. Konsoleista taas paras on mielestäni Ps3 blurayn takia, kun taas Xo on ylivoimainen pelitarjonnaltaan. Wiistä en alun jälkeen ole innostunut. Tosin uusi Metal Gear solid saattaa lopullisesti nostaa Ps3:sen konsolien ykköspaikalle. Ja tämä oli siis minun mielipiteeni ei universaali totuus.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Mulla on nyt noi kaikki uuden polven konsolit ja pc pelaaminenkin on tuttua. Pakko on sanoa, että jos vertaa Konsolipelaamisen helppoutta pc- pelaamiseen niin valinta on helppo. Konsolit. Konsoleista taas paras on mielestäni Ps3 blurayn takia, kun taas Xo on ylivoimainen pelitarjonnaltaan. Wiistä en alun jälkeen ole innostunut. Tosin uusi Metal Gear solid saattaa lopullisesti nostaa Ps3:sen konsolien ykköspaikalle. Ja tämä oli siis minun mielipiteeni ei universaali totuus.

Todella universaali. :D Kuka haluaisi antaa minulle PS3:n? :)
 
Tarvitaan apua ostopäätöksen tekemiseen

Eli en ole vielä ehtinyt ostaa new gen laitetta ja sen kumminkin haluaisin.Joten kumpi Xbox 360 vai Playstation 3?

-Olen säästäväinen ihminen mutta sekunda ei minulle kelpaa.
-Tykkään pelata paljon onlinessä mutta en pidä siitä maksamisesta.
-Jos peli tarkoituksiin käytän rahaa niin vain itse konsoli,peli ja ehkä mikki ja kuulokkeet.
-Pelivalikoimaa kun katselin wikipediasta niin ps3 puolella oli hieman enemmän kiinnostavia pelejä(warhawk,motorstorm,driver)
-Mutta xbox puoleltakin löytyi kiinnostavia pelejä(halo3 ja forza)
-Jonkinlaista mölyä kestän kun olen 5 vuotta ps2:la katsonut leffoja ja pelannut hyvillä mielin.
-En todellakaan pidä jos peli kaatuilee helposti enkä jos konsoli menee rikki(paitsi jos se tapahtuu kun takuuta on vielä jäljellä:p)
-Päivityksiä tykkään ladata(mutta tuskin se ongelmaa tuottaa xboxilla)

Joten... pidän ps3:ta hyvänä mutta ei xboxikaan ole huono.Ja ihan pakko minun jompikumpi on saada.:)
 
Vastaus: Tarvitaan apua ostopäätöksen tekemiseen

Mä suosittelen Ps3:sta. Mulla on myös 360 Elite, mutta en kestä DVD:n ääntä öiseen aikaan, jolloin yleensä pelaan. Oon niin tottunut hiljasiin laitteisiin tai modannut ne hiljasiks, mutta en viittii takuuta menettää sen takia, joten luovun mieluummin masiinasta ja keskityn wii- ja PS3-konsoliini. Nettipelaaminen on maksutonta PS3:lla eikä tartte ostaa langatonta vekkoadapteria, kun sellanen jo löytyy pleikasta. Siin on myös Bluray-soitin. Toki mua harmittaa, että en pääse Halo3:sta pelaamaan kohta enää, mutta GT5 korvaa Forzan ja menee ohikin.

Edit: Niin ja jos haluu pelata kunnon ratilla, niin 360:lle ei sellasta saa, vaikkakin ihan kohtuullisen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

HOLA!!!!

Hei kaikille yhtä ja tasapuolisesti... Itse olen pelannut puuceellä vuodesta -89 lähtien... rinnalle tuli tossa 2002 ps2 jrpgeiden takia... sittemmin ihastuin moneen muuhun ko. laitteen peliin ja sarjaan.
Nyt mulla eniten päällä X0... Kaikki on toiminut kuin junan vessa.... Pelitarjontaa on enemmän kuin ps3:lla ja tulevaisuudessa on tulee enemmän näitä jrpgeitä (haittapuolen tosin ei ff-sarja, mutta star ocean tulee).... Muutenkin tuo verkkopeli toimii livessä paremmin kuin ps3... Lisäksi olen nykyään Gamerscore narkkis... en ole ennen nauttinut peleistä niin kuin nyt... Tosin tuo ps3:n mgs4 himottais aika paljon...

