Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kannattaa kokeilla semmosta että näennäesiti yrität osua vastustajaan mutta et koskaan tapa. Ja mielellään kuljet aukealla ja tulet vastustajaa aina suoraan edestä päin moikkaamaan.

Ja viellä kaasulle kysymys: Miten sillä on vaikutusta pelaatku yksin kuuden partyä vai partyssä randaomeita vastaan vai partyssä partyä vastaan eli cw. Camppiminen (tai puollustava hyökkäys mitä lie kauno kirjalista nimitystä kukin tykkää käyttää) on silti ihan samaa touhua?

Mites sä pelaat? Onks sulla huikee KD? Ootsä vetäny monta nukeei? :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kuinka moni pelaa tätä muuten sillä hiiri systeemillä? mä itse ainakin kohta eli maanantaina
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kun näitä viestejä ja itkuja lukee niin tulee väistämättä mieleen että olenko ainoa joka pelaa näitä pelejä viihteen vuoksi? Mulle on ihan se ja sama jos joku
tykkää istua nurkassa ja napsia silloin tällöin sieltä jonkun vihollisen. Minä taas saan kiksini siitä kun ryntäilen ympäri kenttää ja ammun ja puukotan silloin
harvoin kun satun osumaan, ja hauskaa on. Jos juoksen saman kämppijän luotiin tarpeeksi usein niin juoksen toista reittiä ja taas on hauskaa. Ja silloin
vasta onkin hauskaa jos saan tuon kaverin suolattua... tai luulisin niin, ensimmäistä tappoa odotellessa.:D

Kyllä se hauskuus vielä muuttuu armottomaksi vitutukseksi. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kuinka moni pelaa tätä muuten sillä hiiri systeemillä? mä itse ainakin kohta eli maanantaina

Jos frag FX:ää tarkoitat niin en todellakaan suosittele vaihtamaan padia siihen koska kokolaite on padia huonompi. Esim ihme tökkimistä jne. Jos vaan padilla osaat pelata niin älä vaihda.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vaihdoit pelimuotoa vaan turhan hätäseen. Itse pelaan suosiolla ne erät loppuun oli se melkein lopussa tai ei. Erän loputtua ne pelit alkaa taas toimimaan niinkuin pitää.

Itse en niitä jaksa pelata kun heti kun/jos pääsee vauhtiin niin matsi loppuu ja yleensä matsin loputtua hosti lähtee pelistä ja joutuu joka tapauksessa lobbyyn.

Tuotakin olen ihmetellyt että mitä hyötyä tuosta hostin vaihdosta on? 90% hostinvaihdoista epäonnistuu ja joutuu lobbyyn takaisin. Muutenkin nuo hostinvaihdot ovat kyllä niin satunnaisia kun voi olla. Tänään SD:ssä monta kertaa ainoastaan hostilla oli neljä tolppaa yhteyksissä ja muilla 1 tolppa ja lagitti niin jumalattomasti että pelaamisesta ei tullut mitään eikä peli edes vaihtanut hostia. Sitten välillä vaikka yhteydessä ei ole mitään vikaa ja kaikilla 4 tolppaa niin peli vaihtaa yhtäkkiä hostia...?

...Ja nuo partyt ovat myös täysin p*rseestä kun aina joku tippuu partysta joko pelin alussa tai hostin vaihdossa.

Jos IW saisi nuo edes korjattua niin tämä olisi loistava peli. :p
+ Nuubituubit ja HBS pois ja kaikki muu turha krääsä niin olisi kyllä aivan loistavaaaa :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse en niitä jaksa pelata kun heti kun/jos pääsee vauhtiin niin matsi loppuu ja yleensä matsin loputtua hosti lähtee pelistä ja joutuu joka tapauksessa lobbyyn.

Tuotakin olen ihmetellyt että mitä hyötyä tuosta hostin vaihdosta on? 90% hostinvaihdoista epäonnistuu ja joutuu lobbyyn takaisin. Muutenkin nuo hostinvaihdot ovat kyllä niin satunnaisia kun voi olla. Tänään SD:ssä monta kertaa ainoastaan hostilla oli neljä tolppaa yhteyksissä ja muilla 1 tolppa ja lagitti niin jumalattomasti että pelaamisesta ei tullut mitään eikä peli edes vaihtanut hostia. Sitten välillä vaikka yhteydessä ei ole mitään vikaa ja kaikilla 4 tolppaa niin peli vaihtaa yhtäkkiä hostia...?

