Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mä en kanssa ymmärrä tuota thermal sightiä ollenkaan. siitä ei ole mitään haittaa, pelkkää hyötyä. näkee kaikki vihollisetkin jotka ovat ruohon seassa maastoutuneena.
Esim. tuo silu + sniper on hyvin balanssissa. jos käyttää äänenvaimenninta, niin tehot putoaa melkein kokonaan pois. mutta hyvänä puolena on ettei nät vihollisen kartalla. HC muoto on sitten asia erikseen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitenköhän ton saa unlockattua ton emblemin, mis on toi cod nelosen kymppi prestige pyörivänä? Näin sen meinaan yhellä ja mun mielest se on ehk toisiks hienoin emblem niin ois kiva saada se

jaa ny löytyki netistä pitää tehdä joku spectre IV challenge mäpä meenkin kattomaan millanen se challenge on

Mitäs tuossa challengessä pitää tehdä. Enpä nyt löytänyt yht äkkiä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitäs tuossa challengessä pitää tehdä. Enpä nyt löytänyt yht äkkiä.

En löytänyt omista challengeista, joten aukeaa luultavammin prestigen jälkee, en tiedä tarvitseeko useamman prestigen. "Spectre I" on 50 tappoa AC130-pommikoneella.

Kyseisen sivun mukaan challenge ei tarvitse prestigeä, mutta itseltä sitä ei löydy joten.. Tai sitten pitää ostaa lasit ja katsoa uudelleen. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En löytänyt omista challengeista, joten aukeaa luultavammin prestigen jälkee, en tiedä tarvitseeko useamman prestigen. "Spectre I" on 50 tappoa AC130-pommikoneella.

Kyseisen sivun mukaan challenge ei tarvitse prestigeä, mutta itseltä sitä ei löydy joten.. Tai sitten pitää ostaa lasit ja katsoa uudelleen. :)

Olis kyllä siisti saaha tuo. Kun tässä tuo viimesen prestigen merkki on tommonen kolikko, kun taas nelosessa on tuo kunnon merkki.
Tosin ei vielä ole lähelläkään kymppi prestige, kun vasta ekalla ollaan menossa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olis kyllä siisti saaha tuo. Kun tässä tuo viimesen prestigen merkki on tommonen kolikko, kun taas nelosessa on tuo kunnon merkki.
Tosin ei vielä ole lähelläkään kymppi prestige, kun vasta ekalla ollaan menossa.

500 tappoo ac-130 pommikoneella, tohon en rupee yhden emblemin takia..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Öö siis miten killstreakit on nyt niin urpoja? Ite ainaki armotta raiskaan vihun spawnia publa peleissä ( ja matseissa :D ), toki myös objectivea siten että saa kunnon xp:t. Miksei voisi repiä kunnon xp määriä saamalla mahdollisimman paljon tappoja, kun etenkin partyn kanssa pelatessa on selvää että se voitto sieltä tulee?

Hehe, jo takavuosina tuollaista kutsuttiin "respahuoraksi". :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja suurinpiirtein kaikilla pelaajilla tavallisessa muodossa on toisena perkkinä esim.Stopping power taikka lightweight

Minä olen ilmeisesti se poikkeus sääntöön, koska minulla on yleensä Cold-Blooded käytössä lentovehkeiden takia - olen tosinnut harkinnut tekeväni ns. sisäkarttoja (kuten Skidrow) varten classin, jossa sen tilalla on juurikin S-Power.

Muuten, mitä järkeä tuossa Scramblerissä on? Eihän siitä ole kuin haittaa?

Tästä täysin samaa mieltä. Minulle on tullut vastaan ehkä viisi kertaa kaveri jolla on tuo päällä ja neljä kertaa se on vain aiheuttanut kuoleman käyttäjälleen - sen ainoan poikkeuskerran meni ns. reisille sen takia kun etsin vihua tutkan sumenemisen avulla enkä tajunnut että heppuhan käkkikin talon katolla ja se ampui sieltä tyhjää nurkkaa ihmettelevää tolloa niskaan :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hahah, tavallaan hajos, ku näki suomalaisen kymppi prestigen yhessä pelissä.. No siellähän oli tietenkin ghost ja kumppanit.. Ku ammuin jonkun niistä S&D:ssä nii rupes sanoo että vähä mä oon paska pelaamaan ja sitte sano et toi on säälittävää katot jotain hbs:sää.. ja kaikkee muuta paskaa väänsivät mm. mun nickistä

No omat on huvinsa jollakin jos haluu ampua johonki suojaan KOKO ajan.. Ei periaattees vois ollenkaan pelata mitään muuta kun ampua suojaan ku kuukauden peli ollu jo hyllyllä
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hahah, tavallaan hajos, ku näki suomalaisen kymppi prestigen yhessä pelissä.. No siellähän oli tietenkin ghost ja kumppanit.. Ku ammuin jonkun niistä S&D:ssä nii rupes sanoo että vähä mä oon paska pelaamaan ja sitte sano et toi on säälittävää katot jotain hbs:sää.. ja kaikkee muuta paskaa väänsivät mm. mun nickistä

