Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä konsoli ostoon?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Robotor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

OT ihan täysin:

Laitetaan nyt yksi lisää et saadaan kaikki wiin yli 80pts keränneet pelit:

1 Super Mario Galaxy 97
2 Legend of Zelda: Twilight Princess, The 95
3 Super Smash Bros. Brawl 95
4 Resident Evil 4 Wii Edition 91
5 Metroid Prime 3: Corruption 90
6 Okami 89
7 Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure 87
8 Guitar Hero III: Legends of Rock 86
9 Super Paper Mario 85
10 Mario Kart Wii 84
11 MLB Power Pros 83
12 No More Heroes 83
13 Pro Evolution Soccer 2008 83
14 WarioWare: Smooth Moves 83
15 Bully: Scholarship Edition 83
16 Pinball Hall of Fame: The Williams Collection 81
17 Madden NFL 07 81
18 LEGO Star Wars: The Complete Saga 80
19 Wii Fit 80
20 Trauma Center: Second Opinion 80
21 Geometry Wars: Galaxies 80

Laatupelien ylitarjonnasta ei voi pelilistaa syyttää, ei sit millään. :O

Verrokkina käytetty tietenkin X0:n valikoimaa, kaikkien yleisesti hyväksymän pelien laatumääritelmän eli metacriticin mukaan. Vertailuluku on siis 91, joka on lähes 5 kertaa wiin vastaava!
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

360:ltä ja PS3:lta löytää kyllä mieleisensä pelit, kumpi tahansa onkaan. Wii:llä voi olla ehkä erilaiset pelit, ja joku pitää niistä. Kannattaa siis miettiä, millaisia pelejä haluaa pelata. Jos esim. FPS-pelejä pelkästään, niin PS3/360, ehkä 360. Jne..........

Jos PS3/360, yks juttu on miettiä, mitä vaatii netiltä, lähinnä siis siltä online-pelaamiselta. Jos et pelaa melkeen yhtään onlinessa, vaan sillon tällön jotain, niin ei kannata maksaa esim. vuosimaksua Livessä. 360:n onlinesta löytää taas jotain muuta.

Ja kaikkee muita juttuja. Se on monesta kiinni :D
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Jos on pc:ssä potkua, niin ei ole mitään mieltä hankkia 360:stä. Itse katselin juuri XO:ta (199,-), mutta sitten menin pelihyllylle ja otinkin mukaan Bioshockin, Halo3:sen ja Gears of Warin, pc:lle...

Eli itse jatkan sitkeästi yhden konsolin linjalla: joko Nintendon tai Sonyn konsoli ja kunnon PC ja siihen XO:n huippupelit. Vielä kun Alan Wakekin tulee niin ikään myös PC:lle, niin ainoastaan XO:n ajopelit jäävät kokematta... Ja siihen on sitten vastauksena PC:n simut ja konsolipuolen Gran Tourismo sitten joskus.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Ohjaimella on munakkaampi pelata.

EDIT: Ouch...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Jos on pc:ssä potkua, niin ei ole mitään mieltä hankkia 360:stä. Itse katselin juuri XO:ta (199,-), mutta sitten menin pelihyllylle ja otinkin mukaan Bioshockin, Halo3:sen ja Gears of Warin, pc:lle....

Joko olen pudonnut pahemman kerran kehityksen kelkasta tai sitten puhut puuta heinää.. Ei taida kolmatta Halosta vielä puuceelle saada...? :confused:
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Baron sanoi:
Jos on pc:ssä potkua, niin ei ole mitään mieltä hankkia 360:stä. Itse katselin juuri XO:ta (199,-), mutta sitten menin pelihyllylle ja otinkin mukaan Bioshockin, Halo3:sen ja Gears of Warin, pc:lle...

Joko olen pudonnut pahemman kerran kehityksen kelkasta tai sitten puhut puuta heinää.. Ei taida kolmatta Halosta vielä puuceelle saada...? :confused:

BUSTED!!! :D
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Jos on pc:ssä potkua, niin ei ole mitään mieltä hankkia 360:stä. Itse katselin juuri XO:ta (199,-), mutta sitten menin pelihyllylle ja otinkin mukaan Bioshockin, Halo3:sen ja Gears of Warin, pc:lle...