...Ja nuo partyt ovat myös täysin p*rseestä kun aina joku tippuu partysta joko pelin alussa tai hostin vaihdossa.

Jos IW saisi nuo edes korjattua niin tämä olisi loistava peli. :p
+ Nuubituubit ja HBS pois ja kaikki muu turha krääsä niin olisi kyllä aivan loistavaaaa :eek:

Aika kova väite sanoo et 90% hostivaihdoist epäonnistuu :o. Itellä noin yksi kahestakymmenestä about epäonnistuu. Se hosti yleensä kyllä vaihtuu jos 1 tolppa, mutta jos kaikilla hyvä connection, hosti ei vaihdu, ellei hosti itse ragequittaa (ainakin näin oon ite huomannu). Jos oot pelannu cod 4 tai 5, niin muistele sitä kun hosti ragequittas ja joka kerta keskeyty matsi, ei ollut kivaa ei.

Nuubituubille ny ei oikein voi mitään tehä, ei se mua niin ärsytä (tämä vain tietenki oma mielipide). HBS:sä ei oo mitään vikaa, Ninja vaan kehiin, itellä Ninja joka classissa. Kun saa Ninja Pron, nii helpottaa taas sun peliä ku ei oo omat jalanjälkiäänet häiritsemäs kuuloaistia :).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

joo tota raitzer pisti silmään sun videossa noi yhteystolpat.jopa vastustajallakin täydet.mites toi on publalla mahdollista. no oli siel yhdellä keltasella ja lopuilla täynnä.

suomi partyssäkään tuo ei onnistu:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos frag FX:ää tarkoitat niin en todellakaan suosittele vaihtamaan padia siihen koska kokolaite on padia huonompi. Esim ihme tökkimistä jne. Jos vaan padilla osaat pelata niin älä vaihda.

mä tilasin sen langattoman uuden version... ja on kuulemma paljon tarkempi ja nopeempi ku vanha versio. ja ite pc:llä pelanneena padi ei sovi kouraan menee pelit päin p:tä mutta katotaa mihin se pystyy myyn pois jos ei toimi...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Saammekos muuten Nisu sinulta uutta videota joskus?

Itsekritiikki (?) pistää kapuloita sen verran rattaisiin, ettei ilman ihan uutta sisältöä. Pallo on nyt teillä muilla, tehkää omat videoidut puheenvuoronne meidän muiden ihmeteltäväksi. Olisi hauska nähdä monipuolisesti eri pelimuodoista, klaanimatseista ja hahmoluokista. Ihan omin sanoin.

mä tilasin sen langattoman uuden version... ja on kuulemma paljon tarkempi ja nopeempi ku vanha versio. ja ite pc:llä pelanneena padi ei sovi kouraan menee pelit päin p:tä mutta katotaa mihin se pystyy myyn pois jos ei toimi...

Mitä seurannut tilannetta vanhan mallin kohdalla, tuntuu lähteneen ostajilla aika nopeasti myyntiin. Padiohjaukseen sisälle uimiseen auttaa vain ja ainoastaan tarttuminen härkää sarvista. Jokainen oppii kyllä ja omaa osaamista ei kannata mitata verkkopelin tulosten perusteella, parempia löytyy aina.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itsekritiikki (?) pistää kapuloita sen verran rattaisiin, ettei ilman ihan uutta sisältöä. Pallo on nyt teillä muilla, tehkää omat videoidut puheenvuoronne meidän muiden ihmeteltäväksi. Olisi hauska nähdä monipuolisesti eri pelimuodoista, klaanimatseista ja hahmoluokista. Ihan omin sanoin.



Mitä seurannut tilannetta vanhan mallin kohdalla, tuntuu lähteneen ostajilla aika nopeasti myyntiin. Padiohjaukseen sisälle uimiseen auttaa vain ja ainoastaan tarttuminen härkää sarvista. Jokainen oppii kyllä ja omaa osaamista ei kannata mitata verkkopelin tulosten perusteella, parempia löytyy aina.

kyllä..no täytyy kokeilla
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä se hauskuus vielä muuttuu armottomaksi vitutukseksi. :D

