Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä helppo platinum?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FIN_Potilas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mistä helppo platinum?

[/U]

Ei vi**u oikeesti, ei voi uskoa että jotkut ostaa pelin trophyhen takia. :D

Meikäläinen haluaisi kuulla miksi se olisi huono motivaattori?

Moni pelasi 80- ja 90-luvuilla kabinettejakin ihan vain sen takia, että sai oman saldonsa ekaksi kaapissa. Mielestäni trophyissa on hieman samanlainen koukku. Kyseessä ei edes tarvitse olla pilin venytyksestä. Joillekin nämä asiat vain ovat koukuttavia.
Keräilijöitä on moneen lähtöön.

Ja mikäs siinä, joissakin peleissä todella on niin natseja trophyja, että ise ainakin olen valmis hattua nostamaan niille, jotka ovat jaksaneet/onnistuneet ne hommaamaan. No-life-meininkiä tai ei.

Ei tuomita kaikkea heti. Antaa kaikkien tukkien tukkia...? ;)

Meikäläinen haluaisi kuulla miksi se olisi huono motivaattori?

Moni pelasi 80- ja 90-luvuilla kabinettejakin ihan vain sen takia, että sai oman saldonsa ekaksi kaapissa. Mielestäni trophyissa on hieman samanlainen koukku. Kyseessä ei edes tarvitse olla pilin venytyksestä. Joillekin nämä asiat vain ovat koukuttavia.
Keräilijöitä on moneen lähtöön.

Ja mikäs siinä, joissakin peleissä todella on niin natseja trophyja, että ise ainakin olen valmis hattua nostamaan niille, jotka ovat jaksaneet/onnistuneet ne hommaamaan. No-life-meininkiä tai ei.

Ei tuomita kaikkea heti. Antaa kaikkien tukkien tukkia...? ;)

Pakko kompata. Vaikka en itse peliä pelkkien trophyjen takia ostaisikaan, niin toisaalta kyllä ymmärrän sen jos joku niin tekee. Onhan se pytyn kilahdus kiva ja erittäin koukuttava ääni :D

monsterit vs alienit pelissä varmaan sika helppo platina :D vai onko siinnä edes trophyjä? :confused:
On toki, mutta millä perusteella sen Trophyt olisivat helppoja? Koska kyseessä on "lastenpeli"?

Update! Sehän on jopa listattuna tuolla, eli sen "vaikeus" on 3,7 eli melko helppo.

Helppouden uusi huipentuma taitaa olla kuitenkin Disney Pixarin Up-elokuvaan perustavassa saman nimisessä pelissä. Siitä Platinaa voi saada jo parissa tunnissa, sanovat tuolla Intter Wepissä.

(Demon perusteella peli oli aivan surkea Lego [insert franchise] -tyylinen tasoloikka, josta jopa mie kehtaan sanoa, että olivat PS2-tasoa. Siis niissä ei tuntunut olevan *mitään*, joka olisi huokunut modernia, HD-ajan meininkiä.)

On toki, mutta millä perusteella sen Trophyt olisivat helppoja? Koska kyseessä on "lastenpeli"?

Update! Sehän on jopa listattuna tuolla, eli sen "vaikeus" on 3,7 eli melko helppo.

no arvelisin vain, koska luulisin että johonkin lasten peleihin ei jakseta hirveästi käyttää mielikuvitusta trophy listaan, kun ne on muutenkin niin onnettomia.

no arvelisin vain, koska luulisin että johonkin lasten peleihin ei jakseta hirveästi käyttää mielikuvitusta trophy listaan, kun ne on muutenkin niin onnettomia.
Äläs ole noin ennakkoluuloinen.

Otetaan esimerkiksi Lego-pelit. Itse kyllä luokittelen ne "lastenpeleihin", vaikka ne sopivat myös vanhemmille.

Mutta kuka väittää, että Lego-pelit ovat oikeasti todella surkeita? Ainakin minun, ja monen muun mielestä, ne ovat ihan hyviä pelejä.

Melko tuoreista "lastenpeleistä" Rottatouille ja Kung Fu Panda ovat varsin hyviä pelejä.

BTW, katsoin Monsters vs. Aliens PS3-pelin Metacritic-keskiarvon ja se oli ihan kelpo 68. Kun katsoo pikaisesti tuota listaa, löytää heti monta "aikuistenpeliä", jotka ovat saaneet paljon huonompia arvosanoja.

Äläs ole noin ennakkoluuloinen.

kuka väittää, että Lego-pelit ovat oikeasti todella surkeita? Ainakin minun, ja monen muun mielestä, ne ovat ihan hyviä pelejä.

Ainoostaan nuo SW legot on olleet ihan kelpo viihdettä, yksin ei mitenkään jaksais. lego indyä ei jaksa edes kaverin kanssa.

Hivenen liian vaikea tuo Rottatouille ja kannessa komeilaa 3+. Meinaa mennä hermot :rolleyes: Enkä nyt kovin hyväksi sanoisi.

jep, eikä se Kung Fu Pandakaan mikään helppo ole, kyllä mäkin sen kanssa oon saanu monia kertoja taistella että jostain kohdasta läpi pääsen, saati sitte 5V tyttäreni :D

Tomb Raider: Underworld sai tällä viikolla trophypäivityksen ja peli on kuuleman mukaan yksi helpoimmista platinan hankintaan (mahdollista alle 10 tunnin).

Hivenen OT, mutta .detuned PSn pelistä sain kaikki trophyt alle tunnissa. Harmi vaan että platinapyttyä ei tullut. Onko niin, että PSN peleissä ei ole lainkaan platinatrophyjä?

Onko niin, että PSN peleissä ei ole lainkaan platinatrophyjä?
Ei. Joissain laajemmissa PSN-julkaisuissa (esim. WipEout HD, Trine, Warhawk) on ihan täysi Trophy-setti platinaa myöten. Mutta yleisesti ottaen noissa PSN:n "pikkupeleissä" platinaa ei voi olla.

Koskaan ei tule sellaista viikkoa, jonka voi pyhittää pelkästään pelaamiseen. Kuuluu ehdottomasti sarjaan "typerät trophyt"...Varmaan suuri osa parisuheessa elävistä ja työssäkäyvistä yhtyy mielipiteeseen..

Ehdottomasti.

Vaikka ei ole vielä muksuja ja pelaan kohtuullisen "paljon" (siis normi-pelejä, en online), niin ei riittäisi aika tälläiseen "hankitaan platina" -tyyppiseen pelaamiseen. Eikä mikään pakonomainen trophyjen kerääminen kiinnosta muutenkaan, sillä ei pelejä mielestäni niiden takia pelata.

Ja jos pelit pelaa yleensä sen "yhden kerran" läpi (niinkuin minä), niin trophyjen loputon syynääminen pahimmillaan sotkee pelirytmin. Eikä tulisi mieleen alkaa pelata jotain "Hannah Montanaa" vain sen takia, että saisi helpon platinan. Jotain rajaa.. Mutta ehkä jotain Terminator/Wolverine-tyyppistä "leffapeliä" voisi kokeilla koneessa vähän sen varjolla, että "saahan siitä muutaman trophyn" (heh, taitavat molemmat pyöriä muuten hyllyssä..). Lego Indyt ja muut toimii taas mulle varmasti, ainakin co-oppina.

Trophyt ovat ehdottomasti kiva lisä ja sellainen mukava "boosti" pelaamiseen (ja hauska niitä on kavereiden kesken vertailla), mutta joku 40-60% on mulle niissä todella hyvä saldo (=eli olen tyytyväinen). Joku Bioshock on hyvä esimerkki: Taisin saada siinä n. 60% (olisiko ollut jopa enemmän?) ja ylipäänsä trophyjen hankkiminen oli mielekästä puuhaa ja ikäänkuin "tuki" itse pelaamista. Mutta ei kiinnosta pelata peliä kolmea kertaa läpi sen takia, että saa loput 40%... Ja jos on online-trophyja, niin forgettaboutit. ;)

Onhan se pytyn kilahdus kiva ja erittäin koukuttava ääni :D

Kyllä se täytyy myöntää, että se nostaa pelifiilistä ja tuo (hetkellisen) hyvän mielen noin muutenkin. Koukuttavuudesta en tosin ihan tiedä, koska peli jatkaa menoaan..

Skate 2 ja NFS undercover on semmosia joista saa helposti jos vaan tykkää tommosista peleistä

Skate 2 ja NFS undercover on semmosia joista saa helposti jos vaan tykkää tommosista peleistä

Skatesta en osaa sanoa mittää, mutta Undercoverissa on muutama online Trophy, jotka saattavat olla melko vaikeita tienata, esim: "Win a Ranked Multiplayer event against 7 human players".

XO:lla pelin omistin viime keväänä, eikä peliseuraa löytynyt edes silloin riittävästi 8
hengen kisoihin. Tilanne on tuskin ainakaan parantunut. Offline saavutukset olivat kieltämättä melko helppoja.

Jos vaan hermot kestää itsestään liikehtivää kameraa ja tottelematonta ohjausta niin lisäisin Helppojen Platinoiden Listalle Leisure Suit Larry: Box Office Bust...
Ja jos ei kellään ole vastaan niin jos listalle kelpaa Assassin's Creed 2... Suurin osa tulee ihan pelkästä läpipeluusta, muut saa jos jaksaa pelata joten;), aika helpoksi voi luokitella.
Vielä tuli mieleen Trivial Pursuit, SAW, Where the wild things are ja Cloudy with a chance of meatballs...
Joitain mainitakseni...:)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mites ois Hannah Montana The Movie :D

- UP
- Cars: Race O Rama

Kyllähän näitä riittää.

Ylös Bottom