Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sain tänään uudestaan nuken ku tiimi oli häviöllä, ja oon nyt yli 61 lvl joten sain sen emblemin ja samalla tuli uus killstreak, 42

Huomasin tänään, en ollu aiemmin huomannu näitä javelin nyyppiä mut tänään, KOKO AJAN niitä tuli saatana joka aukosta joku brittiki veti 2.0 statsit jollai javelin glitchillä ai että otti pannuun

ACR silul on kova ase

Jaahas ja EVO voisi lopettaa tuon nukeilla hehkuttamisen täällä...KETÄÄN ei kiinnosta missä,miten,milloin sait nuken tai mitenkä lähellä nuke oli jossakin kentässä. Eiköhän kaikki tule sen turhuuden näkemään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sain tänään uudestaan nuken ku tiimi oli häviöllä, ja oon nyt yli 61 lvl joten sain sen emblemin ja samalla tuli uus killstreak, 42

Huomasin tänään, en ollu aiemmin huomannu näitä javelin nyyppiä mut tänään, KOKO AJAN niitä tuli saatana joka aukosta joku brittiki veti 2.0 statsit jollai javelin glitchillä ai että otti pannuun

ACR silul on kova ase

Joo, älä ihmettele, jos postilaatikosta löytyy kantee sinua vastaan esimerkiksi turhan paskan jauhamisesta ja erityisesti sen korostamisesta erityisen erikoisen kiehtovan suurella tavalla. Menee niin pahasti offtopikkiin joka ikinen viesti, kun tarkoituksena on keskustella pelistä eikä sinun ydin myrkytyksistäsi.

En tiedä onko hehkutukselle ja yleiselle leijailuille oma ketju, mutta etsi sellainen, vaikka ei olisi. Annan nyt vaikka sellaisen yleisen vinkin, että älä kallista päätäsi, meinaan korvista saattaa valua litroittain nestettä. Siitä toki löydät enemmän tietoa mm. täältä: Virtsa – Wikipedia

Minua ei yleisesti ärsytä ihmiset niin paljon foorumeilla, että menisi hermo, mutta toi menee jo vähän yli. Olen luultavasti kateellinen sun killstreakeille tai luultavasti yli 5:n KDR:lle. EVO nikki kuvaa hyvin sun foorumipostailun taitoja, jotka eivät siis ole niin kadehdittavat, jos et vielä löytänyt punaista lankaa postaukseni takaa.

Edit:
Servut toimivat nyt pirun hyvin, kun pääsee pohjoismaalaisille servuille. Tällaiset kun löytyisi edeltäjä pelistä niin jaksaisi publaakin vääntää todella usein.

Edit2:
Ei mua oikeesti ärsytä juurikaan, pakko vaan vähän herätellä. Ei brittiteinien sankarina oleminen ole lopulta mitään hirveän antoisaa hommaa, uskoisin. Nauti toki "he is god" kommenteista, jos ne todella tuottavat sinulle tyydytystä. :)

Edit3:
Toki tämänkin oli melko pahasti sitä offtopikkia...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Naurettavinta mitä näkyy on kun ihmiset listaavat omaan PSN kommenttiinsa saatujen Nukejen yhteismäärän. Sellaisia näkynyt ihan vain "muutama".
Itse tosin en ole vielä kertaakaan nähnyt kenenkään saavan saatika käyttävän nukea ja oon kyllä ihan kiitollinen ettei ole tarvinnut huutaa mikkiin sitä kirosanojen tulvaa :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kylläpäs täällä porukka kehuu itteensä.tähän välii pieni maapinnalle palautus.jos ton evon nikki codissa on MW2FIN niin ihmettelen mistä sä noit streakkeja saat. satuttiin tossa olemaan yks päivä samassa pelissä,ja kas kummaa ukko hävis pelistä kesken:)erän lopputuloksen kaikki varmaan arvaakin:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kylläpäs täällä porukka kehuu itteensä.tähän välii pieni maapinnalle palautus.jos ton evon nikki codissa on MW2FIN niin ihmettelen mistä sä noit streakkeja saat. satuttiin tossa olemaan yks päivä samassa pelissä,ja kas kummaa ukko hävis pelistä kesken:)erän lopputuloksen kaikki varmaan arvaakin:)

