Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tänään hommasin pelin, ja varmaan pari tuntia pelasin dominationia. Se oli ihan hauskaa, mutta rupes ärsyttämään että olin yleensä ainoa joka niitä lippuja suojasi.

Ja en tiedä oliko kyseessä bugi vai mitä häh, mutta yhdessä pelissä tiimissäni oli 3 pelaajaa ja toisella tiimillä 6 pelaajaa. Myöhemmin taas kävi niin, että olin YKSIN omalla tiimillä ja toisella puolella jotain 4-6 pelaajaa. What's up with that? Eikö tässä ole autobalancea ollenkaan?

Jos pelaajia lähtee kesken matsin sun tiimistä, ei tule mitään autobalancea, mutta joinaavat pelaajat tulee sun puolelle. Tyhmää on, mutta niin se on :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kun näitä viestejä ja itkuja lukee niin tulee väistämättä mieleen että olenko ainoa joka pelaa näitä pelejä viihteen vuoksi? Mulle on ihan se ja sama jos joku
tykkää istua nurkassa ja napsia silloin tällöin sieltä jonkun vihollisen. Minä taas saan kiksini siitä kun ryntäilen ympäri kenttää ja ammun ja puukotan silloin
harvoin kun satun osumaan, ja hauskaa on. Jos juoksen saman kämppijän luotiin tarpeeksi usein niin juoksen toista reittiä ja taas on hauskaa. Ja silloin
vasta onkin hauskaa jos saan tuon kaverin suolattua... tai luulisin niin, ensimmäistä tappoa odotellessa.:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kun näitä viestejä ja itkuja lukee niin tulee väistämättä mieleen että olenko ainoa joka pelaa näitä pelejä viihteen vuoksi? Mulle on ihan se ja sama jos joku
tykkää istua nurkassa ja napsia silloin tällöin sieltä jonkun vihollisen.
No vastasitkin tossa jo itse. Kyllä ainakin itsellä siihen omaan peli-iloon kuuluu myös vastustajien edes kelvollinen käytös. Siinä on oma peli-ilo ja hauskuus aika nopeasti latistettu kun vastapuolen sankarit kämppivät k/d:tä nurkissa tuubien kanssa :rolleyes:

En tiedä, kai se jonkun mielestä voi olla ihan hauskaakin, minusta ei.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No vastasitkin tossa jo itse. Kyllä ainakin itsellä siihen omaan peli-iloon kuuluu myös vastustajien edes kelvollinen käytös. Siinä on oma peli-ilo ja hauskuus aika nopeasti latistettu kun vastapuolen sankarit kämppivät k/d:tä nurkissa tuubien kanssa :rolleyes:

En tiedä, kai se jonkun mielestä voi olla ihan hauskaakin, minusta ei.

Eipä istujia vaikee oo saada tapettuu, kerranku kuolee nii tietää missä ne on. Plus jos oikeesti rupee vituttaa, nii UAV vaa ekaks streakiks nii joha rupee löytymään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eipä istujia vaikee oo saada tapettuu, kerranku kuolee nii tietää missä ne on. Plus jos oikeesti rupee vituttaa, nii UAV vaa ekaks streakiks nii joha rupee löytymään.
No sanotaan sitten ympäriinsä juokseva danger close tuuberi. Sama se. Ajatellaampa vaikka jalkapallo-ottelua. Jos toinen jengi pelaa todella passiivisesti ja ruikkii vaan palloa keskialueelle, on peli paska, huolimatta siitä että jostakin sillä hyökkäävällä tiimillä löytyy se rako josta ujutetaan pallo verkkoon. Paljon mielummin seuraan aktiivista peliä kummaltakin joukkueelta. Lienee huono vertaus mutta toivottavasti auttaa.

Ongelma ei ole niinkään siis se, etteikö näitä kaikkia kalle-irmeleitä saisi tapettua ja oman tiimin voittoon, vaan se, että ne pilaavat minun (ja todennäköisesti monen muunkin) peli-ilon omalla kohelluksellaan ja täydellisellä välinpitämättömyydellä muita kanssapelaajia kohtaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No sanotaan sitten ympäriinsä juokseva danger close tuuberi. Sama se. Ajatellaampa vaikka jalkapallo-ottelua. Jos toinen jengi pelaa todella passiivisesti ja ruikkii vaan palloa keskialueelle, on peli paska, huolimatta siitä että jostakin sillä hyökkäävällä tiimillä löytyy se rako josta ujutetaan pallo verkkoon. Paljon mielummin seuraan aktiivista peliä kummaltakin joukkueelta. Lienee huono vertaus mutta toivottavasti auttaa.