Niin joo....tietenkin se, että X0lla on xblassa Ikaruga... Sitä ei ps3:lla ole... dot - fi.... Se joka väittää et on pelimies, eikä ole pelannut ikarugaa on pelkkä housu... Oikeesti, molemmilla on hyvät ja huonot puolensa... se mikä ratkaisee on se et kumman peleistä tykkää enemmän... multiplattarit on kaikki melkein yks yhteen... se, et pyöriikö toisessa frame paremmin kuin toisessa merkkaa yhtä paljon kuin se et pidätkö vasemmassa vai oikeessa lahkeessa...
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

1 kädellä voi laskea nuo pelit jotka on portattu pclle joten sen takia ei kannata olla ostamatta xboxia

Mass Effect, Halo 2, Viva Piñata, Gears of War, Lost Planet ja Virtua Tennis 3 nyt päällimmäisenä tuli mieleen ja varmasti löytyy vielä lisää, kun muistan monia paskoja portteja, joissa käsketään painamaan vihreätä A-nappulaa, vaikka alustana ei ole Xbox.

Sen lisäksi löytyy vielä listaa yhteisjulkaisuista, kuten Assassin's Creed, Oblivion, Bioshock, C&C 3, Call of Duty, Overlord ja Guitar Hero III. Strategiat ja esimerkiksi Orange Box ovat täysin ylivertoja PC:n puolella: saimme ison kasan kivoja leluja ja saavutuksia TF2:n pyrolle, kun konsoliversioiden omistajat ovat taas saaneet odotella päivityksiään. Portal-pelaajat taas saivat erittäin kaupallisen oloisen modipaketin yhteisöltä. Yksinoikeuksina voi latoa melkein kaikki simulaattorit autopelien ulkopuolelta. Kaikki Blizzardin tulevat tuotokset ja paras versiosta kaupan päälle tietty.

PC + PS3 on siinä mielessä erittäin varteenotettava vaihtoehto. Olen nimittäin alkanut itsekin miettimään, mitä siellä Microsoftilla kupataan. Sony on nyt tässä vuoden 2008 aikana vyörynyt MS:n päälle ettei mitään rajaa ja MS on vain istunut laakereillaan, vaikka kurottavaa Wiihin on vaikka kuinka ja matka kolmoseen kutistuu koko ajan. PS2-tuelliset PS3:t vielä takaisin myyntiin niin taitaa mennä oma boksi vaihtoon.
 
Vastaus: Tarvitaan apua ostopäätöksen tekemiseen

Eli en ole vielä ehtinyt ostaa new gen laitetta ja sen kumminkin haluaisin.Joten kumpi Xbox 360 vai Playstation 3?

-Olen säästäväinen ihminen mutta sekunda ei minulle kelpaa.
-Tykkään pelata paljon onlinessä mutta en pidä siitä maksamisesta.
-Jos peli tarkoituksiin käytän rahaa niin vain itse konsoli,peli ja ehkä mikki ja kuulokkeet.
-Pelivalikoimaa kun katselin wikipediasta niin ps3 puolella oli hieman enemmän kiinnostavia pelejä(warhawk,motorstorm,driver)
-Mutta xbox puoleltakin löytyi kiinnostavia pelejä(halo3 ja forza)
-Jonkinlaista mölyä kestän kun olen 5 vuotta ps2:la katsonut leffoja ja pelannut hyvillä mielin.
-En todellakaan pidä jos peli kaatuilee helposti enkä jos konsoli menee rikki(paitsi jos se tapahtuu kun takuuta on vielä jäljellä:p)
-Päivityksiä tykkään ladata(mutta tuskin se ongelmaa tuottaa xboxilla)

Joten... pidän ps3:ta hyvänä mutta ei xboxikaan ole huono.Ja ihan pakko minun jompikumpi on saada.:)


Osta nyt ps3 ja odota ainakin boxin hinnan alennusta ...
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Jos money no problem, niin ei muuta kuin PS3 ostoon. Jos money even a little problem, XO ostoon.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

PS3

Meinaan on ja tulee olemaan aika paljon lisätoimintoja mm. mediatoistimena tulevaisuudessakin... Ja onhan se muuten vain paras!
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Olen nimittäin alkanut itsekin miettimään, mitä siellä Microsoftilla kupataan. Sony on nyt tässä vuoden 2008 aikana vyörynyt MS:n päälle ettei mitään rajaa ja MS on vain istunut laakereillaan, vaikka kurottavaa Wiihin on vaikka kuinka ja matka kolmoseen kutistuu koko ajan. PS2-tuelliset PS3:t vielä takaisin myyntiin niin taitaa mennä oma boksi vaihtoon.