Mitä helvettiä miten niin lähdin kesken oltiin samassa pelissä sää olit ekana ja mää tokana kyl mä ny muistan

miten niin streakkeja onko se ny paha jos välillä saa niitä.. etkö sä oo koskaan saanu streakkia vai?
hyvä tulla tänne tulla puhumaan paskaa toisesta kun ei edes pidä paikkaansa oon kerran ollu sun kans pelissä ja en lähtenyt kesken ku olin kamun kaa samas partys muistan sen pelin
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo, älä ihmettele, jos postilaatikosta löytyy kantee sinua vastaan esimerkiksi turhan paskan jauhamisesta ja erityisesti sen korostamisesta erityisen erikoisen kiehtovan suurella tavalla. Menee niin pahasti offtopikkiin joka ikinen viesti, kun tarkoituksena on keskustella pelistä eikä sinun ydin myrkytyksistäsi.

En tiedä onko hehkutukselle ja yleiselle leijailuille oma ketju, mutta etsi sellainen, vaikka ei olisi. Annan nyt vaikka sellaisen yleisen vinkin, että älä kallista päätäsi, meinaan korvista saattaa valua litroittain nestettä. Siitä toki löydät enemmän tietoa mm. täältä: Virtsa – Wikipedia

Minua ei yleisesti ärsytä ihmiset niin paljon foorumeilla, että menisi hermo, mutta toi menee jo vähän yli. Olen luultavasti kateellinen sun killstreakeille tai luultavasti yli 5:n KDR:lle. EVO nikki kuvaa hyvin sun foorumipostailun taitoja, jotka eivät siis ole niin kadehdittavat, jos et vielä löytänyt punaista lankaa postaukseni takaa.

Edit:
Servut toimivat nyt pirun hyvin, kun pääsee pohjoismaalaisille servuille. Tällaiset kun löytyisi edeltäjä pelistä niin jaksaisi publaakin vääntää todella usein.

Edit2:
Ei mua oikeesti ärsytä juurikaan, pakko vaan vähän herätellä. Ei brittiteinien sankarina oleminen ole lopulta mitään hirveän antoisaa hommaa, uskoisin. Nauti toki "he is god" kommenteista, jos ne todella tuottavat sinulle tyydytystä. :)

Edit3:
Toki tämänkin oli melko pahasti sitä offtopikkia...

kunhan vaan ohimennen mainitsin et se challenge ei tullut ku en ollu unlockannu sitä et tiedoks muille HUOH.. eikä toi mun nuke ollu viestin pääasia vaan valitin siitä javelinista

hah hah mitä helvetin tyydytystä pitäskö mun olla vai käyttämättä nuke jos saan sen? joo ens kerralla täytyyki tehdä niin kiitti neuvosta sit en ookka sankari vaan oon koko joukon paskin pelaaja
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kunhan vaan ohimennen mainitsin et se challenge ei tullut ku en ollu unlockannu sitä et tiedoks muille HUOH.. eikä toi mun nuke ollu viestin pääasia vaan valitin siitä javelinista

hah hah mitä helvetin tyydytystä pitäskö mun olla vai käyttämättä nuke jos saan sen? joo ens kerralla täytyyki tehdä niin kiitti neuvosta sit en ookka sankari vaan oon koko joukon paskin pelaaja

Sä se et vaan tajuu?

On muuten hemmetin koukuttava peli. Turpaan tulee ja ehkä yhden tapon saan vastustajien viittä vastaan, mutta hauskaa on ja sitten kun joltain pääsee hengen viemään niin väkisinkin nousee hymy perseeseen. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tosiaan, tuo EVOn lesoominen on jo niin säälittävää...

sais olla vähemmän noita leveleitä että pääsis nopeemmin prestigelle:D onkohan tässä lähiaikoina tulossa jotain tupla XP viikonloppua...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Millonkohan tuo launcher glitchi korjataan. Alkaa pikkuhiljaa kyrsimään. Onko kellään tietoa millon alkaa map packeja ilmestyä. Vai ilmestyykö ollenkaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt vaan odotellaan kuka heitää ekana legendaarisen "No otetetaan 1v1 ja katotaan kumpi on parempi" :D

Piristää kummasti päivää tämä ketju. Tekeekin mieli pistää pleikka päälle ja mennä pelamaan. Tämä edellinen tieto todennäköisesti kiinnostaa yhtä paljon kuin se että "sain äsken estatessa 27-5 statsit ja EMPpi jäi yhen päähä omgzor!1111"

PS: En tiedä onko aina ollut huonoa tuuria, mutta aina kun olen pelannut näitten "uuber-ownaajien" kanssa samalla servulla SD:ssä ootte läheny joko ekan tai viimeistään tokan kuoleman jälkeen. Selvästikin olette onnistujatyyppiä, mutta jätetään ne hehkutukset vähän vähemmälle ettei me huono-osaiset tulla kateellisiksi. Siitähän nämä kaikki valitukset johtuvat, eikö niin?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

toi on kans ihan älyttömäm säälittävää lähteä pelistä pois kun ei pärjää.. monesti käyny silleen, ku pelataan klaanin kans että kaikki vastustajat on lähtenyt pois. useesti nää random suomalaisetkin lähtee menemään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

hah hah mitä helvetin tyydytystä pitäskö mun olla vai käyttämättä nuke jos saan sen? joo ens kerralla täytyyki tehdä niin kiitti neuvosta sit en ookka sankari vaan oon koko joukon paskin pelaaja

Ei nuo Nuket nyt niin ihmeellisiä ole vaikka niin saatat luulla... Muut vaan eivät hae huomiota täällä foorumilla kirjoittamalla joka pelin statseja ja kuinka lähelle jäi nuke tai kuinka monta nukea käytti jne jne :rolleyes:

Millonkohan tuo launcher glitchi korjataan. Alkaa pikkuhiljaa kyrsimään. Onko kellään tietoa millon alkaa map packeja ilmestyä. Vai ilmestyykö ollenkaan.

Siinä joulun jälkeen muistaakseni
E: niin siis map packit joulun jälkeen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitenkäs tuo vaikuttaa johonkin turnaukseen? Jos haluaa pilata accuracynsä niin antaa pilata, selvästikkin itseäsi vain harmittaa kun olet huonompi rankkinen kun kerran jo bännejä heille olet jakamassa ;)

Joo no ehkä siinä raivonpuuskan vallassa tuli kirjotettua mitä syvimpiin aivosoluihin tuli.. Tuota tummennettua tekstiä en tosin ymmärrä... Mulle on ihan sama onko mun K/D ratio 0,45 vai 3,89. En mä tätä peliä K/D ration tai minkään rankin takia pelaa. Ja jos meinasit rankkeina niitä leveleitä, niin enpä niistäkään välitä vaikka joku jo vetäisi viidettä prestigeä tuolla kusetustaktiikalla. Kyllähän niitä leveleitä kertyy jos pelaa paljon enemmän. ;)

Mutta asiaaaa... Minusta tuo päivitys on loistava! Aina löytyy itsellä ainakin matsit nopeasti ja mikä parasta: kertaakaan ei ole lagannut päivityksen jälkeen! Hyvä IW! :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt laitetaan tämän ketjun postaukset ruotuun:

1. Keskustellaan pelistä, ei yksittäisistä pelaajista tai heidän tekemisistään.
Kanssapelaajien arvostelu tai suoranainen haukkuminen loppuu nyt. Henkilökohtaisuudet eivät kuulu ketjun antiin, eikä muutenkaan fiksuun toimintaan millään foorumilla.

2. Itsekehuskelut ja muut leijumispostailut pois, jos niiden takaa ei löydy muuta funktiota.

Omista hienoista suorituksista taistelutantereella voi toki kertoa, mutta rajansa hehkuttelullakin. Yleisellä tasolla mehuttelu on sen sijaan ookoo, jos pääosissa on vaihteeksi joku muukin kuin minä, minä ite tai vain minä.

