Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä rahat?

  • Viestiketjun aloittaja Diamond-Dog
  • Aloituspäivämäärä
Tehdä töitä:confused:. VALTIO maksaa(opintotuki):D. Harvoin tulee rahaa porukoilta. Poikkeuksena joulu ja synttärit.

Itsellä vain PS2, kaks ohjainta ja pari peliä. Ennen joulua tulee neljä lisää:).
 
Täällä on näemmä muitakin spugeja, kuulun nimittäin itsekin pyllyjenkeräysklubiin. Joka päivä löydän koulun pihoilta ainakin 1.40 edestä pulloja. Viimeksi kun vein putelit kauppaan, tuli tienattua 36, ihan kiva määrä.

DIT:
Mein Gott mikä typohko... siis pullojenkeräysklubi. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
DIT:
Mein Gott mikä typohko... siis pullojenkeräysklubi. :D
Heh, kylläpä tuli ihmeteltyä tuota typoa kuin luin tuon ekan kerran enkä huomannut edittiä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
kuulun nimittäin itsekin pyllyjenkeräysklubiin...
USKOTAAN USKOTAAN!! Ei nyt tarvitse mennä yksityiskohtaisuuksiin - Olen varma että kukin ansaitsee rahat tekemällä juuri sitä missä on hyvä.. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
Täällä on näemmä muitakin spugeja, kuulun nimittäin itsekin pyllyjenkeräysklubiin. Joka päivä löydän koulun pihoilta ainakin 1.40 edestä pulloja. Viimeksi kun vein putelit kauppaan, tuli tienattua 36, ihan kiva määrä.

DIT:
Mein Gott mikä typohko... siis pullojenkeräysklubi. :D

Leego, miten sen nyt ottaa...

En kerää niitä pulloja, vaan meidän perheessämme kun kuluu sitä viiniä ja limsaa oikeen urakalla, niin eiköhän pulloja tule aika monta. Yhtenäkin päivänä, kun pidin pienet Xbox pippalot (2 kaverii ja mä), niin siinä kulu 3 limska pulloo, 2 popcorni pussia ja 1 sipsipussi neljän tunnin aikana. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
Täällä on näemmä muitakin spugeja, kuulun nimittäin itsekin pyllyjenkeräysklubiin. Joka päivä löydän koulun pihoilta ainakin 1.40 edestä pulloja. Viimeksi kun vein putelit kauppaan, tuli tienattua 36, ihan kiva määrä.

DIT:
Mein Gott mikä typohko... siis pullojenkeräysklubi. :D

Naurattavin viesti pitkään aikaan. Melkein ylsi sille rajalle, että olisi vedet tullut silmiin. Kyllä nuo pylly jutut aina niin hauskoja on...
 
Olen 18-vuotias ja lukiota käyvänä persoonana asustelen vielä vanhempien luona. Pelit ja pelikoneet maksan töitä tekemällä hakkimistani rahoista. Hankkimiani PC-pelejä en jaksa edes luetella.

Gamecube JAP/USA hintaa en muista
Soccer slam n.50e
Beach spikers n.50e
Resident evil n.50e (myyty)
Eternal darkness n.50e (vaihdettu NBA 2k2:een)
Rogue leader n.50e
Madden NFL 2002 n.50e
Time splitters 2 n.50e (vasta matkalla kohti Suomea)
2*ohjain n.75e yhteensä (kaverit tulee kalliiksi)

Xbox 250e
DVD-kit ilmainen
Ohjain 50e
Halo 67e
 
jahas tämä ketju herännyt taas henkiin :)

itse myin sonyn mini discin pois 175+postit että saan ts2 ja adsl maksettua
 
Hitto ens viikolla loppuu työt sitten olen 2 kuukautta työttömättönä ja sitten alkaa armeija:( . No onneksi saan lomakorvauksia kuukauden palkan edestä joten siinä ei ole valittamista:D .
 
Minä taas olen 23v opiskelija ja rahat peleihin hankitaan duunilla.

