Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Antaa niiden haxata jos haluavat. Ei mua haittaa, jos joku hackilla vetää haluamansa merkin (kyllä, kaikki on mahdollisia), kun eivät jaksa publaa pelata. Itse jäin tokalle prestigelle ja ihan tyytyväinen olen tähän tähteen, että tuskin lähden sitä sitä 7/9 haxaamaan.

:D En tajuta mitään tästä viestistä ja olen mukamas peliveteraani. Online-juna taisi jo mennä.. :p

Pelasin nelosta varmaan enemmän kuin kukaan muu suomalainen, ja loppusuoralla sitä vaan toivoi että voi kun olis vielä prestigeitä niin sais keräillä kaikkea kamaa ja challengeita niin piristyis tää publankin pelaaminen. Varmaan uudessa CoDissa käy jossain vaiheessa samoin. Jään varmaankin tähän kolmosprestigelle ja klikkailen niitä auki aina kun haluan vaihtelua peliin.

En ymmärrä tuota "etuilua" ja esim. EVOn edustamaa peer pressure -ilmiötä, mutta minä olenkin vanha ja nykynuoret ovat minulle mysteeri.

Joo aika käsittämätöntä settiä tulee EVO:lta... Saa näkemään punaista tuommonen.. :mad:
Itse olen erittäin jyrkästi vastaan kaikkea ziittaamista ym. kusetusta vastaan. Ihan sama vaikuttaako se muiden pelaamiseen, mutta silti ottaa aivoon kuunnella tuollaista.. :rolleyes:

Sen verran on nuo kaikki cheattaajat pilannu meikäläisen pelikokemusta! Tulee vähän offtopiccia, mutta PSP aikoina pelasin Medal of Honour: Heroes 1 ja 2 paljon ja olin jopa Euroopan TOP10 rankingissa. MUTTA SITTEN, peli täyttyi kaiken maailman speed hacksaajista yms. ja koko peli oli täysin pilalla. Molemmissa peleissä siis sama juttu. Tämä oli yksi pääsyy siihen miksi myin koko pspn.. :(

Harmittaa vain tuommoiset epäreilut keinot, joita valitettavan moni tuntuu himoitsevan. Syvästi toivon, että IW osaa tehdä tästä semmoisen pelin, että hacksaajille ja muille selllaisille ei löydy tilaa. Nyt tähän peliin on päässyt yhä enemmän sisään ja uuden prestigen kun aloitin niin olo on kuin uudesti syntyneellä... =D Meinasi jo usko loppua koko peliin ja oli jo menossa myytäväksi..

Itse ainakin tulen vetämään viimeiseen prestigeen saakka REILULLA tyylillä. Ei mua ne pääkallokolikot yms. kiinnosta, mutta jokainen prestige saa lisäämään yritystä yhä enemmän ja enemmän. Onko muuten vielä tietoa, että mikä se viimeisen prestigen mullistava asia on? :)

Mitä se sua liikuttaa ja kyllä mulla on pakko olla se pääkallo kolikko! Aina kun ajattelen että jään jollekkin prestigelle niin ei siinä mene kuin viikko niin olenkin jo "vahingossa" painanut prestige nappulaa.

Edit: Nyt olen 1 prestigellä lvl 70 enköhän sille taida kuitenkin jäädä, ens vuonna julkaistaan uusi medal of honor joka toivottavasti pyyhkii MW2:lla lattiaa (noh siihen ei kyllä edes paljon vaadita)

Edit 2: Eikö IW oppinut mitään mw:stä, että laittaa save tiedostot lukkoon ettei niitää pääse kopioimaan.

Aiajajajai, ootte te hauskoja! Ensin paljastetaan, että juuri muuta vapaa-ajalla ei tehdä kuin pelataan MW2:sta ja seuraavassa lauseessa haukutaan peli maanrakoon "q se on niin pa5ka ja sillee! Mikä tahansa on parempi".. :D
Mielestäni oon pelannut paljon kun level on n. 50..

Haxattu on ja jos banaania tulee niin sitten tulee. Tämän tiesin hyvin kun haxin mutta eihän tota publaa jaksa millään niin mulle ihan sama minkälainen turri siinä nimen eessä pyörii.. on muuten aika helevetin ruma toi kolikko. Plz ei mitään "***** haxeri!" yms. ryöpytyksiä näistä mun tekosista seuraavissa viesteissä.

eilen tuli taas vastaan näitä 10 prestige kavereja muutamia kappaleita,ei ny nimee mainita. mutta tyyppin peli oli ihan kuraa:) eikä noi model 1887 mun mielestä paljoa haittaa pelissä tee.silloin tällöin tulee joku tyyppi joka osaa käyttää niitä,muuten kyllä aika paljon nuubeja jotka käytää kyseisii aseita.

pieni bugi taas eilen pelissä.voitettiin domination matsi ja sain siitä matsista best player tdm challengen ja 5 tdm voittoo challengen.että niinku hä?

