Laitetaanpa tänne, vaikka xbox x onkin konsolina.
Eli tarkoituksena olisi hankkia kunnon rigi. Rattina on Thrustmaster TX höystettynä Sparcon ralliratilla ja t3pa pro pedaalilla. Lisäksi tuossa on Thrustmaster Sparco vaihteen vaihdin ja toinen samanlainen käsijarruna, sekä th8a manuaalivaihde käyttöön.
Telineenä on tällä hetkellä Wheelstand pro, jossa lisäjatke vaihteille ja erinäisellä virityksellä, jossa nuo kaikki muut hilavitkuttimet ovat kiinni. Telinettä on jo hitusen korjailtu ajan saatossa ja se alkaa olla tiensä päässä. Tuolina on toiminut tavallinen ruokailutuoli, jonka jalkoja on hitusen lyhennetty.
Rseatin, Trak Racerin, Sim-Labin, Simetikin ja Sparcon rigejä olen tutkaillut ja mieluusti kuulisin kokemuksia? Tietenkin muitakin saa ehdotella?
Erilaisista istuimista haluisin myös kuulla kokemuksia?
Itse olen 168cm pätkä ja hivenen alle 90kg painava, keski-iän keskivartalon omaava selkäsairas, joten istuinten mukavuus ja koko hivenen huolettaa. Pystympi ajoasento olisi varmaankin plussaa, mutta muutoin rigin koko olisi pysyttävä jotenkin siedettävänä. Rigin alle olisi tarkoitus hankkia myös pyörät, jotta sitä saa helposti tarvittaessa siirrettyä. Näyttönä toimii tv, joka on seinässä kiinni. Tv:tä saa reilu puoli metriä seinätelineen avulla seinästä irti, joten erillistä näyttötelinettä en toistaiseksi tarvitse.