Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tämmönen vois olla jännä

[video=youtube;0KnS3aESNk0]https://www.youtube.com/watch?v=0KnS3aESNk0[/video]

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Että semmonen penkki. Omasta puolestani voisin sanoa, että varmasti yrjö lentäis :D

Minä ostin viikko sitten T300 GTE paketin, ja 4 päivän ajon jälkeen ratin sisällä räjähti jotain :mad: Samanlainen terävä paukku kun kiinalaisessa(ilotulituspaukku), aivan järkyttävä pamaus ja sen perään tuli sähkövian hajua, muttei savua sentään. Otin ratin samantien irti sähköstä ja konsolista.

Luin topikin läpi ja ajattelin silti kokeilla onneani tuon t300 rungon kanssa, ehdin jo innostua että sainpa ehjän yksilön, kun mitään ko. ratille listattuja tyyppivikoja ei ole ilmennyt, mutta sitten ilmeneekin vika josta en ole koskaan ennen lukenut/kuullut. Ratti lähtee onneksi huomenna takuuseen vaihtoon.

Minä ostin viikko sitten T300 GTE paketin, ja 4 päivän ajon jälkeen ratin sisällä räjähti jotain :mad: Samanlainen terävä paukku kun kiinalaisessa(ilotulituspaukku), aivan järkyttävä pamaus ja sen perään tuli sähkövian hajua, muttei savua sentään. Otin ratin samantien irti sähköstä ja konsolista.

Luin topikin läpi ja ajattelin silti kokeilla onneani tuon t300 rungon kanssa, ehdin jo innostua että sainpa ehjän yksilön, kun mitään ko. ratille listattuja tyyppivikoja ei ole ilmennyt, mutta sitten ilmeneekin vika josta en ole koskaan ennen lukenut/kuullut. Ratti lähtee onneksi huomenna takuuseen vaihtoon.

On jo pakko todeta että mitä ****** Thrustmaster?? :mad: Sinne vaan jonon perään missä muutkin vahtavat rattejaan...

Meh.. Tuskin tulee PS4:lle tukea ja hinta överisti yli järkevän budjetin.

Fanatecin Direct Drive basesta on kai pc:lle huhuiltu jo pidemmän aikaa eli eiköhän sieltä tosiaan jossain vaiheessa moinen tule. Ps4-tukeen en kyllä itsekään usko ja hinta on varmasti vähintään samaa luokkaa kuin nykyisellä lippulaivalla CSV V2:lla, mahdollisesti reilusti enemmänkin.

Jos ei pian tule mitän tietoa ps4:lle "cls elite" basesta,ostan xbox one:n ja cls elite basen..cls elite load cell polkimet tuli maanataina ja cpx abapteri eilen..eli sama kombo,ku Ohjeahilla.
Nykyisin tulee oikeastaan ajeltua vain asseton hotlappeja ja niitä vois ajaa xbox one/cls elite kombolla ja joskus ehkä jos luoja suo assettoon privalobbyt,myös niitä. Ja ps4:lle jätän t300/t3pa kombon. Kunnon pc ei ainakaan vielä oo ees harkinnassa,vaik joskus sitäkin harkitsin vakavasti.

Jos ei pian tule mitän tietoa ps4:lle "cls elite" basesta,ostan xbox one:n ja cls elite basen..cls elite load cell polkimet tuli maanataina ja cpx abapteri eilen..eli sama kombo,ku Ohjeahilla.
Nykyisin tulee oikeastaan ajeltua vain asseton hotlappeja ja niitä vois ajaa xbox one/cls elite kombolla ja joskus ehkä jos luoja suo assettoon privalobbyt,myös niitä. Ja ps4:lle jätän t300/t3pa kombon. Kunnon pc ei ainakaan vielä oo ees harkinnassa,vaik joskus sitäkin harkitsin vakavasti.

Veikkaisin että ennen Project Cars 2:n (tai GT Sportin, jos nyt sattuisi ensin ehtimään) julkaisua tuon ratin tuovat markkinoille. Nuo on kuitenkin varmasti sellaisia pelejä, joiden julkaisun aikaan käy rattimyynti kuumimmillaan.. Kiva olisi kyllä jo pikkuhiljaa jotain lisäinfoa/aikataulua saada, odottavan aika on pitkä..

Itse niin tykkäisin ideasta että ratilla voisi sitten ajella myös PS4 pelejä mutta kun uutiset on luokkaa TS-PC joka ei sovellu edes siihen... Kyllä nyt Project cars 2 aikoina pitää uusi ruori hankkia ja jos ei ole soveltuvaa molempiin niin ei väkisin prkle :D Harmittaa kun ne tekevät moista, ehkä mä hankin kans sen T150 tohon toiseksi ratiksi PS4:lle kuten monet tuntuvat tekevän mutta onhan se nyt typerää...

Ohjeah ja hiphei nyt vähän hätäilivät poljinhankintojensa kanssa... ;)
https://www.fanatec.com/forum/discussion/542/introducing-the-new-clubsport-pedals-v3-inverted

Minullekin on sekalaisten sattumusten kautta tulossa (vanhanmalliset) CSP v3:t ensi viikolla.

Joo,eilen huomasin noi ja harmittaa,ku hommasin cls elitet. No,täytyy tilata noi kuiteski,sen verran edulliset.:D
Noi on luultavasi samat,ku ekat cps v3:set,vain käännetty sekä yx damper kit kyytipoikana.

Ehkä fanatec haluaa myydä varastot tyhjix ja käyttää jälellä osat "uusiin" polkimiin,ennen kuin julkasee aivan uudet polkimet. Toisaalta hinta ei aivan vastaa varaston loppuunmyyntiä.:)

Edit: Sähä voisit vaihtaa cps v3:set t3pa polkimiin päittäin..ni ja tietysti postikulut joudut sä maxaa. :D

Ehkä ne nuo v3:set sitten vielä jatkavat vähän aikaa, tai olisi erikoinen veto julkaista tuo inversio nyt jos v4 on ihan nurkan takana.

Sitten minulla olisikin jo kaksi settiä T3PA:ita, kuudella polkimella voisi vaan jäädä odottelemaan Holvikirkon urut simulator 2017 julkaisua. :cool:

600€ polkimista??? No johan on. Itse haluaisin tuon inverttitelineen ja normaalit CSL Elitet :rolleyes:

Onhan nuo aika hurjanhintaiset.. Melkein 250e kalliimmat kuitenkin kuin perus v3:t. Tuolla erotuksella rakentelee jo melkoisen hienon telineen mihin ripustella polkimet ylösalaisin. Toki helppo ratkaisu, jos ei halua itse alkaa nikkaroimaan ja eiköhän tuollekin ostajia löytyne..

en lukenut kaikia tässä viestiketjussa,mtta mulla on ongelma ps3 ja Thrustmaster-T300rs kanssa,kun ei pleikka tunnista ratti/polkimia.toimiin pleikan omalla controllerilla.mikähän voisi olla vikana?

en lukenut kaikia tässä viestiketjussa,mtta mulla on ongelma ps3 ja Thrustmaster-T300rs kanssa,kun ei pleikka tunnista ratti/polkimia.toimiin pleikan omalla controllerilla.mikähän voisi olla vikana?
Se mode-nappula (ps3/ps4) oikeassa asennossa ja kaikki piuhat oikeilla paikoillaan? Jos noista ei vikaa löydy, niin kannattanee tökätä pc:hen kiinni ja kokeilla toimiiko siinä ja tarvittaessa päivittää firmware jne. Jos ei senkään jälkeen ala löytyä elonmerkkejä, niin kannattaa varmaan alkaa kaivelemaan takuukuittia esiin..

Onhan sulla varmasti se vipu käännetty PS3 asentoon?

Ylös Bottom