Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt löytyy Youtubesta typistettynä siihen max. 10 minuuttiin: YouTube - Modern Warfare 2 - Domination suomeksi

Mitään ei otettu pois, kunhan vain tiivistettiin. Meinasi jo tulla fragivideo :D

Tykkäsin tosta sun kommenttiraidasta ja siitä että myönsit ettei statsit kiinnosta. Muutenkin erilainen pätkä kun nämä itsekeskeiset teinilöpinäpätkät.

"Flässit hidastamaan jamppoja..." :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt kun näistä videoista alettiin puhuu, niin tässä on mun mielest kovin suoritus mitä oon nähny tähän mennessä.

http://www.youtube.com/watch?v=JqGhgSjHoNs&feature=related

Jätkä vetää nuken pelkäl veitsel
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt kun näistä videoista alettiin puhuu, niin tässä on mun mielest kovin suoritus mitä oon nähny tähän mennessä.

YouTube - Knife Only Tactical Nuke MW2 Multiplayer Challenge (Kill em all)

Jätkä vetää nuken pelkäl veitsel

Niin, en ees loppuun asti jaksanut kattoo. Ohan se helppoo mennä privaan ja sovittua että ei sit ammuta tota jätkää kun se tekee YoutUbe videoo jossa se saa 25 killstriken pelkäl veitsel. Noi vastustajatki näytti just semmosilta että. OOoh aha okei nyt pitää olla varovainen, nooh mä nyt olevinaan yritän osuu suhun.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Niin, en ees loppuun asti jaksanut kattoo. Ohan se helppoo mennä privaan ja sovittua että ei sit ammuta tota jätkää kun se tekee YoutUbe videoo jossa se saa 25 killstriken pelkäl veitsel. Noi vastustajatki näytti just semmosilta että. OOoh aha okei nyt pitää olla varovainen, nooh mä nyt olevinaan yritän osuu suhun.

Siis mikäli on aito
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos pystyt parempi laatuisia videoita laittamaan niin hyvä olisi :) Ei tollasta puuroa meinaan pysty kattomaan oli sisältö mitä tahansa :/

Youtubella kestää hetken verran kun se työstää matskua, vaikka päästää jo kurkkaamaan pikselimössöä. Malttia.

Muuten videosta. Erinomaista informaatiota jälleen kerran. Tähän palataan myöhemmin ajatuksen kanssa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Youtubella kestää hetken verran kun se työstää matskua, vaikka päästää jo kurkkaamaan pikselimössöä. Malttia.

Muuten videosta. Erinomaista informaatiota jälleen kerran. Tähän palataan myöhemmin ajatuksen kanssa.

Jaa no se on hyvä kuulla :) Mietin jo onko omat silmät vaan niin täynnä rähmää kun video näytti huomattavasti edellisiä heikommalta.

Laita itekkin pari uutta äijäpätkää tulemaan :) Mukava katella videoita mitkä on lähempänä omaa pelitapaa kun ei sitä enää tässä vaiheessa jaksa alkaa muuttamaankaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uutta vidii tullu ulos, eli siis tällä kertaa ihan tosissaan pelattua SnD:tä.

YouTube - MW2 Search and Destroy vinkkejä - Underpass - ACR Silenced

Muistakaa kattoo loppuu asti ja vastatkaa päivän kysymykseen joka on videon lopussa (se koskee tulevaisuuden videoita).

Enjoy :)!


Nice mättöö jälleen kerran. Toi quality oli kyl sellasta shittii, ettei siit kertaakaa nähny mis enemy oli ku vähän kauemmas ammuit.

Vinkit oli ihan jees, mutta ei kyl oo mitää järkee plänttii sitä pommii, jos enemyi on kolme tai useampi jäljel. Se on 100 varma häviö. Ite mieluummin koitan poimii pari jätkää pois enne plänttimistä, mut jokainen tyylillään.

Seuraavaa vidii (noista vaihtoehdoista) ehdottamasti se tiukka demolition match imo.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kyllä kyllä! oli todella hyvä video ja hyviä tippejä! seuraavaksi demolitionia kehiin :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Niin, en ees loppuun asti jaksanut kattoo. Ohan se helppoo mennä privaan ja sovittua että ei sit ammuta tota jätkää kun se tekee YoutUbe videoo jossa se saa 25 killstriken pelkäl veitsel. Noi vastustajatki näytti just semmosilta että. OOoh aha okei nyt pitää olla varovainen, nooh mä nyt olevinaan yritän osuu suhun.