En kyllä ole huomannut mitään kuppaamista, tässä vaiheessa jos menet 360:n ostamaan, niin sitä pelattavaa kyllä riittää. Jollet siis tarkoita lisälaitteiden järkyttävää hintapolitiikkaa? Muutenkaan mikään PS3:n "ylivertaisuus" ei ole muuta kuin sitä, että minkä väristen lasien läpi sitä maailmaa katsotaan. PC-käännökset taas tahtoo olemaan bugista kauraa, ainakin useimpien kavereiden mielestä. Itse en "tehomyllyä" aio hankkia ja keskityn lähinnä 360:llä pelaamaan koska se on vaivatonta, helppoa ja halpaakin jos osaa niksit. ;) (ei, en viittaa modaamiseen.) Läppäri menee klassikkoja tahkotessa ja siinä kun eukko pelaa boxia.

Totuus on se, että Wii menee menojaan, ilmeisimmin ja siihen on ihan turhaa vaikuttaa tässä vaiheessa enää. Kun/JOS hinta vielä 360:llä laskee, niin alkaa sitä rojuakin menemään enemmän. Paljon on kuitenkin tällekkin vuotta vielä ostettavaa ja ei taida rahat edes riittää.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

[provo] Haha, miks ostaa 400e hintainen pleikkari, kun pelitarjonta on tasan tuleva GT5 ja MGS4. Muita erinomaisia yksinoikeuspelejä ei pleikalla yksinkertasesti ole, eikä lähiaikoina tule. Vrt esim boxin GoW, Halo, Mass Effect jne. [/provo]

Ja nyt siis puhun ps3n omistajan äänellä ja kokemuksella. Pienoinen pettymys ollut koko laite.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Jos ps3 on sun ainut konees niin ohan sulla muutakin pelattavaa... Toki jos sulla on jo boxi ja sille codit yms multiplattarit niin sitte voi olla nihkeempää. Sitten pitääkin mennä miettimään minkä takia menit edes ostamaan ps3 :rolleyes:

Omalla kohalla ainakin pleikalla on ollut ihan tarpeeksi pelailtavaa, ja se mgs oli imo parempi kuin halo+gears+mass yhteensä. Toki voi olla erimieltä sitä en kiellä, itsellä ainakin mgs vaan iski oikeasti kovaa kun noi kolme taas ei saanu mitään "ooh" ilmiötä aikaan.

Enivei turha konsolien ostoon on kysyä mitään apua muilta, oma pelimaku kuitenkin on se minkä avulla se kone pitää ostaa ja siihen ei muut voi juurikaan vaikuttaa. Tulee vaan pettymyksiä jos kuuntelee muiden hypetystä ja sen perusteella menee ostoksille.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Omalla kohalla ainakin pleikalla on ollut ihan tarpeeksi pelailtavaa, ja se mgs oli imo parempi kuin halo+gears+mass yhteensä. Toki voi olla erimieltä sitä en kiellä, itsellä ainakin mgs vaan iski oikeasti kovaa kun noi kolme taas ei saanu mitään "ooh" ilmiötä aikaan.

Aika huono vertailla noita pelejä edes keskenään. :D Mutta mielipiteensä kullakin. Jos tykkää kiinteästä käärmeestä ja höpöhöpö-tarinoista, niin mikäs siinä. :D :rolleyes: Ainakaan PsOnen MGS ei tehnyt huurutarinallaan mitään vaikutusta, eikä myöskään Ps2:n outo Käärme/Raiden hyppely. Harmi että en tuota kolmosta ole kerennyt kokeilemaan. :( :mad: Vaikutti jopa onnistuneelta camojuttuineen yms. Tosin, ei koko sarja ole tehnyt vaikutusta sitten NESsin jälkeen. :D (no ok, Psonella se oli suht kova juttu, mutta siltikin piti pakottaa itsensä pelaamaan se läpi..)

Nelosesta en sen enempää ala edes sanomaan, kun en siitä ole edes kavereiltani mitään hyvää kuullut. Ilmeisen turhaa alkaa kommentoimaan, kun ei koko peliä ole nähnyt. Näiden edellisosien perusteella en silti jää edes mitään kaipaamaan. Harmi sinänsä.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

[provo] Haha, miks ostaa 400e hintainen pleikkari, kun pelitarjonta on tasan tuleva GT5 ja MGS4. Muita erinomaisia yksinoikeuspelejä ei pleikalla yksinkertasesti ole, eikä lähiaikoina tule. Vrt esim boxin GoW, Halo, Mass Effect jne. [/provo]

Ja nyt siis puhun ps3n omistajan äänellä ja kokemuksella. Pienoinen pettymys ollut koko laite.