Eli itse jatkan sitkeästi yhden konsolin linjalla: joko Nintendon tai Sonyn konsoli ja kunnon PC ja siihen XO:n huippupelit. Vielä kun Alan Wakekin tulee niin ikään myös PC:lle, niin ainoastaan XO:n ajopelit jäävät kokematta... Ja siihen on sitten vastauksena PC:n simut ja konsolipuolen Gran Tourismo sitten joskus.

Samoilla linjoilla. Ps3 ja Peli PC löytyy. Käytänössä voi siis pelata melkein kaikki XO pelit + PC yksinoikeudet. Joku Halo 3 jää nyt pois (Kyllä sekin tulee pc:lle varmasti joskus), mutta sen voi pelata kaverin luonna. Mass effect, Bioshock, Gears ovat tai tulevat PC:lle eikä minulla ole yleensä kiirre saada peli ekana. Vaikka ps3 yksioikeuksia ehkä on vähemmän niin ne ovat ainakin pelkästään konsolilla pelattavana. Blu-Ray:kin oli ihan mukava plussa kun fullHD telkkari löytyy.

Wiitä en tunne tarvetta ostaa... kaveripiirissä löytyy jo pari joten sitä voi pelata party meiningillä sitten kun tekee mieli. Tietenkin Galaxy olisi kiva mutta yhden pelin takia en jaksa konsolia ostaa. Hassua kyllä, mutta rahan puolesta voisin ostaa kaikki kolme ilman että tuntuisi missään. Tuntuu vaan turhalta. Pelattavaa löytyy jo nyt enemmän kun on aikaa.

Tietenkin jos PC:tä ei omista niin XO voi olla ihan mainio valinta.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Itelle ainakin XO on 100% must vaikka omistan PC:n, koska PC:llä pelaaminen on skeidaa.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Itelle ainakin XO on 100% must vaikka omistan PC:n, koska PC:llä pelaaminen on skeidaa.

Validi mielipide sekin. Itse voin pelata 40" tuumasella telkulla mun PC pelit, XO padinkin saa jos haluaa. Ei se oikein eroa mitenkään XO pelaamisesta.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Miksi sitten ylipäänsä ostaa mikään konsoli, jos tuntuu mukavammalta naamioida tietokone videopeliksi?

Windowsilla taitaa olla jokatapauksessa se laajin pelivalikoima.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Miksi sitten ylipäänsä ostaa mikään konsoli, jos tuntuu mukavammalta naamioida tietokone videopeliksi?

Windowsilla taitaa olla jokatapauksessa se laajin pelivalikoima.

Koska yksi suosikkigenreni on tappelupelit? En missään sanonut että PC korvaa konsoleja, vaan että PC + PS3 peittää melko laajasti molempien tarjonnan, ja vähemmällä päälekkäisyydellä kuin X0 + PC tai edes XO + PS3.

Ja miten hitossa isolla näytöllä pelaamisesta tulee "konsoliksi" naamioimiseksi? Ja ohjaimen voi tottakai valita pelin mukaan miten tykkää.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Validi mielipide sekin. Itse voin pelata 40" tuumasella telkulla mun PC pelit, XO padinkin saa jos haluaa. Ei se oikein eroa mitenkään XO pelaamisesta.

Kyllä se vaan eroaa....
Kaverilistat
Achievementit(voi olla että näitä on ainakin osassa peleistä, mutta kyllä niiden metsästäminen jää vähäisemmäksi, kun ei ole isoa kasaa Live kavereita, joiden kanssa kisailla)
Ei pelien asentamista (Päivityksiä kylläkin)
Live ja sen yhteisöllisyys(joo joo netti löytyy, mutta ei se silti ole ihan sama asia)

Tässä nyt jotain mitä tuli mieleen.......
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Jos on pc:ssä potkua, niin ei ole mitään mieltä hankkia 360:stä. Itse katselin juuri XO:ta (199,-), mutta sitten menin pelihyllylle ja otinkin mukaan Bioshockin, Halo3:sen ja Gears of Warin, pc:lle...