Täsmälleen samaa mieltä. Tuossa kohdassa 1:56 oikein näkee että joko vihu on täysin s*sipaska tai sovittu juttu että ei tähtää edes puukottajaa päin vaan räiskii barretilla 3m ohi ja peruuttaa samalla ja hetken päästä tiimikaveri ei muka näe vihua siinä ja antaa puukottajapojan tappaa vihun joka nyt sattumalta tuijottaa tuota ajoneuvoa paikoillaan vaikka juuri vielä äsken ampui puukottajaa :p Vähän sekavaa tekstiä mutta koittakaa ymmärtää :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vinkit oli ihan jees, mutta ei kyl oo mitää järkee plänttii sitä pommii, jos enemyi on kolme tai useampi jäljel. Se on 100 varma häviö. Ite mieluummin koitan poimii pari jätkää pois enne plänttimistä, mut jokainen tyylillään.

Ihan hyvin niitä pommeja voi plantata vaikka olis 6 vihua jäljellä. Alue vaa haltuun ja pommi kiinni silleen että kaverit suojaa, 100 varma voitto.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uutta vidii tullu ulos, eli siis tällä kertaa ihan tosissaan pelattua SnD:tä.

YouTube - MW2 Search and Destroy vinkkejä - Underpass - ACR Silenced

Muistakaa kattoo loppuu asti ja vastatkaa päivän kysymykseen joka on videon lopussa (se koskee tulevaisuuden videoita).

Enjoy :)!

Todella mukavaa katseltavaa. Ite oon ehkä keskiverto pelaaja ja näistä sun videoista oon saanu uusia vinkkejä eli täällä ainakin tehnyt tehtävänsä. Kuuluin siihen porukkaan joka manas näitä Domination-sankareita, jotka ei juurikaan yrittäny vallata lippuja (koska tuntui että teet kaiken yksin tai parin muun kanssa). Tuo video sitten avas jonkin verran silmiä sen suhteen. No, meikäläisen taktiikkakirjo on muutenkin melko suppea. Seuraavaksi videoksi täältä yksi ääni Demolitionille. En oo sitä varmaan kymmentä peliä enempää pelannu, joten en oo ehkä paras puhumaan, mutta tuntuu että hyökkäys on siinä turhauttavan vaikeaa. Toisen objekteista hyökkäävä joukkue saa lähes aina tuhottua, mutta jos tasoero joukkueiden välillä on pieni niin toisen objektin tuhoaminen on miltei mahdotonta. Joten uutta videoa jakoon mahdollisimman pian ja kiitokset näistä aiemmista. Ja samaten Nisupullalle krediittiä videostaan, viihdyttävää katseltavaa sekin. Hieman lähempänä omaa pelityyliäni. Uutta videoa vaan tekemään, jos vielä kiinnostaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ihan hyvin niitä pommeja voi plantata vaikka olis 6 vihua jäljellä. Alue vaa haltuun ja pommi kiinni silleen että kaverit suojaa, 100 varma voitto.

Ohops, pieni väärinkäsitys (/unohdin mainita). Siis tarkotin ku ollaa yksin yli kahta vastaan... :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt kun näistä videoista alettiin puhuu, niin tässä on mun mielest kovin suoritus mitä oon nähny tähän mennessä.

YouTube - Knife Only Tactical Nuke MW2 Multiplayer Challenge (Kill em all)

Jätkä vetää nuken pelkäl veitsel

Katsomatta videota voisin arvata että pelaa marathonlightweightcommandolla, joka ei mielestäni ole mikään saavutus...
Seuraava korjauspäivitys voisi lyhentää tuota puukkoa sen 20 metriä, mikä tuntuu tällä hetkellä olevan sen terän mitta
Kaiken lisäksi se hyppää arviolta 10 metriä eteenpäin kun vaan saan tyypin tähtäimiin ja painaa tattia. Myös kulman taakse.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Uutta vidii tullu ulos, eli siis tällä kertaa ihan tosissaan pelattua SnD:tä.

YouTube - MW2 Search and Destroy vinkkejä - Underpass - ACR Silenced

Muistakaa kattoo loppuu asti ja vastatkaa päivän kysymykseen joka on videon lopussa (se koskee tulevaisuuden videoita).

Enjoy :)!

Jätkä vetää kyl tosi hyvin, ei onnistu iteltä. Noista vaihtoehdoista sen verran, et mieluiten laitat kaikki :) Jos yks vaan niin sit se demolition.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hyvin pelattu RaitzeR toi sd. Pisti silmään että toi boxin versio on paljon kirkkaampi kuin pleikkarin. Onko sitte toi monitori hiukan liian räikeillä säädöillä tai sit mun telkkari on liian tummalla. Paljon helpommin näkyi viholliset kuitenkin.

Laita seuraavaksi video siitä Demosta. Meillä oli nimittäin eilen suhteellisen kinkkinen vastustaja. Kaikki mulkerot veti tolla nuubituubilla. Meinasin muuten kiroilla hieman normaalia enemmän. Oli se kiva lobby-vittuilla ja leijua kun kaiken tuskan jälkeen otettiin 2-1 voitto. Niillä vielä yks apina kämppi noita killstreakkeja koko ajan. Väistele siinä sitte samalla tuubeja ja helikopteria! :(
 
Ylös Bottom