Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hmm hyvä tietää ettei hard mount pultteja tule mukana. Pitääkin käydä ostoksilla.
Joo Fanatecin sivuilla mainitaan, että hard mount pultteja ei tule mukana. Tavallan vähän outoa ettei tule, mutta ymmärränkin samalla.
Pakkohan se on etukäteen porailla, eihän sitä viitsi olla heti ajamatta kun paketti on himassa
https://www.gtplanet.net/fanatec-drops-details-upcoming-direct-drive-wheel-base/
"In terms of compatibility, the range will initially support Xbox One and PC. PS4 players will have to wait for the next iteration of the range. As with any Fanatec peripheral, the DD offering will be plug and play with no external wiring required."
Eli DD rattia pukkaa jossainvälissä PS4?
Se jo kauan sitten esillä ollut, direct driveksikin huhuiltu Gran Turismo -rattihan tuo näyttäisi olevan. Saapa nähdä mitä sieltä nyt sitten tulee, hyvä että paljastuu tuokin lopulta.Thrustmasterilta tuloillaan jotain uutta?
https://www.facebook.com/ThrustmasterOfficial/videos/1254132398049774/
Mulla tuli pedaalit ja carbon rimmi,mut ei basea. On kuulemma eri autossa ja tänään toimittavat.Csl Elite saapui aamulla ja muutaman kierroksen verran ehdin testailla ennen töihinlähtöä. Ihan positiiviset ensivaikutelmat jäi, vaikka kovin kattavasti ei vielä ehtinytkään kokeilemaan. Ero t300:aan ei ainakaan näin äkkiseltään vaikuttaisi forcejen osalta olevan mikään valtava, mutta tuntuu kuitenkin jonkin verran vahvemmalta ja liike on sulavampi. Ja ratin ja itse basen laatuvaikutelma toki aika eri luokkaa, vaikka base muovia onkin.
Mitään Oeppaen linkkaaman videopätkän kaltaisia rytinöitä ei ainakaan normiajossa kuulu, vaan on oikeastaan jopa aika hiljainen. PC:llä en Force-testejä kokeillut, ehkä pitää jossain vaiheessa testata käyttäytyykö niissä samalla tavalla kuin videolla. Positiivinen puoli on myös, että kaikki basesta lähtevät johdot on irrallisia eli helppo uusia, jos esim. kissa sattuu jonkun syömään..
Assettossa Ferrarin gt2-autolla basen vaihtovalot ei toimi oikeassa tahdissa, mutta tuo taitaa olla Assetton ongelma, koska toisilla autoilla taas toimi ihan oikein. Ja ajaessa tosiaan neliö, kolmio ja ympyrä -näppäimet ei toimi eli esim. luistonestoa ei pysty ajaessa säätämään, mikä tuo oman lisähaasteensa ensi keskiviikon Assetto-kisaan..
Csl Elite saapui aamulla ja muutaman kierroksen verran ehdin testailla ennen töihinlähtöä. Ihan positiiviset ensivaikutelmat jäi, vaikka kovin kattavasti ei vielä ehtinytkään kokeilemaan. Ero t300:aan ei ainakaan näin äkkiseltään vaikuttaisi forcejen osalta olevan mikään valtava, mutta tuntuu kuitenkin jonkin verran vahvemmalta ja liike on sulavampi. Ja ratin ja itse basen laatuvaikutelma toki aika eri luokkaa, vaikka base muovia onkin. Positiivinen puoli on myös, että kaikki basesta lähtevät johdot on irrallisia eli helppo uusia, jos esim. kissa sattuu jonkun syömään..
Mitään Oeppaen linkkaaman videopätkän kaltaisia rytinöitä ei ainakaan normiajossa kuulu, vaan on oikeastaan jopa aika hiljainen. PC:llä en Force-testejä kokeillut, ehkä pitää jossain vaiheessa testata käyttäytyykö niissä samalla tavalla kuin videolla.
Assettossa Ferrarin gt2-autolla basen vaihtovalot ei toimi oikeassa tahdissa, mutta tuo taitaa olla Assetton ongelma, koska toisilla autoilla taas toimi ihan oikein. Ja ajaessa tosiaan neliö, kolmio ja ympyrä -näppäimet ei toimi eli esim. luistonestoa ei pysty ajaessa säätämään, mikä tuo oman lisähaasteensa ensi keskiviikon Assetto-kisaan..