Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

G25/G27 polkimet on tosiaan siinä mielessä kätevät, että pedaalien paikkoja on suhteellisen helppo vaihdella keskenään... mullakin on tuon T300:n kanssa käytössä G27 polkimet jarrun ja kytkimen paikka vaihdettuna juurikin tuon käyttömukavuuden vuoksi. T3PA:t jäi siis varapolkimiksi tuosta Alcantara paketista, mutta ei kai noita myydäkään viitsi ennen kuin ratin takuu on mennyt umpeen....;)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ei takuuseen lähetellä muuta kuin hajonnut osa, eli ei polkimia sen vuoksi kannata säilyttää. Myykää joku siis mulle!
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tilasin myös tuon T300 Alcantaran Systemalta kuukausi takaperin, kun myivät sitä hetken aikaa hintaan 399e! Ensimmäinen ratti oli viallinen, mutta vaihto kävi sujuvasti. Asiakaspalautuksena paketti takaisin ja n. viikon päästä oli jo uusi Alcantara haettavissa postista.:)

Mikä vika siinä ekassa ratissa oli?

Taidan tilata tuolta systemasta tai käyn ostamassa suoraan Oulun myymälästä, katson miten nuo polkimet toimii tuon playseatin kanssa ja pistän myyntiin jos en tykkää. Laitan sulle omenanraato viestiä jos myyn nuo.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ei takuuseen lähetellä muuta kuin hajonnut osa, eli ei polkimia sen vuoksi kannata säilyttää. Myykää joku siis mulle!

Systema halusi ainakin palautukseen koko setin, vaikka ainoastaan rattiosa oli viallinen...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Verkkikseen itse lähetin pelkän ratin ja tilalle tuli pelkkä ratti.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Systema halusi ainakin palautukseen koko setin, vaikka ainoastaan rattiosa oli viallinen...
Mutta eikös sulla vaihdettu suoraan uuteen, ns doa-vaihtona, joten johtuisiko tuosta? Vai ymmärsinkö väärin.



0,5h pelaamisen jälkeen Forcet katosivat. Pelin uudelleen käynnistyksen jälkeen ratti alkoi kalibroinnin sijaan pyöriä ainoastaan oikealle iskien kovalla voimalla ääriasentoon tähän tapaan...

Suht yleinen vika ilmeisesti.. Samasta syystä omakin T300 aikoinaan meni palautukseen.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mutta eikös sulla vaihdettu suoraan uuteen, ns doa-vaihtona, joten johtuisiko tuosta?
Varmastikin tuosta syystä... voi olla, että laitankin polkimet myyntiin, mutta katsotaan...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mites Turismon t150? Hajosko,myitkö vai muuten vain päivitit t300:n?:)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Vaihdoin muuten vain. Kun tuli tuo Systeman 399e Alcantara tarjous, niin ei vain voinut muuta kuin "iskeä" siihen kiinni!:)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Erikoinen hinnoittelu kyllä Thrustmaster tuotteilla tällä hetkellä! Kuka ostaa enään sitkeästi hintaansa pitävää perus T300RS:ää, kun pienellä lisärahalla on tarjolla "sikahintaisia" yksittäisinä myytäviä parannusosia tilalle!:confused:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Szuper,tommonen.

Ok, tämä pistetään muistiin koska T3PA:t tulee tännekin jossainvälissä :)

Polkimet tänne kiitos!

No älä nyt hyvä mies siihen hajoa!?!
biggrin.gif
Mä voin kans ostaa ne! :D Tarjoon heti 1€ enemmän kun sinä :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Erikoinen hinnoittelu kyllä Thrustmaster tuotteilla tällä hetkellä! Kuka ostaa enään sitkeästi hintaansa pitävää perus T300RS:ää, kun pienellä lisärahalla on tarjolla "sikahintaisia" yksittäisinä myytäviä parannusosia tilalle!:confused:

Sanos muuta, mä maksoin omasta orkkisversiosta vain jotain 30€ vähemmän kuin tuo nyt maksaa... Voi tätä vi*utuksen määrää niinsanotusti :D Toki nyt oma ratti on jo pari vuotta vanha kohta ehkä... :rolleyes:

Mietin että jospa mä ostan tuon ja myyn vanhan pois koska kaikki osat löytyy ja pakettikin...

Pirskatti, systema storessa tuo vaihteistokin vaan 139€ ja verkkokaupassa päälle 150€... Tilaukseen lähtee kunhan mun "lottovoitto" tuolta tulee tilille... :p
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

No älä nyt hyvä mies siihen hajoa!?!
biggrin.gif
Mä voin kans ostaa ne! :D Tarjoon heti 1€ enemmän kun sinä :D
Omppu tarjoo polkimista 300€ ja sä pistät 1€ päälle..kaupat tuli.:D

Mun "alcantarasetti" on tullu maksamaan--> t300rs=350€,alcantararimmi=220€,t3pa polkimet=110€..yht=680€. Orkkis polkimet/rimmi on "extraa".:D
Settiini kuuluu vielä F1 rimmi + th8a shifteri + nro näppis.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Alcantara-setti tilattu, mielenkiinnolla odotan miltä tuntuu ajella Project Carsia kunnon ratilla. Vielä jossain vaiheessa pitää ostaa F1 rattiosa ja myös se 28 nahkarattikin kiinnostaisi.

Mites tuo rattiosan vaihto muuten menee, pystyykö sitä vaihtamaan kesken pelaamisen? Vai pitääkö peli sammuttaa?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Virrat ratista pois. Mä oon vedelly surutta ratin takaa lennosta virtapiuhan irti, toinen ratti kiinni ja piuha kiinni. Kokoajan pelissä ollessa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Virrat ratista pois. Mä oon vedelly surutta ratin takaa lennosta virtapiuhan irti, toinen ratti kiinni ja piuha kiinni. Kokoajan pelissä ollessa.

Pitääkö se sitten sen jälkeen kalibroida, vai toimiiko heti normaalisti? Entä nappien säädöt, säilyykö ne aina muistissa?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ei se muuta kalibrointia vaadi kuin minkä se itsestään tekee (seilaa laidasta laitaan). Napit on samat pädillä ja rateilla
 
Ylös Bottom