Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
En tiie kuvittelenko, mutta huomasin että toi model 1887 akimbo haulikko. Niin ei oo enää niin tehokas kun ennen, eli tyyliin ampuu kilometrin päähän sinnepäin niin vihu kuolee, tänään ihmettelin että ei kuole äijät enää, ei edes läheltä aina. Tai sitten olin jo näin aamuyöstä sen verran väsynyt että ammuin mihin sattuu
Sitten vielä pieni kommentti tohon kämppimieen, riippuu ihan millaisia pelaajia ym, mutta on kyllä huomattavan paljon vähemmän kämppimistä mitä oli esim kun peli julkaistiin. Nyt kun tyypit jo osaa jonkun verran ja tietää paikat. Tietenkin aina joukkoon mahtuu pari HBS, Thermal, Raketti, Putkimies kämppereitä.
Eniten ottaa päähän kyl se Estate mappi, siis se jossa on se mökki ja kasvihuone, riippu tietenkin pelimuodost. Mut esim FFA ja Team Deathmatchis kaikki aina majoittuu sinne mökille pitää jotain ihme tupareita. Sit koko sota on vaan sielä talossa!
Kyllä tässä pelissä hyvin pärjää ns ''Ramboilemalla'' kuhan vaan alkaa oppii ne tietyt reitit sekä löytää omat suosikki aseet/perkit ja yleensä ne kämpperit istuu koko päivän sielä samassa paikassa, niin aina sieltä voi sit käydä hakee sen sieltä. Välillä kyl naurattaa että vaikka olen kyseisen grillaajan hakenut sieltä jo 5 kertaa, niin se silti menee takaisin sinne.
Noi HBS matkatelkkarit ovat loppujenlopuks aika turhia vaikka tyypeil onkin se, ei ne yleensä edes osaa tulkita sitä. Möllöttää vaan sitä ruutua ja jotain punaisia pisteitä ihmettelevät, siinä vaiheessa jo äijä on napsittu kun se hoksaa et ai tossako se punainen piste oli.
Eli siis, olen sitä mieltä että turha noista kämppereistä välittää, ne eivät pelissä pärjää eikä niitä oikeesti sielä niin hirveen paljon ole. Joten ''Ramboilu'' on edelleen se paras tapa!