Eli itse jatkan sitkeästi yhden konsolin linjalla: joko Nintendon tai Sonyn konsoli ja kunnon PC ja siihen XO:n huippupelit. Vielä kun Alan Wakekin tulee niin ikään myös PC:lle, niin ainoastaan XO:n ajopelit jäävät kokematta... Ja siihen on sitten vastauksena PC:n simut ja konsolipuolen Gran Tourismo sitten joskus.


1 kädellä voi laskea nuo pelit jotka on portattu pclle joten sen takia ei kannata olla ostamatta xboxia
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Joku Halo 3 jää nyt pois (Kyllä sekin tulee pc:lle varmasti joskus), mutta sen voi pelata kaverin luonna.

Mitäs sitä turhaan ostamaan mitään konsolia. Kaikki pelit voi helposti pelata kaverin luona. :D Kyllähän niitä hyviä täydellisiä yksinoikeuksia vielä X0:ltakin löytyy, vaikka totuuden nimissä on myönnettävä, ettei aivan yhtä paljoa kuin PS3:lta: Ninja Gaiden 2, Forza 2 ja tuleva jatko-osa, Banjo Kazooie 3, Viva Piñata 1 ja pian 2, Lost Odyssey, Infinite Undiscovery ja Project Gotham Racing-sarja nyt ensimmäisinä tuli mieleen.

Uudella PC:llä aina sellaisen vuoden verran pystyy nauttimaan pelaamisesta kunnolla jos jaksaa säätää mutta sitten kehitys aina puskee ohi ja oma kone onkin yhtäkkiä nuhapumppu. En myöskään näe kiinnostavana isojen X0-nimikkeiden odottelua, sillä paras hohto niistä on jo kadonnut PC-version ilmestyessä, ellei peli ilmesty samaan aikaan (Mass Effect, Gears). Sellainen kutina myös on, että pöytäkoneet jäävät lähitulevaisuudessa vähemmistöön läppäreiden kasvavan suosion edessä. Aika harvassa perusläppärissä on vääntöä vielä nykypäivänä pyörittämään X0:lla ilmestyneitä huippupelejä nautittavasti, mutta tilanne voi olla toinen kahden vuoden päästä. PC:llä säätäminen on vaan niin tuskaa kaikenlaisten ajuri/päivitystaisteluiden vuoksi että lycka till vaan jos joku sitä sontaa vielä uuden koneen alkuhuuman jälkeen jaksaa. X0:n hintakin esimerkiksi käytettynä alkaa olla jo melko pieni, ja Falcon-malleja saa sitä kautta myös hankittua jo, joten mielestäni vaaka PC:n päivittämisen ja X0:n yksinoikeuslistauksen välillä kallistuu selkeästi X0:n puolelle.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Heh samahan niitä on PC:llä pelata jos siltä tuntuu. Säästää massiakin.

Mutta se on kyllä surullista, että ei tuo konsolipelaaminen paljoa enää PC-pelaamisesta eroa. Asentaminen ja päivitykset kun ovat kohta joka pelissä pakollisia.

Minua vituttaa PC:llä käynnistyksen hitaus pelikäytössä ja imeehän se sähköä kuin imuri, jos sitä pitää perus nörttityylillä 24/7 päällä. On ne konsolit vaan (vielä) parempia pelaamiseen.
 
Vastaus: Mikä konsoli ostoon?

Mitäs sitä turhaan ostamaan mitään konsolia. Kaikki pelit voi helposti pelata kaverin luona. :D .

Halo oli nyt vain siellä koska olen sen ihan oikeasti pelannut läpi kaverin luona. :D Virtua Fighteria pitää sitten treenata kotona :p

PS. Mun kommentit koskevat tietysti vain minua. En tietenkään tarkoita että jokainen pelaisi Halon kaverin luonna. Meillä on vaan kaveripiireissä tapana järjestää näitä peli-iltoja ja pelata läpi jotain pelejä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom