karpaasi
Well-Known Member
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
Teistä muista en tiedä ,mutta päivityksen jälkeen itselleni käy mainitsemallasi tavalla melekinpä poikkeuksetta, vaikka yhteys 4 palkkia näyttäiskin. Voi luultavasti johtua megan nettiyhteydestäni. Pilannut nykyisin täysin cod-fiilikset tuon umpipaskan pelinhakujärjestelmän kanssa!
Zeims: Sillä erotuksella, että Cod 4:n näytti rehellisesti yhteyden tason, eikä 4 palkilla tuollaista pahemmin tarvinnut kokea!
Sellainen pieni pointteri vielä tähän väliin liittyen tuohon killcamiin. Olen huomannut, että monesti näyttää siltä, että minä olen se joka ampuu ensimmäisenä, mutta killcam näyttääkin, että vihu ampui ensimmäisenä. Laginko piikkiin tämä nyt menee. Ärsyttävää siltä kantilta, että johan tuossa alkaa epäilee omia skillsejä kun kerta toisensa jälkeen on avannut tulen ennen vihollista (vaikkei todellisuudessa näin olekaan, vai onko?) ja silti kuollut ensimmäisenä.
Teistä muista en tiedä ,mutta päivityksen jälkeen itselleni käy mainitsemallasi tavalla melekinpä poikkeuksetta, vaikka yhteys 4 palkkia näyttäiskin. Voi luultavasti johtua megan nettiyhteydestäni. Pilannut nykyisin täysin cod-fiilikset tuon umpipaskan pelinhakujärjestelmän kanssa!
Zeims: Sillä erotuksella, että Cod 4:n näytti rehellisesti yhteyden tason, eikä 4 palkilla tuollaista pahemmin tarvinnut kokea!