Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten lopettaa Liven tilaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

"Taikatemppu":

Tuota onkin kokeiltava heti kun nykyinen 13kk kortin aika menee umpeen.
Laitoin muuten palautetta että minkätakia en voi poistaa luottokorttiani.
Vastaus:
Kiitos yhteydenotostasi Xboxin asiakastukeen.

Olemme pahoillamme että haluat peruuttaa Live-tilisi. Johtuen yksityis- ja turvallisuussyistä emme voi vastata kysymyksiin jotka koskevat käyttäjätilejä, laskuja ja käyttäjätilin peruutuksia sähköpostitse. Tämä asia pitää hoitaa puhelimitse, joten järjestän sinulle soiton tästä asiasta niin pian kuin mahdollista.

Jos sinulla on jotakin yleistä kysyttävää omasta käyttäjätilistäsi, ole hyvä ja tarkasta Usein Kysytyt Kysymykset sivulta: http://www.xbox.com/support/xbox360/connecttolive/accountfaqs.html.

Vastasin vielä että en missään välissä halunnut lopettaa live-tiliäni, ainoastaan poistaa luottokortin tiedot sillä jatkan etukäteen ostetuilla (halvemmilla) korteilla.

Ja vastaus:
Löydät lisätietoa perutuksista käymällä kotisivulla Xbox.com | Online Policies - Xbox Live: Terms of Use 6. MAKSUT JA LASKUTUS
ja sieltä 6.2 Maksutapa : Käyttäjä voi pyytää Microsoftia lopettamaan Maksutavan käyttämisen soittamalla Xbox-asiakastukeen. Jos näin toimitaan, Microsoft saattaa peruuttaa Palvelun ja/tai muut tilatut osat.

. Jos tarvitset lisää tukea, olet tervetullut soittamaan Xboxin asiakastukeen. Autamme sinua mielellämme.

*ei mitään, asia selvä*

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ite kysyin tätä asiakaspalvelusta ja toimii näin:

. Kirjautukaa sisään www.xbox.com sivulla.

. Löytäkää "Oma tili" pudotusvalikosta sivun oikeassa yläosassa.

. Valitse "Jäsenyystaso"

. Teidän nykyisen jäsenyyden alla, löytäkää "Automaattinen uudistus".

. Painakaa "ON" valikkoa.

· Vaihtakaa tila seuraamalla ohjeita.

Viimeksi muokannut moderaattori:

. Painakaa "ON" valikkoa.

Olenko ihan uuvatti kun mulla ohjeiden mukaan tuo "automaattinen uuditus: käytössä"- kohdassa "käytössä" EI ole linkattu? Ei siitä mihkään pääse kun ei kerta ole linkattu, vaikka kaikkien ohjeiden mukaan pitäs päästä klikkaamalla eteenpäin.

Mielelläänhän tuon ottaisi pois, mut jotain en taida ymmärtää... :rolleyes:

Mitäs jos peruuttaa liven tilauksen, ennen kuin aika on mennyt umpeen?
Kolme kuukautta tilasin ja vielä olisi pari kuukautta jäljellä, enkä todellakaan halua että se uudistuu.
Eli jos peruuttaisin se jo nyt, niin kai olen silti gold jäsen vielä sen pari kuukautta?

Ärsyttää kyllä, että tuota ei voi netissä peruuttaa, vaan täytyy soittaa. Tästä lähtien käytän vaan niitä prepaid kortteja.

Olenko ihan uuvatti kun mulla ohjeiden mukaan tuo "automaattinen uuditus: käytössä"- kohdassa "käytössä" EI ole linkattu? Ei siitä mihkään pääse kun ei kerta ole linkattu, vaikka kaikkien ohjeiden mukaan pitäs päästä klikkaamalla eteenpäin.

Mielelläänhän tuon ottaisi pois, mut jotain en taida ymmärtää... :rolleyes:

Oikeesti, kai tohon nyt joku syy on? :confused:

Onko se siitä kiinni, että mulla on kuukausittainen vain?

Ärsyttää kyllä, että tuota ei voi netissä peruuttaa, vaan täytyy soittaa. Tästä lähtien käytän vaan niitä prepaid kortteja.

No tuon ohjeen mukaan voi. Tiedä sitten miksi mulla ei ainakaan voi muuttaa statusta. Uppaan muuten maailman loppuun asti kunnes joku viittii vastata. :D

Nyt vaihtu prepaid kortteihin ei voi olla niin että minun pitää puhelimitse luovuttaa luotto korttini tietoja huono suomi virolaiselle saadakseni peruutettua palvelu josta en halua enää maksaa. Onkohan tämä ihan laillista asiakaspalvelua kysyn vaan. Prepaid cards FTW.

Nyt vaihtu prepaid kortteihin ei voi olla niin että minun pitää puhelimitse luovuttaa luotto korttini tietoja huono suomi virolaiselle saadakseni peruutettua palvelu josta en halua enää maksaa. Onkohan tämä ihan laillista asiakaspalvelua kysyn vaan. Prepaid cards FTW.