3. Sisältöä mukaan postauksiin.
Aina voi pysähtyä hetkeksi miettimään oman viestinsä tasoa. Jos tuloillaan on parin sanan mittainen iskulause tai muu hetken mielijohteesta tapahtuva oraalipuklautus, niin jättäkää se postaamatta. Koitetaan panostaa siihen mitä kirjoitetaan ja tuoda taistelutovereillekin kiinnostaa luettavaa.

--> Jos teettää jollakulla vaikeuksia pysyä näiden raamien sisäpuolella, niin ylläpito järjestää samantien henkilökohtaisen kuljetuspalvelun foorumin ulkopuolelle + virallinen huomautus perään. Simple as that. Paljon ei pyydetä asialliseen keskusteluun, joten koettakaa hitusen skarpata.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

onko teillä käynyt niin että kill streak tulee pienellä viiveellä tai muutaman tapon myöhässä? Itse pelasin wastelandia, tapoin ensin 5 ja sain Predatorin jolla tapoin kolme, sitten ammuin yhde vihollisen ja sain pawe lowin. pawe low tappoi muutaman ja aloin miettimään että missäs se chopper gunner oikeen viipyy, kävin siinä pawe lowin ampuessa tappamassa yhden vihollisen ja sain sen chopper gunnerin, mielestäni pawe low oti kyllä tarpeeksi monta tappoa chopper gunneriin.??
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

toi on kans ihan älyttömäm säälittävää lähteä pelistä pois kun ei pärjää.. monesti käyny silleen, ku pelataan klaanin kans että kaikki vastustajat on lähtenyt pois. useesti nää random suomalaisetkin lähtee menemään.

Kuka helvetti haluaa ottaa 6-0 turpaan, jos voi vaihtaa servua ja pelata tasapuolisemmin. Mä ainakin lähden heti vetämään jos vastapuoli on yhtä klaania, ei niitä vastaan randomsakilla voi pärjätä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos nyt klaanina haluaa dominoida ottakaa clan tagit pois niin kukaan ei tiedä että olette klaani.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Osa meistä on vanhoja SOCOM-pelaajia vuosien takaa. Siellä yleinen "sosiaalinen" kontrolli piti huolen hyvistä käytöstavoista. Suomalaiset omilla servuillaan illasta toiseen ja ei ollut varaa tärvätä nimeään. Vahvoja persoonia löytyi silti kyllä, väriä antamaan. Tarpeeton suun soitto, peleistä tappion alta karkaamiset ja nuubituubeihin sortumiset loistivat yleensä näissä peleissä poissaolollaan. Niiden tilalla oli hyvä henki ja yhteinen sopimus pelisäännöistä. Toivottavasti myös tässä mennään vähän enemmän siihen suuntaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kuka helvetti haluaa ottaa 6-0 turpaan, jos voi vaihtaa servua ja pelata tasapuolisemmin. Mä ainakin lähden heti vetämään jos vastapuoli on yhtä klaania, ei niitä vastaan randomsakilla voi pärjätä.

Jos oikein kunnolla tulee päin pläsiä, niin kokeile eri pelityylejä, skarppaa tai edes yritä pysyä hengissä. Siis tarkoitan ota se erityisen vaikeana ja haasteellisena harjoituksena. Minusta on ihan rehtiä pelata edes peli loppuun ja vaihtaa servua vasta sen jälkeen jos meinaa turhaantuminen iskee. Ei yhden matsin aikana voi pelihousut revetä. Enkä nyt sanoisi, että olis huono idea yrittää seurata sitä miksi über-vastapuoli on niin über.

Nyt muutes kun ollaan enimmäkseen skandeissa servujen suhteen, niin on alkanut tuleen noita turpakäräjä matseja enemmän ja toisaalta myös vajaita matsejakin juuri sattuneesta syystä. Tuo tyhjien paikkojen täyttö voisi edes toimia nopeammin. Vajaat kentälliset on kyllä rasittavia "seek & destroy" -kenttien ympäri juoksuja.
 
Ylös Bottom