Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miksi valitsitte konsolinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qbas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Se on tuo C.

Timesplitters 2:n arvosteluita en ole vielä nähnyt, mutta kun previkat ovat luvanneet "samaa, mutta paremmin", ei ole tehnyt vaikutusta.

No, konsoleilla ei taida olla liikaa moninpelejä, ja kun vielä Free Radical tekee kunnolla multiplatformina TS2:n niin eiköhän se löydä omat ystävänsä. Ihan mukavalta vaikuttaa ainakin tällä hetkellä, tosin en odota keskivertoa enempää ennenkö pääsen kokeilemaan.

Tuosta listasta muuten puuttui D) EVVK , ja luulisin että kuulut itse siihen sarjaan. Ei kaikesta tarvitse pitää :)

Niin, voinhan sanoa, että Mario64 oli aikoinaan hirveää skeidaa.
Sekin olisi vain mielipide, mutta tuskin kovin perusteellinen sellainen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Niin, voinhan sanoa, että Mario64 oli aikoinaan hirveää skeidaa.
Sekin olisi vain mielipide, mutta tuskin kovin perusteellinen sellainen.
Relaa Nikke. Olen ihan liian hyvällä tuulella hyvin menneen tentin jälkeen, että ärähtäisin kypsään kommenttiisi.

Mielipiteitähän nämä tosiaan ovat, mutta olenhan mitä tahansa peliä haukkuessani perustellut mikä mättää (TS:ää murjoin jo aikaisemmin). Pelkällä typerällä väitteellä ja perustellulla mielipiteellä on aikamoinen ero.

Voit hyvin väittää Mario64:sta skeidaksi. Saat olla kuitenkin valmis perustelemaan mikä pelissä mättää. Tähän mennessä perustelijoita ei ole vaan paljon näkynyt.

Mielipiteitähän nämä tosiaan ovat, mutta olenhan mitä tahansa peliä haukkuessani perustellut mikä mättää (TS:ää murjoin jo aikaisemmin).

Missä?

Tämäkö se on?

..Timesplitter, hutaistu mielikuvitukseton räiskintä, joka sai kohtuullisen hyviä arvosteluja vain siksi, julkaisun aikaan ei ollut kummoista kilpailua. Umpitylsän yksinpelin ja deathmatchin postimerkkiruuduilla ei luulisi paljon hurraahuutoja herättävän.

En usko, että olet oikeasti kunnolla pelannut sen moninpeliä, paitsi ehkä bottien kanssa. :)
Postimerkkiruutu? -ei ole haitannut niin paljoa, että GE:sta PD:sta tai TS:stä ei olisi pystynyt nauttimaan. Tuo kuulostaa ihan ennakuluuloisen PC-pelaajan kommentilta.

Missä?

Tämäkö se on?

..Timesplitter, hutaistu mielikuvitukseton räiskintä, joka sai kohtuullisen hyviä arvosteluja vain siksi, julkaisun aikaan ei ollut kummoista kilpailua. Umpitylsän yksinpelin ja deathmatchin postimerkkiruuduilla ei luulisi paljon hurraahuutoja herättävän.

En usko, että olet oikeasti kunnolla pelannut sen moninpeliä, paitsi ehkä bottien kanssa. :)
Postimerkkiruutu? -ei ole haitannut niin paljoa, että GE:sta PD:sta tai TS:stä ei olisi pystynyt nauttimaan. Tuo kuulostaa ihan ennakuluuloisen PC-pelaajan kommentilta.
Olisiko ollut jo Peliaseman bbs:ssä, tai sitten täällä alkuaikoina, kun enemmän avauduin. Siinä olet varmaan oikeassa, että en sinun kriteereilläsi ole moninpeliä kunnolla pelannut. Ei siis mistään tuntikausista puhuta. En PD:nkään moninpelistä pitänyt. GE:llä vielä oli hauskaa, mutta sehän olikin vuonna kivi ja keppi. Ennakkoluuloista ei ainakaan ole kyse, kun aina on maistunut sekä äiti että tytär.... siis PC ja konsolit.

Yhtä asiaa en kuitenkaan ymmärrä. Ensin käytännössä syytät minua valehtelusta ja sitten isket perään hymiön. Ei siihen mitään hymiöitä tarvita.