No ei mun ainakaan tarvinu ku vikat numerot kortista ilmottaa et pysty vahvistaan, että minkä kortin poistaa ja peruu liven, ku mulla oli kaksi korttia tiedoissa. Kyllähän noi prepaid kortit on käteviä jos ostat live aikaa muista käyttäjä quzu1983 täällä ja huuto.netissä. Häneltä olen ostanu jo parin vuoden livet ja pisteet.

Pieni sähellys tilin kanssa. Saattaa auttaa muita, jos samaan tilanteeseen joutuvat:

Kävin hieman ärsyttävä juttu tästä liven 1kk maksamisesta. Eli oman korttini tiedot oli boxilla ja tilillä ei rahaa sattunut olemaan, kun liven piti uusiutua. Kävi sitten niin, että jatkoi kulta-aikaa ilmaiseksi ja lähetti MS viestejä, että kortissa jotain häikkää päivitä tietosi. Noh, soitin asiakaspalveluun ja virolainen ämmähän sieltä taas vastasi ja koko hirvee härdelli läpi, jotta live lopetettaisiin. Noh, liveen koitin parin päivän päästä ja käyttäjätunnus oli "suspended" ja piti vaihtaa sitten toisen tilitiedot omien tilalle. 3kk korttia käytin(tilihomma alkaa jo potutamaan)
ja taas pelittää. Tosin tuli sitten jälleen samankaltainen viesti, kuin ennenkin vaikka minulla 3kk lukeekin käyttäjätiedoissa.

Siis perkele, jos nyt taas suspendaus tulee joku kaunis päivä päälle. Ei kyllä jaksa alkaa soittelemaan vielä, kun ei ole tietoa tuleeko tuosta mitään, kun aikaa on hankittuna nyt. Noh, sen verta rutiinilla menee noi huoltosoitot että vedän sellaset agressiiviot päälle, jos nyt MS säheltää tuon tilini kanssa:D

Moro!
Mun pitäs saada peruttua toi automaattinen kuukausittainen liven osto.
Sain semmosen käsityksen että sen pystyy nykyään perumaan netin kautta.
Onpas helvetin vaikea ongelma selittää, mutta koitetaas...
Eli mulla on PC live account (iOravai) ja X360 account (iOrava) ja molemmat on samalla s-postilla ja kun kirjaudun Xbox.comiin niin se kirjautuu PC accountilla sisään (iOravai) miten ihmeessä pääsen sisään iOravalla? (X360)

^
Edelleen sama ongelma kirjautuu iOravai:lla (WINDOWS live) sisään eikö netistä käsin pysty kirjautumaan sisään käyttäen G-tagia s-postin siesta?
Tää alkaa olee jo ihan uskomatonta miten helvetissä olen edes pystynyt tekemään samalla s-postilla Windows liven ja X360 liven? O_O

E: Luojan kiitos ongelma selvisi :)

Varmaan kannattaa kirjoittaa tänne mikä oli ratkaisu niin joku muukin voisi avun sitäkautta saada :)

Arvaus: mitään ongelmaa ei ollutkaan, koska sekä Boksin että PC:n Live ovat pohjimmiltaan sama palvelu.

Arvaus: mitään ongelmaa ei ollutkaan, koska sekä Boksin että PC:n Live ovat pohjimmiltaan sama palvelu.

Mutta silloinhan tuo "gamertag" on myös automaagisesti sama (näin itselläni ainakin)? :confused:
Harmi ettei Orava ole tullut kertomaan ratkaisuaan, itseäni ainakin kiinnostaa mistä kiikasti.
:)

Billingistä tuon peruuttamisen tosiaan löysin, mutta se teki sen niin epäselvästi ilman selkeää "Oletko varma" kysymystä, että tajusin onnistuneeni vasta kun aamulla sain vahvistus emailin.

Eli billing.microsoft.com ja siellä piti valita nykyisistä palveluista voimassa oleva ja peruuttaa se. Tämä hämäsi kun etsin sen sijaan mistä seuraavaan voisi jättää uusimatta nykyisen peruuttamisen sijaan. Saittaa siis ei mihinkään tarvinnut tai mitään, toiminto oli vain piilotettu vähän vaikeammin kuin ennen.

Ja tein tuon hyvissä ajoin ettei vahingossa ehdi laskuttaa uutta täysihintaista jäsenyyttä. Monessa paikkassa sanottiin, että peruuttaminen lopettaa goldin uusimisen sitten kun jakso loppuu ja siihen asti saisi käyttää normaalisti. Nyt kuitenkin se näyttää päättymispäiväksi tämän päivän ja tasoksi hopean vaikka kuukautta olisi vielä 2 viikkoa jäljellä. :mad: Peruutettu tosiaan.

Pääasia että eroon pääsi, kun ainoa ilo olisi ollut vain viikkotarjoukset joita tuskin edes enää heti kohdalle osuisi. Mutta pirun leväperäistä, kun ohjeet näyttää ristiin ja sitten toimitaan miten sattuu.

Billingistä tuon peruuttamisen tosiaan löysin, mutta se teki sen niin epäselvästi ilman selkeää "Oletko varma" kysymystä, että tajusin onnistuneeni vasta kun aamulla sain vahvistus emailin.

Eli billing.microsoft.com ja siellä piti valita nykyisistä palveluista voimassa oleva ja peruuttaa se. Tämä hämäsi kun etsin sen sijaan mistä seuraavaan voisi jättää uusimatta nykyisen peruuttamisen sijaan. Saittaa siis ei mihinkään tarvinnut tai mitään, toiminto oli vain piilotettu vähän vaikeammin kuin ennen.

Ja tein tuon hyvissä ajoin ettei vahingossa ehdi laskuttaa uutta täysihintaista jäsenyyttä. Monessa paikkassa sanottiin, että peruuttaminen lopettaa goldin uusimisen sitten kun jakso loppuu ja siihen asti saisi käyttää normaalisti. Nyt kuitenkin se näyttää päättymispäiväksi tämän päivän ja tasoksi hopean vaikka kuukautta olisi vielä 2 viikkoa jäljellä. :mad: Peruutettu tosiaan.

Pääasia että eroon pääsi, kun ainoa ilo olisi ollut vain viikkotarjoukset joita tuskin edes enää heti kohdalle osuisi. Mutta pirun leväperäistä, kun ohjeet näyttää ristiin ja sitten toimitaan miten sattuu.

Voisitko tarkemmat ohjeet laitaa koska itse ainakin kun koetan painaa sita peruuta niin sivusto heittaa minut tallaiseen.

Jos haluat peruuttaa online-palvelun, ota yhteyttä kyseisestä tuotteesta tai palvelusta vastaavaan asiakastukipalveluun. Tilatun palvelun mukaan voit tehdä peruutuksen sähköpostitse, puhelimitse tai Chat-keskustelupalvelun kautta. Esimaksettuja palveluita, esimerkiksi esimaksettua MSN Hotmail -palvelua, ei voi peruuttaa.

Olen koettanut myos xbox.comin kautta sita saada pois mutta sielta en sitten loyda sita poisto tapaa enaan tai sitten se toiminto on Suomalaisilta poistettu kokonaan.

Vihaista postia on jo tukeen pistetty mutta pelkaa panettelua saan sielta vaan vastaukseksi. Uhkasin jo tehda kuluttajasuojalle valituksen mutta saa nahda saako aikaiseksi minkaanlaista reaktiota.

Itseasiassa en olekaan varma onnistuinko tuossa "laillisesti" ja siksi varmaan kultajäsenyyskin lähti. Tänään kun laitoin boxin nettiin, siellä näkyi uusi viesti jossa sanottiin luottokortin käsittelyssä tulleen vikaa, korjaamalla varmistaisin sujuvan jatkumisen. Em. sähköposti oli kuin mikä tahansa "tilauksesi on peruttu, kiitos käytöstä ja tulethan pian takaisin" ja antoi olettaa että olisin huomaamattani onnistunut yrityksessäni.

Muistin siitä sitten eräänä päivänä yrittäneeni poistaa käytössä olevaa luottokorttia ettei ne saisi otettua tuota pakkosyötettyä uusintaa ja kokeilin myös vaihtaa luottokortin tiedot virheellisiksi. Siitä se sanoi kyllä ettei toimi ja tiedot pysyi ennallaan, mutta ilmeisesti siellä jokin hälytys katkaisi tilauksen. Ja kortin sain nyt poistettua, kun siihen ei ollut enää kytketty tilauksia.

Mutta koska muuta sanktiota ei ole tullut, ei tuo itseä niin harmita vaikka hieman epärehellisesti näköjään menikin

Kuluttajasuojaan lienee turha valittaa kun perumiseen kuitenkin tarjotaan ilmainen puhelinnumero ja jopa kuulovammaisille oma numeronsa. . Paskahomma joka tapauksessa ja perin epäeettistä ottaa pois tuo netissä peruminen ilman selvää syytä.

Onko ketään vielä onnistunut netin kautta liveään perumaan/uudistamista loppumaan? itsekin vietin muutaman tovin tuolla billing.microsoft:ssa ja xbox.com:ssa mutta ei onnistu niin millään. en pystynyt ezulin tavoin edes vääriä tietoja luottokorttiin lykkäämään ja tuskin tuo kauhean laillistakaan olisi. kai tässä olisi pienet ainekset ottaa yhteyttä kuluttajansuoja-asiamieheen, sen verran vaikeaksi tuo eroaminen kyseisestä palvelusta on tehty. kyllähän siitä pitäisi pystyä eroamaan samaa reittiä mitä siihen on liittynytkin.

Ylös Bottom