Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minä ostin viikko sitten T300 GTE paketin, ja 4 päivän ajon jälkeen ratin sisällä räjähti jotain Samanlainen terävä paukku kun kiinalaisessa(ilotulituspaukku), aivan järkyttävä pamaus ja sen perään tuli sähkövian hajua, muttei savua sentään. Otin ratin samantien irti sähköstä ja konsolista.
Luin topikin läpi ja ajattelin silti kokeilla onneani tuon t300 rungon kanssa, ehdin jo innostua että sainpa ehjän yksilön, kun mitään ko. ratille listattuja tyyppivikoja ei ole ilmennyt, mutta sitten ilmeneekin vika josta en ole koskaan ennen lukenut/kuullut. Ratti lähtee onneksi huomenna takuuseen vaihtoon.
Meh.. Tuskin tulee PS4:lle tukea ja hinta överisti yli järkevän budjetin.
Jos ei pian tule mitän tietoa ps4:lle "cls elite" basesta,ostan xbox one:n ja cls elite basen..cls elite load cell polkimet tuli maanataina ja cpx abapteri eilen..eli sama kombo,ku Ohjeahilla.
Nykyisin tulee oikeastaan ajeltua vain asseton hotlappeja ja niitä vois ajaa xbox one/cls elite kombolla ja joskus ehkä jos luoja suo assettoon privalobbyt,myös niitä. Ja ps4:lle jätän t300/t3pa kombon. Kunnon pc ei ainakaan vielä oo ees harkinnassa,vaik joskus sitäkin harkitsin vakavasti.
Ohjeah ja hiphei nyt vähän hätäilivät poljinhankintojensa kanssa...
https://www.fanatec.com/forum/discussion/542/introducing-the-new-clubsport-pedals-v3-inverted
Minullekin on sekalaisten sattumusten kautta tulossa (vanhanmalliset) CSP v3:t ensi viikolla.
Se mode-nappula (ps3/ps4) oikeassa asennossa ja kaikki piuhat oikeilla paikoillaan? Jos noista ei vikaa löydy, niin kannattanee tökätä pc:hen kiinni ja kokeilla toimiiko siinä ja tarvittaessa päivittää firmware jne. Jos ei senkään jälkeen ala löytyä elonmerkkejä, niin kannattaa varmaan alkaa kaivelemaan takuukuittia esiin..en lukenut kaikia tässä viestiketjussa,mtta mulla on ongelma ps3 ja Thrustmaster-T300rs kanssa,kun ei pleikka tunnista ratti/polkimia.toimiin pleikan omalla controllerilla.mikähän voisi olla vikana?
Onhan sulla varmasti se vipu käännetty PS3 asentoon?en lukenut kaikia tässä viestiketjussa,mtta mulla on ongelma ps3 ja Thrustmaster-T300rs kanssa,kun ei pleikka tunnista ratti/polkimia.toimiin pleikan omalla controllerilla.mikähän voisi olla vikana?