Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten lopettaa Liven tilaus?

  • Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Ei tule luottokunnalta laskua, mulle kävi ainakin niin etten pystynyt yhdistämään liveen ennen kuin vaihdoin oikean kortin tiedot.

Ok hyvä homma. Hassua että live kuitenkin toimii vielä.
Ja kyllähän tuo uusia pitää kuitenkin mutta ei ole mitään järkeä tuosta maksaa luottokortilla 60 kun noita livekortteja rupee saamaan näköjään jo puoleen hintaan muualta.
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Tuleeko luottokunnnalta silti lasku vai sulkeeko Ms vaan tilin kun huomaa että korttia ei enään ole:confused:

Kannattaa varautua siihen, että lasku tulee. Mulla on käynyt näin, eikä Live-tiedoissani edes ollut uuden korttini numeroa. Luottokunta oli sitten ystävällisesti välittänyt uuden Visani tiedot niitä kysyneelle Microsoftille ihan lupaa kysymättä...

Ihmeellistä toimintaa kylläkin.
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Katsotaan mitä vastaavat, pistin vähän palautetta sinne sähköpostilla tuosta automaattisesta tilauksen jatkumisesta....


Ilmoitin siis viestissä että en halua että liven tilaus enään jatkuu luottokortilta veloitettuna, ja kysyin miksei tilinumeroa voi poistaa suoraan livetilin kautta.
Noniin nyt sitten vastasivat:

-------------------------
Kiitos sähköpostistanne. Johtuen asianne monimutkaisuudesta emme voi selvittää sitä sähköpostitse. Voisitteko tämän takia ottaa yhteyttä tukeen .
Kiitos kärsivällisyydestänne.
Xbox Tuki
Anastassia
Puhelintukea:
0800 1 19424
tai matkapuhelimella soitettaessa 358 969379415
-------------------------


Mikäköhän tossa nyt niin monimutkaista on
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Aarrrrghh voi helvetti. Olisinpa lukenut tämän ketjun ennen kuin menin antamaan korttini tiedot kuukauden live-jaksoa varten. Sehän jatkuukin automaattisesti eikä peruminen olekkaan niin yksinkertaista, eteenkään kun puhelimeen eikä sähköpostiin vastata. Microsoft laskuttaa minua nyt ilmeisesti hautaan asti. Sen jälkeen laskutus siirtyy jälkipolvien hoidettavaksi.
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

Kysyisin semmosen kysymyksen että, jos minulla on 3kk live aikaa jäljellä ja lataan siihen 12kk lisää, niin onko minulla silloin 15kk aikaa, vai poistuuko se 3kk.
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

^Höpöhöpö. Kahteen kertaan olen liven lopettanut ja kummallakin kerralla on homma hoitunut kymmenessä minuutissa sisältäen jonottamisen.
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

Kysyisin semmosen kysymyksen että, jos minulla on 3kk live aikaa jäljellä ja lataan siihen 12kk lisää, niin onko minulla silloin 15kk aikaa, vai poistuuko se 3kk.
Live-aikaa aina jatketaan, eli 15 kk.
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

^Höpöhöpö. Kahteen kertaan olen liven lopettanut ja kummallakin kerralla on homma hoitunut kymmenessä minuutissa sisältäen jonottamisen.

Ehkä minä sitten olen turhan vaativa asiakas tai muuten vain urpo. Jotenkin sitä vain kuvittelisi että tilauksen voi lopettaa tilien hallinnasta, samasta paikasta mistä sitä jatketaankin. Tai että siellä edes mainittaisiin kuinka homman kanssa tulee menetellä. Sähköpostiin ja soittoon (maksulliseen numeroon kännykällä) toivoisi myös vastausta. No ei auta kun yrittää soitella. Kunhan nuo kortin tiedot saan jotenkin pois ko. lafkalta niin ihan heti en niitä toista kertaa heille anna.
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

Ehkä minä sitten olen turhan vaativa asiakas tai muuten vain urpo. Jotenkin sitä vain kuvittelisi että tilauksen voi lopettaa tilien hallinnasta, samasta paikasta mistä sitä jatketaankin. Tai että siellä edes mainittaisiin kuinka homman kanssa tulee menetellä. Sähköpostiin ja soittoon (maksulliseen numeroon kännykällä) toivoisi myös vastausta. No ei auta kun yrittää soitella. Kunhan nuo kortin tiedot saan jotenkin pois ko. lafkalta niin ihan heti en niitä toista kertaa heille anna.