Ongelma ei ole niinkään siis se, etteikö näitä kaikkia kalle-irmeleitä saisi tapettua ja oman tiimin voittoon, vaan se, että ne pilaavat minun (ja todennäköisesti monen muunkin) peli-ilon omalla kohelluksellaan ja täydellisellä välinpitämättömyydellä muita kanssapelaajia kohtaan.

Mmeh, mielestäni jokanen saa käyttää mitä haluaa, sen takia ne siinä pelissä on. En väitä etteikö se rupeisi vituttamaan jos joku pyörii danger closella tuben kaa ja viel one man army siihe lisäks, mutta ei niin paljon että se mun peli-ilon veisi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt pikkuhiljaa tästä pelistä alkaa taas nauttimaan, MUTTA en ymmärrä että miten tuo matchmaking on saatu kustua noin pahasti. Eilen illalla pelasin yksin niin kertaakaan en päässyt lobbyyn odottamaan pelin alkamista vaan jouduin peliin joka oli juuri loppumassa/puolessa välissä. Sitten kun lähti pelistä A ja painoi hetken päästä matsihakua päädyin A:han taas. Kun sieltä lähti pois pääsi peliin B. Peli B:ssä vastustajalla oli Rustissa chopper gunner ja siitä iloisesti sitten spawniraiskasi meitä ja 6 kuolemaa jaksoin yrittää pois spawnilta kunnes lähdin pelistä pois. Sitten painoin matsihakua niin pääsin peli A:han takaisin! Siis mitä v**** eikö muka Pohjoismaissa ollut muita HC HQ pelejä kuin nuo 2 juuri päättymässä olevat.

Ajattelin että tuosta HQ:sta ei tule mitään niin koitan SD:tä. Ensimmäinen matsi johon pääsin tilanne 3-2, ajattelin että pelataanpa nyt tämä että pitkästä aikaa saa taas pelata... Erän jälkeen 3-3 tilanne ja siinä sitten 3 vs 1 (meitä enemmän) niin hosti 1 lähtee pelistä pois ja tulee se hostin vaihto siihen, sen jälkeen lähtee hosti 2 pois, jne jne siinäkin on taas hyvä pelata kun joka toisella askeleella tulee jokin hostinvaihto keskeytys... Peli päättyy 4-3 meille.

Ajattelin että koitetaanpas sitä sabotagea kun se challengekin pitäisi tehdä. Menen peliin, omat plänttäsivat pommin ja matsi oli voitettu minuutissa, peli päättyy -> lobbyyn. Koitan uudestaan, pääsen matsiin jossa vihut plänttäsivät pommin, lähdin pelistä heti pois. Koitan vielä kerran ja pääsen ihastelemaan saman matsin tuloksia.

Ajattelin että kohta peli lentää seinään kun vajaa 2h yritetty päästä matsiin joka ei olisi kesken. Menen dominationiin ja kuinka ollakkaan tilanne 190-192. Siihen jäi sitten sen illan pelit :p

Siis onko tuo vain käsittämättömän paskaa tuuria vai onko tuossa oikeasti jokin ongelma kun täytyy vissiin pelata aina vaan sitten partyssa niin pääsee pelaamaan matsit alusta asti :confused: :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No sanotaan sitten ympäriinsä juokseva danger close tuuberi. Sama se. Ajatellaampa vaikka jalkapallo-ottelua. Jos toinen jengi pelaa todella passiivisesti ja ruikkii vaan palloa keskialueelle, on peli paska, huolimatta siitä että jostakin sillä hyökkäävällä tiimillä löytyy se rako josta ujutetaan pallo verkkoon. Paljon mielummin seuraan aktiivista peliä kummaltakin joukkueelta. Lienee huono vertaus mutta toivottavasti auttaa.

