Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Kisat 2008 (NHL08)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Se joka pystyy editoimaan 1. viestiä niin voisi heittää kotimaa-aula nimet sinne. Löytyis tarpeen tullen helposti.. kiitos
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Kanada tulee tossa ysin pintaa tänää jäille tarkastamaan tilanteen :p
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Latviakin hinkuu jäälle, mut miten on joukkueen trabanz bussin laita? Yritetään, mut ku ei käynnisty...
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Suomi pojatkin tulevat katsomaan kenestä ois haastetta ( tai voi olla et nöyränä lähdetään pois) :)
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Näemmä Ale pisti pelikustua ekana... kokeilen josko nyt toimiis, ventatkaa pojjaat hetki, pelaan tai tilttaan :o
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Juu, yks peli Alea eli Itävaltaa:

Kanada - Itävalta = 3 - 4 (perskuleen Alen kaks alivoimamaalia minuutin sisään! :mad: :o)

Röökille ja uus vastus :p
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

NYt joku äkkiä pelaa mua vastaan...kerkeen vielä yhden nopeen vetäsee täs. Mieluiten mikin kans...mut menee se ilmankin:D

Juu hyvä matsi oli..Hallitsit kyl lopussa, kun ei riitä mun pelaajilla puhti tonne 3. erän loppuun enää. Voittomaali oli kyllä taas yksi niistä nätimmistä pitkään aikaan. Maalivahti ihan pihalle parilla syötöllä ja sit tolpan kautta sisään. Tämmöstä sen pitää olla...Tää on kunnon jääkiekkoo!

Skädäm seuraava peli mua vastaan?
Mul on vähäsen kiire, mut sen yhen kerkeen pelata...

Huomenna sit enemmän. Onko huomenna ketään pelaamassa siinä klo 12-->?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Huh huh... olihan pelit valko-venäjää vastaan. Ekassa meni pari helppoo häkkii Valko-venäjän molarille olikohan 5-2 meikälle.

Toisessa pelissä sit Valko-Venäjän pakki kyllä heitti viimeisellä minuutilla paha hassi syötön ja Selännehän siitä rankaisi sitten. Olikohan 2-1 mulle.

Kolmas meniki sit jo rankkareille asti. Sielläki tais ratketa oliko 5 vai 6 laukoja ku meikäläinen innoissaan rämpyttelee nappeja enkä yhtään huomaa niin sehän vetäseen suoraan keskiympyrästä, ei entään molari imassu sitä....ristus....tää on tämmöstä välillä :):) 3-4 Valko-Venäjäle
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Nii-i... nyt ei pelit oikein sujuneet :rolleyes:
Mutta teidän on myönnettävä mulla on koko liigan paras taktiikkaa:p
- Yksin läpi koetetaan aina
- 5 vs. 5 = Hyökätään!
- 4 vs. 5 = Hyökätään!
- 3 vs. 5 = Hyökätään niin helevetisti!:D
- Kaikki luottamus mokkeen... peliä kohden semmoinen perus 40 torjuntaa:cool:
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Muistaakseni ei karbaasin taktiikka toiminut minua vastaan kovin hyvin.:D

Timppa aina ei voi voittaa...mut hyvät pelit oli.
Vaikka kaksi viimeistä peliä, päättyi 5-2 ja 5-0. Siinä tuli muuten samalla Itävallan ensimmäinen nollapeli.:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Väännettiin Ruotsin kanssa hyvä 3. peli. Aika pitkälle peli meni Ruotsin päätyyn, mut ku latvialaiset on niiin paskoja viimeistelemään, että ei vaan saa lyötyä paria reppua heti lähtöön. Jatkoajalla otin sit voiton. Latvian veska on kyllä huonoin kaikista.

OT: Välillä epäilen 08 ja muutamien pelaajien rehellisyyttä tai jokin helvetti siinä on. Pelasin aulassa jotain jenkkiä vastaan, tai oikeastaan kesken pelin huomasin, että joukkueessa on kaksi pelaajaa. Se mikä kummastuttaa niin itsellä oli onetimereita ja läpiajoja jatkuvalla syötöllä. 2-0 tilanteeseen pääsin 2.erässä. Sit alkoi ihme show. Vedot mulle 34 - 11. Ja vihun paikat olivat kaukolaukauksia. Eli 2-1 maali oli rannari noin siniseltä längeistä maaliin, ei maskia. 2-2 laidasta etukulmaan, rannari ei maskia. 2-3 maali siniseltä ylänurkkaan rannarilla ei maskia. SIIS MITÄ V%¤"! Eihän tossa ole mitään järkeä. Kaverit on koko ottelun jyrän alla ja sit voittaa tollaisella paskalla. Siihen loppui 10 ottelun voittoputki. PERKELE! Niin, eikä mulla ollut kuin Buffalon veska, joka on arvolta 90!! Ikinä en pelaa buffalolla...
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Nii-i... nyt ei pelit oikein sujuneet :rolleyes:
Mutta teidän on myönnettävä mulla on koko liigan paras taktiikkaa:p
- Yksin läpi koetetaan aina
- 5 vs. 5 = Hyökätään!
- 4 vs. 5 = Hyökätään!
- 3 vs. 5 = Hyökätään niin helevetisti!:D
- Kaikki luottamus mokkeen... peliä kohden semmoinen perus 40 torjuntaa:cool:

Nyt taidat muistaa ainakin meiän matsien kohdalla väärin :p
 
Ylös Bottom