Kyllähän se parempi olisi jos sen voisi suoraan boxilta hoitaa tilinhallinnan kautta mutta kai siihen joku hyvä syy on miksi pitää puhelimella hoitaa (puhelinmaksut?).
Minulla kävi joskus niin hienosti että kortin numero vaihtui ja live alkoi herjaamaan että pitää syöttää toimivan kortin tiedot jotta homma alkaa futaamaan. Offlinessa toimi kyllä. :rolleyes:
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

Ehkä minä sitten olen turhan vaativa asiakas tai muuten vain urpo. Jotenkin sitä vain kuvittelisi että tilauksen voi lopettaa tilien hallinnasta, samasta paikasta mistä sitä jatketaankin.

Eiköhän tuo ole ihan tarkoituksella tehty vaikeaksi jottei ihan hetken mielijohteesta lopeta tilausta, saattaahan tuossa olla myös tietoturvakysymyksiäkin mutta veikkaisin että päälimmäisenä on tuo tarkoituksella tehty.
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

Vaikea uskoa kyseessä olevan minkään tietoturva-asioiden, koska korttia pystyy systeemin kautta vinguttamaan rajattomasti ja sen tietojakin voi muuttaa. Ainut mitä ei pysty tekemään on tilauksen lopettaminen.
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

Vaikea uskoa kyseessä olevan minkään tietoturva-asioiden, koska korttia pystyy systeemin kautta vinguttamaan rajattomasti ja sen tietojakin voi muuttaa. Ainut mitä ei pysty tekemään on tilauksen lopettaminen.

Pistelee menemään prepaid live gold & ms pointseilla niin ei tarvii murehtia moisista. Saa vielä puoleen hintaankin ihan kuin kaupan päälle :D
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

No siis joo itsellänikin on tuo ongelma mutta ei tarvitse muuta kuin soittaa Xboxin tuotetukeen ja selittää ongelman SUOMEKSI. Kyllä nyt siellä on ihan suomenkielinen mies vastaamassa ja kysyy tagin,osoitteen ja nimen ja nyt olen onnellinen Livetön ihminen :DD
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

Jep niinhän se on että soittaa tarvii. Ihan perus kuvio että tehään jokin asia huomamaatta/vaikekaksi jotta ihmisen rahat menisi :/
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

Eikös tämä nykyään onnistu jo netissäkin. Eli menee Xbox.comiin, kirjautuu sisään -> hallitse profiilia --> hallitse maksutapoja. Nyt sinne korttiluetteloon on lisätty "Poista kortti" nappi. Problem Solved.
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

Muoks: en vaan osaa
Muoks2: Äh miks poistin edellisen kitinän, luottokortin poisto-kohdasta xboxcomin käyttäjätiedoissa painaessa saa vain tekstin Tätä maksutapaa ei voida poistaa nyt. Se saattaa olla liitetty voimassa olevaan tilaukseen.
Jahas, ja kun se tilaus uusiutuu aina automaattisesti niin eikös se ole aina liitetty voimassa olevaan tilaukseen?
Hieno juttu että microsoftinkin kokonen yritys jaksaa kuitenkin tehdä tälläista kiusaa pienen suomalaisen punkkarinretkun hilut saadakseen.
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

"Taikatemppu":

Meikäläisellä oli alla kuukausittain uusiutuva gold-jäsenyys. Lunastin sitten yksi päivä 48 tunnin livekokeilun, vaikka en ajatellutkaan siitä olevan mitään suurta hyötyä.. mutta kah, seuraavassa kuussa jäsenyys ei uusiutunutkaan tavallisena päivänä ja siitä kahden päivän päästä meikä oli hopeajäsen. Haha! :D
 
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

Meikäläisellä oli alla kuukausittain uusiutuva gold-jäsenyys. Lunastin sitten yksi päivä 48 tunnin livekokeilun, vaikka en ajatellutkaan siitä olevan mitään suurta hyötyä.. mutta kah, seuraavassa kuussa jäsenyys ei uusiutunutkaan tavallisena päivänä ja siitä kahden päivän päästä meikä oli hopeajäsen. Haha! :D

Heh, tämä on taatusti se helpoin tapa lopettaa liven tilaus. Itse muutamia viestejä taakse päin valitin kuinka koitin nousta Suurta Systeemiä vastaan ja lopettaa liven tilauksen, mutta Systeemi nujersi minut ja microsoft vie edelleenkin tämän punkkariretkun kiljuhilut. Ja *vetti en edelleenkään rupea soittelemaan mihinkään * tanan tukilinjoille ;)
 
Ylös Bottom