Ongelma ei ole niinkään siis se, etteikö näitä kaikkia kalle-irmeleitä saisi tapettua ja oman tiimin voittoon, vaan se, että ne pilaavat minun (ja todennäköisesti monen muunkin) peli-ilon omalla kohelluksellaan ja täydellisellä välinpitämättömyydellä muita kanssapelaajia kohtaan.
Sama millä tyylillä pelaa,aina on tyytymättömiä pelaaajia:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Enpä mä kai oo ikinä syyttänykkää :D. Selvensin vaa asiaa.
Se on sanonta, älä ota kirjaimellisesti.
Kuuleppa Kaasu, RaitzeRin tuskin tarvii myöntää sulle yhtään mitään. Ihan turhaan haastat täällä foorumilla riitaa ilman syytä. Jos ei toisten tekemät videot miellytä niin älä hyvä mies katso niitä!

Asiallista palautetta videoista saa ja kuuluukin antaa, mutta tällainen toisten haukkuminen ja vähätteleminen ei tänne kuulu. Hyvät käytöstavat kuuluvat myös tänne interwebbiin.

Mitäs jos keskusteltaisiin vaihteeksi itse pelistä eikä RaitzeRin klaanista?

Kiitos ja anteeksi.
Mielestäni postaukseni ovat olleet suhteellisen rakentavia. Joskus täytyy lukea rivien välistä ja ajatella itsekin. Eli mitäs, jos vaihteeksi antaisit ohjeita, kun pelaat omaa "kaveriporukkaasi" vastaan tai vaikka klaanimatseihin. En usko, että ketään täällä tarvitsee taluttaa käsi kädessä lähimpään puskaan tämän hetken helpoimmassa arcade-räiskinnässä?

Luin kaikki postaukseni uudestaan läpi enkä ole mielestäni haukkunut ketään. Jos tekee tälläisiä videoita ja laittaa ne intternettiin niin pitää tietenkin varautua myös negatiiviseen palautteeseen. Viesteissäni olen esittänyt oman mielipiteeni (ja varmasti muutaman muunkin) tästä videosta. Älkää vihatko, vaikka se raitzeri vetikin 19-1.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Se on sanonta, älä ota kirjaimellisesti.

Mielestäni postaukseni ovat olleet suhteellisen rakentavia. Joskus täytyy lukea rivien välistä ja ajatella itsekin. Eli mitäs, jos vaihteeksi antaisit ohjeita, kun pelaat omaa "kaveriporukkaasi" vastaan tai vaikka klaanimatseihin. En usko, että ketään täällä tarvitsee taluttaa käsi kädessä lähimpään puskaan tämän hetken helpoimmassa arcade-räiskinnässä?

Luin kaikki postaukseni uudestaan läpi enkä ole mielestäni haukkunut ketään. Jos tekee tälläisiä videoita ja laittaa ne intternettiin niin pitää tietenkin varautua myös negatiiviseen palautteeseen. Viesteissäni olen esittänyt oman mielipiteeni (ja varmasti muutaman muunkin) tästä videosta. Älkää vihatko, vaikka se raitzeri vetikin 19-1.

Hmm... Mielestäni en kyllä ikinä oo käskeny camppaamaan peleissä, sanoin vaan että ottaa rauhallisesti eikä lähe ryysimään. Ei ole väliä ketä vastaan pelaa, yritän vain sanoa yleisiä taktiikoita.
Oon sanonu tästä ennenkin: kaikissa muodoissa on useempia taktiikoita joilla pelit voittaa helpommin, yleensä jos pelaa tiimissä niin tottakai sitä yrittää voittaa. SnD:ssä nyt sattuu helposti hyökätessä voittamaan silleen et harventaa puolustusvoimaa vähäsen eikä lähe heti ryysimään. Mielestäni tää on aika hyvä neuvo ja on toiminut peleissä mitä oon pelannu. Ainahan voi olla eri mieltä, mutta oon aika varma että tästä vinkistä on tosi moni samaa mieltä.

