Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Menee hermot, joko se on mun yheyksistä kiinni tai killcamera huijaa.

Eli oikeasti alan ampumaan jotakuta niin se tappakiin mut ekana, sitten kun kattoo killcamista niin en ole edes mukamas ehtinyt ampumaan laukaustakaan. :confused: Onko toi killcam oikeasti niin buginen että näyttää mitä sattuu vai meneekö lagin piikkiin? Sitten en ole pariin päivään päässyt kertaakaan alkavaan peliin vaan jokaikinen kerta se heittää jonnekkin keskeneräiselle servulle. Muilla samoja ongelmia, vai johtuuko kaikki mun laitteista?

Luehan vaan meikäläisen aikaisempia tilityksiä. Ja jostain kumman syystä nämä alkoivat kunnolla vasta päivityksen jälkeen. Olisiko sitten niin, että ennen päivitystä sitä omasi joko hyvän tai huonon pingin, jolloin ensimmäisen tapauksessa peli luisti ja jälkimmäisen vuoksi vaihdettiin peliä. Nykyisellä pelinhakusysteemillä peli sitten hakee yhteen kaikki "lähialueen" pelaajat, jolloin yhden megan yhteyden omaava pelaaja ( eli minä), on huolimatta "hyvästä" yhteydestä armottomasti jäljessä ampumistilanteissa ja pelinhakukin lyö jostain syystä AINA keskeneräiseen peliin. Nykyisin huomannut, että liikkuvaa vihua on aika turha edes yrittää tappaa tarkoilla laukauksilla, vaan spreijaus on ainoa vaihtoehto.

Joku verkkopelaamisen infrastruktuurin ja pingien jne. enemmän päälle ymmärtävä voisi valaista asiaa. Vai onko IW vain kussut jotaintotaalisesti?

Luehan vaan meikäläisen aikaisempia tilityksiä. Ja jostain kumman syystä nämä alkoivat kunnolla vasta päivityksen jälkeen. Olisiko sitten niin, että ennen päivitystä sitä omasi joko hyvän tai huonon pingin, jolloin ensimmäisen tapauksessa peli luisti ja jälkimmäisen vuoksi vaihdettiin peliä. Nykyisellä pelinhakusysteemillä peli sitten hakee yhteen kaikki "lähialueen" pelaajat, jolloin yhden megan yhteyden omaava pelaaja ( eli minä), on huolimatta "hyvästä" yhteydestä armottomasti jäljessä ampumistilanteissa ja pelinhakukin lyö jostain syystä AINA keskeneräiseen peliin. Nykyisin huomannut, että liikkuvaa vihua on aika turha edes yrittää tappaa tarkoilla laukauksilla, vaan spreijaus on ainoa vaihtoehto.

Joku verkkopelaamisen infrastruktuurin ja pingien jne. enemmän päälle ymmärtävä voisi valaista asiaa. Vai onko IW vain kussut jotaintotaalisesti?

Vähän samaa olen ite miettinyt. Löytyy tosiaan 2 megan netti ja sekin wlanilla, jos ei tähän jotain korjausta tule loppuu kyllä pelaaminen. Kaikista parhaiten olen viiven huomannut siinä kun koittaa jotakuta puukottaa niin puukko ei millään meinaa tappaa. Jos joskus alkavaan matsiin pääsen niin muut ovat jo ehtineet aloittaa pelin ja itekkun pääsen respalle niin joku sankari juoksee lightweightin kanssa ja tappaa siihen paikkaan ennenkuin olen ehtinyt askeltakaan ottaa.

itse huomasin tänää yhden jutun. kotona mulla on 100 meganen netti ja pelit toimii enimmäkseen hyvin.olin tossa broidilla pari päivää ja sillä on kaks meganen netti.oli aivan hirveetä kuraa pelaa siellä. vaikka kaks meganen pitäs hyvin riittää mutta ei näytä riittävän. pykälät jatkuvasti punasella tai keltasella,jopa partyssä:)

itse huomasin tänää yhden jutun. kotona mulla on 100 meganen netti ja pelit toimii enimmäkseen hyvin.olin tossa broidilla pari päivää ja sillä on kaks meganen netti.oli aivan hirveetä kuraa pelaa siellä. vaikka kaks meganen pitäs hyvin riittää mutta ei näytä riittävän. pykälät jatkuvasti punasella tai keltasella,jopa partyssä:)

Mahtoikohan veljesi warettaa jotain? Jos ei, sitten yhteys on todella huono, itselläni on 2m/512kbs yhteys, ja pelaa mainiosti.

Spawnipaikka vaihtuu monessa pelimuodossa omien puolulaisten paikkojen mukaan kartalla, ni on aika epätodennäköistä et siellä SUN selän takana istutaan, usein vielä kun spawnaa johonkin syrjäiseen paikkaan. Onhan se toki vittumaista aina kun huomaa vastustajan tulevan selkään, mutta aika harvoin ne tulee heti kun on päässyt peliin mukaan.

Ei ne yleensä sun selän taakse spawnaa, ne spawnaa suoraan naaman eteen.

