Multa hajos poljinpedaalit T150:stä minkä ostin pleikalle vuoden alussa. Paskat pedaalothan ne olikin, jarruolijinkin sellainen tunnoton löysä paska.
No takuu oli voimasss, ja kävin palauttamassa sen poweriin, hyvitys 200e ovh hinta, vaikka ite ostin tarjouksesta 169e hintaan.
Tilalle otin T300 rs Gt edition.. ja jumalauta mikä vehje! T150:llä turismossa oli aika ponnettomat forcet, mutta tällä uudella ratilla aivan helvetin hyvät! Joutui vähän säätämään sensitiveä lisää, että jaksaa pyörittää rattia . Poljin asetelma on todella jykevä, ja jarru poljin on tismalleen kuin oikeassa autossa, sopivan jäykkä ja hyvä tumtuma. Välirahaksi jäi jotain reilu huntti, mutta erittäin tyyttväinen olen. Mielenkiinnolla odotan miltå tuntuu Assetto ja project cars. Turismo ainakin rokkaa kybällä tällä ratilla!
Se on mielestäni vähäce hassu juttu, että t300:n ollessa ilmeisesti Turismon virallinen ratti, peli ei tämänkään ratin kohdalla tallenna rotaation säätöä. Vaan joka kerta kun olet radalla, niin joudut kikkailemaan mode+nuolinäppäin sivulle komboa. Tottunut oon jo tohon, eikä sinänsä haittaa mitään, mutta eikai tuo mahottomia vaatis Turismon tekijooltä laittaa kuntoon