Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Huomasin tänä aamuna tuon Javelin kikan, tuli muutamia vastaa.
En tosin itse kokeillut kuinka tuo toimii, mutta taitaa olla enempi vika kuin ominaisuus tuo automaattinen laukaisu kuoleman jälkeen?

Itse ainakin youtubesta kävin kurkkaamassa, niin erittäin pahalta bugiltahan tuo näyttää. Toivottavasti korjaavat nopeasti! :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Paree korjata, kuolo kun korjaa tuon takia sen verta tiuhaa tahtia että menee halut pelata.

Tässä tuli juuri äsken kuoltua varmaan parisenkymmenta kertaa peräjälkeen matsin aikana pelkästään noista Javelineista. Meinas lentää ohjain seinään :<
Tein muutenkin virheen ostaessani tämän pelin aivan liian myöhään. Kaikilla muilla rankit katossa ku ite pitää vielä keräillä/opetella perkkejä/aseita.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tässä viime yön maratonin aikana törmäsin vittumaiseen trendiin, tai suoranaiseen huijaamiseen, nimittäin Javelin juoksijoihin.

Eli tyyppi juoksee Javelin kädessä kohti ja ampui tuota tyyppiä mistä suunnasta tahansa, kun tuon tyypin tiputtaa, laukaisee Javelin automaattisesti kutin kohti ampujaa ja lopputuloksena seitsemän kertaa kymmenestä; itseltä lähtee henki. Ainoa tapa pelata tuota vastaan on pysyä sisällä ja vetää naama turpeeseen. Jos, tuota tyyppia ei ammu niin se pamauttaa nolla etäisyydeltä sillä Javelinilla.
Eli siis vaikka ampuisit tyyppiä selkään, ampuu se Javelin automaattisesti kohti.

Lisänä vielä se että se Javelin panoksen räjähdysalue on suht kookas joten se vetäisee monasti parin muutakin mukanaan...

Puolenyön jälkeen (GMT 0) joka pelissä oli ainakin 2-3 Javelin juoksijaa ja nuo todellakin onnistui pilaamaan pelit.

HAH! Meilläkin tuli samaa pellesakkia vastaan juuri eilen illalla. Eli pari kaveria jouksivat hirveän kovaa vauhtia javelin kädessä kohti, jos et ampunut ne puukotti ja jos ammuit niin, suhteellisen kaukaakin, kuolit myös itse. Javelin ei edes lähde putketsa vaan siis räjähtää siihen paikkaan. Räjähdyksen voima on sen verran kova että jos olet sisätiloissa edes samassa varastohallissa (esim. sub base) niin henki lähtee aina.

edit.
isoimmissa kentissä noi on enemmänkin huvittavia, kun voi turvalliselta etäisyydeltä ampua pois. Mutta kyllä tuollaiset vois mun puolesta kickkiä saada heti ekasta kerrasta.. pienemmissä kentissä ja sisätiloissa erittäin Vttumainen glitch.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itseppä en boksilla jostain syystä pääse multiplayeria liveen mättää. Eilen toimi ihan hyvin ja nyt kun avaan xbox liven tuolta pelistä auki niin jää se online status ruutu siihen vain kummittelee. Updating Rank ja Unlocks ei jostain syystä suostu menemään etiäpäin.

Mikähä tuossa nyt sitten on ja netistä en samanlaista ongelmaa nyt googlettamalla löytäny ja en tuolta peliavusta apua löytäny nii kysäsen täältä. Onko tossa nyt joku NAT ongelma, revin kaikki johdot irti ja boottailin, mutta ei apua. Live toimii muuten, mutta tämä on vain ongelmana.

Muuten ihan loistopeli, pitää addiktiotason aika korkealla :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itseppä en boksilla jostain syystä pääse multiplayeria liveen mättää. Eilen toimi ihan hyvin ja nyt kun avaan xbox liven tuolta pelistä auki niin jää se online status ruutu siihen vain kummittelee. Updating Rank ja Unlocks ei jostain syystä suostu menemään etiäpäin.

Mikähä tuossa nyt sitten on ja netistä en samanlaista ongelmaa nyt googlettamalla löytäny ja en tuolta peliavusta apua löytäny nii kysäsen täältä. Onko tossa nyt joku NAT ongelma, revin kaikki johdot irti ja boottailin, mutta ei apua. Live toimii muuten, mutta tämä on vain ongelmana.

Muuten ihan loistopeli, pitää addiktiotason aika korkealla :D

täällä kans aivan sama juttu. eilen toimi hyvin mut nyt jää updeittaamaan tota samaa eikä päästä eteenpäin
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

täällä kans aivan sama juttu. eilen toimi hyvin mut nyt jää updeittaamaan tota samaa eikä päästä eteenpäin
Taitaapa olla se PS3 ongelma nyt meillä vaihteeksi. Otti vaan suunnattomasti päähän kun just oli aikaa pelata ja kaveriki lives nii ei sit tämmösen takia suostu toimimaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Taitaapa olla se PS3 ongelma nyt meillä vaihteeksi. Otti vaan suunnattomasti päähän kun just oli aikaa pelata ja kaveriki lives nii ei sit tämmösen takia suostu toimimaan.

juu mä aatelin kans et nyt on vähän aikaa pelailla mut en päässykkään, nyt kyllä toimii taas
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Juu mulla oli aiemmin kans toi online status ongelma ei ladannu sitä millää. Sitten ku oli sen ladannu, niin olinkin mystisesti tippunu 34 leveliltä 31 leveliin :(

Kai se jotenki lataa ton statuksen sielt netisä ku lukee jotain sinnepäin siinä ku yhistää. Voi olla et jos se ei sitä tuoreinta tietoa sielt saa tietyssä ajassa, niin lataa jonku backupin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tein muutenkin virheen ostaessani tämän pelin aivan liian myöhään. Kaikilla muilla rankit katossa ku ite pitää vielä keräillä/opetella perkkejä/aseita.