Onha se Tekken 6 tulossa. Joskus.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

IMO: PS3 on hieman monipuolisempi laite, mutta puhtaaseen pelikäyttöön value for money on ehkä hieman parempi RRODilla. Elinkaarellahan nää tuotteet on vähän eri paikassa, RROD on jossain siellä kypsemmällä alueella ja Plese kasvu-uralla. Ja itse olen Playstation -fanipoika, joten mun mielipiteitä ei kannata ottaa niin kauhean tosissaan. Wii ei nappaa, olen ehkä liian hc -gamer.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

[provo] Haha, miks ostaa 400e hintainen pleikkari, kun pelitarjonta on tasan tuleva GT5 ja MGS4. Muita erinomaisia yksinoikeuspelejä ei pleikalla yksinkertasesti ole, eikä lähiaikoina tule. Vrt esim boxin GoW, Halo, Mass Effect jne. [/provo]

Ja nyt siis puhun ps3n omistajan äänellä ja kokemuksella. Pienoinen pettymys ollut koko laite.

Unohin mainita, että myös räks poks 360 elite löytyy hyllystä ja on kyllä parhaillaan n.100 kertaa kovemmassa käytössä ku mgs4:kin on tahkottu läpi jo. Mutta joo, eihän nä mun viestit mitään erityisen rakentavia ole, kunhan kettuilen. Onneks on 60gb-laite, niin voi pelaa ees ps2-klassikkoja.

Nimimerkillä "pleikkaristeja vihannut jo n64:n oston ja ekan super powerin tilaamisen jälkeen"
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Unohin mainita, että myös räks poks 360 elite löytyy hyllystä ja on kyllä parhaillaan n.100 kertaa kovemmassa käytössä ku mgs4:kin on tahkottu läpi jo. Mutta joo, eihän nä mun viestit mitään erityisen rakentavia ole, kunhan kettuilen. Onneks on 60gb-laite, niin voi pelaa ees ps2-klassikkoja.

Nimimerkillä "pleikkaristeja vihannut jo n64:n oston ja ekan super powerin tilaamisen jälkeen"

Joo ja mäki uskon et sul on ps3!:D

ps3:lle kiinnostavia pelejä: resistance, MGS4, MotorSormit, Resistance2, Little big planet, GT5 prologue, GT5, Tekken6 ja monia muita loisto pelejä.

E: Sun profiilista näkee et sul ei oo ps3:a! Eli oot huijari sekä fanboy!
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Vaikka tämä nyt ei tähän liitykkään niin ihan vaan olen alkanut miettimään, että voidaanko puhua yksinoikeuspelistä jos peli julkaistaan myös PC:llä... :confused:

Itse käsitän yksinoikeuspelin niin, että sitä ei ole eikä tule millekkään muulle laitteelle milä sitä voisi pelata, eli sinun on pakko hommata se yksi ja ainoa laite millä sitä voi pelata. Ja jos tämä on näin niin XBox 360 on aika vähän yksinoikeuspelejä kun monet julkaistaan myös PC:lle (Halot 1-2 ja uskon myös 3 tulevan, GOW, Mass Effect (on muuten parempi PC:llä), jne...

Mutta jatkakaa...
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Vaikka tämä nyt ei tähän liitykkään niin ihan vaan olen alkanut miettimään, että voidaanko puhua yksinoikeuspelistä jos peli julkaistaan myös PC:llä... :confused:

Itse käsitän yksinoikeuspelin niin, että sitä ei ole eikä tule millekkään muulle laitteelle milä sitä voisi pelata, eli sinun on pakko hommata se yksi ja ainoa laite millä sitä voi pelata. Ja jos tämä on näin niin XBox 360 on aika vähän yksinoikeuspelejä kun monet julkaistaan myös PC:lle (Halot 1-2 ja uskon myös 3 tulevan, GOW, Mass Effect (on muuten parempi PC:llä), jne...

Mutta jatkakaa...
Niin no, et siltikään ilman MS:n tuotetta noita pelejä pelaisi PC:llä.
 
Ylös Bottom