Laitteistoni: :p

Konsoli:
Gamecube 200e

Pelit:
Super Monkey Ball 55e
Star Wars RS 2 59e
Super Smash Bros Melee 32e
Super Mario Sunshine 60e

Laitteisto:
28" Philips 1000e
Yamaha RX-V800RDS 1200e
B&W 601S3 420e
Audio Pro B1.35 500e

...että semmosta
 
ikää 18v. kotona asun mutta silti maksan kaiken ite. tosin koneitakaan ei ole kuin hidas pc ja ps2... ps2:lle pelejä tosin on jo kertynyt aika paljon. Valtio se mun pelit maksaa (opintotuki)
 
Ikää 22 ja rahaa tarjoaa Kela, opintotuen merkeissä. Kotona kun asustelee, niin ei tuota rahaa mene niin hirmusesti, muuhun kuin omiin harrastuksiin. Ens kesäksi ois ihan työtäkin tarjolla, joten sen jälkeen vois laittaa kajarit uusiksi.
 
Muija(nuija)muuten sano mulle kun työnteli x-boxiin dvd-elokuvaa
minkä takia sulla on noita pelikoneita telkkarin ympärillä noin
monta hänpä myy kavereilleen ainakin ton kivan värisen!!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan betoni
Muija(nuija)muuten sano mulle kun työnteli x-boxiin dvd-elokuvaa
minkä takia sulla on noita pelikoneita telkkarin ympärillä noin
monta hänpä myy kavereilleen ainakin ton kivan värisen!!!!

Tais mennä sulla viesti väärän paikkaan, tuolta löytyy erikseen "kuka määrää" kysely. ;)
 
19 v. opiskelija, kotona asustelen.

Koneita:

PS2

Amd AthlonXP 1600+ eli 1,4 Ghz
Amd Duron 900 Mhz
Pentium III 1,7 Ghz

Netti PC:itä ja PS2:sta varten Elisa ADSL Premium

Kaikki noi on ite ostettu mut pelei en oo ostellu paljoo viel mut täs siit rahojen tulost...

Kela maksaa pari donaa kuussa (markkamääräsenä, euroina en oo laskenu) opintotukee ja kun en niitä käyttele ni siinä sitä karttuu (nyt yli 3000 euroo tilil) ja töitä tehdessä tietty (kurjat vähän yli 7 euroo/tunti).

Rahaa ei oikeen kulu kun nettiin 150 euroo/2 kk ja sitte mitä ny noit pelei ostelee (harvoin 1-3 kerralla). Niin ja kännykkälaskut tietty...

Eli plussan puolella pysyn kuitenki.

Ai juu, meinasin unohtaa ku nää tulee takas...

Mutsi lainailee joskus 100 euroo tai jotain sellast mut takas tulee aina jotenki, millon maksaa mun laskui ja joskus maksaa rahana takas.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
PS2 + tarvikkeet + TTT + RR5 tuli isukilta. Sen jälkeen olen ostanut pelejä vanhemmilta & isovanhemmilta saaduilla rahoilla keskimäärin 1kpl/2kk. Aluksi tuli ostettua monta huonoa peliä, ja sitten pidinkin taukoa PS2:n pelaamisessa, ja mietiskelin että kannattaisiko vaihtaa mokoma kapistus tai myydä se pois. Nyttemmin olen taas innostunut plegen pelaamisesta, ja VC on ehkä tähän mennessä paras PS2-peli mitä olen pelannut THPS3:n jälkeen :)
 
Mun kaveri saa käytää kummisetänsä visaa jouluun asti. Se tässä viime viikon aikana osti kaikki kolme konsolia ja hullusti pelejä. Alkaa ärsyttää ku koulus kysyy vitsillä: mikset osta autoo ku varmaa saisit se. Ni sitte se alkaa selittelee et se ostaa vast parin vuoden päästä jonku porchen, ihan ku ilmaa vaan. Aaaaaarghhhh..:( :p:mad:
 
Ylös Bottom