Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

no ei noita helikoptereita sun muita tarvi pois ottaa. ne on ihan naurettavan helppo tiputtaa.oon ottanu taktiikaks että ku kopperi tulee nii itsemurha hyökkäys ja classin vaihto sinkoo ja kopperi alas,aika helppoo.turha mun mielestä valittaa streakeista sun muista jos itte ne vastustajalle antaa.

grenade launcher on mun mielestä ainut fiba täs pelissä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Juu joudut unlockaa kaiken uusiks. Titlet ja emblemit jää tietenki ja pari muutaki juttuu, mut muuten kyllä.
Ok, kiitti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

On kyllä aikaa siitä, kun viimeksi pelasin mw2, mutta ei S&D:ssä kyllä muistaakseni ollut mitään lippuja :confused:. Tai no, mistäs sitä tietää, jos nyt on tullut uusi patchi tässä välipäivinä. Ei olisi ensimmäinen huono päätös IW:ltä tänä vuonna.

Itse en edes pelaa sd niin tiedä vaikka siellä olisikin lippuja :)
Lähinnä tarkoitin raitzerin pelityyliä ylipäätään. Tosta passiivisuudesta kun on tullut sen verran erimielisyyksiä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Juu joudut unlockaa kaiken uusiks. Titlet ja emblemit jää tietenki ja pari muutaki juttuu, mut muuten kyllä.



Ööö, no siis me ei yritetä kilpailla tapoista :D. Lähinnä yritetään voittaa noi matsit. Ei sen pelin idea aina ole että kuka saa eniten tappoja :D.
Voitko rehellisesti myöntää, että se vaatii paljon yrittämistä voittaa klaanin kanssa kasan random joululahjapelaajia?

edit: Tämän takia itse useimmiten yritän vain joinia kaikkien listalla olevien peleihin pelaamaan näitä partyja vastaan. Siinä on oikeasti haastetta, eikä tule huono omatunto, jos ei juokse kokoaikaa.

edit2: @Kiitäjä: Jos olisit lukenut tarkemmin, huomaisit, että puhun vain ja ainoastaan tuosta S&D-videosta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

no ei noita helikoptereita sun muita tarvi pois ottaa. ne on ihan naurettavan helppo tiputtaa.oon ottanu taktiikaks että ku kopperi tulee nii itsemurha hyökkäys ja classin vaihto sinkoo ja kopperi alas,aika helppoo.turha mun mielestä valittaa streakeista sun muista jos itte ne vastustajalle antaa.

grenade launcher on mun mielestä ainut fiba täs pelissä.

Se on totta ettei kopterin tiputtaminen paljoa vaadi. Eilen kun vihollinen tajusi tiputtaa koneet ales niin omat kopterit tippui samantien kun ne saapuivat stingerin kantamalle.

Suurin valitus tulee mitä varmemmin pelaajilta ketkä revittää kakkostaan SD puolella. Siellä ymmärrän ettei joku predatori erän alussa jaksa paljoa naurattaa. Tämän takia pelkkä uusi muoto SD puolelle voisi lopettaa 80% valituksesta.

PureSD
Vain UAV+CounterUAV streakit.
Secondaryyn pelkät pistoolit ja haulikot primaryyn.
Tuubit ja kaikki muut räjähteet pois.
Perkit yhteen läjään ja niitä voi valita vain yhden (commandot yms toki pois listalta).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Se on totta ettei kopterin tiputtaminen paljoa vaadi. Eilen kun vihollinen tajusi tiputtaa koneet ales niin omat kopterit tippui samantien kun ne saapuivat stingerin kantamalle.

Suurin valitus tulee mitä varmemmin pelaajilta ketkä revittää kakkostaan SD puolella. Siellä ymmärrän ettei joku predatori erän alussa jaksa paljoa naurattaa. Tämän takia pelkkä uusi muoto SD puolelle voisi lopettaa 80% valituksesta.