Kyllä noilla huonommillakin nettiyhteyksillä peli toimii moitteettomasti. Se saattaa myös johtua siitä jos broidillas on NAT-type jokin muu kuin se pitäis olla, niin saattaapi olla että välillä se tiputtaa pingin punaiseen ja keltaiseen, kuten minulla.

itellä on toi tavallinen sixaxis ohjain. ja nyt jouluna aattelin ostaa itelleni tollasen dualshock 2 tärinäohjaimen. onko kellää kokemuksia tosta? onko sama tatsi ku vanhassaki ohjaimessa? entäs onko makeempaa pelata codii tärinä päällä että sielussa tärähtää ku interventionin ruksi on pallon kohalla ;)?

itellä on toi tavallinen sixaxis ohjain. ja nyt jouluna aattelin ostaa itelleni tollasen dualshock 2 tärinäohjaimen. onko kellää kokemuksia tosta? onko sama tatsi ku vanhassaki ohjaimessa? entäs onko makeempaa pelata codii tärinä päällä että sielussa tärähtää ku interventionin ruksi on pallon kohalla ;)?

Osta nyt kuitnkin Dualshock 3 :p. Omasta mielestä DS tuntuu jämäkämmältä ja kestänyt pidempään kun sixaxis ohjaimet. Tärinä on aina kytketty pois niin en siitä osaa sanoa.

Paljon parempi. Dualshockissa on jämäkämpi ote, sixaxis on liian kevyt. Itellä kaksi molempia ja en pelaa muutakuin DS:llä, on ne todella paljon paremmat. Ja tärinät on kivat :)

Osta nyt kuitnkin Dualshock 3 :p. Omasta mielestä DS tuntuu jämäkämmältä ja kestänyt pidempään kun sixaxis ohjaimet. Tärinä on aina kytketty pois niin en siitä osaa sanoa.

joo ehkä mä kuitenki sen 3 voisin ostaa... heh typotypo :D onneks on nohevia ihmisii tääl ;)

minun mielestä taas sixasis ois parempi juurikin sen takia et on kevyempi ja tatit olivat jotenkin mukavammat kunnes aina hajoavat! dualshockit kestäny mutta selecti tahtoo jumii välil kun niin paljon noit codei tullu pelattuu ja aina pitäää olla selectii naputtamas

Voi jeesus! Menee kaikki hohto tästäkin pelistä. :(
Ite oisin just kommentoinu et miten joka pelis voi olla tyyliin 1 10 prestige. Ku katoin wins ja sit painoin kolmiota niin joka sivulla oli tyyliin 1, 10 prestige.. Mun kamukin käytti glitchiä ja kommentissa luki 10 prestige!

Muiden emblemit yms. himmelit pilaa sun pelaamisen miten, tai miten vaikuttaa itse pelaamiseen? Muuttuuko ne kusetetun levelin myötä kovemmiksi pelaajiksi, saako ne jotain ylimahtavia prestige-aseita auki, vai mikä tässä kateudessa on taustalla?

"Jee en voi enää lesota kovalla pelimäärälläni kun kuka tahansa saa samat saavutukset ilman kovaa työtä, peli on pilalla."

Tuohtumuksen jokseenkin ymmärtäisi ihmisiltä jotka ovat yrittäneet menestyä pistetilastoissa tai muuta vastaavaa, tavalliselle sunnuntaipelaajalle tuollaisen ei pitäisi tehdä mitään haittaa.

Vertailukohtana lätkäjengi joka käyttää dopingia: Se haittaa muita jotka pelaavat samassa sarjassa, mutta ei pipolätkää kotijäällä hakkaavia. Codin tapauksessa dopingi olisi vain erilainen maalaus pelipaidassa, erilainen logo luistimissa tai pinkki erkka mailassa. Tämä jengi kulutti treeniaikansa paitojen maalaamiseen, toinen jengi kulutti sen treenaamiseen ja pelaamiseen. Kumpi voittaa, se osaava jengi vai se jolla on hienommat pelipaidat? Kumpaa matsin jälkeen nyppii enemmän, sitä joka esittelee hienoja välineitään ja häviää vai sitä joka kylmästi taidolla nöyryyttää näennäisenä altavastaajana?

Toivottavasti joku selvittäisi taustoja tämän lesopetteri-pelaamisen taustalla?

Joo, siis ei tod haittaa. Mitä peli-iloa/fiilistä tämä ei todellakaan pilaa vaikka kaikilla olisi häxätty toi pääkallokolikko. Jos kerta on niin kiire saada kolikko. Enemmän haittais se, jos alkaa tulee taas jotain lentävii ukkoja ym supermiehii. Tämä nyt kun ei kenenkään pelaamista haitaa, vaikka oliski ne pääkallot siinä. Kuitenkin toivon, että IW tekis jotain kyseiselle asialle, koska näköjään häxääminen onnistuu tässä näinkin helposti, niin se on vaan ajan kysymys koska alkaa ole jotain lentäviä ym ihme supersankareita.

mua ei ainakaan haittaa noi häxääjät jotka hommaa tuon pääkallon. itteäki himottais 9prestige merkki, mutta rehellisellä pelillä mennään. Tuo ase häxi mikälie tosin ärsyttää :mad:

Ylös Bottom