Mihinkään eipäsjuupas-väittelyyn minulla ei ole kiinnostusta lähteä, joten tälle kinastelulle voisi pistää lopun... tähän.

Juu, aikalisä poijaat! Eiköhän mennä itse threadin otsikon kysymykseen taas vaihteeksi. Oli mukava seurata "kinaanne" ja jatkakaa sitä privana jatkossa tai perustakaa sille oma threadi. :) <hymiö keventämässä tunnelmaa.

Itse valitsin PSX:n Sonyn hyvän ja laadukkaan maineen ja laajan pelivalikoiman takia. Luonnollinen jatke oli sille 24.11.00 hankkimani PS2. Katua ei ole tarvinnut. En pidä ollenkaan poissuljettuna, ettenkö joskus hankkisi Cubea tai DC:a, mutta Xbox jotenkin tökkii. Pelasin aikoinaan paljonkin PC:ta, ja siirryttyäni "konsolimieheksi", tuntuisi askeleelta taaksepäin alkaa pelaamaan PC:mäisiä Xbox pelejä. Mutta tämähän oli vain mielipide...

Olisiko ollut jo Peliaseman bbs:ssä, tai sitten täällä alkuaikoina, kun enemmän avauduin. Siinä olet varmaan oikeassa, että en sinun kriteereilläsi ole moninpeliä kunnolla pelannut. Ei siis mistään tuntikausista puhuta. En PD:nkään moninpelistä pitänyt. GE:llä vielä oli hauskaa, mutta sehän olikin vuonna kivi ja keppi. Ennakkoluuloista ei ainakaan ole kyse, kun aina on maistunut sekä äiti että tytär.... siis PC ja konsolit.

Peliaseman BBs:ssä? No joo, en nyt ihan tarkalleen muista mitä siellä siitä postailit muutama vuosi sitten, ja sen tarkastaminenkin on nyt aika vaikeaa. Enkä väittänyt sinun olevan ennakkoluuloinen, ainoastaan kuulostit siltä.

Yhtä asiaa en kuitenkaan ymmärrä. Ensin käytännössä syytät minua valehtelusta ja sitten isket perään hymiön. Ei siihen mitään hymiöitä tarvita.

a) älä ota sitä niin vakavasti (siinä oli sarkasmia)
b) oletko muka missään vaiheessa väittänyt kunnolla pelanneesi sitä?
c) et ole kuten itse tuossa yläpuolella kirjoitatkin

Peliaseman BBs:ssä? No joo, en nyt ihan tarkalleen muista mitä siellä siitä postailit muutama vuosi sitten, ja sen tarkastaminenkin on nyt aika vaikeaa. Enkä väittänyt sinun olevan ennakkoluuloinen, ainoastaan kuulostit siltä.

a) älä ota sitä niin vakavasti (siinä oli sarkasmia)
b) oletko muka missään vaiheessa väittänyt kunnolla pelanneesi sitä?
c) et ole kuten itse tuossa yläpuolella kirjoitatkin
Koko "et ole kanssani samaa mieltä -> et ole pelannut peliä" logiikka oli jotain, jota en odottanut sinulta.

Voin toki periaatteitani kertoa, vaikka luulin niiden olevan aika selviä. Jos murjon peliä demon, lyhyen pelaamisen tai muiden kommenttien perusteella, teen sen kyllä selväksi. Muuten voit olettaa, että olen pelannut peliä tarpeeksi. Se mikä on tarpeeksi riippuu pelistä. Timesplittersin moninpeliin riitti yksi ilta.

Mieluummin kysyisit asioita suoraan, kun tarjoaisit "a) et ole peliä pelannut, b) et ole peliä pelannut, c) olet idiootti" monivalintoja. Ne ovat varmaan vaihtoehdot, jotka haluaisit kuulla, mutta eivät varmaan sitä mitä minä haluan sanoa.

Kiristääkö vanne päätäsi?
a) kyllä
b) ei
c) häh?

Koko "et ole kanssani samaa mieltä -> et ole pelannut peliä" logiikka oli jotain, jota en odottanut sinulta.

