Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pelattiin tossa frendin kans taas perus tdm:mää, ja jostain syystä pelimuoto vaihtui HC:ksi, aateltiin et kokeillaan nyt ihan läpällä millasta tää on, ja ei helvetti sitä istumisen määrää, välillä tuntu et ois juoksennellu tyhjällä servulla ku ei mitään kuulunu, ja kaikki istu jossain pusikoissa..

Joo HC:ssä istuskelu kyl on tosi typerää, varsinki ku snipuilla saa tapettua yhellä kudilla.

Kaikki perkit, riflet, submachine gunit ja automaattipistoolit upitettu. Kun vielä saan haulikot, sniput, lmg:t it ja pistoolit upitettua voisi lopettaa tämän pelaamisen kunnes tulee joskus uusia kenttiä.

Prestigeä en ymmärrä, miksi haluaisin menettää vaivalla hankkimani upitukset (sitrep pro, camot) vaan hankkiakseni ne uudestaan? :confused:

Pelaaminen ihan mukavaa kun aina vaihtaa aseen välillä niin ei ala kyllästyttämään, kyllä tosin alkanut jo vähän puuduttaa tuo osien hankkiminen.

Lagaako CoD4 näin pahasti? Voisi pikkuhiljaa siirtyä takaisin sen pariin...

Mulla ei ainakaan ole ollu mitään ongelmia lagin kanssa. Koko ajan vihreää palkkia. Onko boxille avattu porti modeemista? Lukeeko multiplayerin puolella NAT: open?

Mulla on portti auki ja sit sen johdosta lukee NAT: open niin ei ole ollu ongelmia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mulla ei ainakaan ole ollu mitään ongelmia lagin kanssa. Koko ajan vihreää palkkia. Onko boxille avattu porti modeemista? Lukeeko multiplayerin puolella NAT:open?

Mulla on portti auki ja sit sen johdosta lukee NAT:open niin ei ole ollu ongelmia.

Nat on kyllä open, ja silti tänään joku 4 matsia putkeen mentiin yhellä palkilla ja yhellä oli ne täydet, ei toi host migration nyt oikeen toimi. Välillä oli kun pelaisi slowmotionilla, ja välillä warppailtiin johki talon katolle yms..

Sehän kannattaa yhden lagisen pelin jälkeen lähtee menee ellei aulassa hostia vaihda. Jos se on paskasti aikasemmin toiminu niin ei se mitenkään maagisesti ala toimimaan seuraavassakaan kentässä eli pois ja uutta yritystä D:

Kyllä codi ajoittain lagaa. Itsellä tosin hävis aika hyvin kun hommasin uuden reitittimen, mutta silti ajoittain lagaa hieman.

Tässä muutaman päivän aikana on ihan kohtalaisesti tullu tätä pelattua ja huomannu pari asiaa. HC tdm:ää ei jaksa pelata kauheaa kämppimistä ja ylivoimaisesti parhaat pelinautinnot olen saanu ihan normi free for all pelimuodossa jota tästä eteenpäin kyllä aion pelata paljo enemmän mitä cod 4:ssa.

Tässä viime yön maratonin aikana törmäsin vittumaiseen trendiin, tai suoranaiseen huijaamiseen, nimittäin Javelin juoksijoihin.

Eli tyyppi juoksee Javelin kädessä kohti ja ampui tuota tyyppiä mistä suunnasta tahansa, kun tuon tyypin tiputtaa, laukaisee Javelin automaattisesti kutin kohti ampujaa ja lopputuloksena seitsemän kertaa kymmenestä; itseltä lähtee henki. Ainoa tapa pelata tuota vastaan on pysyä sisällä ja vetää naama turpeeseen. Jos, tuota tyyppia ei ammu niin se pamauttaa nolla etäisyydeltä sillä Javelinilla.
Eli siis vaikka ampuisit tyyppiä selkään, ampuu se Javelin automaattisesti kohti.

Lisänä vielä se että se Javelin panoksen räjähdysalue on suht kookas joten se vetäisee monasti parin muutakin mukanaan...

Puolenyön jälkeen (GMT 0) joka pelissä oli ainakin 2-3 Javelin juoksijaa ja nuo todellakin onnistui pilaamaan pelit.

Huomasin tänä aamuna tuon Javelin kikan, tuli muutamia vastaa.
En tosin itse kokeillut kuinka tuo toimii, mutta taitaa olla enempi vika kuin ominaisuus tuo automaattinen laukaisu kuoleman jälkeen?

Huomasin tänä aamuna tuon Javelin kikan, tuli muutamia vastaa.
En tosin itse kokeillut kuinka tuo toimii, mutta taitaa olla enempi vika kuin ominaisuus tuo automaattinen laukaisu kuoleman jälkeen?

Itse ainakin youtubesta kävin kurkkaamassa, niin erittäin pahalta bugiltahan tuo näyttää. Toivottavasti korjaavat nopeasti! :mad:

Paree korjata, kuolo kun korjaa tuon takia sen verta tiuhaa tahtia että menee halut pelata.

Tässä tuli juuri äsken kuoltua varmaan parisenkymmenta kertaa peräjälkeen matsin aikana pelkästään noista Javelineista. Meinas lentää ohjain seinään :<
Tein muutenkin virheen ostaessani tämän pelin aivan liian myöhään. Kaikilla muilla rankit katossa ku ite pitää vielä keräillä/opetella perkkejä/aseita.

