Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sellainen pieni pointteri vielä tähän väliin liittyen tuohon killcamiin. Olen huomannut, että monesti näyttää siltä, että minä olen se joka ampuu ensimmäisenä, mutta killcam näyttääkin, että vihu ampui ensimmäisenä. Laginko piikkiin tämä nyt menee. Ärsyttävää siltä kantilta, että johan tuossa alkaa epäilee omia skillsejä kun kerta toisensa jälkeen on avannut tulen ennen vihollista (vaikkei todellisuudessa näin olekaan, vai onko?) ja silti kuollut ensimmäisenä.

Teistä muista en tiedä ,mutta päivityksen jälkeen itselleni käy mainitsemallasi tavalla melekinpä poikkeuksetta, vaikka yhteys 4 palkkia näyttäiskin. Voi luultavasti johtua megan nettiyhteydestäni. Pilannut nykyisin täysin cod-fiilikset tuon umpipaskan pelinhakujärjestelmän kanssa!

Zeims: Sillä erotuksella, että Cod 4:n näytti rehellisesti yhteyden tason, eikä 4 palkilla tuollaista pahemmin tarvinnut kokea!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

niin no taktisuudella tarkotin lähinnä 6 partyy, eipä siellä publalla pysty mitään järkevää pelii pelaan,


Mitä väliä killstreakeilla sun muilla akimbo makimboilla jos oma jengi voittaa.ei haittaa yhtään vaikka vastustajalla ois 100 tappoo. edelleenkin sanon että pelatkaa partyssa niin siinä on sitä peli iloa.aina sillon ku yksin pelaan niin yleensä TDM,mut partyssä sitten niitä objectice muotoja.

lagi se on joka ratkasee,ei aseet ei cämpperit eikä killstreakit


Edelleenkin MW2 on aivan loistava peli.

JOS EI ONNISTU,NIIN YRITÄ UUDESTAAN:)

ai niin ei siihen killcamii kannata aina luottaa,ei sekään aina paikkaansa pidä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aseiden äänet on täs parhaimmillaan ku äänet bugaa, niin mahtavan kuuloisia on noi aseet just silloin. Toisaalta ei muuten ole kiva pelaa kun ei kuule latauksia,askeleita,eikä mitään muutakun aseiden paukutuksen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olenko se vain minä, kun tuntuu että noi mapit pyörii ihan miten sattuu? Sama saattaa tulla pari kertaa peräkkäin ja tiettyjä mappeja ei pääse juuri koskaan pelaamaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olenko se vain minä, kun tuntuu että noi mapit pyörii ihan miten sattuu? Sama saattaa tulla pari kertaa peräkkäin ja tiettyjä mappeja ei pääse juuri koskaan pelaamaan.

Sama ongelma täälä,rust mappia oon päässy pelaamaan yhen kerran.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä ei kykkiminen kiinnosta tässä pelissä. UMP+Silencer, Maraton, Lightweight ja ninjalla juoksentelee vihujen kylkeen/selkään ja rankaisee. Tällä hetkellä lempi setti.

Akimbo pappahaulikoista vielä sen verran, että olen edelleen sitä mieltä, että millä tahansa assault riffle/smg/lmg setillä saa parempia tuloksia, kuin noilla haulikoilla. Miksi se niin sylettää, että on vihdoin haulikot joilla voi jopa pärjätä? Eikä vain silleen että "vähän läpällä heilun nyt näillä metrin kantavilla metallin palasilla".

Ja pitää sanoa, että peli ilo tuplaantunut kun olen saanut houkuteltua serkun ja kaverin CODin pauloihin. Sieltä nelosesta asti kun pelannut yksin :eek: ja sen huomannut, että ei edes tuubimiehet ärsytä, kun pelaa porukassa?! Jännää...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olenko se vain minä, kun tuntuu että noi mapit pyörii ihan miten sattuu? Sama saattaa tulla pari kertaa peräkkäin ja tiettyjä mappeja ei pääse juuri koskaan pelaamaan.

Muuten en ole pannut merkille, mutta sitä ainakin tapahtuu Ground Warissa että ensiksi tulee jokin kartta TDM:nä ja heti sen perään saman kartan Domination-versio.

Yksi juttu mikä ihmetyttää: lobbyssa usein puolen tusinaa tyyppiä huutelee kuorossa isoon ääneen vihaavansa seuraavaa karttaa ja kieltäytyvänsä pelaamasta sitä, mutta kun katsoo sitä 'vote to skip' -äänestystä, niin siellä on vain jokin 2/10 ääntä?

Eivätkö ne ole huomanneet sitä äänestysmahdollisuutta vai tuulettavatko vain huvikseen ikeniään?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sama ongelma täälä,rust mappia oon päässy pelaamaan yhen kerran.

Sama juttu itsellä! Tuota Rustia oon kerran TDM:ssä päässyt kokeilemaan ja aika ahdastahan siellä oli kun 12 jamppaa pistää haisemaan. Itseasiassa Rustissa tuntui saavan jopa pikku paniikkia aikaiseks kilven kanssa heiluessa kun tilaa ei ole nimekskään.

Ja tuosta Model -87 akimbosta vielä. Kieltämättä hieman ärsytti kun alkoi noita janttereita tulla vastaan. Noita tussareita käyttäessä ei paljoa tähtäämisestä tarvi huolehtia mutta jokainen tyylillään. Vaikka kantamaakin tuntuu jonkin verran löytyvän niin ei nuo mutkat nyt ylivoimaisia ole. Sisätiloissa ja sokkeloissa nuo tappaa kuin Raid mutta tarviiko sitä esim sniperin kanssa joka nurkkaa luututakaan.. :D

Itsellä ei ole tuo -87 vielä auki mutta pari kertaa oon lainannu niitä "kaverilta" kun sillä ei enää ollut niille käyttöä. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hei noista kartoista kun on nyt puhetta niin onkos nuo kaikki pelattavissa Dominationissa:confused: Nimittäin nyt tuli tarkastettua että mitäs kaikkee sieltä löytyy. Sub base, wasteland ja rust on sellaisia mitä en ole edes nähny:) Kuitenkin 25 tuntia dominationia tullu talsittua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hei noista kartoista kun on nyt puhetta niin onkos nuo kaikki pelattavissa Dominationissa:confused: Nimittäin nyt tuli tarkastettua että mitäs kaikkee sieltä löytyy. Sub base, wasteland ja rust on sellaisia mitä en ole edes nähny:) Kuitenkin 25 tuntia dominationia tullu talsittua.

Kyllähän Sub base, ja Wasteland löytyy Dominationista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hei noista kartoista kun on nyt puhetta niin onkos nuo kaikki pelattavissa Dominationissa:confused: Nimittäin nyt tuli tarkastettua että mitäs kaikkee sieltä löytyy. Sub base, wasteland ja rust on sellaisia mitä en ole edes nähny:) Kuitenkin 25 tuntia dominationia tullu talsittua.

Ground warissa tulee Sub base ja Wasteland aika usein.
Ground war on siis 18 pelaajan TD ja Domination.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jep kun vähän puhdisti silmiä ja katto karttoja uudestaan niin onhan noi tullut. Eli ainoot mitkä jääneet näkemättä' niin Rust ja rundown
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jep kun vähän puhdisti silmiä ja katto karttoja uudestaan niin onhan noi tullut. Eli ainoot mitkä jääneet näkemättä' niin Rust ja rundown

Rust on niin pieni kenttä, että ei se sovi Ground Wariin, itse tänään kerran pelasin sitä TDM, ja normaalisti tulee FFA:ssa vastaan.

Rundown:sta en osaa sanoa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itselläs näytti olevan tänään aivan prkleen hauskaa vetää Javelin glitchil S&D:tä? Parin yrityksen jälkeen poistuitkin sitten servusta vähin äänin. Aivan älytöntä toimintaa... Jospa alkaisit todenteolla harkita mitä kirjottelet.

hah hah se oli mun kaveri se oli kyläs lyödäänkö vetoa

En tiie kuvittelenko, mutta huomasin että toi model 1887 akimbo haulikko. Niin ei oo enää niin tehokas kun ennen, eli tyyliin ampuu kilometrin päähän sinnepäin niin vihu kuolee, tänään ihmettelin että ei kuole äijät enää, ei edes läheltä aina. Tai sitten olin jo näin aamuyöstä sen verran väsynyt että ammuin mihin sattuu:)
Et oo ainoo joka ton huomas.. netis oli video ku yks ampu tolla modelilla sielt afghanin snipupaikast sinne alas niin koitin ite samaa niin ei millään..
Omasta mielestä päivityksen mukana on tuubitukset lisääntyny huomattavasti.. mun mielestä cämpitään saman verran kun ennenkin
Minkä takia snipereistä on tehty tehottomia lussuja? Esim koitan barrettia silun kans stopparil.. Ei tuu yhtään mitään.. Melkein jokaseen vihuun pitää ampuu 2 panosta ennenku ne kuolee.. Onks noi damaget nois aseis vähän oudosti? ampuu ACR:n kans ilman stopparii ni se on sama ku ampuis stopparin kans, aika typerää
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Et oo ainoo joka ton huomas.. netis oli video ku yks ampu tolla modelilla sielt afghanin snipupaikast sinne alas niin koitin ite samaa niin ei millään..

Sitten ku ens kerran katot sen videon hiukan tarkemmin huomaat ettei se koskaan edes osunut siihen, vaan toine kaveri vei tapon.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

hah hah se oli mun kaveri se oli kyläs lyödäänkö vetoa


Et oo ainoo joka ton huomas.. netis oli video ku yks ampu tolla modelilla sielt afghanin snipupaikast sinne alas niin koitin ite samaa niin ei millään..
Omasta mielestä päivityksen mukana on tuubitukset lisääntyny huomattavasti.. mun mielestä cämpitään saman verran kun ennenkin
Minkä takia snipereistä on tehty tehottomia lussuja? Esim koitan barrettia silun kans stopparil.. Ei tuu yhtään mitään.. Melkein jokaseen vihuun pitää ampuu 2 panosta ennenku ne kuolee.. Onks noi damaget nois aseis vähän oudosti? ampuu ACR:n kans ilman stopparii ni se on sama ku ampuis stopparin kans, aika typerää

Säälittävää, itse en olisi sellaisen tyypin kaveri joka klitsaa. :rolleyes:

WaW:ssa tuli aikoinaan ilmeisesti joku pieni päivitys (ei ladattava), jonka johdosta pulttiaseet olivat tehokkaampia rautatähtäimellä, sama voi olla nyt kyseessä, en tiedä, en ole kokeillut.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuommonen päivitys olis hyvä, et Intervention olis vähän tehokkaampi kun muut sniput. M21:llä voi vaa rämpyttää R1, niin ei se edes haittaa vaikka ei kuolisi ekalla, koska siinnä ei ole rekyyliä.

Ainut snipu mitä käytän on tuo Intervention.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En ainakaan huomannut lukeneeni, että täällä olisi kerrottu miten löytää Nukea kämppivät tyypit vaikka heillä olisi kaiken maailman Cold Bloodedit ja Ninjat. Voin toki kertoa miten, mutta en tiedä alkaisivatko jotku täällä valittamaan sitten siitä, että heidät tulla joka kerta tappamaan kun he ovat jossain mapin reunalla Chopper gunnerin ohjaimissa. Mutta tosi tyydyttävää hommaa se on kun ne kämpperit käydään listimässä, kun heillä on tappo vaille Nukesta. Toki toinen vaihtoehto on vain ampua Harrieri tai Chopper gunner alas, mutta jos jostain syystä ei löydy stingeriä takataskusta niin tämä keksimäni(?) keino auttaa rankista riippumatta(toki on hyvä omistaa Marathon ja Cold Blooded).

Mainittakoon vielä, että Nuke kämpperin pitää käyttää eka killstreak tai viimestään Chopper gunner.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En ainakaan huomannut lukeneeni, että täällä olisi kerrottu miten löytää Nukea kämppivät tyypit vaikka heillä olisi kaiken maailman Cold Bloodedit ja Ninjat. Voin toki kertoa miten, mutta en tiedä alkaisivatko jotku täällä valittamaan sitten siitä, että heidät tulla joka kerta tappamaan kun he ovat jossain mapin reunalla Chopper gunnerin ohjaimissa. Mutta tosi tyydyttävää hommaa se on kun ne kämpperit käydään listimässä, kun heillä on tappo vaille Nukesta. Toki toinen vaihtoehto on vain ampua Harrieri tai Chopper gunner alas, mutta jos jostain syystä ei löydy stingeriä takataskusta niin tämä keksimäni(?) keino auttaa rankista riippumatta(toki on hyvä omistaa Marathon ja Cold Blooded).

Mainittakoon vielä, että Nuke kämpperin pitää käyttää eka killstreak tai viimestään Chopper gunner.

Älä nyt viitti, ei meitä kiinnosta.... No ei vaiskaan, vitsi vitsi. Kerro nyt mitä olet saanut päähäsi.:confused:

Tuo nuke on kyllä niin turha varsinkin dominationissa, ettei kukaan varmaan pistä pahakseen vaikka koko touhun ottaisi pois. Chopper gunnerista puhumattakaan. Sen jälkeen kun koko pelin ajan on ollut kaksi lippua tiimillä ja ajoittain kolme, vie nukettaja voiton juuri ennen oman tiimin voittoa. Sitten listasta katsoo että jahas herra nukettaja veti 100-3 statsilla. Olo on kuin Japanilaisella Hirosimassa.


Ja tuosta kenttien ilmestymisestä. Peliä on jo tullut tahkottua paljon, mutta vasta eilen tuli TDM:ssä rust vastaa. Mitä hemmettiä? Ovatpa olleet servut rullalla. No nyt pätsäysten jälkeen löytyy melko hyvin alle 50ms pingillä matsit. Kummasti alkanut peli luistamaan. K/D ratio noussut hetkessä 0.2 pykälää ja tarkkuus 7%. Ei siinä, että noilla arvoilla mitään teen, mutta mielenkiintoista havaita hiihtäneensä tervassa. Meinaan ennen pätsejä oli servunhaku ihan päin honkia. Nyt on toiminut todella hyvin ja nopeasti. Tosin tiettyjä pelimuotoja ei helpolla löydy alle 50ms.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Minkä takia snipereistä on tehty tehottomia lussuja? Esim koitan barrettia silun kans stopparil.. Ei tuu yhtään mitään.. Melkein jokaseen vihuun pitää ampuu 2 panosta ennenku ne kuolee..

Ota hyvä mies se silu pois siitä niin johan kaatuu yhdestä kudista!!!
 
Ylös Bottom