No, TS:n moninpelissä on juuri se juju, että se ei todellakaan aukene yhden illan, muutaman tunnin istumisella, varsinkaan jos et ole jaksanut pelata yksinpeliä sen vertaa, että käytössäsi olisi suuri osa moninpelin extroista. Ja pelaajia täytyy ehdottomasti olla enemmän kuin kaksi, harvoilla on käytössä multitap.
Itse pelasin sitä aikoinaan jotain +30h. Aluksi peli ei todellakaan vaikuttanut kummoiselta, mutta jokainen pelattu tunti muutti mielipiteeni aika toisenlaiseksi.

No, TS:n moninpelissä on juuri se juju, että se ei todellakaan aukene yhden illan, muutaman tunnin istumisella, varsinkaan jos et ole jaksanut pelata yksinpeliä sen vertaa, että käytössäsi olisi suuri osa moninpelin extroista. Ja pelaajia täytyy ehdottomasti olla enemmän kuin kaksi, harvoilla on käytössä multitap.
Itse pelasin sitä aikoinaan jotain +30h. Aluksi peli ei todellakaan vaikuttanut kummoiselta, mutta jokainen pelattu tunti muutti mielipiteeni aika toisenlaiseksi.
Itselläni ei tuohon aikaan PS2:sta ollut, joten kaverin luona pelattiin kaveriporukalla multitapilla. Peliä oli jo pelattu, joten extroja oli kiitettävästi auki. Kyllä yksi ilta riitti näyttämään mistä hommassa oli kyse. Strategiapeleissä, roolipeleissä yms. voi aluksi vaikuttaa tylsältä ja homma avautuu vasta myöhemmin, mutta räiskintäpeleissä en ole tavannut sitä koskaan. Doom, Duke, Quake, Goldeneye, Half-Life, Halo yms. kaikki olivat upeita alusta lähtien.

Itselläni ei tuohon aikaan PS2:sta ollut, joten kaverin luona pelattiin kaveriporukalla multitapilla. Peliä oli jo pelattu, joten extroja oli kiitettävästi auki. Kyllä yksi ilta riitti näyttämään mistä hommassa oli kyse. Strategiapeleissä, roolipeleissä yms. voi aluksi vaikuttaa tylsältä ja homma avautuu vasta myöhemmin, mutta räiskintäpeleissä en ole tavannut sitä koskaan. Doom, Duke, Quake, Goldeneye, Half-Life, Halo yms. kaikki olivat upeita alusta lähtien.

Pitää kyllä useimmiten paikkaansa. TS:n kohdalla ei. Syynä saattaa olla moninpelin monipuolisuus tai sitten vain taika.
Ja voinko nyt lukea rivien välistä, ettet ole koskaan omistanut sitä tai muutoin edes pelannut sitä suuremmin tuota yhtä iltaa lukuunottamatta?

Pitää kyllä useimmiten paikkaansa. TS:n kohdalla ei. Syynä saattaa olla moninpelin monipuolisuus tai sitten vain taika.
Ja voinko nyt lukea rivien välistä, ettet ole koskaan omistanut sitä tai muutoin edes pelannut sitä suuremmin tuota yhtä iltaa lukuunottamatta?
Voi herran jestas, että on pakko saada minun mielipiteeni kumottua. Mukavaa, että sinä löysit sen keskinkertaisuuden keskeltä kovan uurastuksen jälkeen hyvän pelin. Minä taas olen varma, että en olisi löytänyt. Mikä siinä on niin vaikeata ymmärtää?

Monesko kerta mahtaa olla, kun tivaat minulta peliaikoja? En ole Timesplittersiä koskaan omistanut. Olen pelannut moninpeliä kaverin luona ja lainannut peliä yksinpeliä varten. Peli oli vielä lainassa aika pitkään, kun omistajalla ei ollut mitään kiirettä saada sitä takaisin (kumma juttu). Ei se toki minullakaan missään aktiivipelaamisessa ollut, kun yksinpeli on sitä mitä on.

Uskoisit jo, että minulla on ihan perustellut syyt olla pitämättä pelistä.

Voi herran jestas, että on pakko saada minun mielipiteeni kumottua.

Silltä tavalla saa aikaan keskustelua. Tämä threadi on jo esimekki siitä, että muusta kuin siitä kuin konsolisodasta keskusteleminen on jo hyvä asia sinänsä.