Niin... olen kai jo niin vanha etten jaksa pillastua peleistä. Mulle on aivan yksi lysti kuinka monta kertaa kuolen ja paljonko saan tapettua. Pelissä on tietyt ominaisuudet ja jos joku muu osaa käyttää niitä minua paremmin niin miksi siitä pitäisi vittuuntua? Mielummin pelaan omalla tyylillä ja yritän oppia paremmaksi samalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kuinka moni pelaa tätä muuten sillä hiiri systeemillä? mä itse ainakin kohta eli maanantaina

Mä tilasin täältä käytettynä tuollaisen langallisen version, muutaman pelin oon sillä ehtinyt ottamaan ja enemmän mä sillä pataan otan kun pädillä. PC puolella olen pärjännyt kohtalaisesti hiiri+näppis yhdistelmällä ja pitänyt sitä parhaana tapana pelata FPS-pelejä mutta kyllä jostain syystä konsolilla tuo padi vie voiton. Ohjaimella pelatessa tuo peliasentokin voi olla mitä mahtavin (lue. makuuasento) mutta ton hiirisysteemin kanssa pitää pelata paljon konservatiivisemmin. Netissä surffaamisessa se on loistava!:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itsekritiikki (?) pistää kapuloita sen verran rattaisiin, ettei ilman ihan uutta sisältöä. Pallo on nyt teillä muilla, tehkää omat videoidut puheenvuoronne meidän muiden ihmeteltäväksi. Olisi hauska nähdä monipuolisesti eri pelimuodoista, klaanimatseista ja hahmoluokista. Ihan omin sanoin.

Kiinnostusta olisi ja jo 30€ panostamalla saisi sen Easycapin (?), mutta en tiedä tarkasti mitenkä kommentoiti onnistuisi. Ka ei ole videokameraa, paitsi digikamerassa, mutta kommentointi ei onnistuisi samaan aikaan, koska kameran videokuvauksen aikana pitäisi puhua alle sentin päässä, että saattaisi kuulla jotain.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kiinnostusta olisi ja jo 30€ panostamalla saisi sen Easycapin (?), mutta en tiedä tarkasti mitenkä kommentoiti onnistuisi. Ka ei ole videokameraa, paitsi digikamerassa, mutta kommentointi ei onnistuisi samaan aikaan, koska kameran videokuvauksen aikana pitäisi puhua alle sentin päässä, että saattaisi kuulla jotain.
Eiköhän tuo kommentointi onnistune jollakin äänitysohjelmalla??? Ainakin Audacityllä pystyy äänittämään, mutta tuo kyllä onnistuu varmasti myös videoeditoreilla. Sitten video pyörimään samaan aikaan kun äänität ja kommentoimaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

noni, päätin itekin kattoa jonkun raitzerin videon. katoin tuon SD vidin ja mun mielestö se oli ihan hyvä. Sen verran huomauttaisin, että ottaisit vaikka jonkun muun killstreakin, ku ton care paggaken, koska se on ihan tuurista kiinni mitä sieltä tulee. Mut tuol juu tupes se next gen tactiks SpiderBiten videot on kyl parempia. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

noni, päätin itekin kattoa jonkun raitzerin videon. katoin tuon SD vidin ja mun mielestö se oli ihan hyvä. Sen verran huomauttaisin, että ottaisit vaikka jonkun muun killstreakin, ku ton care paggaken, koska se on ihan tuurista kiinni mitä sieltä tulee. Mut tuol juu tupes se next gen tactiks SpiderBiten videot on kyl parempia. :)

Kiitos että katoit :P.

Juu enpä mä itteeni yritä enkä haluukkaa vertaa noihin ulkomaalaisiin pelaajiin/kommentoijiin, he ovat sen verran mun "liigan" ulkopuolella :D. Kuhan aattelin suomalaista settii alkaa tekee ku sen verran rajotetusti tuntuu löytyvän :)!

Toivottavasti joskus kehityn yhtä hyväks, heh.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Juu enpä mä itteeni yritä enkä haluukkaa vertaa noihin ulkomaalaisiin pelaajiin/kommentoijiin, he ovat sen verran mun "liigan" ulkopuolella :D. Kuhan aattelin suomalaista settii alkaa tekee ku sen verran rajotetusti tuntuu löytyvän :)!

Toivottavasti joskus kehityn yhtä hyväks, heh.

Ei muuta ku jatka just samaan malliin! Mitään ei tarttee muuttaa. Millos saadaan lisää?
 
Ylös Bottom