Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Rahastus peli, ei sille mitään vaan voi. Olis hienoa, että jos kaikkia miellytetään niin tehtäisiin sitten klaanipelaajille ihan omat jutut vielä, ei olis paha homma.


Ymmärrät varmaan itsekkin miten lapselliselta toi kuulostaa? Miksi luulet että niitä kiinnostais mitä parisataa klaanipelaajaa haluaa kuin peliä myydään MILJOONIA?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vihut kestää ihan yhtä paljon osumaa. Jos annoit vastustajan osua sua magnumilla päähän kaukaa, niin kannattais ehkä hieman liikkua. ;)

Mut omasta mielestä tän pelin suola on just se, että kaikki aseet osuu siihen, missä se tähtäin on. Silloin harvoin, kun vihukin oikeasti tähtää, niin skilli määrittää voittajan. Tietyt pelit, joissa luodit eivät osu tarkalleen tähtäimeen, ovat aika tylsiä.

Se tässä ihmetystä herättikin kun olin liikkeessä ja henki lähti puolessa sekunnissa, eikä siitä merkattu pääosumaakaan vihulle. Sitä en huomannut oliko sillä stoppari perkeissä, toivottavasti, sillä muuten toi on jo vähän liikaa. Epäilen että se kaveri ainakin tuuletti ton kaadon jälkeen langan toisessa päässä. Lucky Damn Luke! :D

Mutta joo, siis se ei haittaa yhtään että niin oma ukko kuin vihutkin putoaa helposti mutta ylipäätään osumatarkkuus ihmetyttää. Assault riflet yms kyllä ymmärtää mutta mutta... Haulikkojen tehokas käyttöalue on tosin aika tarkkaan viilattu lähitaisteluun ja huoneentyhjentämiseen, esim sillä automaattihaulikolla (AA-12?) on mukava välillä suolata jengiä.. :P

Peli on kyllä hyvä, siitä ei pääse mihinkään..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ymmärrät varmaan itsekkin miten lapselliselta toi kuulostaa? Miksi luulet että niitä kiinnostais mitä parisataa klaanipelaajaa haluaa kuin peliä myydään MILJOONIA?

Totta, tällä pelillä ois kai kumminkin ollu potentiaalia vaikka päästä ens vuoden WCG (World Cyber Games) missä jengi pelaa pelejä rahasta. Tai ylipäätänsä päästä suosioon pro geimeri piireissä ehkä? Ja näkyvyyttä ois saanu tosin tällä sitä on jo liikaakin. Eikä varmasti IW jätkät ole tälläsiä aatellu kun on tota pc versiota alkanu kasaamaan. Eikä tarvi miettiä kun tietää et peli myy ja paljon. Harmi sinäänsä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itseäni ei tuo leirin pystyttäminen muuten niin hirveästi haittaa (osaltaan ed. viestissä mainituista syistä), mutta silloin kun pelataan peliä jossa on jokin tarkoitus (lipunryöstö tms.), niin silloin kieltämättä syljettää kun siellä porukka kyttää lipulle tähtäimen läpi. Kyllähän sillä komean näköisen ration saa mutta ei kunnioitusta pelikavereilta.

Lisäksi liian paljon näkee pelaajia, jotka säästelevät ratioitaan eivätkä valtaa lippuja lainkaan vaan ammuskelevat "tilanteen ulkopuolelta". Varsinkin kun oma joukkue on tappiolla niin välillä korvien välissä kiehuu kun näkee "joukkuetoverin" seisoskelemassa kaukana konfliktialueilta.

Itse on tullut huomattua, että joskus sitä vähän turhan helposti turhautuu toisten "cämppimiseen". Esim lipunryöstössä on ihan järkevä taktiikka jättää pari jannua puolustamaan omaa lippua samalla kun loput hyökkäävät. Onhan se tavallaan oma moka, kun ei älyä lipulle rushiessaan varoa mahdollisia puolustajia... silti ensimmäisenä tulee mieleen, että painukaa ***** kämppijät muualle sieltä lipulta :p

Nämä pelitapahtumien ulkopuolella istujat ovatkin sitten ihan oma lajinsa. Mikään ei ärsytä enempää kuin esim dominationissa vastustaja valtaa kaikki liput ja kaikki kaverit makailevat snipu kädessä jossain kaukaisessa pusikossa eikä kukaan tee elettäkään lippujen valtaamiseksi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itseäni ei tuo leirin pystyttäminen muuten niin hirveästi haittaa (osaltaan ed. viestissä mainituista syistä), mutta silloin kun pelataan peliä jossa on jokin tarkoitus (lipunryöstö tms.), niin silloin kieltämättä syljettää kun siellä porukka kyttää lipulle tähtäimen läpi.

Sieltä Special Grenades osiosta löytyy sellainen juttu kuin Smoke Grenade. Sen kun nakkaa siihen lipunjuureen ennen kun menee noutamaan lippua ei tarvitse pelätä snipuja tai muita kyttääjiä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kuinka läpäistään peli 20 sekunnissa :D

MW2 - 20 Second Speed Run *Spoiler*

Ite ku alotin menemään Veteranilla läpi, niin
aattelin kokeilla mitä tapahtuu, jos nyt ampuu Shepherdin. Mut ei sit jaksanu kun ois kumminki tullu vaan "Friendly fire will not be tolerated" tms. Olis aika läppä kun lukis vaan "Do not kill Shepherd yet". :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sieltä Special Grenades osiosta löytyy sellainen juttu kuin Smoke Grenade. Sen kun nakkaa siihen lipunjuureen ennen kun menee noutamaan lippua ei tarvitse pelätä snipuja tai muita kyttääjiä.

Mut sehän on ihan kakka kun ei sillä voi frägätä. Eivaiskaan. :D

Tarkennettakoon rattipaata.

1.Heitä savu lipulle.
2.Juokse lipun alueen yli jotta vihu saa ilmoituksen "we are loosing x" ja suojaudu.
3.Odota. Teltoista ammutaan ensin tuubit tyhjiksi ja pari kranuakin voi eksyä lipulle.
4.Räjähtelyn vaiettua valtaa lippu rauhassa ja muista poistua ennen savun häipymistä.

+lisäjäynää

5.Heitä uusi savu valtaamallesi lipulle.
6.Somalitelkkari lipunvarteen.
7.Karkuun.

Niin se vain on, että domination ilman savua on kuin hauki ilman hampaita. Useimmissa kentissä B-lipun valtaaminen on liki mahdotonta ilman savua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ite ku alotin menemään Veteranilla läpi, niin aattelin kokeilla mitä tapahtuu, jos nyt ampuu Shepherdin. Mut ei sit jaksanu kun ois kumminki tullu vaan "Friendly fire will not be tolerated" tms. Olis aika läppä kun lukis vaan "Do not kill Shepherd yet". :D

Ei ainakaan kannata spoileritageihin tälläisiä laittaa. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ymmärrät varmaan itsekkin miten lapselliselta toi kuulostaa? Miksi luulet että niitä kiinnostais mitä parisataa klaanipelaajaa haluaa kuin peliä myydään MILJOONIA?

Siis sitä tarkoitinkin, että peli on tehty vain ja ainoastaan sitä varten, että se myisi miljoonia. Huom. myisi, pelin eliniän kustannuksella esimerkiksi ainakin omalla kohdalla. Itse uskon, että monia alkaa kyllästyttämään tosi nopeasti jotkin asiat tässä pelissä, voin olla hyvin väärässäkin, mutta kutienkin.

Olis kuitenkin hauskaa, että peliin otettaisiin myös klaanipelaajilta ideoita mukaan kunnolla, kun niitä otetaan ihan kaikilta muiltakin. Tällöin peli myisi vieläkin enemmän, jos nyt noin ajatellaan. Mutta en minä tyhmä ole, tarkoitin vian rahastuspelillä sitä, että vain raha mielessä, eikä esimerkiksi pelin ikä IMO.