Tässä viime yön maratonin aikana törmäsin vittumaiseen trendiin, tai suoranaiseen huijaamiseen, nimittäin Javelin juoksijoihin.

Eli tyyppi juoksee Javelin kädessä kohti ja ampui tuota tyyppiä mistä suunnasta tahansa, kun tuon tyypin tiputtaa, laukaisee Javelin automaattisesti kutin kohti ampujaa ja lopputuloksena seitsemän kertaa kymmenestä; itseltä lähtee henki. Ainoa tapa pelata tuota vastaan on pysyä sisällä ja vetää naama turpeeseen. Jos, tuota tyyppia ei ammu niin se pamauttaa nolla etäisyydeltä sillä Javelinilla.
Eli siis vaikka ampuisit tyyppiä selkään, ampuu se Javelin automaattisesti kohti.

Lisänä vielä se että se Javelin panoksen räjähdysalue on suht kookas joten se vetäisee monasti parin muutakin mukanaan...

Puolenyön jälkeen (GMT 0) joka pelissä oli ainakin 2-3 Javelin juoksijaa ja nuo todellakin onnistui pilaamaan pelit.

HAH! Meilläkin tuli samaa pellesakkia vastaan juuri eilen illalla. Eli pari kaveria jouksivat hirveän kovaa vauhtia javelin kädessä kohti, jos et ampunut ne puukotti ja jos ammuit niin, suhteellisen kaukaakin, kuolit myös itse. Javelin ei edes lähde putketsa vaan siis räjähtää siihen paikkaan. Räjähdyksen voima on sen verran kova että jos olet sisätiloissa edes samassa varastohallissa (esim. sub base) niin henki lähtee aina.

edit.
isoimmissa kentissä noi on enemmänkin huvittavia, kun voi turvalliselta etäisyydeltä ampua pois. Mutta kyllä tuollaiset vois mun puolesta kickkiä saada heti ekasta kerrasta.. pienemmissä kentissä ja sisätiloissa erittäin Vttumainen glitch.

Itseppä en boksilla jostain syystä pääse multiplayeria liveen mättää. Eilen toimi ihan hyvin ja nyt kun avaan xbox liven tuolta pelistä auki niin jää se online status ruutu siihen vain kummittelee. Updating Rank ja Unlocks ei jostain syystä suostu menemään etiäpäin.

Mikähä tuossa nyt sitten on ja netistä en samanlaista ongelmaa nyt googlettamalla löytäny ja en tuolta peliavusta apua löytäny nii kysäsen täältä. Onko tossa nyt joku NAT ongelma, revin kaikki johdot irti ja boottailin, mutta ei apua. Live toimii muuten, mutta tämä on vain ongelmana.

Muuten ihan loistopeli, pitää addiktiotason aika korkealla :D

Itseppä en boksilla jostain syystä pääse multiplayeria liveen mättää. Eilen toimi ihan hyvin ja nyt kun avaan xbox liven tuolta pelistä auki niin jää se online status ruutu siihen vain kummittelee. Updating Rank ja Unlocks ei jostain syystä suostu menemään etiäpäin.

Mikähä tuossa nyt sitten on ja netistä en samanlaista ongelmaa nyt googlettamalla löytäny ja en tuolta peliavusta apua löytäny nii kysäsen täältä. Onko tossa nyt joku NAT ongelma, revin kaikki johdot irti ja boottailin, mutta ei apua. Live toimii muuten, mutta tämä on vain ongelmana.

Muuten ihan loistopeli, pitää addiktiotason aika korkealla :D

täällä kans aivan sama juttu. eilen toimi hyvin mut nyt jää updeittaamaan tota samaa eikä päästä eteenpäin

täällä kans aivan sama juttu. eilen toimi hyvin mut nyt jää updeittaamaan tota samaa eikä päästä eteenpäin
Taitaapa olla se PS3 ongelma nyt meillä vaihteeksi. Otti vaan suunnattomasti päähän kun just oli aikaa pelata ja kaveriki lives nii ei sit tämmösen takia suostu toimimaan.

Taitaapa olla se PS3 ongelma nyt meillä vaihteeksi. Otti vaan suunnattomasti päähän kun just oli aikaa pelata ja kaveriki lives nii ei sit tämmösen takia suostu toimimaan.

juu mä aatelin kans et nyt on vähän aikaa pelailla mut en päässykkään, nyt kyllä toimii taas

Juu mulla oli aiemmin kans toi online status ongelma ei ladannu sitä millää. Sitten ku oli sen ladannu, niin olinkin mystisesti tippunu 34 leveliltä 31 leveliin :(

Kai se jotenki lataa ton statuksen sielt netisä ku lukee jotain sinnepäin siinä ku yhistää. Voi olla et jos se ei sitä tuoreinta tietoa sielt saa tietyssä ajassa, niin lataa jonku backupin.

Tein muutenkin virheen ostaessani tämän pelin aivan liian myöhään. Kaikilla muilla rankit katossa ku ite pitää vielä keräillä/opetella perkkejä/aseita.

Äää, tosta on turha valittaa. Kaikkihan niitä keräilevät, koska hirveän moni lähtee heti ekalla Prestigelle ilman mitään ominaisuuksia. Aseiden opettelu on sitten tosiaan eri juttu. :)

Ylös Bottom