Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Katoin sitä foorumia mis näytettiin miten haxataan 10 prestigeen, niin pystyyköhän muut kun amerikka - ja brittiläiset haxaamaan? Siin vaan luki et for UK ja for USA.. No ei sillä et ite oisin haxannu kunhan kysyin
Katoin sitä foorumia mis näytettiin miten haxataan 10 prestigeen, niin pystyyköhän muut kun amerikka - ja brittiläiset haxaamaan? Siin vaan luki et for UK ja for USA.. No ei sillä et ite oisin haxannu kunhan kysyin
Mikä ihmemies toi gofurgold on? On kuulemma keskinyt ton leaderboard hackin ja ton et saa 4 perkkiä ja 2 primary asetta, keksiköhän se ton prestige glitchinkin
Siis miten niin nykyään ei löydy matsjea ilman kauheeta lagia? Vai vitsikö toi oli, ehkä 1/10:stä pelistä lagaa. Ettei nyt vaa iskeny himo mennä sieltä mistä aita on matalin. Mun puolesta kaikki voi häxätä itteensä suoraan sinne pääkallokolikko prestigeen asti, jos se nyt jotain tyydytystä tuo. Sit pelata vaikka sitä privaa missä ei sitä lagia ole!
Luehan vaan meikäläisen aikaisempia tilityksiä. Ja jostain kumman syystä nämä alkoivat kunnolla vasta päivityksen jälkeen. Olisiko sitten niin, että ennen päivitystä sitä omasi joko hyvän tai huonon pingin, jolloin ensimmäisen tapauksessa peli luisti ja jälkimmäisen vuoksi vaihdettiin peliä. Nykyisellä pelinhakusysteemillä peli sitten hakee yhteen kaikki "lähialueen" pelaajat, jolloin yhden megan yhteyden omaava pelaaja ( eli minä), on huolimatta "hyvästä" yhteydestä armottomasti jäljessä ampumistilanteissa ja pelinhakukin lyö jostain syystä AINA keskeneräiseen peliin. Nykyisin huomannut, että liikkuvaa vihua on aika turha edes yrittää tappaa tarkoilla laukauksilla, vaan spreijaus on ainoa vaihtoehto.
Joku verkkopelaamisen infrastruktuurin ja pingien jne. enemmän päälle ymmärtävä voisi valaista asiaa. Vai onko IW vain kussut jotaintotaalisesti?
Ja ihan kun ilman totaa haxaamsita et pystyis täysin keskittymään privaan? Vai pitääkö siinä privassa ehdottomasti olla se pääkallokolikko!
Juu ei liikuta ei, senkus meet ja häxäät sen pääkallokolikon kun kerta on pakko. Muista sit myös keskittyä siihen privaan täysillä sen jälkeen.
En mää sitä haxaa kun bannia tulee kuitenkin, Harmi vaan kun privassa ei saa säädettyä oikein Healttii mitenkään mieleisekseen siis mw:tä vastaavaksi. Nyt loppuu tää OT mun osalta.
Millä perusteella tulis bannia? IW:hän vaan menettäis suurimman osan pelaajista.. Esim ne ei ostais enää map packkia kun ne ois bannittu. Eikä varmaan ostais seuraavaa codin osaakaanEn mää sitä haxaa kun bannia tulee kuitenkin, Harmi vaan kun privassa ei saa säädettyä oikein Healttii mitenkään mieleisekseen siis mw:tä vastaavaksi. Nyt loppuu tää OT mun osalta.