Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jee! Sain aiemmin tänään ekan nukeni ja kenttä oli Skidrow ja pelimuoto domination ja ase ACR <3.
Eli näin siinä kävi: juosin heti sinne tunnelin alle joka on lähellä A-lippua ja nuubituubasin 3 kerralla.Seuraavaksi juoksin ylös kerrostaloon ja ammuin normisti 3 jätkää,sain Harrierin (hardline). sitten menin piiloon turvalliseen paikkaan,kutsuin harrin ja kun se oli tappanu tarpeeks choppah gunneriin niin vedin sillä tapot 31 asti. Kutsuin nuken. Ja tämä tapahtu siis alle 2min pelin alusta :)
Jotkut engalntia puhuvat huuti jotain tyyliin "What the fuck,already?" ja joku huuti että "that guy is a legend!!!!" ja pyys kaveriks. Sit joku sano että tää ois muka mun toinen tunnus (oon vasta 60lvl) :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noin 30 peliä olen pelannut ffa:ta päivityksen jälkeen ja n.70-80 % näistä peleistä olen liittynyt siinä vaiheessa, kun pelin ykkönen vetelee siinä 1000 pojon tiennoilla. Lisäksi pelin hakeminen kestää paljon pidempään, vaikka nakuttaisikin aina uudestaan pelinhakua. Hieno päivitys prkl! Pingit ovat toki parantuneet, mutta edelleen valitettavan usein huomattavaa lagia on havaittavissa, vaikka palkit näyttäisivät neljää ja sekös syö miestä, kun kaveri ei meinaa tippua edes 5 ump:n kudista!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo samaa mieltä! Ei muutako stna elinikäiset turnauskiellot tuommosille horottajille.. :rolleyes:

Mitenkäs tuo vaikuttaa johonkin turnaukseen? Jos haluaa pilata accuracynsä niin antaa pilata, selvästikkin itseäsi vain harmittaa kun olet huonompi rankkinen kun kerran jo bännejä heille olet jakamassa ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No toi nyt oli vaan joku huono läppä minkä pistin tuohon mutta kuitenkin olisihan se ihan mukavaa että noille camppereille tehtäisiin jotain :p

Siltä se vähän vaikkuttikin. Mut entä, jos taivaalla lentelis tuhoutumaton lentokone mikä ottaa lukituksen kaikkiin nurkissa istujiin, ja näyttäis muille tutkassa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siltä se vähän vaikkuttikin. Mut entä, jos taivaalla lentelis tuhoutumaton lentokone mikä ottaa lukituksen kaikkiin nurkissa istujiin, ja näyttäis muille tutkassa.

No toi vaikuttaa vähän paremmalta ajatukselta :p

Nyt on tullut muuten sama ongelma itselleni kuin tuossa Cod4:ssa eli jos pelaa yksin ja lähtee pelistä pois kun ei jaksa odottaa SD:ssä uutta roundia kun on alussa kuollut heti nuubituubiin ja aloittaa pelin etsimisen uudestaan niin se heittää taas muutaman kerran samaan serveriin :confused: Ei siinä muuten mitään mutta kun seuraavallakin kierroksella tulee taas sitä kranaattia niskaan niin alkaa ärsyttämään :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos joku haluais auttaa mua Spec Opsissa Echo-tehtävissä Veteranilla, niin laittaisko YV:tä tulemaan (älkää lisätkö suoraan kaverilistalle ellei siinä pyynnössä lue, että haluutte tehdä niitä Spec Opseja, koska mulla on lista muuten tarpeeks täynnä). Oon tehnyt jo sen High Explosivesin. Enää siis Wetworks ja se yks toinen (en muista nimeä), mut siis ne molemmat öljynporauslautat. :)

PSN ID: Execta
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noin 30 peliä olen pelannut ffa:ta päivityksen jälkeen ja n.70-80 % näistä peleistä olen liittynyt siinä vaiheessa, kun pelin ykkönen vetelee siinä 1000 pojon tiennoilla. Lisäksi pelin hakeminen kestää paljon pidempään, vaikka nakuttaisikin aina uudestaan pelinhakua. Hieno päivitys prkl! Pingit ovat toki parantuneet, mutta edelleen valitettavan usein huomattavaa lagia on havaittavissa, vaikka palkit näyttäisivät neljää ja sekös syö miestä, kun kaveri ei meinaa tippua edes 5 ump:n kudista!

Sama homma heittää aina sellaseen peliin josta on jo puolet pelattu ja ilmassa lentää montaa sorttia punaista pörriäistä joita jotuu tiputtamaan ekat 2 min putkeen ja sitten tulee nuke, gg, jos ei ole partyä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pitää itsekkin ilmeisesti lähteä tähän nuke-elvistelyyn mukaan. Eli raiskasin vastustajan spawnia grenade launcherilla ja juuri kun sain ensimmäisen ownauksen ja oli nuken saanti lähellä niin joku intervention-nobo puristi musta mehut irti uskomattomalla tuuriroiskasulla. Hieman otti päähän menettää killstreakki tuollasen k/d-horottajan takia. No toisaalta en ollu vielä ees unlockannu nukea, mutta silti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siltä se vähän vaikkuttikin. Mut entä, jos taivaalla lentelis tuhoutumaton lentokone mikä ottaa lukituksen kaikkiin nurkissa istujiin, ja näyttäis muille tutkassa.

Tuossapatuo kuningasajatus. Kämpperit hudiin. Ja vaikka vielä jollain räikeällä violetillä. Jos joku spottais violetin pisteen tutkastaan niin hetkenpäästä kaikki olis metsästämässä sitä kämpperiä. Niistä tulis helppoa riistaa. Tuo on aivan liian hyvä ajatus.

Lisänä vielä sellainen hauska, että mitä pidempään kämppii samoilla seuduilla, sitä pidempään kestää, että tutkassa näkyminen loppuu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuossapatuo kuningasajatus. Kämpperit hudiin. Ja vaikka vielä jollain räikeällä violetillä. Jos joku spottais violetin pisteen tutkastaan niin hetkenpäästä kaikki olis metsästämässä sitä kämpperiä. Niistä tulis helppoa riistaa. Tuo on aivan liian hyvä ajatus.

Lisänä vielä sellainen hauska, että mitä pidempään kämppii samoilla seuduilla, sitä pidempään kestää, että tutkassa näkyminen loppuu.

Olishan se lopulta tyhmää, koska kämppi on osa peliä tietyissä tapauksissa. Publalla nyt on varmasti niitä kämppereitä, mutta älkää sitten pelatko publaa vaan hinkatkaa matseja. Sopivalla sääntösetillä kämpillä ei voita mitenkään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jee! Sain aiemmin tänään ekan nukeni ja kenttä oli Skidrow ja pelimuoto domination ja ase ACR <3.
Eli näin siinä kävi: juosin heti sinne tunnelin alle joka on lähellä A-lippua ja nuubituubasin 3 kerralla.Seuraavaksi juoksin ylös kerrostaloon ja ammuin normisti 3 jätkää,sain Harrierin (hardline). sitten menin piiloon turvalliseen paikkaan,kutsuin harrin ja kun se oli tappanu tarpeeks choppah gunneriin niin vedin sillä tapot 31 asti. Kutsuin nuken. Ja tämä tapahtu siis alle 2min pelin alusta :)
Jotkut engalntia puhuvat huuti jotain tyyliin "What the fuck,already?" ja joku huuti että "that guy is a legend!!!!" ja pyys kaveriks. Sit joku sano että tää ois muka mun toinen tunnus (oon vasta 60lvl) :D

Säälittävää paskaa... Yleensä moisesta spedeilystä servu tyhjenee melko nopeasti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pitää itsekkin ilmeisesti lähteä tähän nuke-elvistelyyn mukaan. Eli raiskasin vastustajan spawnia grenade launcherilla ja juuri kun sain ensimmäisen ownauksen ja oli nuken saanti lähellä niin joku intervention-nobo puristi musta mehut irti uskomattomalla tuuriroiskasulla. Hieman otti päähän menettää killstreakki tuollasen k/d-horottajan takia. No toisaalta en ollu vielä ees unlockannu nukea, mutta silti.


Toivottavasti tää on vaan joku "hauska" vitsi:rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sama homma heittää aina sellaseen peliin josta on jo puolet pelattu ja ilmassa lentää montaa sorttia punaista pörriäistä joita jotuu tiputtamaan ekat 2 min putkeen ja sitten tulee nuke, gg, jos ei ole partyä.

Sama homma jatkuu edelleen. Viimeisen 10 pelin aikana en kertaakaan päässyt huoneeseen pelin alusta lähtien. On se mukavaa, että kun haluaa vaihtaa kenttää, niin joutuu arvalla taas johonkin toiseen surkeaan sellaiseen, jonka sitten joutuu odottelemaan ja yleensä häviämään odotellessa sitä seuraavaa mahdollista hyvää kentää. Puolet päivän peleistä olivat myös neljän palkin pelejä. Silti suurimmassa osassa lagia riitti. Toivottavasti 1.06 paikkaa näitä asioita. Jatkuvalla syötöllä jotkut pennut vetelevät myös nettipiuhojansa irti karvaan tappion koittaessa. Ihanata:p

Viimeinen käryn aiheuttaja on huoneiden sulkeutuminen: häviät jollekin hyvälle pelaajalle ja odotat innolla seuraava matsia sormet syyhyten....ja pow, "game lobby closed". Miksi ***ussa hostin vaihtoa ei voi tapahtua peliaulassa?Nyt siirryn kyllä pelailemaan Dragon Age: originia pidemmäksi aikaa. Sen verran on alkanut sylettämään tuo IW:n tarjoama verkkopeli-infrastruktuuri.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En tiedä, pelissä varmaa joku bugi. Harmi, kyllähän sut nyt olis pitäny kovasta työstä emblemillä palkita.

Sain tänään uudestaan nuken ku tiimi oli häviöllä, ja oon nyt yli 61 lvl joten sain sen emblemin ja samalla tuli uus killstreak, 42

Huomasin tänään, en ollu aiemmin huomannu näitä javelin nyyppiä mut tänään, KOKO AJAN niitä tuli saatana joka aukosta joku brittiki veti 2.0 statsit jollai javelin glitchillä ai että otti pannuun

ACR silul on kova ase
 
Ylös Bottom