Vielä TS1:stä, yksi keskeinen mielipiteeni TS:stä on, että siitä pitäminen vaatii pelaamista, kuten itsekin olen huomannut. Sen valossa itselläni, varsinkin jos väität TS:n moninpelin olevan keskinkertainen, ei ole vaikeaa valita kummalla meistä on kattavampi mielipide asiasta, sinulla, joka on pelannut sitä ehkä n.5h, vai minulla, joka on pelannut sitä kaikkinensa n.10x enemmän.

En ole Timesplittersiä koskaan omistanut. Olen pelannut moninpeliä kaverin luona ja lainannut peliä yksinpeliä varten. Peli oli vielä lainassa aika pitkään, kun omistajalla ei ollut mitään kiirettä saada sitä takaisin (kumma juttu). Ei se toki minullakaan missään aktiivipelaamisessa ollut, kun yksinpeli on sitä mitä on.[/B]

... Jep. Helvetin hyvä yksinpelinäkin. Suorastaan hupaisa, varsinkin ne pikkupelit, kuten Duck Hunt...

Silltä tavalla saa aikaan keskustelua. Tämä threadi on jo esimekki siitä, että muusta kuin siitä kuin konsolisodasta keskusteleminen on jo hyvä asia sinänsä.

Vielä TS1:stä, yksi keskeinen mielipiteeni TS:stä on, että siitä pitäminen vaatii pelaamista, kuten itsekin olen huomannut. Sen valossa itselläni, varsinkin jos väität TS:n moninpelin olevan keskinkertainen, ei ole vaikeaa valita kummalla meistä on kattavampi mielipide asiasta, sinulla, joka on pelannut sitä ehkä n.5h, vai minulla, joka on pelannut sitä kaikkinensa n.10x enemmän.
Jaa, intät, että tällä saadaan aikaan keskustelua? Mielenkiintoinen käsitys sinulla keskustelusta. Sen sijaan, että puhuttaisiin asiaa, ainoa mitä sinä teet on pelituntieni tivaaminen, valitus pelituntien riittämättömyydestä ja omien mielipiteidesi nosto ainoiksi oikeiksi. Olen nähnyt sinut kunnollakin keskustelevan, joten näin lapsellista en odottanut.

Jos minä koen pelanneeni peliä tarpeeksi muodostaakseni siitä riittävän mielipiteen, on sinun ihan turha tulla sanomaan, että mielipiteeni on "väärä" (miten mielipide voi olla väärä?), vain koska olet pelannut peliä enemmän. Logiikallasi se, joka on pistänyt peliin eniten tunteja on oikeassa ja muut väärässä. Eiväthän ne mielipiteet niin toimi!

Onhan meidän pelitunneillamme se ero, että sinä pystyisit kirjoittamaan pelistä vaikka arvostelun, kun minä tiedän pelin laadusta vain yleisesti. Sinä pystyisit tarkkaan analyysiin, minä taas huono, keskiverto, hyvä arviointiin pelin ei osa-alueille. Huonosta ei kuitenkaan saa hyvää, vaikka peliin pistäisi kuinka tunteja.

Sehän vasta kummaa olisikin, jos sinulla, jolla on pelistä oma mielipide, toteaisit oman mielipiteesi olevan väärä, vain koska minä olen eri mieltä. Toki, jos toteaisit minun esittämieni argumenttien olevan oikeassa, voisit mielipidettäsi tarkista, mutta jos olet argumenteista eri mieltä, pitäydyt toki omassa mielipiteessäsi. Luulisi sinun ymmärtävän tämän toimivan myös toisin päin.

Ovatko muuten Final Fantasyt maailman parhaita pelejä, jos satoja tunteja pelannut fani sanoo niin?

Ovatko muuten Final Fantasyt maailman parhaita pelejä, jos satoja tunteja pelannut fani sanoo niin? [/B]

Minä en esimerkiksi pidä MGS2 hyvänä pelinä, koska en ole pelannut ykkös-osaa(!) ja en näin oikein ymmärrä koko peliä... silti en kehtaa väittää tuon olevan huono peli, koska melkoisen monien mielipiteet kumoavat omani.
Eli vastaisin sinulle että kyllä Fanasyt voivat olla maailman parhaita pelejä vaikka en itse niistä välitä, en tosin ole koskaan pelannut näitä (kään!) pelejä.

