Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No sehän sattui melko sopivasti tuo julkistus. Juuri pari päivää sitten ehdin kaivella kissojen ja koirien kanssa jostain vanhan Thrustmaster T100:n ja laittaa moisen tilaukseen, eikä näkäjään enää ehdi tilausta perumaankaan..

Tuo T150 olisi ollut ainakin specsien perusteella melko täydellinen meikäläiselle, olettaen, että hinta pysyy siellä jossain max 200€ tuntumassa. Noh, päivitellään moiseen mahdollisesti sitten myöhemmin..

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Näyttääpä pirun hyvältä ja hienolta! Tekis mieli sanoa et nyt ketuttaa T300RS:n omistajaa :mad:
Mut jos tämä hajoo, niin tuossa on seuraava vaihtoehto aivan varmasti.

Hintaa kandee kytätä, jos G29 oli mielessä, niin pyyhi se nyt viimeistään pois mielestä kokonaan ja siirrä fokus tähän!

Tuossahan oli puhetta että ratti ei olisi irrroitettavaa mallia vaan kiinteä? Täh?? No ei se silti ole huono, ratti on pirun hieno!

Tohon saa käsittääkseni g25/27 polkimet adapterilla ja th8a shifteri toimii kytkettynä konsoliin tai ainakin luulen ni.:confused:

No ei toi ny missään nimessä hieno ole, suorastaan kamala. Mut budjettiratiksi varmasti hyvä. Mut myös tekniikaltaan todella paljon huonompi ku t300, et en mä kyl sitä lähtis vaihtaa.

Jep jep... Siis jos ostat ratin, niin paras vaihtoehto on t300. Halvemmalla saat ratin mutta se on samaa ku ajaa tatilla. G29 on ratas malli eli surkeat forcet j maksaa hurjasti. T500 maksat liikaa ja joudut ostaan uuden ratin, jollet tykkää ajaa läpykoilla jotka pyörii mukana. Polkimet voit ostaa uudet, jos tykkää skillaila mutta oikeasti et niitä tarvi!

Jep jep... Siis jos ostat ratin, niin paras vaihtoehto on t300. Halvemmalla saat ratin mutta se on samaa ku ajaa tatilla. G29 on ratas malli eli surkeat forcet j maksaa hurjasti. T500 maksat liikaa ja joudut ostaan uuden ratin, jollet tykkää ajaa läpykoilla jotka pyörii mukana. Polkimet voit ostaa uudet, jos tykkää skillaila mutta oikeasti et niitä tarvi!

Kyllähän se nyt on niin, että tännekkin se ratti on hommattava, tulee muuten liian pitkä marrasjoulukuu.. T300 on valintani ja ei varmaan huono kun PS4 on ratin isäntänä joten luulisi pelittävän ilman ongelmia nappeineen päivineen. Katselin tuossa hintoja, 320-400 ja eipä näkynyt missään olevan varastossa eli saapa nähdä kauanko rattia saa kyttäillä ennenkuin saa ostettua jostakin. Ratteja etsin siis vain kotimaisista verkkokaupoista (jos palautustarvetta tulee niin helpompi toimia).

Kyllähän se nyt on niin, että tännekkin se ratti on hommattava, tulee muuten liian pitkä marrasjoulukuu.. T300 on valintani ja ei varmaan huono kun PS4 on ratin isäntänä joten luulisi pelittävän ilman ongelmia nappeineen päivineen. Katselin tuossa hintoja, 320-400 ja eipä näkynyt missään olevan varastossa eli saapa nähdä kauanko rattia saa kyttäillä ennenkuin saa ostettua jostakin. Ratteja etsin siis vain kotimaisista verkkokaupoista (jos palautustarvetta tulee niin helpompi toimia).

Hobby Hallissa näyttäis olevan https://www.hobbyhall.fi/elektronii...t300rs-peliratti-poljinyhdistelma-ps4-ps3-pc?. Itse laitoin tilaukseen kun hintakaan ei ollut korkeimmastapäästä.

Hobby Hallissa näyttäis olevan https://www.hobbyhall.fi/elektronii...t300rs-peliratti-poljinyhdistelma-ps4-ps3-pc?. Itse laitoin tilaukseen kun hintakaan ei ollut korkeimmastapäästä.

Hyvää luvassa! Valintoja: takuuaikana väännät niin p***leesti / himmailet Tyre Forceja pienemmälle. -> Liian kovat forcet tahtovat piilottaa nyanssit allensa.
Täältä http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?22938-Jack-Spade-FFB-Tweaker-Files
löytyy paljon vinkkejä rattiasetuksiin.

Täytyy edelleen sanoa, että yksillä asetuksilla pärjää mainiosti joka autolla. Ne muistuu mieleen. Itse en ainakaan joka autolle eri force asetuksia jaksa säädellä kun on niin hyvät nuo yhdet.

Aloin miettimään nyt kuitenkin sitä T500 rattia, jos jättäisikin G29 kauppaan. Muutama kysymys: onko sillä parempi ajaa ne polkimet käännettynä vai ns. oikein päin? Jos sen kääntää niin kaasu ja jarru menee ristiin, miten korjattavissa PS4 ja pc:llä?

Saako ne käännetysti tähän kiinni?
http://www.gtomegaracing.com/art-ra...t-omega-art-racing-simulator-cockpit-rs9-seat

Onko kenelläkään siitä uudesta ratista tietoa saa? Thrustmasterin tuntien varmaan maaliskuussa 2016:mad:
Lähinnä tämä vaihtoratti sai kiinnostumaan uudelleen Thrusmasterista niin ne vaihdeviikset saisi pyörimään ratin mukana. Onhan se alcantraa, joten parempi kuin T500 originaali.
http://www.thrustmaster.com/en_US/products/599xx-evo-30-wheel-add-alcantara-edition

Onko T500 kuinka vanhentunut verraten T300 kaikinpuolin? Onko Forseissa ja ajettavuudessa eroja?

Onko noita T500 hajonnut yhtä järkyttävän paljon kuin T500?
Tähän suositukset, kuka on testannut molempia eli T300 ja T500, kumpi kannattaa ostaa.

G29 ostaessa vaan pääsisi aika paljon halvemmalla. Vaikea kun ei pääse kokeilemaan missään G29. Sinällään kun harvakseltaan pelaan niin en tiedä onko se T500 niin ison rahan arvoinen. 399 hintaan kyllä G29 lähtisi ostoon. Minun tuurilla GranTurismon aikaan tulee uusi huippuratti taas.

Nakelkaahan näihin kommentteja, mikäli osaatte neuvoa. Etenkin tuo polkimien kääntäminen ja jarru/kaasu vaihtaminen PS4 ja Pc kiinnosaa. Sekä tuo T300 vs T500

Nakelkaahan näihin kommentteja, mikäli osaatte neuvoa. Etenkin tuo polkimien kääntäminen ja jarru/kaasu vaihtaminen PS4 ja Pc kiinnosaa. Sekä tuo T300 vs T500

Mul on t300rs ja g27:n polkimet. Ratista pystyy vaihtamaan kytkimen/kaasun toisinpäin. Kannattaa thrusmasterin sivuilta ladata manuaali ja tutkia asia. Ite oon käytännössä testannu tota kääntö jutskaa ja se toimii.

Hobby Hall muuten hyvä vinkki, ei tulisi ekana mieleen sieltä hankkia joten varastossa voi ollakin ratteja :)

T500RS:n polkimethan voi kääntää ihan suoraan toisinpäin. T300RS:n vakio- polkimia ei voi kääntää toisinpäin, siis itse polkimia kun siellä on sisällä jouset jotka ovat riippuvaisia siitä itse polkimien kotelosta ja jousien paikat on muistaakseni niin paljon erilaiset ettei auta vaikka yrittäisi vaihtaa johtojen paikat ja suoraan jouset (jotta saa oikean polkuvoiman). Ne voi toki toimia jos vaihtaa suoraan vaan polkimien paikkaa softasta tai jostain mutta onko polkuvoima on sit raskas kaasu ja kevyt jarru?

En tosiaan tiedä miltä näyttää T3PA:t sisältä, onko ne irtonaiset vai kotelon kanssa samaa? Jos ne on samanlaiset niin ei muuta kun johtojen ja jousein vaihto kutkimen ja kaasun kanssa ja pultaa ne ylösalaisin. Jarrulle ei tarvi tehdä mitään kun se on aina keskellä.

Ehkä kuitenkin helpommalla ilman isoja säätöjä päsee kun hankkii T500RS:n ja siihen ratin jossa läpyskät kulkee mukana. Kuitenkin jos itselleni tuota miettisin niin odottaisin sitä isoa 599XX rattia markkinoille :rolleyes:
Tuo viissatanen on edelleen kuitenkin todella hyvä ratti ja kilpailukykyinen.

Mä mietin samaa tuon GTOmegan pulkan kanssa, siihen saa kyllä polkimet kuin polkimet väärinpäin mut se vaatii säätöä, esim. G25/G27/T3PA polkimien kanssa vaatii levyn johon ne iskee kiinni ja ei tiedä onko tuo polkimien kulma vähän turhan raju jos ne laittaa siihen ratin telinerautaan kiinni. T500RS:n polkimien kanssa sitä säätöä tuskin paljon tulee, senkun asettaa väärinpäin ja pulttaa polkimet tohon levyyn mikä siinä on etupäässä. Varmaan on paljon kiinni siitä paljonko jaksaa säätää ja tehdä itse :)

Siin ois ollu mun setti ku ois ollu vuos sitte tarjolla.

Siin ois ollu mun setti ku ois ollu vuos sitte tarjolla.
Samoin. Noin vuoden verran tosiaan liian myöhään löytyy kaupan hyllyiltä. No onpahan nyt ainakin varapolkimet, jos noi t3pa(skat, no ei :D) hajoo ja kunhan toi rattikehä joskus pääsee kauppoihin asti niin jää sitten alkuperänen varalle.

Toi ratti pitää hommata. Tuskin tulee pitkään aikaan suomeen myyntiin.:mad:
Täytyy tilata ricmotecilta sit ku tulee niille myyntiin ja samal tilata vaihdevälilyhennin th8a:han.:)

Näin meitä kustaan silmään saakeli, nyt sit saakin noita polkimia ja isompaa rattia ja kohta varmaan myyvät koko settiä vaihteineen kerralla! :D Piruvie tämä olis se mun valinta myös ehdottomasti jos nyt olisi vielä ilman rattia...
Mutta toisaalta, näkyy tulevan sitä ja tätä ja tommosta ja tämmöstä mut hei oikeesti, missä ne on?? On nuo hienoja kuvissa mutta kun pitäs saada myytyäkin niitä, herätys Thrustmaster! :rolleyes:

Tosiaan ricmotech myy kyllä noita sitten kun saavat niitä, tulee vähn postikuluja mutta en mä rupea tuohon leikkiin että tilaa verkkokaupasta, odota puoli vuotta :D

On noita tavaroita liikkunut Thrustmasterin omista kaupoista ja Amazonista, mutta täälläpäin on tosiaan ollut aika hiljaista.

Toivottavasti Verkkis saisi Lokakuuksi vähän kaikkea Thrustmasterin tavaraa kuten tällä hetkellä näyttää nettisivuilla. Jospa sieltä tulisi se uusi rimmikin sitten samalla ja rattimiehille koittaisi joulu vähän etukäteen :)

Kuinkahan kauan menee, että tulee suomeen myyntiin. Juurikun olin aikeissa tilata ensiviikolla ratin, niin nyt iski tuollaisen yllärin. Toisaalta hyvä, mutta harmi. Kun se saatavuus...

Huudelkaa ehdottomasti ketjuun kun rattikehä tulee saataville tuonne Ricmotechille, jopa porukkatilaus niin postit jää olemattomaksi?

Onko täältä kukaan tilannut, jäänyt itseltä aivan huomaamatta. On muuten parhaan näköiset Cockpitit:eek: Tuo Rs1 aika kaunis.
https://www.rseat-europe.com/rseat-rs1

Ylös Bottom