Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä pelihahmo haluaisit olla?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Tämä kertoo sen, että gamecuben omistajat ovat kehittyneitä aikuisia, jotka eivät halua olla pelihahmoja. :rolleyes:
No niin, nyt kun Muumendaalen on saanut purkaa tuntojaan Cuben omistajiin olemalla itse todellisen "kehittyneen aikuisen" esimerkki, thread voinee jatkaa alkuperäisessä aiheessa?

Jatkossa trollauspostauksesi poistetaan.
 
Samus Aran. se on niin siistin näköinen ja olis muutenkin siistiä olla se. vaikka ite oonki jätkä. heh
 
donkey kong , luigi , tai ness ..... donkkarilla on voimaa, luigi taas muuten vaan jotenki siisti ja nessillä on jojo:D
 
No huoh... ei toi sivu toimi mulla.. tietäiskö kukaa mitää muuta sivuu mis olis tommone testi?? :confused:
 
I am an Asteroid.

I am a drifter. I go where life leads, which makes me usually a very calm and content sort of person. That or thoroughly apathetic. Usually I keep on doing whatever I'm doing, and it takes something special to make me change my mind.


Hmm... mutta mikä oikeasti haluaisin olla jos olisi pakko olla pelihahmo. Huomatkaa jos... pelihahmot on tylsiä, niillä ei ole oikeaa elämää eikä saa rauhassa chillata kun pitää aina ravata paikasta toiseen tuhoamassa, tappamassa tai pelastamassa maailmoja ;)

Larry Laffer (pelimiees)
Garrett (pimeähiippari kuten minäkin)
Joku Wip3out -kuski (peli jossa on oikeasti hyvää musiikkia)
 
Vastaus: Mikä pelihahmo haluaisit olla?

No katos perkelettä, hankala on kysymys. Voisha sitä olla kaikilta jotai: Luigin komea hattu, Nessiltä Jojo, Dk:n kaunis kraka, Linkiltä vaikka tunikka, Samukselta ominaisuus pyöriä pallona, sitte Linkiltä vielä master swordi, Marion viikset ois aika ehdotonta olla, Yoshin pitkähkö kieli. Keksikää lisää? Niin tai joo, voisha sitä suoraa olla vaikka Kirby...
 
Vastaus: Mikä pelihahmo haluaisit olla?

I am a Pacman Ghost.

I like to hang around with friends, chatting, dancing, all that sort of thing. We don't appreciate outsiders, and do our best to discourage others approaching us. I enjoy occasionally wandering around randomly, and often find that when I do so, I get to where I wanted to be.

(If you were not a Pacman Ghost you would be Pacman.)

Pitäisköhän samoin tein vaihtaa Avatarta? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mikä pelihahmo haluaisit olla?

I am a Light Cycle.

I drive fast, I turn fast, I do everything fast. I even breakfast. I tend to confuse people with my sudden changes of heart. Sometimes I even confuse myself, which tends to cause problems.

(If you were not a Light Cycle you would be Mr Do.)

Tämmönen tuli mulla :D
 
Vastaus: Mikä pelihahmo haluaisit olla?

Jos sprite editori ei oo peli niin ikävä kyllä olen kuin Jet Set Willy, sen kämppä on todellakin fucked UP bileiden jälkeen niin kuin minullakin ... Vessassakin on "Zone to HELL" ;)
 
Vastaus: Mikä pelihahmo haluaisit olla?

Olisin mielelläni Mithos. Mutta, jos pitää valita jokin päähahmo, niin silloin Link.
 
Ylös Bottom