Minä taasen haluan selvittää mikä tuossa MS2:ssa viehättää jotenka ostin nyt myös ensimmäisen osion MGS:stä ja katson pääsenkä kuvioista paremmin selville... mikäli kyllästyn tuohonkin niin annan pelin olla ja annan muiden olla sitä mieltä että tuo on paras peli, heistä piittaamattani.

Onhan selvää että minuakin tullaan kehottamaan pelaamaan peliä, kun se on niin Veen hyvä! ...mutta tarvitseeko näistä piitata?!

Xboxin sen takia, että se nyt vain tuntui itselle mukavimmalta. (Dvd-ominaisuus, pelit, ulkonäkö, ohjain jne.) Eikä hintakaan sen puoleen päätä hirivittänyt pudotuksen jälkeen.

Jaa, intät, että tällä saadaan aikaan keskustelua? Mielenkiintoinen käsitys sinulla keskustelusta. Sen sijaan, että puhuttaisiin asiaa, ainoa mitä sinä teet on pelituntieni tivaaminen, valitus pelituntien riittämättömyydestä ja omien mielipiteidesi nosto ainoiksi oikeiksi. Olen nähnyt sinut kunnollakin keskustelevan, joten näin lapsellista en odottanut.

No, mitä tämä mielestäsi on? Jos olisin todennut heti ekassa postauksessani, että ok, sinun mielipiteesi on yhtä hyvä kuin minunkin, tämä keskustelu olisi ollut hemmetin lyhyt. Olen samaa mieltä kanssasi siinä myös, että pelituntien tivaaminen ei ole se fiksuin tapa keskustella, mutta TS1:n kohdalla pidän sitä harvinaisen oleellisena. Tiedän muutaman ystäväni, jotka ajattelevat pelistä juuri samalla lailla kuin sinä, ja heidän kohdallaan pelituntiensa määrä korreloi sinun kanssasi. TS1:n moninpeli tuntuu ensi-istumalta ihmeen tavanomaiselta sonnalta, eikä missään nimessä kummoiselta. En nyt haluaisi tukeutua toisten mielipiteeseen, mutta ainakin, vanha suosikkini, Edge kirjoitti aivan samaa asiaa.

Jos minä koen pelanneeni peliä tarpeeksi muodostaakseni siitä riittävän mielipiteen, on sinun ihan turha tulla sanomaan, että mielipiteeni on "väärä" (miten mielipide voi olla väärä?), vain koska olet pelannut peliä enemmän. Logiikallasi se, joka on pistänyt peliin eniten tunteja on oikeassa ja muut väärässä. Eiväthän ne mielipiteet niin toimi!

Aivan, mielipiteet eivät voi olla vääriä tai oikeita. Niiden perusteellisuus voi olla jossain määrin. Yleisesti arvostan mielipiteitäsi paljon, enkä ole missään vaiheessa väittänyt, että mielipiteesi ovat vääriä.

Huonosta ei kuitenkaan saa hyvää, vaikka peliin pistäisi kuinka tunteja.

Ei pidä paikkaansa. Joskus peli tuntuu juuri sen vuoksi huonolta, ettei siihen ole pistänyt tarpeeksi aikaa.

Sehän vasta kummaa olisikin, jos sinulla, jolla on pelistä oma mielipide, toteaisit oman mielipiteesi olevan väärä, vain koska minä olen eri mieltä. Toki, jos toteaisit minun esittämieni argumenttien olevan oikeassa, voisit mielipidettäsi tarkista, mutta jos olet argumenteista eri mieltä, pitäydyt toki omassa mielipiteessäsi. Luulisi sinun ymmärtävän tämän toimivan myös toisin päin.

Totta kai ymmärrän. Mutta kuten sanoin, tämä keskustelu olisi tuolla periatteella erittäin lyhyt. Sitäpaitsi en kuullut vielä yhtään todellista perustelua asialle, miksi TS on niin skeidaa (yksinpelin osalta ei tarvitse, se on itsestäänselvyys).

Ovatko muuten Final Fantasyt maailman parhaita pelejä, jos satoja tunteja pelannut fani sanoo niin?

Epäilen hänen löytävän kovin hyviä perusteita sille.