Omasta mielestä Pibe CoD4:ssä oli aika just sopiva vihujen kesto. Tässä peJokainen psytyy ampumaan sen kaksi kutia selkään tässä pelissä, mutta CoD4:ssä pystyi vielä voittamaan monesti vihuja jotka pääsivät selästä ampumaan. Se on tyhmää kun kaikesta tehdään helppoa, mutta siinäkin toki ajateltu pelaajaenemmistöä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mutta en minä tyhmä ole, tarkoitin vian rahastuspelillä sitä, että vain raha mielessä, eikä esimerkiksi pelin ikä IMO.

En nyt halua ryhtyä mihinkään kiistelyyn/saivarteluun tästä asiasta, mutta pakko on kommentoida tätä "rahastus"-termin käyttöä. Siksihän näitä pelejä tehdään, että niitä saadaan myytyä ja sijoitetulle pääomalle saadaan hyvä tuotto - ei siksi että kaikilla ois kivaa... näin kärjistetysti. Onkohan kenenkään intressissä tehdä kovin pitkäikäistä peliä kun samalla syö itseltään markkinoita jatko-osan myynniltä. Jos esim COD4 olisi tehty niin "valmiiksi", että tätä MW2sta ei olisi ikinä tarvinnutkaan tehdä niin olisihan taas jäänyt yksi peli myymättä... IMO on turhaa jeesustelua kritisoida pelien olevan rahastusta, kun kysynnän ja tarjonnan lakien mukaan mennään ja enemmistö äänestää kukkaroillaan siitä mitä valmistetaan ja myydään.

Näin meillä täällä markkinataloudessa ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siis sitä tarkoitinkin, että peli on tehty vain ja ainoastaan sitä varten, että se myisi miljoonia. Huom. myisi, pelin eliniän kustannuksella esimerkiksi ainakin omalla kohdalla. Itse uskon, että monia alkaa kyllästyttämään tosi nopeasti jotkin asiat tässä pelissä, voin olla hyvin väärässäkin, mutta kutienkin.

Joka kerta kuin luen sun viestejä niin saan semmoisen kuvan päähäni että luulet että julkaisijaa kiinnostaa mitä klaanipelaajat vääntää ja säätää. Ja tästä eliniästä nin se on tätä päivää, toi elinikähän yritetään saada alas jotta saadaan markkinoille puskettu uutta, joka taas tuo lisää € ja saadaan taas lisää tavaraa markkinoille. Luuletko tosissaan että nämä miljoonat jotka ovat tämän ostaneet lopettaa pelaamisen ja siirtyy neloseen koska se on mukamas enemmän "pro", luuletko että näitiä miljoonapelaajia kiinnostaa noi consolemode "pro" jutut? Vastaus on EI, ainoastaan puolipromilleä pelaajista kiinnostaa consoliklaanijutut jos sitäkään, ja luuletko että Infinity ward/activision on jotenkin erillainen yritys kuin muut, että niitä kiinnoistais enemmän mitä mieltä asiakkaat on kuin se että saadaan kunnolla tuottoa?

Olis kuitenkin hauskaa, että peliin otettaisiin myös klaanipelaajilta ideoita mukaan kunnolla, kun niitä otetaan ihan kaikilta muiltakin. Tällöin peli myisi vieläkin enemmän, jos nyt noin ajatellaan. Mutta en minä tyhmä ole, tarkoitin vian rahastuspelillä sitä, että vain raha mielessä, eikä esimerkiksi pelin ikä IMO.

No olis tosi hauskaa, olisi niin hauskaa että huh huh, niin kuin sanoin niin klaanipelaajia ei ole hirvee määrä ja sun mielestä varmaan ainoastaan "tosi pro" klaanipelaajien ideoita otettaisi mukaan, eli määrä olisi varmaan hirmuinen, siitä saatais sitten joku arma2 vääntö että saatais säätää ja vääntää kaiken maailman nappuloita eikä psyty keskittymään itse pelaamiseen niin kuin suurin osa miljoonapelaajista haluaa, ei, olisi se vain hyvä kuin pari klaanipelaaja sais tuoda omat ideat sinne mukaan...

Miten peli voisi myydä enemmän jos klaanipelaajat tuo omia säätöjä sinne, meinaan ketkä ostaisi tämän pelin jotka ei muuten ostais tätä?

Ja tosta rahasta ja pelin iästä kerroin jo, ei niitä kiinnosta pelin ikä koska lisää tulee tuutista tasaiseen tahtiin joka tapauksessa, ei se tuo tuottoa hirveesti jos julkaistaan pelin kerran kymmenessä vuodessa, verrattuna siihen jos pelejä tulee joka toinen vuosi koska niitä ostetaan silti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Äh, rahastus termi on ilmeisesti minulta huonosti valittu termi. Painotan kuitenkin sitä, että on pelejä/sarjoja, jotka eivät yritä miellyttää joka ikistä pelaajaa. Tämä on yksi peleistä minun listalla, joka on yrittänyt tehdä sitä jo vähän liikaa. Toki tiedän, että IW:llä on kiva kahistella rahojen kanssa nyt, mutta kuitenkin, kiva kommentoida eri näkökulmasta.

Peli on ollut menestys varmasti ja suurin osa siitä pitää ainakin vielä. Itsellä vain tämänlaiset säätelyt laskevat arvostusta pelien kehittäjille.

Tajusin kyllä nylund ja rahastus oli huono ilmaisu. Mutta kuten jo sanoin, on pelisarjoja, jotka ei julkaise joka vuosi uutta keskeneräistä peliä ja niistä minä tykkään. Tottakai raha on tärkeintä, mutta se ei minua nyt juurikaan kiinnosta. Minusta on hienoa kritisoida peliä, joista melkein kaikki pitää ja sitten keksiä tyhmiä termejä väliin, sori siitä.

Itse en pidä ConsoleMode höpinöistä sen takia, että se olisi pro hommaa vaan sen vuoksi, että se on niin pirusti nautinnollismepaa pelata sitä. En usko että olen ainoa, ja uskon että näitä kavereita on melko paljonkin. IW voisi saada erilaisilla "pro" jutuilla pelaajia valumaan esim. PC:ltä konsoleille, minusta se tuottaisi lisää rahaa, koska PC pelaajia on melkoisesti. Ja empä tiedä tosta höpinästä ettei ketään palaisi CoD4. Kyllä porukka palasi aika äkäseen takaisin CoD4:een WaW:in parista, uskon että niin voi hyvin käydä tämän pelin kohdalla. Itse en ainakaan pelaa pelejä sen takia, että "helkkari tää on niin mahtava peli koska tää on uusin ja koska IW sanoo että tää on paras". Kummasti IW saa aivopestyä porukkaa sitten, jos tällaisia kavereita löytyy, itsellä on ainaki siinä vaiheessa parempaakin tekemistä.

Editoitu jälleen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelasin sitten tänään ensimmäistä kertaa ikinä sabotagea. Rundi alkoi, planttasin pommin, joka myös räjähti. Seuraavaksi postilaatikko täytty jo viesteistä missä haukuttiin mulkuksi ja ties miksi:confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Painotan kuitenkin sitä, että on pelejä/sarjoja, jotka eivät yritä miellyttää joka ikistä pelaajaa. Tämä on yksi peleistä minun listalla, joka on yrittänyt tehdä sitä jo vähän liikaa

Eikö tämä ole sitten juuri yksi niistä peleistä joka nimenomaan EI yritä miellyttää kaikkia - tässä tapauksessa juuri sinua (ja muita samanhenkisiä, jotka kaikesta päätelleen ovat äärellinen, joskin kovaääninen, vähemmistö)

Ja tavallaanhan IW tarjoaa kaikille jotain: COD4 niille HC-Pr0-klaanimiehille jotka eivät tästä tykkää ja MW2 sitten meille muille, jotka emme pelin huonoutta ole ymmärtäneet ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelasin sitten tänään ensimmäistä kertaa ikinä sabotagea. Rundi alkoi, planttasin pommin, joka myös räjähti. Seuraavaksi postilaatikko täytty jo viesteistä missä haukuttiin mulkuksi ja ties miksi:confused:

Menit pilaamaan hyvät TDM:t ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eikö tämä ole sitten juuri yksi niistä peleistä joka nimenomaan EI yritä miellyttää kaikkia - tässä tapauksessa juuri sinua (ja muita samanhenkisiä, jotka kaikesta päätelleen ovat äärellinen, joskin kovaääninen, vähemmistö)

Ja tavallaanhan IW tarjoaa kaikille jotain: COD4 niille HC-Pr0-klaanimiehille jotka eivät tästä tykkää ja MW2 sitten meille muille, jotka emme pelin huonoutta ole ymmärtäneet ;)

Joo toki on CoD4 ja pian siellä on muitakin kuin minä, taitaa jo nytkin olla. Itse en pidäkkään CoD4:ää huonona teoksena, koska se tuntuu olevan vielä siedettävissä rajoissa tällaisten miellytys juttujen kanssa. Jotenkin tuon huomaa, kun peliin on käytetty vaikka vuosi tai pari enemmän aikaa kuin IW nyt käyttää.

Itse pelaan publaa ihan yhtälaillä kuin ketä vaan muukin, jos se on siedettävää, mutta voi helkatti kun MW2 publa on järkyttävän typerää. Hupaisaa ehkä, mutta helppoa ja aika kuivaa. Mielipiteensä toki kullakin. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse en pidä ConsoleMode höpinöistä sen takia, että se olisi pro hommaa vaan sen vuoksi, että se on niin pirusti nautinnollismepaa pelata sitä. En usko että olen ainoa, ja uskon että näitä kavereita on melko paljonkin. IW voisi saada erilaisilla "pro" jutuilla pelaajia valumaan esim. PC:ltä konsoleille, minusta se tuottaisi lisää rahaa, koska PC pelaajia on melkoisesti.


No tekihän peli myyntiennätyksen että on ne kai tehnyt "jotain" oikein. Et varmaan ole ainoa joka tykkää tuosta consolemodesta mutta en mitenkään usko että se määrä olisi mitenkään kiinnostava koskien pelimyynnin, mutta jos on päinvastoin niin sun kannattaa varmaan olla ytheydessä julkaisijaan/pelintekijään koska eihän ne näin loistavaa idea joka tuottaa helposti rahaa voi vain ohi päästää.


Ja empä tiedä tosta höpinästä ettei ketään palaisi CoD4. Kyllä porukka palasi aika äkäseen takaisin CoD4:een WaW:in parista, uskon että niin voi hyvin käydä tämän pelin kohdalla. Itse en ainakaan pelaa pelejä sen takia, että "helkkari tää on niin mahtava peli koska tää on uusin ja koska IW sanoo että tää on paras". Kummasti IW saa aivopestyä porukkaa sitten, jos tällaisia kavereita löytyy, itsellä on ainaki siinä vaiheessa parempaakin tekemistä.

Niin mutta Cod4 vs Waw ei ole sama kuin Cod4 vs MW2, kuin tulee seuraava Cod niin silloin se on MW2 vs Uusi Waw.

Itse en ainakaan moiti asioita vain sen takia että "helkkari kaikki on tätä mieltä ja siksi haluan olla erikoinen ja olen tätä vastaan" Se ärsyttää mua kuin luulet että ihmiset ei tykkää tästä pelistä ja että sun mielestä kaikki pitäisi pelata cod4 superpromodea, muuten ovat tyhmiä eikä ymmärrä että heidät on aivopesty, etkö jo ymmärrä että ei ihmisiä hirveesti kiinnosta noi promodet? Mene sinä vain pelaamaan neloscodia consolemodea, toivottavsti löytyy iso määrä pelaajia jotka ovat yhtä valaistuja kuin sinä eikä ole aivopesun takia sortunu mw2 maniaan.

ps. en edes ymmärrä miksi osallistun tähän keskusteluun koska en omista uutta codia enkä pelaa vanhaa codia, ehkä olen siirtynyt korkeampaan sfääriin ja ymmärrän paremman päälle pelaamalla dragon age: dark originia?
 
Ylös Bottom