Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä helppo platinum?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FIN_Potilas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Heavy Rain tuntuisi olevan helppo Platinapystin metsästäjälle.
Vaikken vielä peliä ole pelannutkaan läpi, saati platinaa saanut, ei pelissä lienee niin vaikeita haasteita etteikö sinnikkäällä koluamisella saisi kaikkia trophyjä.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Uusista peleistä Dante´s Inferno on helppo. Ei oo vaikeustasoon liittyviä trophyjä, jokainen voi vetää sillä tasolla mihin omat taidot riittää. 1,5-2 kertaa pitää vetää läpi Toinen helppo on Heavy Rain.

Onko tuo 666combo mukamas helppo:eek:. Eli siis dante's infernossa on tuollainen trophy missä pitää saada 666 iskun combo. Itsellä tuo ei tule kyllä onnistumaan.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Onko tuo 666combo mukamas helppo:eek:. Eli siis dante's infernossa on tuollainen trophy missä pitää saada 666 iskun combo. Itsellä tuo ei tule kyllä onnistumaan.

On. Juuri tänään sain Dante's Infernosta platinan ja tuo kombo ei aiheuttanut minkäänlaisia vaikeuksia. Pelin loppupuolella on paikka, jossa vastustajia ilmaantuu kentälle loputtomasti ja oikeaa relicciä käyttämällä ns. "komboikkunan" saa kasvatettua kolmeen sekuntiin, eli riittää että osumia tulee alle kolmen sekunnin välein. Peli easylle ja sopiva ase käyttöön, niin 666:n kombo on piece of nakki. Eikä combo edes mene poikki vaikka saisit osuman, kunhan seuraava osuma vihuun tulee alle sen kolmen sekunnin päästä edellisestä.

Muutenkin oli helppo platina, suurimman osan pelasin normaali-vaikeustasolla mutta parissa kohtaa (esim. juuri tuota komboa hakiessa) vaihdoin easylle. Tuokin helpottaa aika paljon että vaikeustasoa voi vaihdella kesken pelin niin kuin huvittaa, eli jos ei halua helpoimmalla pelata niin voi aloittaa vaikeammalla ja jos tulee liian tiukka paikka vastaan, voi hetkeksi pudottaa helpommalle. Karvan alle 10 tuntia koko settiin meni aikaa.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Onko tuo 666combo mukamas helppo:eek:. Eli siis dante's infernossa on tuollainen trophy missä pitää saada 666 iskun combo. Itsellä tuo ei tule kyllä onnistumaan.

Helppo kun mikä, varsinkin relikkien avustamana, parissa paikkaa saa kasvatettua combomittaria vaikka hamaan tulevaisuuteen jos vain jaksaa.

Dante`s Inferno - 10 000 Hit Combo
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Dragon Age Origins. on helppo platina esim teet tehtävän toisel taval ja saat trophy ja lataat takas ja teet sit toisel taval. ja saat platinan nopeet ite en tätä käyttäny mutta tuli mieleen kun sain 100% trophyt
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Mitä oon kuullut, niin pelaajat ovat sanoneet tuota Dragon Age: Originsin platinaa jopa yhdeksi vaikeimmista. ;0
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Mitä oon kuullut, niin pelaajat ovat sanoneet tuota Dragon Age: Originsin platinaa jopa yhdeksi vaikeimmista. ;0

Tuskin tuo yhdeksi vaikeimmista lukeutuu. Kyllähän sieltä löytyy muutama hieman haasteellisempi; Guitar Herot, Far Cry, Wipeout, Socom, Ninja Gaiden, Street Fighter IV jne...
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Samalla periaatteella Warhawk on myös helppo(, mutta vaatii aikaa). Eikös? Silti se ollaan äänestetty vaikeimmaksi platinaksi, mitä löytyy... The logic, people!

Se halus vaan tulla leijuun, että on saanu siitä platinan. Itellä ei hermot riitä peleissä platinoita keräämään, ku aina on semmosia trofeita mihin niitä hermoja tarvii.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Samalla periaatteella Warhawk on myös helppo(, mutta vaatii aikaa). Eikös? Silti se ollaan äänestetty vaikeimmaksi platinaksi, mitä löytyy... The logic, people!

Exectakin voisi varmaan pikkuhiljaa riisua ne mustavalkolasit. Jo pienellä tutustumisella trophy-sivustojen keskustelupalstoihin käy helposti selväksi että toiset pelaajat pitävät aikaavieviä platinoita vaikeina ja toiset eivät. Oikeaa™ mielipidettä kun ei tässäkään asiassa ole.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Katsantokannastahan tuo vaikeus riippuu. Mielestäni esim. WipeoutHD:n trophyt ovat absoluuttisen vaikeita, koska niissä tarvitaan puhtaasti taitoa.
Ok, taitoa voi kasvattaa pelaamalla kymmenen tuntia päivässä, jolloin tämäkin muuttuu vain aikaavieväksi trophyksi? - Ei muutu!
Julkaisusta asti ollut työn alla Uncharted 2 platinan hankkiminen, mutta äärimmäisen _vaikeaa_ on löytää aikaa tähän.

Helppo platina löytyy sen sijaan Godfather II:sta. Itse ihan mielelläni tuon pelasin läpi. Normaalilla läpipeluulla saa ehkä 80% trofeista jos vähän keskittyy. Lopuksi sitten katsoo pelin tilastoista, että mitä puuttuu - yhdessä illassa ehtii hyvin nämä loppukähminnät suoritettua.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Skate 2 ei ole mistään helpoimmasta päästä. Helpompi se on kuin keskitason platina, mut ei mikään ylihelppo, kuten vaikka joku Assassin's Creed II tai UP! (no noista nyt jälkimmäinen on selvästi sellanen "ylihelppo"). Skate 2:ssa voi tuottaa tuskaa jotkut career-tehtävät (joihin nössöille annettiin helpotusta päivityksellä), kaikkien Hall of Meat -challengejen suorittaminen ja Online Legend -rankingin saavuttaminen nettipelissä... muutamia mainitakseni.
Itse sain kyllä melko helposti kaikki. Hieman vei aikaa mutta mukava peli. Ehkä olen synnynnäinen lahjakkuus tässä pelissä :D Innolla kolmos osaa odotellessa...
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Itse sain kyllä melko helposti kaikki. Hieman vei aikaa mutta mukava peli. Ehkä olen synnynnäinen lahjakkuus tässä pelissä :D Innolla kolmos osaa odotellessa...

Kuten sanoin jo tossa lainauksessa, Skate 2 ei ole mikään vaikein todellakaan, mutta ei ollut mikään helppokaan. Olin juuri tainnut saada siitä tuolloin platinan, joten tulin kertomaan vaan siitä oman mielipiteeni. "Skate 2 ei ole mistään helpoimmasta päästä. Helpompi se on kuin keskitason platina, mut ei mikään ylihelppo, kuten vaikka joku Assassin's Creed II - -". Eli jos pitäis antaa arvosana asteikolla 1-10 (1 helpoin, 10 vaikein), niin antaisin Skate 2:lle ehkä, hmm... noin 5/10. Että joillekkin tuo voi olla melko helppo, joten siksi sen täällä aiheessa aikoinani mainitsin.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Terminaattoripelistä helppo platina, pelin pelaa hardilla läpi 6-8tunnissa. Netissä puhuvat tosin 4-5tunnista, itse puhun luvuista joita käytin henkilökohtaisesti pelin läpäisemiseeen. 11kulta trophyä ja yksi platina, yhden illan pelaamisella. Eli kohtuu heleppo.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Terminaattoripelistä helppo platina, pelin pelaa hardilla läpi 6-8tunnissa. Netissä puhuvat tosin 4-5tunnista, itse puhun luvuista joita käytin henkilökohtaisesti pelin läpäisemiseeen. 11kulta trophyä ja yksi platina, yhden illan pelaamisella. Eli kohtuu heleppo.

"Terminator Salvation" oli kyllä sinänsä helppo Platinum, ettei mitään tarvinnut keräillä (noh pateja ja aseita oli kyllä pakko) ja riitti että pelin vetää kerran hardilla läpi. Meni mulla kyllä enemmän kuin 4-5 h..

Peli itsessään on aika itseään toistava, eli lähes koko ajan ollaan kyyryssä suojan takana ja räiskitään samoja vihuja (niitä ei oikeasti ole kauhean montaa). Välillä on muutama "rail shooter" -tyyppinen jakso.

Hardiin mahtuu muutama vaikeampikin kohta, mutta kärsivällisyys ja suojan takana pysyminen (ja vihujen taakse pääseminen) yleensä auttaa tilanteeseen kuin tilanteeseen. Loppupuolella muistan yhden tiukemman kohdan, missä piti "suojella" oman tiimin jäsentä, eikä pateja ole loputtomasti tuhlattavaksi (piti hahmottaa vihujen tulojärjestys ja käyttäytyminen - vihut ampuivat tiimikaverin lopulta jos tarpeeksi saivat jyvälle). Patien loppuminen oli yleensä se asia, mikä ongelmat teki.

Vaikka tiimikaverit jotain joskus saavat aikaankin, niin helpointa olisi pelata peli co-op-muodossa kaverin kanssa (esim. toinen ampuu edestä ja toinen kiertää selustaan). Se kannattaa kuitenkin huomioida, että co-op on VAIN local split-screen - netin kautta homma ei toimi (varmistettu)..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mistä helppo platinum?

UPista saa platinapytyn myös todella helposti. Aikaa menee ilta/kaksi. Muutenkin nuo Disneyn "lapsille suunnatut" leffapelit ovat kaikkien trophymetsästäjien mieleen.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Mikäli autopelit ovat lähellä sydäntä, niin V8 Superstars:Next Challenge tarjoilee myös suht helpon platinumin. Vaikeustaso kun ei esim. lisenssitesteissä eikä Legendary vaikeustasolla ole mitenkään ylivoimaisen kova. Hieman grindaamista tiedossa, kun joka tallin autolla pitää voittaa 5 kisaa, mutta tuokin tuli kuin itsestään ahkeralla ajolinjojen hiomisella pääsiäisen pyhinä. :)

Online Trophyja kolme, mutta ei mitään älyttömyyksiä -yksi voitto per pelimuoto riittää. Peli on kyllä muutenkin erittäin mukavaa ajelua, joten mistään pakkopullasta ei ole kyse.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Autopeleistä listaan voinee lisätä venäläisfirman tekemän Anarchy: Rush Hourin, joka ilmestyi toissa viikolla US-Storeen. Hintaa kokonaiset 8 dollaria ja pelistä löytyy platinapysti.

Itse en ole peliä vielä päässyt kokeilemaan, mutta mitä olen lukenut, platina on kuulemma todella helppo. Aikaa tosin menee n. 20 tuntia.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

..mutta mitä olen lukenut, platina on kuulemma todella helppo. Aikaa tosin menee n. 20 tuntia.

Onko se silloin "helppoa" jos pienempää PSN-peliä joutuu kuitenkin pelaamaan 20h? Joutuu siis pelaamaan moninpeliä vai miten homma menee?
 
Ylös Bottom