No omat on huvinsa jollakin jos haluu ampua johonki suojaan KOKO ajan.. Ei periaattees vois ollenkaan pelata mitään muuta kun ampua suojaan ku kuukauden peli ollu jo hyllyllä

no pitääkö tommosen vajakin käytöksen vaikuttaa suhun jotenkin? antaa toisten pelaa niinkun pelaa. pupla on pupla, pelaatko sä puplaa siinä mielessä et ei perkele nyt on sitten näytön paikka? :cool: ei siinäkään mitään väärää ole tietysti. Ite pelaan suurimman osan ajasta itekseen ffa:ta ja pistän meneen rokki soiden ilman peliääniä, siinä on sitä fiilistä MUN mielestä! ei paljoo kiinnosta vaikka joku tuubittaa mut kumoo tai vetäsee nurkkakämpistä selkään. ainoo mikä kyrsii on cleimooret. :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Miten minusta tuntuu että suomalaiset kämppii muuten ihan älyttömästi tässä pelissä... Tietysti kaikilla ei ole maanlippua näkyvissä tai sitten kiinnitän vaan enemmän huomiota suomalaisiin, mutta kyllä nyt 2 päivää peräkkäin on ollut semmosta huoraamista dominationissa, että kyllä on kyllä suoraan sanottuna menny hermot :rolleyes: Ei kai pitäs ihan näin tosissaan ottaa tätäkään peliä...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ei se vaikuttanutkaan :D kaverin kaa naurettiin ku kyseisellä ghostilla oli tyyliin statsit 1 tappo 3 kuolemaa :D luuli olevansa niin kova tyyppi
Sen kerran ku oon sun kanssa samassa pelissä ollut, sä istuit omassa respassa HBS:n kanssa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sen kerran ku oon sun kanssa samassa pelissä ollut, sä istuit omassa respassa HBS:n kanssa.

Hyvin nöyryyttävä viesti. Itellä aina puskee höyryä korvista ku näkee jollain S&D:ssä heartbeat sensorin, omasta mielestä jotenki niin.... säälittävää? Onneksi kuitenki löytyy ninja perkki, millä turvautua tältäki paholaisen tuotokselta. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aah, nyt tuntuu että on löytänyt juuri ne 'omat aseet', ja uudistanut niitä kunnolla. Tänään tunsin itteni tosi hyväksi kun oli monessa matsissa tapot tyyliin 17-4 jne :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Miten minusta tuntuu että suomalaiset kämppii muuten ihan älyttömästi tässä pelissä... Tietysti kaikilla ei ole maanlippua näkyvissä tai sitten kiinnitän vaan enemmän huomiota suomalaisiin, mutta kyllä nyt 2 päivää peräkkäin on ollut semmosta huoraamista dominationissa, että kyllä on kyllä suoraan sanottuna menny hermot :rolleyes: Ei kai pitäs ihan näin tosissaan ottaa tätäkään peliä...

Jep.
Sama on tullut todettua itsekin.
Päivityksen jälkeen kun on enemmän suomalaisia peleissä on kämppimisen, norbotuubin ja 1887-akimbon määrä lisääntynyt rajatta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jopas oli turhauttava sabotaasi peli.. 5 puolusti omaa tukikohtaa ja minä hyökkäsin yksin... oli jopa yks FIN tunnuksella oleva omalla puolella.

Lopputulos tuskin on vaikea arvata.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Miten minusta tuntuu että suomalaiset kämppii muuten ihan älyttömästi tässä pelissä... Tietysti kaikilla ei ole maanlippua näkyvissä tai sitten kiinnitän vaan enemmän huomiota suomalaisiin, mutta kyllä nyt 2 päivää peräkkäin on ollut semmosta huoraamista dominationissa, että kyllä on kyllä suoraan sanottuna menny hermot :rolleyes: Ei kai pitäs ihan näin tosissaan ottaa tätäkään peliä...

Tän oon kyl itekki huomannu.. mieluummin sitä pelaa niiden brittiteininen kanssa, ku suomalaisten.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

1887-akimbon määrä lisääntynyt rajatta.
Tämä on harvinaisen totta. En nyt nimeltä mainitse mutta ihan vaikka meikän kaverilistalta lähtien äijät istuu SD:ssä talon kulmassa ja oottaa Model87 akimbojen kera siellä. Säälittävää?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olen samaa mieltä muiden kanssa, sillä pätsin jälkeen kämppimiminen on lisääntynyt. Nyt ei tee edes mieli pelata, kun koko ajan kuolee selkään tai nurkkaan...
 
Ylös Bottom