Aiajajajai, ootte te hauskoja! Ensin paljastetaan, että juuri muuta vapaa-ajalla ei tehdä kuin pelataan MW2:sta ja seuraavassa lauseessa haukutaan peli maanrakoon "q se on niin pa5ka ja sillee! Mikä tahansa on parempi".. :D
Mielestäni oon pelannut paljon kun level on n. 50..

Jos lukisit noita mun aikasempia kommentteja huomaisit että mulla ei ollut onlinessa mitään ongelmaa vaan kaikki tapahtui päivityksen jälkeen jolloin pelin online menetti mielenkiintonsa. Medal Of Honorin moninpeliä taas puolestaan työstää DICE jolta ei yhtään huonoa peliä ole ulos tullut, joten mw2:n rökittäminen ei ole haaste eikä mikään. Sinä se vasta hauska ootkin HIHIHI! Missä kohtaa sanoin että mikä tahansa on parempi? Saa ne muiden viestit lukea ajatuksenkin kanssa.

Haxattu on ja jos banaania tulee niin sitten tulee. Tämän tiesin hyvin kun haxin mutta eihän tota publaa jaksa millään niin mulle ihan sama minkälainen turri siinä nimen eessä pyörii.. on muuten aika helevetin ruma toi kolikko. Plz ei mitään "***** haxeri!" yms. ryöpytyksiä näistä mun tekosista seuraavissa viesteissä.

Öööh, selitätkö tyhmälle miksi haxasit, jos nimen edessä olevalla merkillä ei ole väliä? Ei vaan pysty ymmärtään.

Viisasta jengii ootte kyl jos meette häxäämää jonnekki lvl 10 prestigee.. :D Maksakaa vaa se 70e siit et haxaatte about 5minsas sinne huippuu.
Ihan överiks menee koko touhu oikeesti.. Eka kaikki javelinglitchit, ase glitchit.. Haxataa tonne lvl 10 prestigee ja koht varmaa lennetää tuol ilmas ja mennää jollai 1000xspeedil.

Kämppereille hyvä guide http://www.youtube.com/watch?v=u91LVZiYsuk

Alkaa menettämään mielenkiintonsa tämän threadin lukeminen hiljalleen. Sällit vaan tappelee ja tahallaan ymmärretään toisen viestit väärin ja show on pystyssä. Sitten kun aihe taas palautuu itse peliin niin halutaan tietää kuinka haxataan yms.

En tarkoita, että kaikki kirjoittelevat näin mitä sattuu. On myös viestejä, joita on oikeasti mukava lukea ja joissa on jotain sisältöäkin.

Mutta toivonpa, että useammin kykenisi lukemaan tässä threadissä viestit loppuun asti.

pieni bugi taas eilen pelissä.voitettiin domination matsi ja sain siitä matsista best player tdm challengen ja 5 tdm voittoo challengen.että niinku hä?

Eli pelasit Groud Waria etkä huomannut että pelimuoto olikin TDM ja tuli kämpittyä koko matsi :rolleyes: :) Noh bugejahan löytyy tästä pelistä, se on jo tiedossa...

EVO, oikeesti ei jaksais lukea noita sun kirjoituksia. '' Mäkin ku muutki kaverit ja sillee...''. Naurettavaa toi toiminta sun osalta, ei mitään järkeä noissa kirjoituksissa. Kaikki on niin läpinäkyvää mitä sä kirjotat. '' Se oli mun kamu lyödääks vaik vetoo '', '' haluisin tietää miten toi xiitti tehdään, vaikka en kyllä sitä niikö käyttäs kuhan vaan ohjeet ois niikö annettu mut en mä sitä sillee käyttäs'' sit seuraavas viestissäs '' no kylmä sitä kokeilisin johki 3-4 prestigeen kun en ite saa sitä expaa niistä matseista koska en osaa pelata jne ''...

( Y )

Öööh, selitätkö tyhmälle miksi haxasit, jos nimen edessä olevalla merkillä ei ole väliä? Ei vaan pysty ymmärtään.

Hmm.. eipä tohon mitään järellistä syytä ole mutta eipä paljoo haittaakaan.. olis hyvä että vois kokonaan ottaa sen merkin vaan pois.. ihan turhia tollaset kun ei noista prestigeistä edes aseita pystynyt unlockaamaan..

Rakas joulupukki! En paljon tänä jouluna materiaalin perään ole, vaan toiveeni ovat semmoisia jotka ei pakettia tarvitse. Ekana haluaisin että EVO sais tapaninpäivään asti bannit KFIN foorumille. Menee muuten joulufiilis.

Toiseksi tahtoisin että oppisin pelaa kuin nää hullut nukettajat, MUTTA ei kuitenkaan niin hyvin että olisin täällä keulimassa.

Sit joku title ja emblemi kans. Oon nähny kerran accident pronen ja se ois ykkösvaihtoehto. Koska mulla on ensiapukurssi käyty. ;)

Sit kyl mä villasukatkin tarvin. Mut tuo oikeat, virtuaaliset ei oikein lisää katu-uskottavuutta.

Ps. Haxaajille risuja!

Rakas joulupukki! En paljon tänä jouluna materiaalin perään ole, vaan toiveeni ovat semmoisia jotka ei pakettia tarvitse. Ekana haluaisin että EVO sais tapaninpäivään asti bannit KFIN foorumille. Menee muuten joulufiilis.

Toiseksi tahtoisin että oppisin pelaa kuin nää hullut nukettajat, MUTTA ei kuitenkaan niin hyvin että olisin täällä keulimassa.

Sit joku title ja emblemi kans. Oon nähny kerran accident pronen ja se ois ykkösvaihtoehto. Koska mulla on ensiapukurssi käyty. ;)

Sit kyl mä villasukatkin tarvin. Mut tuo oikeat, virtuaaliset ei oikein lisää katu-uskottavuutta.

Ps. Haxaajille risuja!

accident pronen saat ku hyppäät sen 30ft ja kuolet tai sit se oli se 15ft etkä kuole... muistaakseni.

No haxaajat kertokaapas mitä avautuu kymppi prestigelt?
Jos ei mitään mullistavaa niin se on 7 tai 9 mille jään kympille mennään sit ku ei enää muuten jaksa pelaa.

Viisasta jengii ootte kyl jos meette häxäämää jonnekki lvl 10 prestigee.. :D Maksakaa vaa se 70e siit et haxaatte about 5minsas sinne huippuu.
Ihan överiks menee koko touhu oikeesti.. Eka kaikki javelinglitchit, ase glitchit.. Haxataa tonne lvl 10 prestigee ja koht varmaa lennetää tuol ilmas ja mennää jollai 1000xspeedil.

Kämppereille hyvä guide YouTube - DA FIRST 3 MINUTES OF COD MW 2 IN DA EYES OF DA CAMPER

Hahahaha
Nua haxaajat on noita 12-18 vuotiaita pentuja jotka ei ole koskaan maksaneet yhtään mitään omalla rahalla.
Sisällä ennen "Ihan varmaan on omaa rahaa kun sain mummulta riparilahjks"

Hienoahan se on että on peli täynnä 10-prestigen adhd energiajuoma ahdettuja tissiposkia kiljumassa mikkiin pelin jälkeen kun ovat ottaneet useamman kerran terästä keuhkoihinsa allekirjoittaneelta. Etenkin kun lobbyssä vielä muistaa ihmetellä että menipäs niillä nyt huonosti vaikka on noin kova rankki. :eek:

Muistakaapas lapsoset sitten Derail mapissa vilkuilla aika-ajoin sinne D-Hallin päälle. Sieltä saa helppoja tappoja.

Jos lukisit noita mun aikasempia kommentteja huomaisit että mulla ei ollut onlinessa mitään ongelmaa vaan kaikki tapahtui päivityksen jälkeen jolloin pelin online menetti mielenkiintonsa. Medal Of Honorin moninpeliä taas puolestaan työstää DICE jolta ei yhtään huonoa peliä ole ulos tullut, joten mw2:n rökittäminen ei ole haaste eikä mikään. Sinä se vasta hauska ootkin HIHIHI! Missä kohtaa sanoin että mikä tahansa on parempi? Saa ne muiden viestit lukea ajatuksenkin kanssa.

Kyllä olen kommenttejasi lukenut ja silmiinpistävää on, että peli muuttuu hyvästä "täysin paskaksi" yhdessä yössä (esim. WAW). Jos sanot, että paremman pelin tekeminen ei paljon vaadi niin kyllä se voidaan ymmärtää, että melkein mikä tahansa on parempi. Kannattaa muistaa käyttää sitä kuuluisaa ajattelua myös viestien kirjoitusvaiheessa. Muutenkin tuollaisten "peli on ihan paska nykyään/IW kusee hommat" kommenttien informaatioarvo on puhdas nolla.
ps. ei ne DICEN nettipelitkään aina täydellisiä ole, muistan selvästi kuinka Bad Companyssa äijä otti aina kaksi askelta sivulle samalla kun otti yhden eteen ja tätä lagihelvettiä kesti viikkoja. Voicet eivät taida toimia tänä päivänäkään.

Nojoo asiaan. Äsken tuli vedettyä vihdoin ja viimein Spec Opsit 100% läpi. Tuntuu, että pelimuoto on jäänyt keskusteluissa melko vähälle huomiolle ja on kerrassaan LOISTAVAA viihdettä. Toivottavasti IW seuraa Treyarchin esimerkkiä ja tunkee vaikkapa muutaman uuden tehtävän karttapakettien mukaan. Tahtoo lisää! Eli jos nobot, nyypät, tuubittajat, kämpperit jne jne mistä aina nillitystä löytyy alkavat ärsyttää, niin tässä pelimuodossa on hyvä viilentää hermoja... ;)

Onkos noita Spec-Opseja mahdollisuus pelata läpi yksin? Tiedän että niitä voi yksin pelata, mutta onko sula mahdottomuus läpäistä kaikki tehtävät ilman kaveria?

Kysyn tätä siksi koska minulla ei ole ystäviä tahi sosiaalisia taitoja.

Ylös Bottom