Kiitos palautteesta kummiski :).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En usko, että ketään täällä tarvitsee taluttaa käsi kädessä lähimpään puskaan tämän hetken helpoimmassa arcade-räiskinnässä?
Kaikki ei vältämättä ole niin hyviä kuin sinä ja pitääkö heti alkaa dissaaman, jos joku haluaa auttaa. Ei noita videoita ihan muutamassa minuutissa tehdä ja jos ei kiinnosta, niin ei tarvitse katsoa eikä haukkua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hmm... Mielestäni en kyllä ikinä oo käskeny camppaamaan peleissä, sanoin vaan että ottaa rauhallisesti eikä lähe ryysimään. Ei ole väliä ketä vastaan pelaa, yritän vain sanoa yleisiä taktiikoita.
Oon sanonu tästä ennenkin: kaikissa muodoissa on useempia taktiikoita joilla pelit voittaa helpommin, yleensä jos pelaa tiimissä niin tottakai sitä yrittää voittaa. SnD:ssä nyt sattuu helposti hyökätessä voittamaan silleen et harventaa puolustusvoimaa vähäsen eikä lähe heti ryysimään. Mielestäni tää on aika hyvä neuvo ja on toiminut peleissä mitä oon pelannu. Ainahan voi olla eri mieltä, mutta oon aika varma että tästä vinkistä on tosi moni samaa mieltä.

Kiitos palautteesta kummiski :).
Kyllä, se on ihan hyvä pelitapa ainakin matseissa (kuhan ei ihan spawnille jämähdä vaan etenee kuitenkin kokoajan), mutta kun nyt on kyseessä ihan perus publapelit niin se sai leveän virneen naamalleni.
Kaikki ei vältämättä ole niin hyviä kuin sinä ja pitääkö heti alkaa dissaaman, jos joku haluaa auttaa. Ei noita videoita ihan muutamassa minuutissa tehdä ja jos ei kiinnosta, niin ei tarvitse katsoa eikä haukkua.
Tähän siteeraan itseäni sivulta 178:
kyllä se video oli selkeä ja varmasti oli monille hyödyllinenkin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos koskaan on tehty mahtavan tuntuinen/näköinen kohta peleissä, niin tässä se on kuitenkin paras. Oli nimittäin niin hykerryttävän mahtavan näköistä kun poliisi joukot marssivat savusta suojakipleineen siinä tehtävässä kun piti soluttautua terrorostiksi ja eliminoida koko lentokentän siviilit. Lisää tämänkaltaisia kohtia peleihin kiitos :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pakko sanoa, että miten tahansa pelasitkin, niin aina tulee valitusta. Munaraviako with tactical knife+marathon+lightweight sitten pitäisi vetää? Ainiin, mutta kun siitäkin tulee whineä. No pitäisikö sitten pelata passiivisemmin? Ainiin se luokitellaan kämppimiseksi. Mites tässä sitten pitäisi pelata. :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pakko sanoa, että miten tahansa pelasitkin, niin aina tulee valitusta. Munaraviako with tactical knife+marathon+lightweight sitten pitäisi vetää? Ainiin, mutta kun siitäkin tulee whineä. No pitäisikö sitten pelata passiivisemmin? Ainiin se luokitellaan kämppimiseksi. Mites tässä sitten pitäisi pelata. :confused:
Älä pelaa ollenkaan, jos pelkäät, että joku ei pidä sun pelityylistä. Ei kaikkia voi miellyttää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siis onko tuo vain käsittämättömän paskaa tuuria vai onko tuossa oikeasti jokin ongelma kun täytyy vissiin pelata aina vaan sitten partyssa niin pääsee pelaamaan matsit alusta asti :confused: :mad:

Vaihdoit pelimuotoa vaan turhan hätäseen. Itse pelaan suosiolla ne erät loppuun oli se melkein lopussa tai ei. Erän loputtua ne pelit alkaa taas toimimaan niinkuin pitää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pakko sanoa, että miten tahansa pelasitkin, niin aina tulee valitusta. Munaraviako with tactical knife+marathon+lightweight sitten pitäisi vetää? Ainiin, mutta kun siitäkin tulee whineä. No pitäisikö sitten pelata passiivisemmin? Ainiin se luokitellaan kämppimiseksi. Mites tässä sitten pitäisi pelata. :confused:

Kannattaa kokeilla semmosta että näennäesiti yrität osua vastustajaan mutta et koskaan tapa. Ja mielellään kuljet aukealla ja tulet vastustajaa aina suoraan edestä päin moikkaamaan.