Jos jaksat, voit aivan hyvin perustella sen, miksi TS1 on kökkö (minäkin voin sen tarvittaessa tehdä). Tähän mennessä olen vain kuullut sinun pelanneesi sitä vähän (onko nyt aivan järkevää haukkua peli, vaikket ilmiselvästikään ole pelannut sitä kovinkaan?) ja joitain yleisiä termejä.

No, mitä tämä mielestäsi on? Jos olisin todennut heti ekassa postauksessani, että ok, sinun mielipiteesi on yhtä hyvä kuin minunkin, tämä keskustelu olisi ollut hemmetin lyhyt. Olen samaa mieltä kanssasi siinä myös, että pelituntien tivaaminen ei ole se fiksuin tapa keskustella, mutta TS1:n kohdalla pidän sitä harvinaisen oleellisena. Tiedän muutaman ystäväni, jotka ajattelevat pelistä juuri samalla lailla kuin sinä, ja heidän kohdallaan pelituntiensa määrä korreloi sinun kanssasi. TS1:n moninpeli tuntuu ensi-istumalta ihmeen tavanomaiselta sonnalta, eikä missään nimessä kummoiselta. En nyt haluaisi tukeutua toisten mielipiteeseen, mutta ainakin, vanha suosikkini, Edge kirjoitti aivan samaa asiaa.

Aivan, mielipiteet eivät voi olla vääriä tai oikeita. Niiden perusteellisuus voi olla jossain määrin. Yleisesti arvostan mielipiteitäsi paljon, enkä ole missään vaiheessa väittänyt, että mielipiteesi ovat vääriä.

Ei pidä paikkaansa. Joskus peli tuntuu juuri sen vuoksi huonolta, ettei siihen ole pistänyt tarpeeksi aikaa.

Totta kai ymmärrän. Mutta kuten sanoin, tämä keskustelu olisi tuolla periatteella erittäin lyhyt. Sitäpaitsi en kuullut vielä yhtään todellista perustelua asialle, miksi TS on niin skeidaa (yksinpelin osalta ei tarvitse, se on itsestäänselvyys).

Epäilen hänen löytävän kovin hyviä perusteita sille.

Jos jaksat, voit aivan hyvin perustella sen, miksi TS1 on kökkö (minäkin voin sen tarvittaessa tehdä). Tähän mennessä olen vain kuullut sinun pelanneesi sitä vähän (onko nyt aivan järkevää haukkua peli, vaikket ilmiselvästikään ole pelannut sitä kovinkaan?) ja joitain yleisiä termejä.
Sanoinhan, etten kiellä pelistä pitämistä.

Edgen arvosteluille en pistä paljon painoa. Lehden artikkelit ovat kyllä mainioita, mutta arvosteluiden kanssa ollaan välillä ihan kahvilla. Erityisesti PC-pelit, joista ne parhaat räiskinnät löytyvät, ovat täysin Edgen ymmärryksen ulkopuolella.

Kuten sanoin, hyvän pelin "löytäminen" pitää paikkansa joissain monimutkaisissa peleissä, mutta en ole vielä koskaan törmännyt räiskintäpeliin, jossa tämä pitäisi paikkansa, enkä erityisesti simppelissä räiskinnässä, kuten Timesplitters. Näin on ainakin minulla, sinulla voi olla eri tavalla. Toivoisin, että uskoisit arvostelukykyyni tulkita, milloin peliä on pelannut tarpeeksi tietääkseen onko se hyvä, huono vai siltä väliltä. Joskus riittää vähempikin pelaaminen. Esim. Xboxin Rallisportissa ei kauan tarvinut kokeilla, kun tuli selväksi, etten rallipeliä sellaisella ajotuntumalla halunnut pelata.

Mitä tulee pelin tarkempaan ruotimiseen, aikanaan sitä tein, mutta en koe sitä enää järkeväksi. Syynä on se vähäinen peliaika ja siitä kulunut aika. Sillä yhdistelmällä on paha lähteä tarkkaan analysointiin, jos sinulla on pelitunteja valtavasti enemmän ja peli tuoreessa muistissa. Jos ihmettelet suurta mielipide-eroamme pelistä, auttaa sinua varmaan tieto, että minulle ei ole jaetun ruudun räiskintä maistunut kuin äärimmäisen harvoin. (Halon co-op viimeksi) Sitä ne nettiräiskinnät tekevät.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom