Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olipa tänään huvittava matsi. Eksyin S&D servulle, jossa 10v pikkupojat ammuskeli vain riot shieldiin. Ei tarvinnut kuin seurata jotain tiimiläistä ja löysi helpon uhrin riot shieldin kanssa käkkimässä. Ensimmäisen kierroksen jälkeen statsit 5-0 :D. No siinä ne kakarat alkoivat heittämään kaikkea "WTF, a**hole noob". Ei voinut kuin hymyillä. No jokainen tavallaan :D.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

siis mitä tää 1.5 patchi nyt sitte korjaa? en löytäny mistään kattavaa listaa korjauksista...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tähän peliin pitäis tehdä tonne team deathmatchiin (jota ite siis useimmiten pelailen) alajaoiksi vielä tactical ja run&gun..
Sais nuo kämppijät pelata omaa jännää peliään kun joutuu katselemaan kokoajan kriittisesti omaa asemaansa suhteessa muihin kämppimestoihin jne.

Sais mun puolesta vaikka saada tuplapisteet kyseisestä pelimuodosta, mutta itse pidän enemmän siitä singahtelevasta pelityylistä missä mennään pää kolmantena jalkana ja toivotaan että vastaantulija kuolee ennen itseään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo nyt menee todella hermot tohon Javelin glitchiin..

No omat on huvinsa jollakin jos haluu ampua johonki suojaan KOKO ajan.. Ei periaattees vois ollenkaan pelata mitään muuta kun ampua suojaan ku kuukauden peli ollu jo hyllyllä

Itselläs näytti olevan tänään aivan prkleen hauskaa vetää Javelin glitchil S&D:tä? Parin yrityksen jälkeen poistuitkin sitten servusta vähin äänin. Aivan älytöntä toimintaa... Jospa alkaisit todenteolla harkita mitä kirjottelet.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En kyllä tajua mitä järkeä tuota javelin glitchiä on edes käyttää? Tänään tuli ensimmäinen glitcheri vastaan ja yllätys yllätys... Suomalainen! Kyseinen tyyppi oli samalla puolella kanssani ja tuli sen peliä välillä seurattua kun se juoksi aina vihuja päin HQssa ja lähti pelistä statsein 10-30... Onko tuossa mitään järkeä??? :confused: No jokainen pelaa peliä omalla tavallaan.... :p Nykyään publalla kun pelaa niin lähes kaikki kämpperit/gl miehet ovat suomalaisia... :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joopa.

Pari päivää olen nyt pelannut tätä ja täytyy kyllä sanoa, että on täysin erilaista menoa verrattuna COD4:ään. Ensinnäkin tuntuu, että joko aseet ovat kaikki ylivoimakkaita tai sitten healthia on pelaajilla vähemmän. Kuitenkin, TDM muistuttaa kaikkinensa enemmänkin HTDM:ää kuin normi TDM:ää (vertaa esim COD4:n TDM:ään). Pelaajan heikko kunto pakottaa nyt ottamaan suojaa (=kämppimään) enemmän ja tätä monet pelaajat harrastavatkin turhan innokkaasti. Ei ole kiva kun huomattuaan oman pelin vihdoin saaneen jonkinlaisen rytmikkyyden kuoleekin jonkun ruohikon seassa enemmän kuin puolet peliajasta viettävän pelaajan luotiin. Tuohon vielä sellaiset kivat avut kuin Thermal Vision, Heartbeat Sensor ja mitä muita niin pataan ropisee. En kuitenkaan valita, onhan minullakin mahdollisuus noihin edellämainittuihin (ja muihinkin) apuihin kokemuksen karttuessa.

Tämän huomattua mun täytyneekin muuttaa omaa taktiikkaa enemmän muiden pelaajien kaltaiseksi ja pudottaa se COD4:sta minuun juurtunut päätön ramboilu kokonaan pois ja hyväksyä se fakta, että sillä tyylillä kuolo korjaa nopeammin kuin ehtii kissaa sanoa.

Helvetin hyvä peli kyllä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joopa.

Pari päivää olen nyt pelannut tätä ja täytyy kyllä sanoa, että on täysin erilaista menoa verrattuna COD4:ään. Ensinnäkin tuntuu, että joko aseet ovat kaikki ylivoimakkaita tai sitten healthia on pelaajilla vähemmän. Kuitenkin, TDM muistuttaa kaikkinensa enemmänkin HTDM:ää kuin normi TDM:ää (vertaa esim COD4:n TDM:ään). Pelaajan heikko kunto pakottaa nyt ottamaan suojaa (=kämppimään) enemmän ja tätä monet pelaajat harrastavatkin turhan innokkaasti. Ei ole kiva kun huomattuaan oman pelin vihdoin saaneen jonkinlaisen rytmikkyyden kuoleekin jonkun ruohikon seassa enemmän kuin puolet peliajasta viettävän pelaajan luotiin. Tuohon vielä sellaiset kivat avut kuin Thermal Vision, Heartbeat Sensor ja mitä muita niin pataan ropisee. En kuitenkaan valita, onhan minullakin mahdollisuus noihin edellämainittuihin (ja muihinkin) apuihin kokemuksen karttuessa.

Tämän huomattua mun täytyneekin muuttaa omaa taktiikkaa enemmän muiden pelaajien kaltaiseksi ja pudottaa se COD4:sta minuun juurtunut päätön ramboilu kokonaan pois ja hyväksyä se fakta, että sillä tyylillä kuolo korjaa nopeammin kuin ehtii kissaa sanoa.

Helvetin hyvä peli kyllä.

Itse asiassa tuolla "ramboilullakin" pärjää ihan hyvin tässä pelissä, kunhan pääsee face-to-face vastakkain vastustajan kanssa. On meinaan tullut todettua monesti, että nämä kämppääjät ovat tositilanteessa aivan surkeita ampujia ja ne tiputtaa 9/10:stä, kun tulevat naama edellä vastaan.

Ihan hauskaa on myös seurailla joidenkin sankareiden menestystä servuilla kun pelaa. Itse kurkistan aika usein sitä killcamia ja hauskaa on nähdä, kun se nurkassa hbs:n ja tähtäimen kanssa kykkivä kierroksen loputtua onkin sitten statseilla 2/5, kun itse on 5/2 :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ehkä oli pientä alkukankeutta, mutta aluksi luulin, että rynniminen COD4 tyyliin on mahdotonta. Olen tietysti harrastanut sitä koko ajan, mutta nyt se jopa tuottaa tulosta, ump 45+silu onkin melkeinpä paras yhdistelmä itselleni. Kentästä riippuen sitten sleight of hand tai maraton. Nyt pikkuhiljaa alkaa oppia myös niitä vakio kämppimispaikkoja, joten on helpompaa mennä napsimaan ilmaisia päänahkoja.

Estate, Favela ja Terminal taitaa olla suosikkimappeja. Kaikki aika tiiviitä ja vauhdikkaita.
Inhokkeja ovat Sub Base ja Karachi. Nuo kaksi skippaan aina kun mahdollista. Loput ovat sitten fiilisten mukaan joko hyviä tai ärsyttäviä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kummallista tämä camppimisestä valittaminen. Jos joku camppää, niin eiköhän se kaveri kuole heti ensimmäiseks kun pääsee respaamaan takasin. Tietyissä kentissä cämpperit kaiken lisäks kulminoituu tietyille samoille paikoille, joten joka ikisen pelaajan pitäis ne nurkat osaa katsoa ilman mitään mutinoita. Kaiken lisäks nää kentät on semmosia, että missään kentässä ei ole mitään ylivoimasta camppipaikkaa kenellekään.

Mun mielestä ihan tarkkasilmäisyydestä kiinni ja maltista, eli taidosta. Kun ite on kuollu ja seuraat jonkun pelaamista hetken ennen respaamista niin aika päätöntä juoksua monilla tuo pelaaminen on. Siinä ei tähtäin liiku mahdollisiin vihollisen olinpaikkoihin sillä hetkellä kun pitäisi. Silloin vasta aletaan ihmettelemään, että oliko siellä ikkunassa joku kun sieltä sinut ammuttiin. Yksi yleisimmistä paikoista tuntuu olevan Skidrow-kerrostalokentän toisen joukkueen alotuspaikan vasemmalla puolella oleva iso ikkuna siellä ylhäällä. Kaikki tietää. Ite sieltä voi losotella saman ukon monta kertaa, eikä se vieläkään tajua? Koomista jopa.

Ehkä ne on juuri näitä pelaajia jotka näistä camppereista valittaa? Eli ei niin taidokkaita pelaajia.

Itse jopa innostun jos joku cämppää. Tietää ainakin mistä vihollisen löytää. Ja mikä parasta, liikkuva cämpperi! Ai ai, taidokas liikkuva cämpperi, siinä sitä on metsästämistä. :D

Ja tossa oli puhetta, että äijät kuolee helpommin ja että se pakottaa camppäämään. Niin omalla kohdalla ainakin tappoja tulee ihan samalla tavalla liikun miä vähä tai paljon.

Jatkakaa keskustelua, tätä on mielenkiintosta seurata. Itseäni tässä pelissä ei tällä hetkellä häiritse mikään muu kuin tuo ylitehokas vanhan ajan haulikko. Ehkä siihenkin tulee muutos seuraavassa päivityksessä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kummallista tämä camppimisestä valittaminen. Jos joku camppää, niin eiköhän se kaveri kuole heti ensimmäiseks kun pääsee respaamaan takasin. Tietyissä kentissä cämpperit kaiken lisäks kulminoituu tietyille samoille paikoille, joten joka ikisen pelaajan pitäis ne nurkat osaa katsoa ilman mitään mutinoita. Kaiken lisäks nää kentät on semmosia, että missään kentässä ei ole mitään ylivoimasta camppipaikkaa kenellekään.

Juu, mutta tuntuu toisinaan hiukan turhauttavalta tappaa yks kun on seuraava nurkan takana..Esimerkiksi Estatessa kaikki siellä alavajalla/ympäristössä.
Mikäs sen mukavampaa, kuin syntyä kartanoon ja kiertää pisintä mahdollisinta kautta kämpperin kimppuun..
Ei mua yks siellä täällä häiritse, mut kun koko tiimi on jossain pitkällään, niin ei oo kivaa.. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Niin kuin olen jo aiemminkin todennut, itseäni eivät cämpperit häiritse kuin niissä pelimuodoissa, joissa on jokin selkeä paikka johon cämpperi voi tähtäimensä asettaa. Eli tarkoitan lähinnä Dominationia, Sabotagea ym. Näissä peleissä valitettavan usein vastaan tulee kavereita, jotka eivät missään nimessä ota lippua/pommia haltuun vaan jäädään piiloon kyttäämään kunnes joku paikalle saapuu...
Noh peliä voi pelata monella tapaa, itse tykkään run&gun-meiningistä, jossa ei niin ratioista välitetä vaan taistellaan jokaisesta lipusta ja pommista niin paljon kuin miehestä irti lähtee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En tiie kuvittelenko, mutta huomasin että toi model 1887 akimbo haulikko. Niin ei oo enää niin tehokas kun ennen, eli tyyliin ampuu kilometrin päähän sinnepäin niin vihu kuolee, tänään ihmettelin että ei kuole äijät enää, ei edes läheltä aina. Tai sitten olin jo näin aamuyöstä sen verran väsynyt että ammuin mihin sattuu:)

Sitten vielä pieni kommentti tohon kämppimieen, riippuu ihan millaisia pelaajia ym, mutta on kyllä huomattavan paljon vähemmän kämppimistä mitä oli esim kun peli julkaistiin. Nyt kun tyypit jo osaa jonkun verran ja tietää paikat. Tietenkin aina joukkoon mahtuu pari HBS, Thermal, Raketti, Putkimies kämppereitä.

Eniten ottaa päähän kyl se Estate mappi, siis se jossa on se mökki ja kasvihuone, riippu tietenkin pelimuodost. Mut esim FFA ja Team Deathmatchis kaikki aina majoittuu sinne mökille pitää jotain ihme tupareita. Sit koko sota on vaan sielä talossa!

Kyllä tässä pelissä hyvin pärjää ns ''Ramboilemalla'' kuhan vaan alkaa oppii ne tietyt reitit sekä löytää omat suosikki aseet/perkit ja yleensä ne kämpperit istuu koko päivän sielä samassa paikassa, niin aina sieltä voi sit käydä hakee sen sieltä. Välillä kyl naurattaa että vaikka olen kyseisen grillaajan hakenut sieltä jo 5 kertaa, niin se silti menee takaisin sinne.

Noi HBS matkatelkkarit ovat loppujenlopuks aika turhia vaikka tyypeil onkin se, ei ne yleensä edes osaa tulkita sitä. Möllöttää vaan sitä ruutua ja jotain punaisia pisteitä ihmettelevät, siinä vaiheessa jo äijä on napsittu kun se hoksaa et ai tossako se punainen piste oli.

Eli siis, olen sitä mieltä että turha noista kämppereistä välittää, ne eivät pelissä pärjää eikä niitä oikeesti sielä niin hirveen paljon ole. Joten ''Ramboilu'' on edelleen se paras tapa!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mikäs tuossa HBS:ssä ärsyttää.itse käytän aina välillä sitä.moni ei ymmärrä ninjaa vielä käyttää.lipulle ku menee niin voi sensorista tarkistaa onks ketää cämppimässä.. tää peli on tehty vain enemmän taktisemmaksi. noi killcamit on kyl hauskoja välil kattoo. muutaman kerran tyypin kanssa 1vs1 tilanteessa kaveril nappi pohjas ja ase osottelee välil kattoa ja välil lattiaa niin henki iteltä lähti:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mikäs tuossa HBS:ssä ärsyttää.itse käytän aina välillä sitä.moni ei ymmärrä ninjaa vielä käyttää.lipulle ku menee niin voi sensorista tarkistaa onks ketää cämppimässä.. tää peli on tehty vain enemmän taktisemmaksi. noi killcamit on kyl hauskoja välil kattoo. muutaman kerran tyypin kanssa 1vs1 tilanteessa kaveril nappi pohjas ja ase osottelee välil kattoa ja välil lattiaa niin henki iteltä lähti:)

Millähän tavoin? Laitteella joka paljastaa sulle missäpäi on tai mistä suunnasta vihollinen tulee, ellei se käytä ninjaa ja välillä silloinkin? Killstreakit? Rajattomast naatteja, valoja, tuubeja ja/tai claykkoja? Vai mikä tässä on sellaista joka lisää taktisuutta? Kilpi?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Millähän tavoin? Laitteella joka paljastaa sulle missäpäi on tai mistä suunnasta vihollinen tulee, ellei se käytä ninjaa ja välillä silloinkin? Killstreakit? Rajattomast naatteja, valoja, tuubeja ja/tai claykkoja? Vai mikä tässä on sellaista joka lisää taktisuutta? Kilpi?
Samaa mieltä limpun kanssa.Peli on tehty niille ketkä tykkää istuskella mielummin nurkassa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo en tiedä taktisuuden lisäämisestä, mutta ymmärrän kyllä Jaminkin pointin, varsinkin jos käyttää HBS:ää aggressiivisesti eikä vain pystytä telttaa johonkin nurkkaan.

Itse olenkin tehnyt classin nimeltä 'Camper Bane', jonka otan käyttöön kun nurkissakykkijät alkavat rasittaa kentässä liikaa. Käytännössä TAR + HBS + FMJ ja perkkeinä Blingin lisäksi Ninjaa ja Kylmää Verta. Tuolla sitten viimeksi nähdyn leiriytyjän suuntaan ja kun tarkka suuntima on saatu niin luotia seinän läpi tai kranua/flashia huoneeseen ja täysvaippaa viimeistelyyn.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

MW2:lla ei vissiinkään ole pelihaku threadia vielä ? Joten kysympä täältä olisikohan jtn klaaneja jotka huolisi kohtalaista pelaajaa leipiinsä :p Voihan sitä vaikka tulla muutamaan harkkamatsiinkiin kattelemaan miten homma alkaisi pelittämään. Mikki löytyy :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sellainen pieni pointteri vielä tähän väliin liittyen tuohon killcamiin. Olen huomannut, että monesti näyttää siltä, että minä olen se joka ampuu ensimmäisenä, mutta killcam näyttääkin, että vihu ampui ensimmäisenä. Laginko piikkiin tämä nyt menee. Ärsyttävää siltä kantilta, että johan tuossa alkaa epäilee omia skillsejä kun kerta toisensa jälkeen on avannut tulen ennen vihollista (vaikkei todellisuudessa näin olekaan, vai onko?) ja silti kuollut ensimmäisenä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sellainen pieni pointteri vielä tähän väliin liittyen tuohon killcamiin. Olen huomannut, että monesti näyttää siltä, että minä olen se joka ampuu ensimmäisenä, mutta killcam näyttääkin, että vihu ampui ensimmäisenä. Laginko piikkiin tämä nyt menee. Ärsyttävää siltä kantilta, että johan tuossa alkaa epäilee omia skillsejä kun kerta toisensa jälkeen on avannut tulen ennen vihollista (vaikkei todellisuudessa näin olekaan, vai onko?) ja silti kuollut ensimmäisenä.

Kyllähän tuo pingin piikkiin meni nelosessakin :p
 
Ylös Bottom