Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mikä ase häxi? Javelinglitsit jotka on korjattu? Vai jotain ihan uutta tullut?

Ei sen pitäis haitata, jos muut on isommalla prestillä. Täysin samaa mieltä, ettei ne niitten taidot siitä mihinkään nouse. Toivottavasti eivät vielä hetkeen opi haxaan itteensä supermaneiksi.

Joo tänään näkykin jo eka pääkallo mies samalta servulta. Toivottavasti IW vaikka resetois niitten statsit, jotka on haxannu. Ei mua haittaa noi muitten merkit, mutta sais hyvän opetuksen, kun tippuu vaik sielt rehdillä ansaitulta 3 prestige merkiltä takas sinne 1 prestigeen. Semmonen olis varmaan mahdollista, mut IW varmaankin säälii sit niit 10v. pikkubrittejä. :cool:

Sonyn ja IW:n välit ei ole parhaimmat joten, jos asialle jotain tehdään siinä tulee kestämään jonkin aikaa. Samapa tuo, 10 prestige sen verran ruma, että sinne ei mennä edes rehellsellä publa pelaamisella. Mahtaa kilpiin ampujia kyrsiä tällä hetkellä hukkaan heitetyt tunnit :D.

Servut toiminu viimeset kaks päivää järkyttävän huonosti. Peli kestää 10 minuuttia ja seuravaks pääsee pelamaan saman ajan kuluttua. Näin ainakin jos partyssä on yli 2 henkilöä. Kyllä mielummin pelaan niitä jenkkejä vastaan kun en ollenkaan. No, toivottavasti jotain korjausta tulisi, taas.

Katoin sitä foorumia mis näytettiin miten haxataan 10 prestigeen, niin pystyyköhän muut kun amerikka - ja brittiläiset haxaamaan? Siin vaan luki et for UK ja for USA.. No ei sillä et ite oisin haxannu kunhan kysyin

Mikä ihmemies toi gofurgold on? On kuulemma keskinyt ton leaderboard hackin ja ton et saa 4 perkkiä ja 2 primary asetta, keksiköhän se ton prestige glitchinkin

Katoin sitä foorumia mis näytettiin miten haxataan 10 prestigeen, niin pystyyköhän muut kun amerikka - ja brittiläiset haxaamaan? Siin vaan luki et for UK ja for USA.. No ei sillä et ite oisin haxannu kunhan kysyin

"Mitenköhän tehdä pommi? Siis en itse aio tehdä kunhan kysyin."
Nää sivut on täynnä sun kirjottamia haxaus valituksia/kysymyksiä.:mad:

Mikä ihmemies toi gofurgold on? On kuulemma keskinyt ton leaderboard hackin ja ton et saa 4 perkkiä ja 2 primary asetta, keksiköhän se ton prestige glitchinkin

Ei se gofurgold nyt niitä kaikkia haxeja keksi..:rolleyes: UK tarkoittaa samalla koko eurooppa. ite tosiaan eilen testasin tota haxia vara accolle, eikä siinä mennyt kuin 5 minsaa niin oli saavutettuna 10 prestige. Vois melkein samantien Haxata ton pääaccountin niin saisi lopetettua publa pelaamisen, kun ei nykyään edes matseja löydy ilman kauheeta lagia.

Siis miten niin nykyään ei löydy matsjea ilman kauheeta lagia? Vai vitsikö toi oli, ehkä 1/10:stä pelistä lagaa. Ettei nyt vaa iskeny himo mennä sieltä mistä aita on matalin. Mun puolesta kaikki voi häxätä itteensä suoraan sinne pääkallokolikko prestigeen asti, jos se nyt jotain tyydytystä tuo. Sit pelata vaikka sitä privaa missä ei sitä lagia ole!

Siis miten niin nykyään ei löydy matsjea ilman kauheeta lagia? Vai vitsikö toi oli, ehkä 1/10:stä pelistä lagaa. Ettei nyt vaa iskeny himo mennä sieltä mistä aita on matalin. Mun puolesta kaikki voi häxätä itteensä suoraan sinne pääkallokolikko prestigeen asti, jos se nyt jotain tyydytystä tuo. Sit pelata vaikka sitä privaa missä ei sitä lagia ole!

Voisit lukea aikaisempia viestejäni, siis kaikki viive alkoi päivityksen jälkeen. Muutenkin tän publa on kustu aivan totaalisesti, haxaamisen jälkeen vois taas keskittyä täysillä privaan. Katotaan nyt miten alkaa IW:ltä bannia tulemaan.

Edit: eli tossa alemmassa viestissä kerroin jo tosta publa ongelmasta.

Luehan vaan meikäläisen aikaisempia tilityksiä. Ja jostain kumman syystä nämä alkoivat kunnolla vasta päivityksen jälkeen. Olisiko sitten niin, että ennen päivitystä sitä omasi joko hyvän tai huonon pingin, jolloin ensimmäisen tapauksessa peli luisti ja jälkimmäisen vuoksi vaihdettiin peliä. Nykyisellä pelinhakusysteemillä peli sitten hakee yhteen kaikki "lähialueen" pelaajat, jolloin yhden megan yhteyden omaava pelaaja ( eli minä), on huolimatta "hyvästä" yhteydestä armottomasti jäljessä ampumistilanteissa ja pelinhakukin lyö jostain syystä AINA keskeneräiseen peliin. Nykyisin huomannut, että liikkuvaa vihua on aika turha edes yrittää tappaa tarkoilla laukauksilla, vaan spreijaus on ainoa vaihtoehto.

Joku verkkopelaamisen infrastruktuurin ja pingien jne. enemmän päälle ymmärtävä voisi valaista asiaa. Vai onko IW vain kussut jotaintotaalisesti?

Vähän samaa olen ite miettinyt. Löytyy tosiaan 2 megan netti ja sekin wlanilla, jos ei tähän jotain korjausta tule loppuu kyllä pelaaminen. Kaikista parhaiten olen viiven huomannut siinä kun koittaa jotakuta puukottaa niin puukko ei millään meinaa tappaa. Jos joskus alkavaan matsiin pääsen niin muut ovat jo ehtineet aloittaa pelin ja itekkun pääsen respalle niin joku sankari juoksee lightweightin kanssa ja tappaa siihen paikkaan ennenkuin olen ehtinyt askeltakaan ottaa.

Ja ihan kun ilman totaa haxaamsita et pystyis täysin keskittymään privaan? Vai pitääkö siinä privassa ehdottomasti olla se pääkallokolikko! Oot siinä missä nyt oot, sit sinne lvl70 ei mee ikuisuuttaa todellakaan, sitten meet hyppelee sinne privaan täysillä.

Ja ihan kun ilman totaa haxaamsita et pystyis täysin keskittymään privaan? Vai pitääkö siinä privassa ehdottomasti olla se pääkallokolikko!

Mitä se sua liikuttaa ja kyllä mulla on pakko olla se pääkallo kolikko! Aina kun ajattelen että jään jollekkin prestigelle niin ei siinä mene kuin viikko niin olenkin jo "vahingossa" painanut prestige nappulaa.

Edit: Nyt olen 1 prestigellä lvl 70 enköhän sille taida kuitenkin jäädä, ens vuonna julkaistaan uusi medal of honor joka toivottavasti pyyhkii MW2:lla lattiaa (noh siihen ei kyllä edes paljon vaadita)

Edit 2: Eikö IW oppinut mitään mw:stä, että laittaa save tiedostot lukkoon ettei niitää pääse kopioimaan.

Vois koittaa suomiporukan kaa väsätä jtn. privaa, kun kerkeis, toi publa kun on vaan niin syvältä.

Juu ei liikuta ei, senkus meet ja häxäät sen pääkallokolikon kun kerta on pakko. Muista sit myös keskittyä siihen privaan täysillä sen jälkeen.

Juu ei liikuta ei, senkus meet ja häxäät sen pääkallokolikon kun kerta on pakko. Muista sit myös keskittyä siihen privaan täysillä sen jälkeen.

En mää sitä haxaa kun bannia tulee kuitenkin, Harmi vaan kun privassa ei saa säädettyä oikein Healttii mitenkään mieleisekseen siis mw:tä vastaavaksi. Nyt loppuu tää OT mun osalta.

En mää sitä haxaa kun bannia tulee kuitenkin, Harmi vaan kun privassa ei saa säädettyä oikein Healttii mitenkään mieleisekseen siis mw:tä vastaavaksi. Nyt loppuu tää OT mun osalta.

Perks off(tai ilman stopparia) taitaa olla aika lähellä MW1 tasoa stopparin kassa

Millä perusteella tulis bannia? IW:hän vaan menettäis suurimman osan pelaajista.. Esim ne ei ostais enää map packkia kun ne ois bannittu. Eikä varmaan ostais seuraavaa codin osaakaan
Ite aattelin jos ny vähän oisin kokeillut vaikka kirjotin että en aio kokeilla. En kuitenkaan loppuun ois menny vaan kolmoseen/neloseen ja siitä sit ylöspäin
Mut en ny kumminkaan vielä tee sitä oottelen jonkin aikaa. Tulee toisiin aatoksiin heti ku osa kamuista on jo haxannu :( Sit jos kaikki rupee haxaamaan niin sit on ite ainoo joka ei oo haxannu, mutku haluu mennä muitten mukana..

Antaa niiden haxata jos haluavat. Ei mua haittaa, jos joku hackilla vetää haluamansa merkin (kyllä, kaikki on mahdollisia), kun eivät jaksa publaa pelata. Itse jäin tokalle prestigelle ja ihan tyytyväinen olen tähän tähteen, että tuskin lähden sitä sitä 7/9 haxaamaan.

EVO, oikeesti ei jaksais lukea noita sun kirjoituksia. '' Mäkin ku muutki kaverit ja sillee...''. Naurettavaa toi toiminta sun osalta, ei mitään järkeä noissa kirjoituksissa. Kaikki on niin läpinäkyvää mitä sä kirjotat. '' Se oli mun kamu lyödääks vaik vetoo '', '' haluisin tietää miten toi xiitti tehdään, vaikka en kyllä sitä niikö käyttäs kuhan vaan ohjeet ois niikö annettu mut en mä sitä sillee käyttäs'' sit seuraavas viestissäs '' no kylmä sitä kokeilisin johki 3-4 prestigeen kun en ite saa sitä expaa niistä matseista koska en osaa pelata jne ''...

Model 1887, onko tässä ny mittää järkeä? Joka roundis vetelen semmosta yli 2.5 k/d ratioo tolla kyseisellä aseisteksulle + ninjat lightweightit yms. Nytkin tuli 500 tappoo täyteen ja 20k napsahti tilille että meinas oikein itku päästä :) S/D:ssä kokeilin niin heti tokan roundin alussa ownasin sitten koko vastustajan tiimin enkä yhtää kertaa joutunut lataa.. Oli hiljasta porukkaa sen jälkeen, overpowered shit :)

Ylös Bottom