Äää, tosta on turha valittaa. Kaikkihan niitä keräilevät, koska hirveän moni lähtee heti ekalla Prestigelle ilman mitään ominaisuuksia. Aseiden opettelu on sitten tosiaan eri juttu. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ajattelinpa kokeilla jos sais SCARin kohdalla kaikki challenget hoidettua, siitä saa kai jonkun tittelinkin. Mutta on kyllä ärsyttävä vehje toi nuubituubi, ihan hävettää tykittää sillä meneen :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mitäs tuosta prestigen alottamisesta sitte hyötyy? Että kannattasko vaiko eikö?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mutta on kyllä ärsyttävä vehje toi nuubituubi, ihan hävettää tykittää sillä meneen :D

Onhan se. Itse olen käyttänyt sitä vain niin paljon, kun on pakko kaikki ominaisuudet rynkkyyn saadakseen.. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kertaakaan en tuohon Javelin-kikkaan eilen törmännyt, mutta noiden tuplahaulikkoveijareiden kanssa meinasi mennä hermot. Joka toinen kaveri juoksee haulikot ojossa ja mitä nyt hieman niitä koitin maasta poimittuina niin melkoisen kovilta vaikuttavat. Ei tarvitse kuin räiskäistä suunnilleen vihollisen suuntaan ja välimatkaakin saa olla reilusti :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

En ollut aikaisemmin Javelin tyyppeihin törmännyt, ennen kuin luin siitä täällä, nyt niitä on melkein joka matsissa ollut vastassa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kertaakaan en tuohon Javelin-kikkaan eilen törmännyt, mutta noiden tuplahaulikkoveijareiden kanssa meinasi mennä hermot. Joka toinen kaveri juoksee haulikot ojossa ja mitä nyt hieman niitä koitin maasta poimittuina niin melkoisen kovilta vaikuttavat. Ei tarvitse kuin räiskäistä suunnilleen vihollisen suuntaan ja välimatkaakin saa olla reilusti :rolleyes:

Jep. Katselin tuossa kun veli noukki tupla-Model 1887:t maasta, pelkästään toisella räiskäyttäminen vihun suuntaan tappo parhaimmillaan jopa 10-20 metrin päästä.. Vaikuttais olevan naurettavan overpowered.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen oli joku leaderboardin päivitys menossa, siksi ei päästy livessä pelaan MW2. Milläs levelillä meette? Ite oon prestigen tehny ja levelillä 55. K/D Ratio näyttää 1.90 ja tappoja n. 6500. Prestigen tekemällä sai uuden classin, samalla systeemillä kuin WaW:ssa. :cool:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mitäs tuosta prestigen alottamisesta sitte hyötyy? Että kannattasko vaiko eikö?

mainetta ja kunniaa. :rolleyes:

toisaalta onhan aina kivempaa kuin pelatessa tapahtuu jotain kehitystä expin kasaantuessa. Tylsäksi käy kun kaikki on jo auki.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mitäs tuosta prestigen alottamisesta sitte hyötyy? Että kannattasko vaiko eikö?

Itse oon nyt ensimmäisen prestigen 59 lvl muistaakseni. Peliaikaa kai 3d takana
Ainakin itse tykkään siitä että "pelattavaa" on tavallaan enempi ja kehitys näkyy. Esim. ensimmäisellä 1-70 lvl:llä pelasin ainakin SCAR, ACR, Aug HBAR, M21 EBR ja Ak-47:sta kaikki challenget niin että sain sen kultaisen(vai pronssisen?) titlen maltan-ristillä.

Nyt ekalla prestigellä on tahkottu UMP45, Intervetion ja FAL:iin kaikki challenget, expaa tulee ja lvl kasvaa.
Saapa joka prestigestä uuden custom classin, ja olen vahvasti sitä mieltä että 5 classia ei riitä.
Samalla setillä ei voi pelata esim. TDM:ää skidrowssa ja S&D:tä Wastelandissa, itse en kykene tähän. Saati se että vedetään HC:täkin joskus.

Ja se että challenget nollaantuu, onpahan pelattavaa taas lisää jos tahtoo kaikki saavuttaa.
Sekä joka prestigellä kun pelaa hieman eri aseilla ja peli tyyleillä niin tulee eri emblemeitä ja titlejä.

nimim. Pelaan 10 prestigelle asti vielä jonain päivänä. Jos joku kaipaa jotain AK:ta niin nyyh, ei se nyt NIIN hieno ole. Vaihtelu virkistää, mapitkin oppii paremmin kun aseiden tehot vaihtelee, sekä on pakko liikkua hieman erilailla ja taktikoida kun ei se Mp5k kantanutkaa kuten Barret..

Got teh point? ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Repeilin tänään kun ruotsalaiset kävi winee siitä, kun tuli pikkasen käytettyä model 1887 akimboa SnD:ssä :D "Stop using those shotguns!"

Niin...ei ole meikäläisen vika että ne on niin overpowered. Voi hyvinkin olla että IW julkaisee jossain vaiheessa patchin joka vähentää noiden poweria.
 
Ylös Bottom