Ja viellä kaasulle kysymys: Miten sillä on vaikutusta pelaatku yksin kuuden partyä vai partyssä randaomeita vastaan vai partyssä partyä vastaan eli cw. Camppiminen (tai puollustava hyökkäys mitä lie kauno kirjalista nimitystä kukin tykkää käyttää) on silti ihan samaa touhua?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siis onko tuo vain käsittämättömän paskaa tuuria vai onko tuossa oikeasti jokin ongelma kun täytyy vissiin pelata aina vaan sitten partyssa niin pääsee pelaamaan matsit alusta asti

Itelläni oli samanlaista matsinhakua kuin sulla. Siirryin hetkeks tän jälkeen takas cod4:seen, kunnes viitsii taas yrittää. Pelasin dominationia ja tulin heti Estateen. Vastustajill oli Chopper Gunner
ja matsi oli joku 138-46. En vaan kestäny siin matsis olemista, kun joukkuelaiset tuli vaan kokoajan viereen ja kuolin siin mukana vaikka oli Cold-Blooded. En jaksanu ottaa Stingerillä alas vaan lähdin sit pois matsista, jos ne olis vaikka varastanu lippuja, niin olis voinu olla ystävällinen ja ampua sen alas ennenkuin lähti matsista. Mut vitutti niin paljon semmoset jotka ei ota lippuja, niin en sit ampunu sitä. :mad:

Sitten ku olin lobbyssa ja hain domia, niin taas oli sama servu, lähin heti pois. Ja sama kolmannen kerran.:mad: Sitten kokeilin keinoa, joka on auttanu cod4:sessa, että kirjaudun ulos ja sit takaisin sisään. No ei tuottanu tulosta, neljäs kerta sama matsi. Sitten menin TDM pääsin "alkavaan matsiin" . "Alkava matsi" sen takia, koska mw2 tapauksessa alkava matsi ei aina ala "ihan" heti. No kenttä oli Underpass, joten skippasin sitä. Porukka skippas sen ja sitten tuli Afghan. Vai tuliko? Sitten Afghan vaihtu Underpassiksi. Taas skippaamaan. Sitten tuli "game lobby closed", hyvin mukavaa.

Sitten painoin taas dominationia ja kappas kummaa, matsi Estatessa. Peli oli 193-68, huoh -_- Odotin, että matsi loppuu, pääsis sentään kerran "ehkä" alkavaan matsiin. Sitten matsi loppu ja katoin statseja, niin en tiennyt et pitäiskö itkeä vai nauraa. No kaikki meni takas lobbyyn ja sit petyin. "GAME LOBBY CLOSED" ***** oikeesti tää on jatko-osa, mitä tää on????!!!?! No menin viel matsii vaik olin ihan kettuuntuneena. Sitten menin SnD siellä matsi 0-3 ja oma joukkuelainen viimesenä kämppi nurkassa kera Heartbeat Sensorin. Sitten se ei huomannu, et sen vieressä liikku vastustaja. Vastustaja kiers sen selän taakse, pisti model akimbot selän taakse ja otti esiin intrrventionin ja rupes tähtäilemään meidän HBS veijarin asetta ja siinä olevaa heartbeat sensoria. Lopuks puukotti tyypin ja tuli aika nöyryyttävä game winning kill. Sitten lobbyyn ja taas "Game Lobby Closed". :mad: Sen jälkeen loppu joksikin ajaksi tän Modeernnnn Wooorrrrfffeeeeiiirr Thyyn pelaaminen. Kaikkia varmaan kiinnosti hirveesti, mut sainpahan vuodatettua turhat mw2 vihat pois.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itelläkin on käyny tolleen aika usein, mut ei sentään noin huonolla tuurilla. Pelaan 90% S&D, mut tuskin sillä on vaikutusta asiaan.Jos tilanne on se 0-3 niin odotan vaan kärsivällisesti uuttaa mappia. Toki niitä game loppy klose juttuja tulee, mutta pitää yrittää vaan uudestaan.
 
Ylös Bottom