PureSD
Vain UAV+CounterUAV streakit.
Secondaryyn pelkät pistoolit ja haulikot primaryyn.
Tuubit ja kaikki muut räjähteet pois.
Perkit yhteen läjään ja niitä voi valita vain yhden (commandot yms toki pois listalta).

Joo helpostihan ne putoo ja toi predatorhomma sd:ssä on niin totta.

Kaasu jätkä yrittää vissiin saada raitzeria itkemään? :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei taida kaikilla olla oikein itsetunto kohdallaan. Muutama huomauttanut jo tuosta "ylimielisyydestä", mutta valitettavasti itse en tätä havainnut.

Hyviä videoita jossain mielessä, mutta tässähän on kyseessä aivan perusteita pelin saloihin eikä videoissa kouluteta koti Ramboa. Nämä peli mekaniikat on itselle aivan peruskauraa, mutta itselle silti tulee joissain 1 vs. 1 tilanteissa helposti turpaan.
Tätähän kukaan ei voi opettaa videoiden kautta, vaan vaatii vain pelaamista.
Itsellä on peli vielä hakusessa, koska olen tämän ostanut Xboxille ja ohjain ei oikein istu omille pienille tyttökätösilleni, kun PS mies olen jossain mielessä.

Aika selkeästi huomaa nyt, kun hieman enemmän pelitunteja alla, että mikä ero on sillä, että onko itsellä yhteyksissä 3 vai 4 tolppaa. 3 tolpalla ei meinaa osua mihinkään ja neljällä tolpalla taas vastustaja ei kerkeä reagoimaan millään tavalla, kun se on jo kuollut.
Muuten on kyllä ihan mukava meininki peleissä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mielestäni toi maltilla pelaamiseen perustuva opetusvido on just sopiva, ku se on tyyli jolla niitä SnD:tä voitetaan

Tuu kattoo meidän pelejä, joissa pommi on plantattu n. ekaan puoleen minuuttiin (mapista riippuen) ja sen jälkeen saalistettu loput vihut. :)

Pelityylejä on yhtä paljon kun on pelaajia. Mulle ei vaan sovi maltillinen tyyli ellei oo intervention hyppysissä.

Jos on alotteleva pelaaja SnD:n saralla, niin suosittelen sitä malttia käyttää, ei kuitenkaan niin että istuu basessa sen eka kaks minuuttia :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo-o..."tosi helposti" ne kopterit tulee alas, kun levelit ei vielä stingeriä/javelinia anna.
Pitää muistaa, että jotkut dorkat painaa prestige nappia :rolleyes: Iso virhe...ois pitänyt jo cod4:stä oppia
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Voitko rehellisesti myöntää, että se vaatii paljon yrittämistä voittaa klaanin kanssa kasan random joululahjapelaajia?

No kehtaan rehellisesti myöntää että en todellakaan oo niin hyvä pelaamaan että voitan jokasen random matsin :o. Enpä susta sitten tiiä. Eikä tuo meijän porukka ole "klaani" :D. Edelleen pelkkä kasa kavereita jotka välillä pelaa yhdessä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Monipuolisuus olisi tässäkin pelissä valttia. Itselleni maistuisivat ainakin sellaiset pelimuodot, joista olisi poistettu kaikki streakit, perkit ja kaikenmaailman sydäntahdistimentunnistajat. Kyllä se codin rautainen pelattavuus olisi silti vielä tallella! Toisaalta kunnon servusysteemihän mahdollistaisi kaiken tämän!

Tällä hetkellä on kyllä mukava viilettää spasi kourassa ahtaissa kentissä ffa:ssa: upeita "pump-action tapposarjoja" ja hyppyroiskaisuja on jotenkin nautinnollisempaa toteuttaa, kuin muilla aseilla. Puhumattakaan vastapalloon juoksevan jantterin tiputtamisesta: D. Johtuu luultavasti spasin armottomuudesta, jos eka kuti viuhahtaa ohi...Kokeilkaa ihmeessä ne pelaajat, jotka eivät ole vielä tätä TYKKIÄ kokeilleet.

Itselleni pelin paska hakusysteemi on ollut nykyään vain positiivinen asia. Ei paljoa kiinnosta statsit enää, kun joka toinen peli kuitenkin on lähtökohdiltaan sellainen, jossa ensimmäisellä on jo se min. 10 tappoa alla peliin saapuessani. On tullut pelleiltyä ja kokeiltua vaikka mitä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No kehtaan rehellisesti myöntää että en todellakaan oo niin hyvä pelaamaan että voitan jokasen random matsin :o. Enpä susta sitten tiiä. Eikä tuo meijän porukka ole "klaani" :D. Edelleen pelkkä kasa kavereita jotka välillä pelaa yhdessä.

Miks teillä kaikilla on sitte tagissa FCR ja sanot aina " FCR:n poikien kanssa oltii vähä pelailemas " ja näin, näyttää myös löytyvän FC Rakastajat gb:stä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Miks teillä kaikilla on sitte tagissa FCR ja sanot aina " FCR:n poikien kanssa oltii vähä pelailemas " ja näin, näyttää myös löytyvän FC Rakastajat gb:stä.

FCR on meijän kaveriporukan nimi :D. FCR:n pojat on meijän kaveriporukka ja känni-iltana pistettii GB:see, kuten huomaat 0 peliä pelattu.

Esim pari lyhytelokuvaa tehty ja niissä lukee "FCR Productions"
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

FCR on meijän kaveriporukan nimi :D. FCR:n pojat on meijän kaveriporukka ja känni-iltana pistettii GB:see, kuten huomaat 0 peliä pelattu.

Esim pari lyhytelokuvaa tehty ja niissä lukee "FCR Productions"
Sun täytyy silti myöntää, ettet voi syyttää meitä siitä, että luultiin sun porukkaa klaaniksi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sun täytyy silti myöntää, ettet voi syyttää meitä siitä, että luultiin sun porukkaa klaaniksi.

Kuuleppa Kaasu, RaitzeRin tuskin tarvii myöntää sulle yhtään mitään. Ihan turhaan haastat täällä foorumilla riitaa ilman syytä. Jos ei toisten tekemät videot miellytä niin älä hyvä mies katso niitä!

Asiallista palautetta videoista saa ja kuuluukin antaa, mutta tällainen toisten haukkuminen ja vähätteleminen ei tänne kuulu. Hyvät käytöstavat kuuluvat myös tänne interwebbiin.

Mitäs jos keskusteltaisiin vaihteeksi itse pelistä eikä RaitzeRin klaanista?

Kiitos ja anteeksi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tänään löysin itseni vihun respalta pahat mielessä.. Pelottava vaikutus näillä pelivideoilla :D

Kiitos RaitzeRille hienoista videoista! Yritetään poimia niistä ideoita omaan työskentelyyn siellä jossain, kentällä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tänään löysin itseni vihun respalta pahat mielessä.. Pelottava vaikutus näillä pelivideoilla :D

Kiitos RaitzeRille hienoista videoista! Yritetään poimia niistä ideoita omaan työskentelyyn siellä jossain, kentällä.

Itse huomannut saman.. :D

Saammekos muuten Nisu sinulta uutta videota joskus?

PS. Yritin tänään lisätä sinut kaverikseni PSN, että pelailtais Domii kahdestaan, mutta frendi-lista täynnä sulla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tänään hommasin pelin, ja varmaan pari tuntia pelasin dominationia. Se oli ihan hauskaa, mutta rupes ärsyttämään että olin yleensä ainoa joka niitä lippuja suojasi.

Ja en tiedä oliko kyseessä bugi vai mitä häh, mutta yhdessä pelissä tiimissäni oli 3 pelaajaa ja toisella tiimillä 6 pelaajaa. Myöhemmin taas kävi niin, että olin YKSIN omalla tiimillä ja toisella puolella jotain 4-6 pelaajaa. What's up with that? Eikö tässä ole autobalancea ollenkaan?
 
Ylös Bottom